Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

3,5" LCD scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:26
Omdat ik de koeling in mijn media pc beter wilde maken heb ik vakkundig mijn 3,5" bay frontje verknald.
Ik ben op zoek naar een manier om daar koeling in te verwerken,
Hier

Maar ik ben bang dat wat ik wil niet mogelijk is, dus nu ben ik op zoek naar een mooie oplossing.

Bijvoorbeeld een LCD sherm wat ik dus in de 3,5" bay kan bouwen.

Ik heb er wel een aantal gevonden (vooral fan controllers) maar eigenlijk zoek ik dus gewoon een LCD tje wat in de 3,5" past waar spec op staan, tips iemand?

Verwijderd

Een heleboel keuze heb je op HTvision.com, waar je wel een standaard LCD kit hebt voor in een 5,25 inch bay, maar volgens mij niet in 3,5 inch bay. Maar dat moet je zelf maar ff bekijken.

Echter, volgens mij past een 16x1(of 2) character LCD wel in een 3,5 inch slot, maar ook die maten moet je even nakijken.

Verwijderd

Nou volgens mij maken de maten geen verschil tussen een 2x16 en een 1x16

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 x 16 karakter lcd
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Karakter grootte: 3.07*6,56 mm
-Afmetingen module: 80.0*36.0 mm
-Schermgrootte: 64.0*13.8 mm
2 x 16 karakter lcd
Karakter grootte: 2.95*4.35 mm
Afmetingen module: 80.0*36.0 mm
Schermgrootte: 64.0*13.8 mm

Maar als ik in hun forum kijk zie ik wel dat ze bezig zijn nieuwe bays te regelen voor hun USBLCD zodat ie in een 5.25" bay kan misschien moet je even contact op nemen of ze ook een bay kunnen maken voor je 3.5" bay.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Errrm, ckeck de bekende LCD-verkoperts en match de specs (grootte dus vooral) van de LCDs die ze verkopen aan de grootte van een 3.5"-bay? Lijkt me enigszins logisch hoor.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.