Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

3,5" cooling?

Pagina: 1
Acties:

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:26
Ik heb een Shuttle barebone mediasysteem,

en maak me zorgen over de hitte binnenin. Ik heb de standaard koeler al vervangen voor een stillere met meer verplaatsing. Maar eigenlijk is het probleem dat er te weinig lucht in de kast komt ik heb mijn 3,5" bay alleen nog over en vroeg me af of er koelers zijn die daarin ingebouwd kunnen worden.

Bij voorkeur gewoon kant en klaar (gaat tegen de tweakers gedachte in weet ik...)

Wat ik dus eigenlijk wil is een liggende fan zoals je die op laptops/ vga-coolers wel eens ziet maar die dan voorin mijn barebone prikken.

Is zoiets ergens te krijgen google en de search leverde me iig niets op

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Op welke termen heb je gezocht? Ik denk dat jij een soort van radial fan zoekt :)

• 911GT2
Admiral Freebee schreef op zondag 20 november 2005 @ 11:20:
Op welke termen heb je gezocht? Ik denk dat jij een soort van radial fan zoekt :)
nee meer zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://images.tigerdirect.com/SKUimages/medium/S457-1006.jpg
Maar dan met een 3,5" bay opening

[ Voor 6% gewijzigd door 911GT2 op 20-11-2005 11:25 ]

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
die hebben ze in bij conrad...

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-11 22:45

Syzzer

Prutser

De fans die jij zoekt worden standaard altijd gebruikt om hitte uit de kast te verplaatsen. Ze zijn oa te vinden in laptops, maar de Arctic videokaartkoelings-serie maakt er ook gebruik van.

Ik heb zelfs nog een oude AKASA slotkoeler met een radiaalfan liggen, echter blaast ook die naar buiten.

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-11 17:04
dat wat jij laat zien is een radiaal fan ....

enneuh er bestaan zon fans voor in de 3.53 bay dacht ik , maar ik vindt het eigelijk leuker om zoiets zelf te maken ...

en ik kan niet direct opt net vinden wat jij zoekt , dus euh heeft er iemand wat 9
11gt2 zoekt ?

Out of the box? What box? There is no box.

• 911GT2
successor schreef op zondag 20 november 2005 @ 11:33:
dat wat jij laat zien is een radiaal fan ....

enneuh er bestaan zon fans voor in de 3.53 bay dacht ik , maar ik vindt het eigelijk leuker om zoiets zelf te maken ...

en ik kan niet direct opt net vinden wat jij zoekt , dus euh heeft er iemand wat 9
11gt2 zoekt ?
Ikke normaal ook maar ik had dus het frontje genomen van mijn schuttle en gepoogd daarin een gat te maken... maar dat is zo dik dat alluminium daar is gewoon niet mee te werken

dus nu maar kopen >:) (als het er is)

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-11 17:04
911GT2 schreef op zondag 20 november 2005 @ 11:38:
[...]

Ikke normaal ook maar ik had dus het frontje genomen van mijn schuttle en gepoogd daarin een gat te maken... maar dat is zo dik dat alluminium daar is gewoon niet mee te werken

dus nu maar kopen >:) (als het er is)
heb je een dremel ? ga dan van die freesjes halen, daarmee geraak je door veel hoor >:)

anders zou een slijpschijfje met versterkt met glasvezel ook een uitkomst bieden, maar dan heb ik het over meerdere schijfjes ...

Out of the box? What box? There is no box.

• 911GT2
successor schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:04:
[...]

heb je een dremel ? ga dan van die freesjes halen, daarmee geraak je door veel hoor >:)

anders zou een slijpschijfje met versterkt met glasvezel ook een uitkomst bieden, maar dan heb ik het over meerdere schijfjes ...
Dremel heb ik het mee gedaan maar het alu zelf is 3 tot 4 mm dik, en dan nog de bevestiging waar het op zit ook nog eens 2, maar ik ben bang dat het dat toch moet worden...

• 911GT2
Ik heb hun hele site doorzocht, niets gevonden 8)7
Pagina: 1