[MMORPG] Rising Force Online (Open Beta)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 8.211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het life gegaan? (gold)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-09 22:52
ja hij is life gegaan, afgelopen zondag was de beta voorbij.
er zijn op het moment 3 versies beschikbaar amerikaanse , engelse & europeese.
De amerikaanse server zijn afgelopen dinsdag online gegaan, de engelse server is vanmorgen online gegaan en voor de europeese server zul je tot 10 maart moeten wachten.

Moet zelf nog even kijken waar ik hem ga kopen want ik heb geen creditcard. :'(

Heb zelf ook nog 2 dagen in de beta gezeten en nog tot lvl 18(Accretia) gekomen, moet zeggen dat ik het een leuke game vind. Heb alleen nog niet aan een chipwars meegedaan wat ik wel jammer vind.

[ Voor 22% gewijzigd door racingfreak op 24-02-2006 12:46 ]

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nogsteeds zo crap qua bugs e.d. ? (Mensen die het gaan spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racingfreak schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:40:
ja hij is life gegaan, afgelopen zondag was de beta voorbij.
er zijn op het moment 3 versies beschikbaar amerikaanse , engelse & europeese.
De amerikaanse server zijn afgelopen dinsdag online gegaan, de engelse server is vanmorgen online gegaan en voor de europeese server zul je tot 10 maart moeten wachten.

Moet zelf nog even kijken waar ik hem ga kopen want ik heb geen creditcard. :'(

Heb zelf ook nog 2 dagen in de beta gezeten en nog tot lvl 18(Accretia) gekomen, moet zeggen dat ik het een leuke game vind. Heb alleen nog niet aan een chipwars meegedaan wat ik wel jammer vind.
Schijnt dat je via Dynabyte de game kan kopen en via hun je game kan betalen als je geen CC hebt.
Moet je maar even naar vragen :)

Maar Chipwars zijn hectisch maar leuk, vooral als de race leader een beetje goed is en dat mensen een beetje luisteren ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:44:
Is het nogsteeds zo crap qua bugs e.d. ? (Mensen die het gaan spelen)
Hmm ja er zijn hier en daar nog kleine bugs, zoals dat purple ranged weapons het nog niet doen.
Ze werken nog aan de chat filter wat op dit moment erg klote is.

BTW: Moet er niet een nieuwe thread geopened worden het is geen Open Beta meer ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga je gang man. ;) :P

Gaat het chat systeem ook nog aangepast worden? Vind het erg onduidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem nu
geinstalled mijn accoung op cog gecreate endergelijke alleen nou geeft de game launcher aan
"Wrong account input"

Terwijl ik wel op de gewone website kan inloggen hoe kan dit????
doe ik wat verkeerd please help even wil aan de slag d-:

heb hem trouwens bij de mediamarkt gekocht

edit: nu geeft ie aan "Your account includes wrong letters/charachters" terwijl de normale webpage gewoon inlogd

edit(2): lees net dat er een wachttijd voor account creation is van 20 tot 40 minuten
even gedult dus maar en anders alsnog mijn vraag d-;
Opgelost gewoon dus eerst je account aanmaken dan installen kan je meteen inloggen

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

zag de uk vandaag liggen bij gameshop in den haag

ziet er wel erg gaaf uit, mischien als ik wow straks zat ben :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Zijn er nog mensen van GoT die dit spel spelen en zo ja op welke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
ye, ik speel op spirit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Good 'ol blix :)

Welk ras speel je en met welke naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
Ik ben sinds gisteravond op de Fire server begonnen en ben Cora Warrior lvl 10 en gebruik vooral een shield. Had eerst nog wat problemen met het activeren van mijn account(heb geen creditcard), maar nadat ik een mailtje had gestuurd naar codemasters hebben zei mijn account geactiveerd.

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Laatst online: 13-09 20:04
BaN5Hee schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:33:
Good 'ol blix :)

Welk ras speel je en met welke naam?
Ik ben een lvl 19 Cora (dat is toch met die geile chickies?!) Ranger btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Ik ben pas lvl 2, dus ik heb nog niet helemaal door hoe het werkt met die skills en force etc.
Kan iemand dat in 't kort uitleggen?

Want ik heb standaard al skills staan in m'n lijstje, maar moet je ook nog nieuwe skills halen ergens?
Of kan je alleen deze skills trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racingfreak schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:19:
Ik ben sinds gisteravond op de Fire server begonnen en ben Cora Warrior lvl 10 en gebruik vooral een shield. Had eerst nog wat problemen met het activeren van mijn account(heb geen creditcard), maar nadat ik een mailtje had gestuurd naar codemasters hebben zei mijn account geactiveerd.
Zou je kunnen vertellen hoe je dat ongeveer hebt gedaan/gevraagd?
Een vriend van me heeft ook geen CreditCard.

Thanks ;)
BaN5Hee schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:02:
Ik ben pas lvl 2, dus ik heb nog niet helemaal door hoe het werkt met die skills en force etc.
Kan iemand dat in 't kort uitleggen?

Want ik heb standaard al skills staan in m'n lijstje, maar moet je ook nog nieuwe skills halen ergens?
Of kan je alleen deze skills trainen?
Force skills moet je kopen, alle andere de expert skills bijv. moet je halen door in de skill lijst 30/30 PT te hebben. Maar dit hangt van je class af of je dat kan "unlocken" of niet.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:12:
[...]

Zou je kunnen vertellen hoe je dat ongeveer hebt gedaan/gevraagd?
Een vriend van me heeft ook geen CreditCard.

Thanks ;)
Eerst ben ik naar deze site gegaan https://cogaccounts.codemasters.com/billing-support.php,
daar heb ik hun uitgelegd dat ik mijn account niet kon activeren omdat ik geen creditcard heb, en dat paypal ook niet werkt omdat je daar ook voor een creditcard nodig hebt. En of hun hem konden activeren. Na 1à 2 uur kreeg ik een automatisch mailtje terug, dat mailtje heb ik beantwoord en het zelfde weer uitgelegd. Toen kreeg ik een gewoon mailtje terug daar stond in of ik paypal al had geprobeerd. Maar daar stond ook in als ik nog steeds problemen zou hebben ik weer een maitje moest sturen en dan zouden hun mijn account activeren. nadat ik het laaste mailtje had verstuurd was mijn account na 1 uurtje active.
En niet vergeten je cdkey toe tevoegen aan je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racingfreak schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:40:
[...]

Eerst ben ik naar deze site gegaan https://cogaccounts.codemasters.com/billing-support.php,
daar heb ik hun uitgelegd dat ik mijn account niet kon activeren omdat ik geen creditcard heb, en dat paypal ook niet werkt omdat je daar ook voor een creditcard nodig hebt. En of hun hem konden activeren. Na 1à 2 uur kreeg ik een automatisch mailtje terug, dat mailtje heb ik beantwoord en het zelfde weer uitgelegd. Toen kreeg ik een gewoon mailtje terug daar stond in of ik paypal al had geprobeerd. Maar daar stond ook in als ik nog steeds problemen zou hebben ik weer een maitje moest sturen en dan zouden hun mijn account activeren. nadat ik het laaste mailtje had verstuurd was mijn account na 1 uurtje active.
En niet vergeten je cdkey toe tevoegen aan je account.
Hey thanks man, ik ga 't em vertellen dit. Ik hoop dat ie ook geluk heeft net als jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb RF-online afgelopen vrijdag bestelt op gcshop.nl , 34,50 maar, op play.com was ie nog goedkoper, maar ik koop mijn spellen altijd bij gcshop, dus deze keer ook :P

Ben zeer benieuwd, heb vandaag ff op een private server de koreaanse versie gespeeld, best vet.

Moet er trouwens niet een nieuw topic over geopend worden, de open beta is achter de rug lijkt mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag de game gekocht, wat blijkt: DVD speler kapot > Kan geen game installeren...

Weet iemand waar de game te downloaden is?

(gezien dit een MMORPG is lijkt me dit geen warez :P key heb ik nogsteeds :D)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
je kan hier de beta client gewoon downloaden en dan moet je hem laten updaten en moet hij werken.
http://www.fileplanet.com...-Client-%5BBeta-Client%5D

Cora heeft net op Fire de chipwar gewonnen dus ben ik druk aan het minen:
Afbeeldingslocatie: http://img126.imageshack.us/img126/125/16nw.th.jpg

Voel me zo toch een stuk veiliger met die irritante Bellato's die bij de core entrance staan te killen:
Afbeeldingslocatie: http://img126.imageshack.us/img126/9442/23ek.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game is niet de mooiste, maar ik hoop ook dat daarom de lag minder zal zijn tijdens pvp. Is er veel last van lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:55:
De game is niet de mooiste, maar ik hoop ook dat daarom de lag minder zal zijn tijdens pvp. Is er veel last van lag?
Nee als je het over connectie lag hebt, nauwelijks niet.
En video lag hmmm, ligt aan je setup.

Bij mij draait het prima in chipwars, maar dan doe ik wel Glow/Sharpness uit want dat eet m'n FPS in chipwars :x
racingfreak schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:05:
je kan hier de beta client gewoon downloaden en dan moet je hem laten updaten en moet hij werken.
http://www.fileplanet.com...-Client-%5BBeta-Client%5D

Cora heeft net op Fire de chipwar gewonnen dus ben ik druk aan het minen:
[afbeelding]

Voel me zo toch een stuk veiliger met die irritante Bellato's die bij de core entrance staan te killen:
[afbeelding]
Hey je zit ook op de Fire server, maar dan als een vieze cora ;D
Wacht maar wij Bellato's gaan de mines weer domineren! muhaha :P

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor Accretia.
Maar krijg wel het idee dat de cora overpowered zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
In het begin is Cora wel sterk(vooral Spiritualist) maar vanaf lvl 30 wanneer Bellato's Mau's kunnen gebruiken zijn die behoorlijk sterk, en moet je als Cora en Accretia ongeveer lvl 35 zijn om een Mau goed aan te kunnen. En heb wel gelezen dat Accretia vanaf lvl 40 een stuk sterker worden. Maar op lvl 40 kunnen Bellato's BMau's kopen. En wil je die aankunnen moet je rond de lvl 45 zijn, en laten we het er maar niet over hebben hoe lang het duurt om van lvl 40 naar lvl 45 te gaan.

Mining ging vanacht wel lekker in 5uur tijd 1,3mil verdient, kreeg 1 ore in de 7sec.
Toen ik vanmorgen keek en ik dood lag in de core zag ik alweer dat de Bellato's er stonden te minen, achja zolang Cora & Accretia samen werken in de Chipwar heeft Bellato de core niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?? Dacht dat Chipwars eens per 2 dagen was en dat je dan enkel recht had als ras om erin te gaan?

-edit - eens per 8 uur, cool! :D

Welke server is trouwens ingesteld op euro? moet mijn account vanavond gaan activeren.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
Aan komende vrijdag (10maart) gaat de europeese server online (wind server).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat is het nut dan van die server? Eigenlijk is de game op zichzelf al voldoende uitgerust om in elk tijdschema te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar ik blijf 100% op de fire server.

Ten eerste ik ben al lekker goed gelvl'd op Fire
Ten tweede, Fire heeft voor mij lekkere speeltijden met de gene waarmee ik speel dan.
Ten derde, ben bang dat de europese server vol met duits en frans pratende mensen komen. versta ik dus geen ruk van -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral dat laatste punt is een goeie..
Welke server heeft veel mensen uit de UK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:17:
Vooral dat laatste punt is een goeie..
Welke server heeft veel mensen uit de UK?
Fire! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu op fire, ben lvl 13 :) Ben voor Accretia gegaan, warrior.
Vind het erg leuk op wat bugs na.. Vooral die skills die je gebruikt, die hebben een cool down periode. Als je in die cooldown periode nog een keer op die skill drukt, houd je character op met zijn aanvallen... had best opgelost mogen zijn tijdens release..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:44:
Zit nu op fire, ben lvl 13 :) Ben voor Accretia gegaan, warrior.
Vind het erg leuk op wat bugs na.. Vooral die skills die je gebruikt, die hebben een cool down periode. Als je in die cooldown periode nog een keer op die skill drukt, houd je character op met zijn aanvallen... had best opgelost mogen zijn tijdens release..
Raar ja :/ rangers hebben daar gelukkig geen last van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op Earth Server :D (dacht fire)
Accretia schijnt daar zwaar gepwned te worden door Belato (50% ofzo is Belato)
Weet iemand hoe ik stenen kan krijgen om wapens e.d. te upgraden. Ook hoe ik geld e.d. kan verdienen? (heb nu 800.000 cp door monstertjes hakken.)

Earth heeft eigenlijk geen lag, andere servers wel?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2006 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
Om upgrate items te krijgen moet je gaan minen voor ore, daarna ga je naar de ore dealer en proces je je ore (het beste is om de +3 hier voor te gebruiken en te rest te verkopen). Als je geluk heb krijg je een upgrade item, maar de kans is niet super groot. Had vanmorgen voor het eerst een Topaz.

En wat betreft geld heb nu iets van 3.5mil en iets van 1200gold en ben lvl 25. Dit komt vooral doordat cora af en toe de beschikking heeft over de core, en heb je zo 1.3mil.

Ik speel op Fire en heb nog geen last gehad van lag, behalve tijdens de chipwar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je minen als je niet wint in de CW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
Je kan altijd minen, het veiligste is om bij de portal te gaan minen maar daar gaat het het langzaamste (1 ore per min.), als je een stuk van de portal vandaan gaat minen krijg je 1 per 30sec(is alleen niet echt veilig want dan kan iedereen je aanvallen. En als je in de core mined krijg je ongeveer 1ore in de 6-10sec (is maar net waar je staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel gisteren gekocht maar ik vind Final Fantasy XI toch een stuk leuker.. Ik wil mijn spel dus maar weer verkopen. Als ik mijn subscription nou cancel blijven die gratis dagen er nog, die ik nog over heb :? Ik zal het spel maar niet als een eerste klas aso ruilen bij de bart smit morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08-2024

STi

Ruilen doen ze niet aan bij de Bart Smit, werd er bij mij nog expliciet bijgezegd toen ik hem kocht.

Ik ben trouwens ook maar sinds een paar dagen begonnen en ik ben nu een level 19 acc Warrior. nog even doorgrinden dus en dan kunnen we aan het echte werk beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoohoo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 11:41
Klinkt erg leuk! Ik denk dat ik dit ook maar eens ga proberen. Kun je het nu ook spelen zonder credit-card (dus met een ander betaal middel) of is dat echt een vereiste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:59:
Ik heb dit spel gisteren gekocht maar ik vind Final Fantasy XI toch een stuk leuker.. Ik wil mijn spel dus maar weer verkopen. Als ik mijn subscription nou cancel blijven die gratis dagen er nog, die ik nog over heb :? Ik zal het spel maar niet als een eerste klas aso ruilen bij de bart smit morgen :P
Nope. Cancel houd in dat je termijn afloopt waarvoor "betaald" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu lvl 25, heb gisteren gemined in de core en ongeveer 10 talics mee gekregen. Koste wel een hoop om die shit te refinen maar ik wil toch wel wat hebben voor mijn 30 - 35 items te upgraden.

Waar gebruiken jullie gold voor? Heb nu een hele zooi... maar vind Economy niet genoeg reden als ik het geld nodig heb voor potions e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan altijd wat inruilen als je geld nodig hebt om pots te kopen.
maar probeer altijd wat gold te houden zodat de economie op pijl blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dit nu ook. Zit op water als accretia lvl 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
Whoohoo schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:36:
Klinkt erg leuk! Ik denk dat ik dit ook maar eens ga proberen. Kun je het nu ook spelen zonder credit-card (dus met een ander betaal middel) of is dat echt een vereiste?
De eerste maand kun je wel zonder creditcard spelen, maar daarna is het een probleem als je geen creditcard hebt. Als het goed is is codemasters ermee bezig zodat je op een andere manier kunt betalen, maar daar heb ik al een tijdje niks meer overgehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoohoo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 11:41
racingfreak schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:50:
[...]

De eerste maand kun je wel zonder creditcard spelen, maar daarna is het een probleem als je geen creditcard hebt. Als het goed is is codemasters ermee bezig zodat je op een andere manier kunt betalen, maar daar heb ik al een tijdje niks meer overgehoord.
okee, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Sinds kort is mijn oog gevallen op dit spel. Grafisch ziet het er volgens mij iig goed uit. Op het moment speel ik WoW en twijfel ik om over te stappen. Ik hou vooral van massive battles met enige vorm van taktiek. In wow mis ik dit. Hier sta je vaak een paar uur in een queue voor een potje van 10 tegen 10. Ik lees een hoop goede en slechte dingen over rf-online. De lanschappen schijnen slecht en saai te zijn. Het travelen een hel en battles bestaan vooral uit het klikken op healthpotions. Daarnaast schijnt het dat de battles hier wel echt massive zijn en je niet uren hier op hoeft te wachten. Je bent ook niet al teveel afhankelijk van andere spelers zodat je eerst een grote groep bij elkaar moet vergaren om dan pas aan iets leuks te beginnen. Zelf ben ik een voornamelijk een casual gamer die het leuk vind om een character uit te bouwen en vervolgens leuke battles uit te voeren.

Is dit spel voor mij een aanrader of kan ik maar beter bij wow blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemo55 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:27:
Sinds kort is mijn oog gevallen op dit spel. Grafisch ziet het er volgens mij iig goed uit. Op het moment speel ik WoW en twijfel ik om over te stappen. Ik hou vooral van massive battles met enige vorm van taktiek. In wow mis ik dit. Hier sta je vaak een paar uur in een queue voor een potje van 10 tegen 10. Ik lees een hoop goede en slechte dingen over rf-online. De lanschappen schijnen slecht en saai te zijn. Het travelen een hel en battles bestaan vooral uit het klikken op healthpotions. Daarnaast schijnt het dat de battles hier wel echt massive zijn en je niet uren hier op hoeft te wachten. Je bent ook niet al teveel afhankelijk van andere spelers zodat je eerst een grote groep bij elkaar moet vergaren om dan pas aan iets leuks te beginnen. Zelf ben ik een voornamelijk een casual gamer die het leuk vind om een character uit te bouwen en vervolgens leuke battles uit te voeren.

Is dit spel voor mij een aanrader of kan ik maar beter bij wow blijven?
Als je van group battles houdt en op grote schaal chaotische gevechten, dan wel ja.
Je moet echter wel wat meer tijd in steken dan bij het lvl'n van een WoW character.

Een equal 1 vs 1 pvp gevecht kan je bijna wel vergeten in dit spel.
~
Ik vind het zelf echt een top spel, speel het altijd met m'n vrienden. Vechten ook altijd samen tegen andere, ben nu lvl 35 Desperado( Bellato ranger class) en heb een gatling gun waar ik nu lekker mensen mee neer maai :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gecanceled.

Het spel is crap...

Ben nu al weken aan het spelen om te horen: Bij level 25 (1-2 weken levelen) kan je pvp zonder gekilled te worden in 1 klap.. Inmiddels is het level 35 (aldus mensen op Earth server). Zijn er Bellato en Cora die Accretia gebruiken om hun PT's te levelen, met 2 accounts (kortom ze levelen op monsters die veel exp geven, maar geen pt's.. om vervolgens op een afgelegen plek te gaan rammen op hun Accretia.

Heb gevraagd aan codemasters, gezien dit een exploit is, het spel draaid immers om deze punten en om scores die je hierdoor makkelijk kan omzijlen... Compleet legaal volgens hun. Tja.. Dan moet je je conclusies trekken, niet zeiken en weggaan.. Maar toch effe iedereen informeren dat dit oke is aldus codemasters....

Verder vind ik de game nog in beta... Erg slecht product waar het inderdaad een klote omgeving is (saai), het grinden monotoom is zonder uitzicht op iets leuks behalve Chipwars. Chipwars hebben ook niet echt een doel... Minen kan je toch wel als je verliest.... Je bent alleen iets langzamer...

Je verliest geen exp, geen geld... Maar je bent alleen maar aan het rammen op potion knoppen en je leveled je buffs door de toetsen die je gebruikt deze aan je toetsenbord vast te plakken en soms hele dagen afk net buiten een gatekeeper te staan... Voor een game die 1 jaar released in korea is, zou dit allang verder mogen zijn dan het stadia waarin het nu is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Toch ga ik het proberen. Heb hier wat bonnen liggen zodat ik de client kan halen voor "niets" om het vervolgens een maandje uit te proberen.

Dit topic heeft me overtuigd en dan met name de op één na laatste post:
http://community.codemast...um/showthread.php?t=91258

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:50:
Vandaag gecanceled.

Het spel is crap...

Ben nu al weken aan het spelen om te horen: Bij level 25 (1-2 weken levelen) kan je pvp zonder gekilled te worden in 1 klap.. Inmiddels is het level 35 (aldus mensen op Earth server). Zijn er Bellato en Cora die Accretia gebruiken om hun PT's te levelen, met 2 accounts (kortom ze levelen op monsters die veel exp geven, maar geen pt's.. om vervolgens op een afgelegen plek te gaan rammen op hun Accretia.

Heb gevraagd aan codemasters, gezien dit een exploit is, het spel draaid immers om deze punten en om scores die je hierdoor makkelijk kan omzijlen... Compleet legaal volgens hun. Tja.. Dan moet je je conclusies trekken, niet zeiken en weggaan.. Maar toch effe iedereen informeren dat dit oke is aldus codemasters....
Het spel is niet crap. En waarom stoor jij je aan die manier van pt levelen? Volgens mij duurt dat net zo lang als op monsters dat doen. Maar ik heb het ze nog nooit zien doen. En anders kill je ze gewoon. Ik speel het spel voor mijn eigen plezier. Boeit mij het nou hoe iemand anders het speelt?
Verder vind ik de game nog in beta... Erg slecht product waar het inderdaad een klote omgeving is (saai), het grinden monotoom is zonder uitzicht op iets leuks behalve Chipwars. Chipwars hebben ook niet echt een doel... Minen kan je toch wel als je verliest.... Je bent alleen iets langzamer...

Je verliest geen exp, geen geld... Maar je bent alleen maar aan het rammen op potion knoppen en je leveled je buffs door de toetsen die je gebruikt deze aan je toetsenbord vast te plakken en soms hele dagen afk net buiten een gatekeeper te staan... Voor een game die 1 jaar released in korea is, zou dit allang verder mogen zijn dan het stadia waarin het nu is...
Het gaat om groep pvp wat die potions ook een goed idee maakt. 1v1 is bijna zinloos en je kan altijd porten. De omgeving is maar bijzaak. En de omgevingen zijn juist wel mooi in de hoofdlocaties. De characters zelf ook.
Het grinden vind ik tot nu toe wel leuk want je doet het voor de rewards op quests en je krijgt ook veel drops. Het is ook goed dat je makkelijk kan kiezen tussen solo spelen of in party. Als ik mijn pt wil levelen solo ik en als ik dan weer snelle exp nodig heb group ik.
Dat chipwars geen doel hebben vind ik onzin. Je krijgt volgens mij veel betere items als je op de gewonnen chip mined en die zijn nodig voor wapens craften later.
Ook vind ik de splitsing in communitys leuk. Er onstaat gewoon een soort band in je eigen ras en dan wil je ook echt die andere rassen verslaan.

Ik ben tot nu toe (lvl 24) zeer tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Of het spel leuk is hangt vooral van je voorkeuren af denk ik. Het is niet voor iedereen geschikt. Er is hier en daar wel wat op aan te merken. Als ik het zo bekijk zijn de dingen die ik belangerijk vind juist benadrukt. De omgevingen in WoW zijn bijvoorbeeld heel mooi, maar die heb je na één keer ook wel gezien. Uiteindelijk hang je toch steeds in hetzelfde gebied.

Kan iemand hier beschrijven hoe een chipwars verloopt? Sta je bijvoorbeeld met z'n allen uren op een toren in te hakken of moet je ook andere spelers lastig vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemo55 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 08:46:
Of het spel leuk is hangt vooral van je voorkeuren af denk ik. Het is niet voor iedereen geschikt. Er is hier en daar wel wat op aan te merken. Als ik het zo bekijk zijn de dingen die ik belangerijk vind juist benadrukt. De omgevingen in WoW zijn bijvoorbeeld heel mooi, maar die heb je na één keer ook wel gezien. Uiteindelijk hang je toch steeds in hetzelfde gebied.

Kan iemand hier beschrijven hoe een chipwars verloopt? Sta je bijvoorbeeld met z'n allen uren op een toren in te hakken of moet je ook andere spelers lastig vallen?
Je moet het zien als 3 torens, elke partij verdedigd zijn toren... Degene die een ander zijn toren vernietigd krijgt de chip, rent ergens naartoe (core geloof ik) en degene met meeste chips wint een aantal uren mine rechten (10x sneller minen). Dit is altijd in hetzelfde gebied, met dezelfde ugly mofo gaurdian.

De items zijn niet beter (de stacks ore zijn precies hetzelfde alleen minder, de drop ratio van upgrade items zijn random mijn beste kreeg ik namelijk van +1 ores en er is een overschot aan materials waardoor iedereen aan npc verkoopt) als je in core mined, heb van +1 ores 2 upgrade items gekregen die voor 2mil verkochten. Wind nogwattesen. Kreeg die echt door snachts te minen bij de portal.

Het verschil met PT's levelen op monsters is risico/experience/potions:

- Je krijgt geen EXP door op een ander ras te rammen, dus het hele PT systeem word ondermijnt:
PT systeem is zodat je niet powerleveled oid.
- Potions: Iets wat niet terug slaat, geeft ook geen schade = geen kosten aan potions.
- Je verliest er niets door, je kan zelfs Race Leader worden door je eigen character keer op keer op keer te vermoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:01:
[...]

Je moet het zien als 3 torens, elke partij verdedigd zijn toren... Degene die een ander zijn toren vernietigd krijgt de chip, rent ergens naartoe (core geloof ik) en degene met meeste chips wint een aantal uren mine rechten (10x sneller minen). Dit is altijd in hetzelfde gebied, met dezelfde ugly mofo gaurdian.

De items zijn niet beter (de stacks ore zijn precies hetzelfde alleen minder, de drop ratio van upgrade items zijn random mijn beste kreeg ik namelijk van +1 ores en er is een overschot aan materials waardoor iedereen aan npc verkoopt) als je in core mined, heb van +1 ores 2 upgrade items gekregen die voor 2mil verkochten. Wind nogwattesen. Kreeg die echt door snachts te minen bij de portal.

Het verschil met PT's levelen op monsters is risico/experience/potions:

- Je krijgt geen EXP door op een ander ras te rammen, dus het hele PT systeem word ondermijnt:
PT systeem is zodat je niet powerleveled oid.
- Potions: Iets wat niet terug slaat, geeft ook geen schade = geen kosten aan potions.
- Je verliest er niets door, je kan zelfs Race Leader worden door je eigen character keer op keer op keer te vermoorden.
In wow heb je ook geen penalties voor het verliezen of doodgaan tijdens pvp. Je krijgt er minder honor door. Het vervelende in het systeem is dat als je niet pvp'd je rang naar beneden knalt. Vooral op de hogere ranken. Zo word je gedoemd om constant te pvp'en om uiteindelijk op een bepaalde rank een leuke set te kopen waar iedere character al mee rondloopt. Ik zoek iets waar je gewoon leuk kan pvp'en zonder lange wachttijden (zoals in wow) het liefst massive. Rewards en penalties maken me weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan je in dit spel, maar ga niet uit van 1vs1 pvp'n.

Tenzij je lowbies gaan ganken, dat gaat wel makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Welke server kan ik het beste kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemo55 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:22:
Welke server kan ik het beste kiezen?
Heb gehoord spirit waar veel nl zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Als ik maar niet tussen allemaal frans en duits-taligen zit. Die vertikken het meestal om gewoon engels te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga op een server waar jouw ras de minste mensen heeft. Zo werk je mee aan de balans. Anders gaat het saai worden als je in de zerg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 15:25:
Ga op een server waar jouw ras de minste mensen heeft. Zo werk je mee aan de balans. Anders gaat het saai worden als je in de zerg zit.
Heb nog geen keuze gemaakt welk ras dus dat maakt nog vrij weinig uit :P Kan je dat ook ergens zien hoeveel mensen er van een bepaald ras zijn op een bepaalde server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie de sticky's op de forums van codemasters op de serverforums. Op mijn server (water) zijn accretians de underdogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Erg handig die informatie. Zo te zien zijn op de meeste servers de rassen wel aardig verdeeld. Op sommige na waar de Bellato aardig in de meerderheid zijn. Ik zit nu toch in een drukke tijd dus wacht ik nog ff met het aanmaken van m'n account. Zou anders zonde zijn van m'n gratis maand :) Kan ik me ondertussen zo nu en dan eens oriënteren op het forum om een keuze te maken tussen server en ras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Sorry voor de kick, maar ik heb toch ff een vraagje.

Allereerst, is er een optie om te testen of deze game het uberhaupt doet op je PC?
Ik heb voorlopig namelijk niet de beschikking over mijn game-bak. Nu wil ik die game zowiezo aanschaffen, maar als ik hem nu aanschaf is er dan een mogelijkheid hem te "testen" (en daar bedoel ik niets illegaals mee!!!) alvorens ik mijn online acct activeer?
Zou namelijk doodzonde zijn als ik hem activeer en dan blijkt dat ik hem niet kan draaien met mijn on-board GPU.
Verder, maar daar heb ik al mijn vermoedens over die ik alleen even bevestigd wil zien, kan ik deze game op meerdere PCs spelen?
Dus stel hij doet het op mijn huidige desktop en wil hem later overgooien naar mijn gamesbak, geeft dit dan problemen?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
Het enigste wat ik kan vinden over system requirements is het volgende:

Minimum Specifications:
Pentium/Athlon 800 Mhz
256 MB RAM
Windows 98SE/2000/XP
3.5GB Hard Disk Space
DirectX 9.0C
Broadband internet connection 128kbps or higher
DirectX compatible soundcard
Suppored Direct 3D compatible Video Card
Minimum video cards: ATI 8500 or Geforce 3 or above (not MX)

Recommended Specification:
Pentium/Athlon 1.5 Ghz or higher
512 MB RAM
Windows XP
3.5GB Hard Disk Space
DirectX 9.0C
Broadband internet connection 512kbps or higher
DirectX compatible soundcard
Recommended video cards: Radeon 9600 SE series or Geforce FX5200 or higher

Not compatible with all integrated sound/graphics solutions (inc. Laptops)

zover ik weet is er geen pagina waar je kan testen of je pc het aan kan. Het kan dus zijn dat hij niet draait op jou onboard gpu. heb wel op het rfonline forum gelezen dat er mensen zijn die hem spelen met een onboard gpu op minimum settings.

Je kan de game gewoon op meerdere pc's installeren, doordat je de game gewoon online moet registeren zit je cdkey gewoon vast aan je account en niet aan je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Thnx.

Maar dan vraag ik me af of ik, alvorens ik mijn key activeer en mijn maand "gratis" spelen ingaat, eerst kan testen of hij het uberhaupt doet.
Is er een soort van systemrequirements-test tijdens of na de install oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:41

Poekie McPurrr

Mreoww~

Op meerdere pc's is geen probleem (maar er kan maar 1 account ingelogged zijn). Ik zelf speel het op m'n game-pc en als ik ga minen dan log ik meestal in via een andere pc (met veel mindere specs) zodat ik tijdens het minen gewoon iets anders kan ga doen op m'n game-pc.

Wat je kunt proberen is om de Beta te downloaden en kijken of die start, en eventueel bij de registratie totale onzin in te voeren.

Ben nu lvl 14 Cora Spiritualist op Spirit, wel een leuk spel ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
RaDKiLL schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:40:
Is er een soort van systemrequirements-test tijdens of na de install oid?
Er is helaas geen systeemtest tijdens de installatie, dus je kan er maar op 1 manier achterkomen.

speel trouwens zelf al een week niet meer doordat mijn 30dagen voorbij zijn, en ik niet in het bezit ben van een creditcard. Was nog net een lvl 30 Cora Knight geworden, dat beviel mij goed doordat je dan behoorlijk goed begint te blokken. Shield pt was bij mij dus ook de pt die het snelste omhoog ging. En kon tijdens CW al redelijk wat tanken, werd in iedergeval niet meer in 1hit afgemaakt door een Bmau :).

Ben nu silkroad aan het spelen en wacht wel tot dat er een ander betalings mogelijkheid komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Wat je kunt proberen is om de Beta te downloaden en kijken of die start, en eventueel bij de registratie totale onzin in te voeren.
Thnx, dan ga ik dit inderdaad proberen. Is deze dan nog gewoon te downloaden ergens?

Ik ben gisteren bij een vriend van me op bezoek geweest om te kijken of dit spelgenre uberhaupt wat voor me is, en ik moet zeggen dat het redelijk te doen is.

Is het enigszins te vergelijken met WoW kwa gameplay? Ik heb namelijk wel eens een documantaire gezien over gamen er er kwam toen een klein Duitsertje in beeld die WoW aan het spelen was en het leek me behoorlijk gecompliceerder als dat ik gisteren bij die vriend zag.

Ik zit namelijk erg in dubio of ik in eerste instantie uberhaupt aan dit genre moet beginnen, en zo ja met welk spel.
Ik zie hier meerdere topics voorbijkomen van MMORPGs als FF, WoW en RF.

Iemand ervaring met deze spellen? Voor alle duidelijkheid, ik ben inmiddels 35 jaar jong en ben van de rpg-categorie Zelda, MapleStory en dat soort meuk. Ik wil dus niet een al te ingewikkeld spel kopen waar ik op 36 verschillende knoppen mloet rammen en op 18 schermpjes tegelijk moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
http://www.fileplanet.com...nfo/RF-Online-Game-Client
succes met downloaden het gaat nogal traag, dit is de enigste mogelijkheid om te downloaden. Na het installeren duurd het updaten ook nog wel even.

Het enigste wat ik je kan vertellen over mijn ervaring met RF en gameplay is dat het spel niet moeilijk is en dat je het vrijsnel door hebt hoe alles moet, maar als je niet van grinden houdt zou ik er niet aan beginnen. Op latere lvl's ben je behoorlijk lang bezig om een lvl omhoog te gaan en om je pt's omhoog te krijgen, op lvl45 ben je bijvoorbeeld 3 dagen bezig om 10 a 15% te halen en als je dan 1x dood gaat ben je niet echt blij.
Je kan anders hier nog wat filmpjes bekijken.

En bij de registratie kun je geen onzin invoeren, omdat je een geldige cdkey nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
RaDKiLL schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 08:21:
[...]

Thnx, dan ga ik dit inderdaad proberen. Is deze dan nog gewoon te downloaden ergens?

Ik ben gisteren bij een vriend van me op bezoek geweest om te kijken of dit spelgenre uberhaupt wat voor me is, en ik moet zeggen dat het redelijk te doen is.

Is het enigszins te vergelijken met WoW kwa gameplay? Ik heb namelijk wel eens een documantaire gezien over gamen er er kwam toen een klein Duitsertje in beeld die WoW aan het spelen was en het leek me behoorlijk gecompliceerder als dat ik gisteren bij die vriend zag.

Ik zit namelijk erg in dubio of ik in eerste instantie uberhaupt aan dit genre moet beginnen, en zo ja met welk spel.
Ik zie hier meerdere topics voorbijkomen van MMORPGs als FF, WoW en RF.

Iemand ervaring met deze spellen? Voor alle duidelijkheid, ik ben inmiddels 35 jaar jong en ben van de rpg-categorie Zelda, MapleStory en dat soort meuk. Ik wil dus niet een al te ingewikkeld spel kopen waar ik op 36 verschillende knoppen mloet rammen en op 18 schermpjes tegelijk moet kijken.
Ik speel dit spel zelf sinds kort en heb hiervoor WoW gespeeld vanaf de béta. Moet zeggen dat WoW een heel stuk simpeler te leren is dan rf om te leren. Dat komt omdat je voor ieder ding wat je in het begin doet tips erbij krijgt. Wow ziet er bij iedereen verschillend uit omdat je de ui helemaal kan aanpassen naar eigen zin door middel van mods zelfgeschreven meuk enz. Heel erg flexibel. Dat mis ik wel een beetje in rf. Ook gaat het levelen in wow makkelijker en is er meer te doen. Alleen als je lvl 60 (max) heb bereikt zal je vaak dungeons overdoen. Hiervoor ben je wel wat tijd kwijt. Ongeveer minimaal 3 uur (zonder het groeperen van mensen erbij genomen). Dit is ook meteen de reden waarom ik nu rf speel en wow ff laat voor wat het is. De setting van rf spreekt me ook meer aan (fantasy gemixt met sf). De gevechten vind ik wel intenser in rf. Het spel is dan ook vooral gefixeerd op pvp (player vs. player). PvP is er trouwens ook in WoW maar minder intens denk ik. Moet het zelf nog meemaken in rf, maar als ik de filmpjes zo bekijk. In rf kan ik als casual speler gewoon inloggen en ff lekker m'n skills oefenen. In wow ben ik snel teveel tijd kwijt.

Kortom het is meer een persoonlijke keuze. WoW is een leuk spel waar veel in te doen is en je soms ook veel tijd in kwijt bent op latere levels. RF is een skillgrind spel waar je aan characterbuilding doet (lvl is niet belangerijk) waar wat minder verschillende dingen te doen zijn en je uiteindelijk met grote groepen tegen andere grote groepen spelers vecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Wow Nemo, dat is een reply waar ik wat aan heb.

Als ik het allemaal zo bekijk dan denk ik dat ik toch maar WoW ga aanschaffen.

Ik heb inmiddels wat onderzoek gedaan naar de bak waar ik op dit moment de beschikking over heb en er zit een Ati Radeon X300 Se chipsetje op mijn mobo.
Moet imo wel voldoende zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
iemand op het rfonline forum die speelt het ook met een onboard gpu en die zegt het volgende(hij speelt het op een laptop):

My Sony Vaio has a "NVIDIA GeForce Go 6200 with TurboCache supporting 128MB" and although i have to run minimum settings it still works (not sure I'd call it playable though).

Ik weet niet of die chip te vergelijken is met die van jou maar het zal dus wel moeten draaien, maar verwacht er dus niet te veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
*schop*

Ik vraag me af of er nog een beetje een levende Nederlandse community is voor deze MMORPG.
Ik heb als subscriber van de e-mail nieuwbrief een uitnodiging voor 5 dagen trial gekregen. Daar zit ik nu middenin. Op zich is het wel een leuk spel. Het is iig aardig opgebouwd.

Zijn er veel NL'ers die op de spirit server spelen en is er misschien een NL guild. Als de community een beetje leeft is het misschien wel aardig een *echt* topic te opnenen met indept info. Plaatjes, foto's etc. om andere tweakers warm te krijgen voor RF online!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Ooooooh, daar staat dat RF Online dus voor. Heb de beta zelf gespeeld, maar nooit geweten waar dat RF nu voor stond :D :'( |:( :D

Het zag er redelijk mooi uit, vond de besturing alleen bagger en vond de gameplay niks: zeer eentonig en m.i. relatief weinig verschil tussen de verschillende classes.

Maar goed, ik heb de beta nog geen weekje gespeeld geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
KreKkeR schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:12:
Ooooooh, daar staat dat RF Online dus voor. Heb de beta zelf gespeeld, maar nooit geweten waar dat RF nu voor stond :D :'( |:( :D
RF staat officieel voor Romance & Fantasy, maar is door CM hier in het westen omgetoverd naar Rising Force om het meer aanspreekbaar te maken. In het titelscherm staat alleen nog steeds Romance & Fanatasy, maar hier heeft CM geen controle over aangezien ze zelf het spel alleen maar publiceren en niet ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op spirit. Goede balanced server en de meeste mensen. Water was uitgestorven bij de accs.

Ik neem terug wat ik eerder zei. Je moet niet spelen op een server waar je ras in de minderheid is, maar dan ook niet waar je ras 50% van de server heeft want dan heb je weinig vijanden. Spirit is gewoon het beste balanced.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
Ik ben sinds afgelopen vrijdag ook weer bezig met RF. Heb nog even om m'n char gespeeld op de Fire server, maar die server is aan het dood bloeden omdat de Bellato race zo groot is.
Dus ik kwam tot een conclusie om op een andere server te gaan beginnen, mijn keuze viel op de Spirit server omdat die toch wel de beste balanced server is. Zit alleen nog te twijvelen of ik weer een cora ga maken of toch maar kies voor Accretia, of heeft iemand misschien een sugestie wat ik het beste kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Heb het spel zelf na 5 dagen beta gekocht. Ik moet wel zeggen dat het pokkeduur is. €44,95 voor 30 dagen (zo gratis is die eerste maand dus niet echt, want wat krijg je anders voor €44,95) en daarna €12,99 voor een maand (€9,99 als je voor een heel jaar betaald).

Ik speel nu op de spirit server en ben Bellatio Specialist. Af en toe wel een beetje lag, maar over het algemeen is het heel goed te doen. Ik vind het een leuk spel. Dus... als iemand ook vertically challenged op spirit wil spelen, dan ben ik altijd van de partij om samen te grinden.

[ Voor 9% gewijzigd door The_Bash op 18-05-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
De Nederlandse community is jammer genoeg ver te zoeken. Misschien wordt het toch tijd om een nieuw topic te openen met wat background info over RF online! Het is wel een spel wat meer mensen aanspreekt. De info staat denk ik alleen te veel verspreid in dit topic. Wie wil er samen een goede TS maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die dit spel nu naar aanleiding van CampZone zijn gaan spelen? Aangezien iedereen daar een 7 dagen trial kreeg, en er bovendien 20 extra dagen gratis speeltijd verloot werd onder iedereen die op CZ een character maakte en naar level 10 of hoger levelde.

Ik ben er in ieder geval wel eens aan begonnen. Vind het op zich wel leuk om te doen, maar wel een beetje saai in vergelijking met de meeste andere MMORPG's die ik tot nu toe geprobeerd heb, toch wel (zoals een aantal anderen hier ook al opmerkt) een beetje veel domweg beesten hakken om PT's te krijgen. Maar dan ben ik ook nog maar lv16, ik hoop dat als ik groot genoeg ben om aan de Chipwars mee te doen het misschien interessanter wordt.

Mijn trial is alleen vanaf vandaag wel op :/ Ik heb ook nog zo'n box gekregen met het spel op CD + een 30 dagen trial, maar pas nadat ik al een account had gemaakt met de key van die 7-dagen-trial flyer die iedereen kreeg. Ik ga even navragen of die 30 dagen bij m'n huidige account aangeplakt kunnen worden, want ik heb natuurlijk niet zo'n zin om weer net zo hard opnieuw te beginnen.

Als dat niet kan is het wel de vraag of ik ooit groot genoeg wordt om die Chipwars mee te maken, want ik vind het spel tot nu toe eigenlijk een beetje te saai om er voor te gaan betalen... (dan reactiveer ik liever m'n WoW account weer :+)

Wordt het spel vanaf level 30 echt leuker of valt dat tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 23:13:
Wordt het spel vanaf level 30 echt leuker of valt dat tegen?
Niet echt. Ik ben zelf tot lvl 35 gekomen (met veel periodes niet gespeeld te hebben want vaak logde ik in en zocht een party maar was niet te vinden). Ik dacht dat ik toen wel een beetje mezelf kon verdedigen. Had mijn defense pt hoger dan de gemiddelde speler en volle gear van lvl 35. Ik ging maar eens in sette desert ruzie zoeken en ik kwam iemand tegen die ik niet eens kon raken. Zelfs mijn specials raakten niet. Die killde mij vrij snel. In chipwars krijg je dan te maken met groepen van dat soort spelers. Het spel vond ik alleen leuk in de vroege levels want dan gaat alles snel en toen ik een clan had met toffe lui die mij hielpen met gear was het ook leuk. Maar hoe hoger je lvl hoe langer de grind en ik ben dat eeuwige monstertjes hakken voor 0.02% gewoon zat. Tijdverspilling. Ze zouden mij hiervoor moeten betalen want het is gewoon werken wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Ik speel nu ook :) Zit op een 10 day trial key, server spirit. Ik speel een bellatio ranger, lvl6. Ingame name: Luste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg ik van een "Britney" van CM een 10 day trail key.
Ga naar mijn account klop het in " this is does not appear to be valid"
GVD ik mail weer hey hij werkt niet.
Krijg ik een mailtje terug dat hij "zou"moeten werken en dat ze geen keys meer geeven.
Lekkere support hebben die leeden lol laatste keer dat ik iets van CodeMasters probeer.
Dungeons & Dragons was al een verspilde 44 euro want dat was ook bagger.
Als ze denken dat ik 44 euro voor RF ga betaalen om te kijken of ik het wat vind zijn ze niet helemaal lekker.
Maarja zoals ik hier al zie speeld bijna nieman die CM online game rommel.
Beste wat CM ooit heeft gehad draaide op een PS1 de rest is allemaal ge porte troep zonder enige vorm van support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08-2024

STi

Je kan volgens mij ook gewoon een online key kopen zonder dat je daar de €44 voor het cd uit hoeft te geven. Dan kan je het spel vervolgens gewoon van de site downloaden.

oh en:

lvl 42 Punisher Sakuraba
lvl 3x scout Fedor
allebei op Fire server

Verder wordt het spel tegenwoordig pas echt interessant vanaf lvl 35/40, wat met de huidige xp en pt rates best snel te halen is, mits je af en toe een beetje hulp krijgt van iemand. Een character naar lvl 35 krijgen kost je max 2 weken dan nog ongeveer een weekje naar lvl 40 en je kan aardig meekomen.

ps. Misschien kan een Modje de titel even aanpassen, want de open beta is al vanaf februari ofzo voorbij...

[ Voor 46% gewijzigd door STi op 02-09-2006 16:03 ]

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

RF-Online is tegenwoordig gratis te spelen trouwens. Om toch nog ergens geld vandaan te plukken is er een ingame cashshop waar je met gekochte credits wat spul kan kopen.
De items die je kan kopen geven je een minimale voorsprong op anderen, dus het is absoluut niet noodzakelijk om geld uit te geven wil je normaal kunnen spelen.
Tevens zijn er twee nieuwe servers bijgekomen, Lumen en Solus. De laatste is recent pas ontstaan dus niet iedereen is maxlevel etc.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
ik heb een tijd geleden gespeeld, maar heb het toen na 1 maand links laten leggen omdat het het niet waard was om ervoor te betalen.
Maar pas geleden toch weer geinstalleerd en speel het toch weer een klein beetje.
Ik speel nu toch wel aardig wat gratis MMORPG's zoals Guild Wars, Anarchy Online en RF Online

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 19:09
(jarig!)
Delete this

[ Voor 76% gewijzigd door nedius004 op 28-02-2016 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
(jarig!)
Delete this

[ Voor 97% gewijzigd door nedius004 op 28-02-2016 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
(jarig!)
Delete this

[ Voor 95% gewijzigd door nedius004 op 28-02-2016 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
(jarig!)
Delete This

[ Voor 100% gewijzigd door nedius004 op 28-02-2016 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
(jarig!)
rf online is weer veranderd naar een andere host de laatste 6-10 maanden waren van webzen webzen had gamescampus overgekocht en die laatste 6-10 maanden waaren er niet veel events of maitaince zelfs de laatste 2 maanden waaren er geen mantaince of event en de laatste maand was de cash chop all dicht zonder notificatie dus ik kom all mijn cash chop points niet opgebruiken zeker nog voor 200-400 dolar op all mijn acounds te samen
De nieuwe facebook pagina https://www.facebook.com/USARFOnline/?fref=ts
site https://www.playredfox.com/landing/rf_online
ik zit op Titan server ben aan het wachten op de nieuwe server die volgende maand open gaat

[ Voor 7% gewijzigd door nedius004 op 28-02-2016 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
(jarig!)
Delete This

[ Voor 90% gewijzigd door nedius004 op 28-02-2016 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:02
nedius004 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:47:
ik zit op Titan server ben aan het wachten op de nieuwe server die volgende maand open gaat
Je weet dat tweakers een /edit knop heeft?

Tevens zijn de laatste 6 posts van jou. Je kan wel blijven bumpen. Maar als niemand het speelt zal een topic snel dood gaan. En kan je beter naar de officiële forums gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
(jarig!)
zou ze willen verwijderen die post maar zie niet hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:02
nedius004 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 13:12:
zou ze willen verwijderen die post maar zie niet hoe
Moet je aan een mod vragen. Die kan al je posts naar 1 post brengen.

[ Voor 9% gewijzigd door loki504 op 28-02-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
(jarig!)
https://www.facebook.com/USARFOnline/?fref=ts
http://forums.playredfox....re-info-added-7-21.10440/
Nieuwe update is er in minder dan een uur lvl 80 cap 2 daily quest van 41-80 lvl 80 maus hebben area damage en ook exp wanneer je mobs hit in je mau ook een nieuwe genrator voor maus 1 20% increase tot 5 100% pvp defense voor maus ook veranderd en ook meer hp voor maus lvl 80 summons comium crystal voor summons die force damage gebruiken 5-10-50 % van je force damage lvl 80 siega kits lvl 80 traps towers lvl 35-70 traps towers zijn ook in hq npcs lvl 80 armors shields waeps alle potions zijn nu ook in hq npcs en met 800 sp togevoegd ammo 500 shots nu ook in hq en veel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
(jarig!)
Er is vandaag terig een nieuwe server geopend met lvl 50 cap

http://forums.playredfox....en-on-march-7-2017.32575/
https://www.facebook.com/USARFOnline/
image: http://i.imgur.com/fsG439e.png
IMG​

Hello RF Online!

We will be opening a new server, Zephyr, on March 7, 2017. Server Maintenance this week will begin 1 hour earlier than usual, at 17:00 PDT. The Zephyr server will launch after server maintenance is complete.

1. Rates
Server Rates will be lower than the Titan Server
EXP 2X
DROP 2X
PT 2X
FORCE 2X
ANIMUS 3X

2. Level Cap
The maximum level will be capped at 50
Read more at http://forums.mmorpg.com/...today#tDHqSQpUffM7yxIR.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 19:06
Elk jaar een post? ;)

Heb RFo met heel veel plezier (jaren) gespeeld totdat het een miserabele dood genoot.
Any news van mensen die dit in de gaten houden of is dit al dood voordat...

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Vroeger met veel plezier RFo gespeeld, toen het nog via Codemasters was. Daarna nog even verder gespeeld via CCP (?) en daarna door alle gedoe beetje de draad kwijtgeraakt >.<;;
Misschien nog eens opnieuw proberen, al was het maar voor nostalgische redenen (wat altijd de slechtste motivatie is om oude games opnieuw te spelen maar goeg.. ^^;; )

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
(jarig!)
RF Online komt terig nu is rf online eu in closet beta normaal deze maand of tenlaatste volgende maand gaat het in open beta. Er gaan 2 server op zelfde moment open lvl cap gaat 55 zijn met 0.5 base rates je kan premium kopen 6 euro voor 1 maand dan heb je x1 rates. Geen charms generaters meer van de gewone npcs niet meer met ingame money. Wel kan je ze van de cash chop kopen die veel goedkoper is dan der USA server .Alle info is te vinden op
Facebook : https://www.facebook.com/rfonlineeu/
Website : https://eu.4game.com/rf/install/
Forum : https://eu.4gameforum.com/categories/1752/
Discord : https://discord.gg/zS52hb

Paar dingen van de maintenace log die all veranderd zijn
The Maintenace has some delay..
Here is the patch description:
[MAU] Def corrections
[Mob] Lower lazuvardins
[Mob] Removed high exp from Assassin Builder
[Loot] Lower the possibilities to get Izid and Force Reavers in Sette
[Loot] Blessing removed
[Loot] Cupons farm removed from Sette Desert
[Loot] Taliks and gems drop removed from pb HQ
[Loot] Removed 45+ lvl weapon and armor mob drop
[Loot] BD keys added to Strayer in Sette Desert...
[Loot] 55 lvl crimsons drop in Locations 53+
[Loot or mob] Elven Removed
[Quest] 55 lvl cap established
[Box] Removed runes
[Box] Rare Ore boxes include 40% dopings att\def
[Box] Chaos Potions removed from boxes
[ini] Possible farm 2 lvl higher than you
Monster Higher on 10+ lvls - 20%
Monster Higher on 9 lvls- 30%
Monster Higher on 8 lvls - 40%
Monster Higher on 7 lvls - 50%
Monster Higher on 6 lvls - 60%
Monster Higher on 5 lvls - 70%
Monster Higher on 4 lvls - 80%
Monster Higher on 3 lvls - 90%
Monster Higher on 2 lvls - 150%
Monster Higher on 1 lvl - 130%
Monster of your lvl - 110%
Monster Lower on 1 lvl - 100%
Monster Lower on 2 lvls - 90%
Monster Lower on 3 lvls - 70%
Monster Lower on 4 lvls - 60%
Monster Lower on 5 lvls - 50%
Monster Lower on 6 lvls - 40%
Monster Lower on 7 lvls - 30%
Monster Lower on 8 lvls - 20%
Monster Lower on 9 lvls - 10%
Monster Lower on 10+ lvls - 5%(gewijzigd)
[ini] PvP points can be received from 40 lvl
[loc] Crage Mines have unlimited ore
[Craft] Crafting 1-55 lvls
[T.W.] All Battle Dungeons became classic (classic loot)
[N.P.C.] All odd NPCs removed
[N.P.C.] NPC pots cost maximum 4k
[N.P.C.] Reworked NPC items
[N.P.C.] Removed Elite Magic
[Guild] Guild cost ~250kk
[Guild] Guild lvls
1 lvl - at the creation moment...
2 lvl - 1 person of 50 lvl...
3 lvl - 50 people of 50 lvl…
4 lvl - 50 people of 53 lvl...
5 lvl - 50 people of 55 lvl...
6 lvl - 50 people of 65 lvl...
7 lvl - 50 people of 67 lvl...
[Map] Clone mobs removed
[Map] Outcast Land rework \ Hero Naroom replaced by Royal Guards \ Kukra Hero replaced by Cremul Hero \ Hellars removed .
[Ore] Sacred metal removed
[Animus] Corrected Animus parameters (mortal Inanna)
(votes) 50+ (will be corrected later)(gewijzigd)

Several comments on the patch.

1) Guild price 250kk
Maximum possible number of guilds on the server is 500.
If the price is low, guild appear 50 in a day.. everyona make a guild with it's own name and several alts.

2) Gems and taliks can be received in the Crage Mine

3) You will be able to buy chaos potion from NPC hero (we will make corrections soon)

4) CP reset to 5k every week is made to give the opportunity for the new gamers to take part in politics and hierarchy. Otherwise, one day the TOPs become unreachable.
CP+Guild: guild lvl = sum of all lvls of all chars in the guild + (sum of all CPs of all chars in the guild / 10 000)
GuildGrade2 = 50 guild power points
GuildGrade3 = 2500 guild power points
GuildGrade4 = 2650 guild power points
GuildGrade5 = 2750 guild power points
GuildGrade6 = 3250 guild power points
GuildGrade7 = 3350 guild power points
Removing the growing of the total CP amount of the guild a guild lvl automaticly depends on the number of the players in the guild.

On the RU servers TOP 8 of the hierarchy were taken by the same gamers who had 20-50kk CP and that's why new gamers had never opportunity to get in the politics.

5) ETS.
We are still working to turn them off.

6) Mobs drop armor and weapons 45+
Now you showd use crafting for this.
Crafting is now 100% with the possibility to make B type.

7) Rare tool vendor will be returned. With rewworked items.

---------------------
Small maintenance today (in an hour , for 30 minutes):
- return of NPC vendor with radars
- removed ETS button from the Hero
- exp corrections from mobs

[ Voor 76% gewijzigd door nedius004 op 03-04-2018 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
(jarig!)
11 APRIL - open release!
Join the hardcore game of the early days of MMORPGs!
- 1 server
- Classic rates exp x0.5 \ drop x1
- 55 lvl cap
- Shop 1 euro = 100 cash shop
- Premium account: allows dual window game (2 different chars) from one 4game account
- No global IP restrictions
- Only latin alphabet allowed \ English in chats
Register on eu.4game.com
*We are launching the united classic version
It's not the exact old game version, that's classic basic with the later balance and bug corrections.
Facebook : https://www.facebook.com/rfonlineeu/
Website : https://eu.4game.com/rf/install/
Forum : https://eu.4gameforum.com/categories/1752/
Discord : https://discord.gg/zS52hb

foto van RF Online EU.

11th April,
13:00 (GMT+3, Moscow Time)
OFFICIAL RELEASE is coming...

We are waiting for you!

[ Voor 6% gewijzigd door nedius004 op 10-04-2018 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ook weer even proberen, was het auto-pot deel al vergeten haha. Hmm.. dood.. oeps.. oh ja.. dat was het.. :D

Le Meow

Pagina: 1 2 3 Laatste