[MMORPG] Rising Force Online (Open Beta)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 8.194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151813

Topicstarter
Apart dat er hier nog geen topic over is. Rising Force Online is een Koreaanse MMORPG die in Europa uitgebracht gaat worden door Codemasters. Het spel is het meest te vergelijken met Lineage II, maar dan met mechs enzo. Er is sinds gister een Philipijnse open beta gestart (game en website volledig in het Engels).

https://my.levelupgames.ph/rf/reg/ - Registratie pagina (heel erg traag i.v.m. drukte)

http://www.rf-onlinegame.com/ - Officiële UK website

Ik heb nog geen snelle download link gevonden, dus als iemand een link weet, feel free to post it. :P

http://www.rf-onlinegame....s/rfo/rfo_cora_ranged.jpg

http://www.rf-onlinegame....s/rfo/rfo_cora_melee2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Is er sowieso wel een manier om die beta binnen te halen via het net? Zo ja, plaats dan ff link ookal is ie langzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Kan nergens een link vinden :'(

Je moet blijkbaar een cd hebben om te instaleren :p

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 86561 op 19-11-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Hihi, nee hoor... Want je kan namelijk een torrent file downen met de client... De link staat op deze website http://www.rfonline.ph/main2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jep, heb hem al gevonden :)

Nou maar hopen dat er veel seeders zijn, normale mirrors zuigen :'(

http://202.57.118.82:6969/ > Ergens beneden >RF_Philippines.exe<

[ Voor 168% gewijzigd door Anoniem: 86561 op 19-11-2005 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Maar wat ik nu niet begrijp is het volgende.

Ik heb me net geregd op http://www.rf-onlinegame.com/news.php daar wordt gezegd dat ik via de mail wordt uitgenodigd. Maar je kan wel gewoon meteen mee doen met de open beta van de filepijnen? Is er dan misschien een verschil in servers waar je dan op speelt?

[ Voor 54% gewijzigd door Ronwiel op 19-11-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ronwiel schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:55:
Maar wat ik nu niet begrijp is het volgende.

Ik heb me net geregd op http://www.rf-onlinegame.com/news.php daar wordt gezegd dat ik via de mail wordt uitgenodigd. Maar je kan wel gewoon meteen mee doen met de open beta van de filepijnen? Is er dan misschien een verschil in servers waar je dan op speelt?
Verkeerde link, gebruik die in de start topic https://my.levelupgames.ph/rf/reg/

ftp://ftp.rfgamers.com/pub/rfgamers.com/RF_Philippines.exe voor direct dl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Ik krijg deze error telkens: Afbeeldingslocatie: http://img295.imageshack.us/img295/9537/rfon7wt.jpg

Als ik hem dan opnieuw instaleer krijg ik het nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Klopt. Je moet de game uninstallen, je interne clock op GMT +8 (Hong Kong enzo) zetten en het dan opnieuw proberen. Als het goed is werkt het nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 07:55
wie heeft de game al gespeelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Ik heb in de taiwanese beta gezeten. Heb het maar 2 keer gespeeld ofzo want ik kon geen woord lezen. Ik wil het zeker weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel het nu, beetje veel lag want ze hebben maintance volgens mij (In een weekend, goed gepland!)
Ben bijna level 3, kan ik dual axes dragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Maar je hebt dus geen last van lag met deze Filepijnse beta???
En je kan je ook op de UK site van codemasters voor de beta reggen, betekend dat dan dat je mee doet met deze beta of met een EU beta???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik downlaod de torrent met 70kb/sec :O

Weet iemand een snellere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239 schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:09:
Ik downlaod de torrent met 70kb/sec :O

Weet iemand een snellere?
Je kan de link in mijn post proberen met een download accelerator zoals getright, bij mij ging hij daar 100 kb/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Ik speel de game nu, ben lvl 10 met dual uzi's :z. Kort gezegt is het gewoon een lineage 2 kloon met wat futuristische trekjes. Geweldige graphics, heel mooie muziek en leuke chars. Maar erg weinig content, heel simpele quests en gewoon grinden, ook wat weinig skills en alle chars lijken op elkaar. Een typische koreaanse game dus ;). Ik vindt het tot nu erg leuk, community is best aardig en er hangt een leuke sfeer (bij cora dan :P).

Kleine Faq:

Ik krijg steeds:There are to many patch files
Game uninstallen -> clock op gmt+8 (hong kong) zetten -> reboot -> installen en patchen maar weer.

Ik krijg steeds: Wrong account input
Ik weet niet of dit de definitieve oplossing is, maar voor mij en wat andere telde: maak een account aan zonder hoofdletters. Ik heb 4 accounts aangemaakt en alleen met die zonder hoofdletters kom ik op de server.

Patchen gaat retetraag
Zodra hij heel lang op een aantal kb zit, proces killen en opnieuw opstarten. In het begin gaat het meestal wat snel, daarna zakt ie heel hard af.

Mijn game crashed steeds na x minuten.
Is een probleem met alle radeon grafische kaarten. Gewoon je glow uitzetten bij setup in het login scherm.

ingame standaard weetjes
Globaal chatten doe je met /Map , dus niet /map.
Druk op J om te zien waar je heen moet voor quests.
Makkelijkste om quests te halen en te lvlen is constant potions er door heen te jagen. Je houdt misschien wat minder geld over maar je lvled echt 10x sneller.

[ Voor 15% gewijzigd door DeepSeven op 21-11-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iemand nog een andere download link? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik vrees dat er weinig (zeg maar geen) mirrors zijn. Er zitten denk weinig mensen te wachten om dit bestand van 1.3GB even beschikbaar te stellen met het oog op bandbreedte.

Ik heb vannacht de torrent aangezet en deze was vanochtend klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De mijne ook. :) Hij is nu aan het patchen, maar die is bijna klaar. Moet zeggen dat de muziek in de launcher echt geweldig mooi is. Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga hem proberen op filefront te zetten, ligt eraan of hij kleiner word dan 1gb.
DeepSeven schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:10:
Ik speel de game nu, ben lvl 10 met dual uzi's :z. Kort gezegt is het gewoon een lineage 2 kloon met wat futuristische trekjes. Geweldige graphics, heel mooie muziek en leuke chars. Maar erg weinig content, heel simpele quests en gewoon grinden, ook wat weinig skills en alle chars lijken op elkaar. Een typische koreaanse game dus ;). Ik vindt het tot nu erg leuk, community is best aardig en er hangt een leuke sfeer (bij cora dan :P).

Kleine Faq:

Ik krijg steeds:There are to many patch files
Game uninstallen -> clock op gmt+8 (hong kong) zetten -> reboot -> installen en patchen maar weer.

Ik krijg steeds: Wrong account input
Ik weet niet of dit de definitieve oplossing is, maar voor mij en wat andere telde: maak een account aan zonder hoofdletters. Ik heb 4 accounts aangemaakt en alleen met die zonder hoofdletters kom ik op de server.

Account met hoofdletters maken en dan invullen zonder hoofdletters werkt ook

Patchen gaat retetraag
Zodra hij heel lang op een aantal kb zit, proces killen en opnieuw opstarten. In het begin gaat het meestal wat snel, daarna zakt ie heel hard af.

Mijn game crashed steeds na x minuten.
Is een probleem met alle radeon grafische kaarten. Gewoon je glow uitzetten bij setup in het login scherm.
Ati radion 9200, nooit gecrasht met glow aan

ingame standaard weetjes
Globaal chatten doe je met /Map , dus niet /map.
Druk op J om te zien waar je heen moet voor quests.
Makkelijkste om quests te halen en te lvlen is constant potions er door heen te jagen. Je houdt misschien wat minder geld over maar je lvled echt 10x sneller.
Bedankt :)

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 86561 op 21-11-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

*checkt z'n mail*
Hmm nog niets voor de engelse beta. Wanneer komt die eigenlijk? Laatste tijd niet echt meer op de hoogte van het spel.

[ Voor 72% gewijzigd door Bleet op 21-11-2005 18:16 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
...laat maar. Begreep de user boven mij verkeerd.

[ Voor 78% gewijzigd door DeepSeven op 21-11-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blade_V schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:28:
*checkt z'n mail*
Hmm nog niets voor de engelse beta. Wanneer komt die eigenlijk? Laatste tijd niet echt meer op de hoogte van het spel.
Je zal wel niet uitgekozen zijn, heb namelijk ook nog geen mail gehad :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Ik moet zeggen dat de beta lekker weg speelt. (Dit is mijn tweede mmorpg, na city of heroes). Ik vindt het alleen erg jammer dat ik nooit begrijp wat ik bij die quests moet doen :S. Ja vaak is het een paar beestjes zoeken, maar waar dat wordt nooit duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ermee gestopt, het is gewoon te mooi, maar verder is er niet veel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
ronwiel schreef op maandag 21 november 2005 @ 20:56:
Ik moet zeggen dat de beta lekker weg speelt. (Dit is mijn tweede mmorpg, na city of heroes). Ik vindt het alleen erg jammer dat ik nooit begrijp wat ik bij die quests moet doen :S. Ja vaak is het een paar beestjes zoeken, maar waar dat wordt nooit duidelijk...
Op J drukken, dan heb je al een ruim idee van waar ze zitten. Vindt je ze nog niet, moet je het even in de mapchat vragen, bijna altijd wordt je dan geholpen met de cords (zoals F10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Niet online
Fijn stukje leesvoer :p

Gisteravond heb ik even gespeeld en het ziet er echt mooi uit. Hieronder mijn eerste indruk.
In de tutorial word behandeld hoe je de camera kan bewegen rondom een spelen en hoe je kan rennen/lopen en het aanvallen van een 'monster'. Verder nog enkele instellingen zoals video en geluid, wat mijnsinziens minder relevant is voor het spel.

Toen was het zover.. Ik zag mijn charakter en na een heel verhaal kreeg ik m'n eerste opdracht, ik moest een aantal 'mobs' verslaan en lvl 3 bereiken. Na een stukje wandelen om de omgeving te verkennen wilde ik de missie voltooien, dus op zoek naar de mobs. Die waren niet echt in de buurt te vinden. Dus we gingen teleporten naar een ander gebied (een aantal geprobeerd) maar daar waren alleen mobs die net even teveel zijn voor een lvl1. Na een te lange tijd rondhangen en doodgaan het begin gebied nog maar eens bekeken. Ik dacht dat we ergens in de lucht zweefden op een platform maar het bleek dat je gewoon naar buiten kon lopen; noem mij maar stom ;) daar kwam ik 'eindelijk' de monsters tegen die ik moest hebben, whoehoe.

Inmiddels iedere keer dat ik een lvl steeg een nieuwe missie geaccepteerd met het idee dat ik die wel even kan gaan doen. Verder had ik toen de 'Journal' knop nog niet ontdekt en de chat daar wilde ik mij nog even niet aan wagen als newbie. De quests waren een cream, kon het niet vinden en de mobs die ik zag die mepten mij dood in 1 klap.
Daarna besloten om naar even door te grinden bij de eenvoudige mobs en af en toe een stukje verder lopen waar iets lastigere mobs zijn. Met als gevolg dat ieder lvl dat ik steeg er een nieuwe quest bij kwam.

Na het lezen van enkele posts hier gisteravond kwam ik de J knop tegen (journal) waarin je in ieder geval meer informatie van een quest kan lezen. Ik was inmiddels lvl 8 en in het journal stond dat ik naar een andere 'outpost' moest teleporten en ergens ontdekte ik ook wat coordinaten (erg handig). Ik naar de coordinaten en daar waren inderdaad de mobs die ik moest killen (voor de quest waar je een bag voor krijgt). Even een hoop health potions gekocht, die ik erg nodig had. Met veel moeite op lvl 8 een quest gehaald die ik op lvl 5(?) had gekregen. Ik krijg sterk de indruk dat ik iets verkeerd doe maar wat. (en dit is nog steeds een vraagteken voor mij)

Hierna terug gegaan naar het begingebied (zeg maar) stukje lopen richting een NPC die tussen te lastige mobs staat. Iets verder dan die NPC vlogen wat leuke mobs en kan daar heerlijk grinden. Na een hele tijd spelen (en rondhangen) eindelijk lvl 10 geworden.

Nu rest mij nog een paar vraagjes welke ik hier even wil stellen. Ik heb van de CORA een priest aangemaakt (tenminste dit hoop ik maar ik kan niet makkelijk terugvinden of dit zo is). Ik heb een staff (lvl10). Vanaf het begin heb ik twee forces (water & earth) die inmiddels allebei lvl 2 zijn.

1. Hoe kan je zien aan een monster of hij een waardige tegenstander is? (op basis van lvl oid)
2. Hoe kan je zien wanneer je aan een bepaalde quest kan beginnen en of die niet iets te hoog is gegrepen?
3. Is er ergens een beginner tutorial oid vooral om na te gaan of ik zo op de juiste weg ben.

Verder nog wat meuk:

ACCRETIA QUESTS, Acc. level 1-10
http://rfboards.levelupgames.ph/index.php?showtopic=1353

Op dit moment zijn er problemen met het starten van het spel, zie dit topic:
http://rfboards.levelupgames.ph/index.php?showtopic=2632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik wil je best helpen, maar dat heeft nog weinig zin. Doordat ze de US/UK hebben afgesloten, hebben ze ook alle landen waarbij het verkeer via de us/uk ging afgesloten, en dat zijn er heel wat incl. ons. Een van hun admins heeft ze gezegt dat ze dit aan het fixen zijn, maar niemand weet hoelang dat duurt. Ik verwacht er weinig van dus ik ga gewoon wachten op de eu/us beta :), die Q1 2005 begint.

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 22-11-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Niet online
Dank je DeepSeven. Gisteren mijzelf (ook) alvast aangemeld voor de eu/us beta begin volgend jaar.

Inmiddels is er nog een topic op het forum van levelupgames hierover. (zie http://rfboards.levelupga...hp?act=announce&f=7&id=23)
Foreign IPs will still be allowed to access RFO-Ph until January 9. Please follow the following steps to have your connection restored.

1. Do a traceroute to www.levelupgames.ph
2. send the traceroute result to Level Up by filing a ticket at http://www.levelupsupport.ph/

traceroute : http://www.mediacollege.c...leshooter/traceroute.html

We apologize, but those trying to access RFO-Ph from the countries listed below may no longer access RFO-Ph.

1. Taiwan
2. Japan
3. China
4. UK
5. US

Thank you for your patience. Game on!
Mocht je een Ticket willen aanmaken is het handig om een screenshot te maken van je traceroute en die bij de ticket als bijlage toe te voegen. Vergeet niet je provider en land te vermelden.
Nu hopen dat de 'storing' snel is verholpen. Zelf heb ik niet een hoge pet op van levelupgames maar we zien het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe maak je zo'n traceroute dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Niet online
Deze link (die ik inmiddels in m'n vorige bericht heb aangepast) verwijst naar een pagina met een uitleg.
http://www.mediacollege.c...leshooter/traceroute.html

In het kort:
Start -> uitvoeren
type: cmd (gevolgt door enter)

vervolgens: tracert www.levelupgames.ph (en weer enter)
Het resultaat ziet er ongeveer uit als in de link die hierboven staat.

Voor een schermprintje zeg ik meestal tegen mensen dat ze <alt> + <printscreen> in moeten drukken en dan plakken in word. Nog beter is om te plakken in een beeldbewerkingspakket (photoshop/paint/oid) Dan kan je het beeld opslaan als jpg en bijvoegen bij een Ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153243

heb het spel gedownloaded en geinstalleerd maar als ik het opstart zegt hij connecting to update server en dan verdwijnt het en dan verder niets.
misschien kan hij niet connecten moeten er nog poorten open staan naar binnen toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Niet online
Anoniem: 153243 schreef op zondag 27 november 2005 @ 10:51:
heb het spel gedownloaded en geinstalleerd maar als ik het opstart zegt hij connecting to update server en dan verdwijnt het en dan verder niets.
misschien kan hij niet connecten moeten er nog poorten open staan naar binnen toe?
Dat er staat "connection to..." en dat hij dan gewoon verdwijnt is een gevolg van een grootschalige (IP-)blok op een aantal regio's, waaronder de US. Het ligt niet aan het open zetten van bepaalde poorten :)
Wat er afgelopen week is gebeurt is dat er een contract is aangegaan met een grote service provider, welke het verkeer regeld. Omdat het geen internationale versie van het spel is zijn een aantal grote regio's uitgesloten om te spelen (Taiwan, Japan, China, UK en de US). Zoals je ziet staat europa niet in het lijstje en dan zal je denken waarom doet hij het dan niet. Tja..
Nu is het zo dat er is gebleken dat veel verkeer vanuit europa (waaronder: nederland, frankrijk, etc) via de US (die wel is geblokt) loopt. Dat is de reden dat wij op dit moment niet kunnen spelen.
Wat ik tot nu toe heb begrepen is dat je een ticket kan aanmaken, dit kan je alleemaal in m'n vorige post lezen. Daarna (duurt een paar dagen) krijg je antwoord om je vaste ip adres door te geven. Verder kan ik je erg weinig vertellen maar het schijnt dat op basis van je vaste ip adres ze je wel toegang kunnen geven.
In ieder geval tot 10 januari want op die datum is de officiele lancering en worden alle landen behalve de philipijnen niet toegelaten.

Vooralsnog ziet het er niet naar uit dat je op korte termijn kan spelen. Wellicht kan je het process wat versnellen door een ticket aan te maken en veel wachten en je ticket her-openen om meer informatie toe te voegen (wat is gevraagd) en daarna .. uhh.. wachten. ;-)
Ik vind het erg jammer want het zal er best leuk uit.

[ Voor 11% gewijzigd door purge op 27-11-2005 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wagenus
  • Laatst online: 11:39
Ik vond het spel opzich wel grappig, het werkt alleen nu niet meer bij me om de een of andere reden... :S

Voor alle geïnteresseerden heb ik wel een zestien-tal screenies online gezet:
http://images.gamezilla.nl/EazyGallery/ (Klik op RF-Online ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-06 21:06

CHeff

Allemaal gekkigheid

De UK/US release staat om de hoek en dus tijd om dit topic maar eens nieuw leven in te blazen. :+

De betatests zitten er aan te komen en je kunt aanmelden om daaraan mee te doen.
Je moet wel in het bezit zijn van en Codemasters account, maar die kun je makkelijk genoeg aanmaken. Of je wordt gekozen om mee te doen aan de tests is dan nog een tweede vraag. :P

Geruchten gaan er dat eind februari de uiteindelijke release zal plaatsvinden.

Ik kan niet wachten en ben erg benieuwd wat het zal worden. Het ziet er iig best wel tof uit. :Y)

Officiële site:
http://www.rf-onlinegame.com/

Preview op gamer.nl
http://www.gamer.nl/viewdoc/2115/1

Interview met productmarketing manager, Ed Blincoe
http://www.gamer.nl/viewdoc/2116

[ Voor 8% gewijzigd door CHeff op 20-01-2006 15:43 . Reden: Interview toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 00:10

bAdmuTs

mAzE

Ik zit er aan te denken om rf-online via play.com te gaan bestellen, kost ie maar 26 euro :) en je bent verzekerd van een beta key vanwege je preorder :D.

Ik ga waarschijnlijk een Cora Spiritualist worden.
Anoniem: 153710 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 14:19:
Hoeveel gaat RF online per maand kosten?
Is nog niet bekend :(

[ Voor 46% gewijzigd door bAdmuTs op 21-01-2006 14:24 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Hoeveel gaat RF online per maand kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-06 20:12
Dat zal wel ergens tussen 10 en 15 euro per maand liggen, net als alle andere MMOG's

Ik heb em besteld bij play.com, beta-keys worden een keer per week verwerkt.

Tis eens wat anders dan dat saaie WoW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Heb em ook bij play.com besteld, hoop zo snel mogelijk de beta key te krijgen en met de beta mee te mogen doen :D
Eddos schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:42:
Ik neem aan dat nu de Europese beta er aan komt het geen zin heeft om de philipijnse beta te downloaden en daar een account te registreren?Of zijn wij nog niet op IP gebanned?
Weet niet of de philipijnse beta een open beta is maar voor de europese beta moet je uitgekozen worden of de game pre-orderen, is geen open beta afaik.

[ Voor 67% gewijzigd door bAdmuTs op 22-01-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:48
Ik neem aan dat nu de Europese beta er aan komt het geen zin heeft om de philipijnse beta te downloaden en daar een account te registreren?Of zijn wij nog niet op IP gebanned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 17-06 22:25

MaDLiVe

.-Observer-.

Hier dus ook 2x bestelt. Heb echter nog geen beta key gehad. Voor mensen die meer dan hacken en slashen willen. De game is ook in bezit van een best aardig verhaal. (getuige filmpjes en de complete sotry chapters op de website.) Ik kan niet wachten :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05 16:13
Gister pre-ordered by Play.com
Vandaag pre-order key ontvangen.

Play.com verstuurd de keys wekelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Heb me code ook ontvangen :D, nu nog ongeduldig wachten tot phase 3 van de beta van start gaat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff

CHeff

Allemaal gekkigheid

Ik wil hem ook gaan bestellen, maar ik zit met een probleempje.

Ik heb een Maestro debitkaart (Rabobank ;) ) alleen wil die het nummer niet accepteren, hoe moet deze ingevoerd worden :?

Is er iemand die me daar wat meer over kan vertellen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Heb je met en zonder streepjes de getallen ingevoerd :? En bij from date hoeft je volgens mij niks in te vullen. En issue nummer niet vergeten. En voor de rest moet gewoon alles kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff

CHeff

Allemaal gekkigheid

Ik heb met en zonder streepjes en punten geprobeerd, maar geen resultaat. Bij "From date" heb ik niks ingevuld en bij "Issue number" ook niks, omdat ik Switch of Solo kaart heb.Hij geeft ook alleen maar bij "Card number" een fout. (too short, invalid number, number is incorrect)

Het is een 9-cijferig nummer: xx xx xx xxx dat op die manier op mijn pasje is gedrukt. Maar 9 cijfers vind ie te weinig 8)7
Nog wel met pas nr. erachter geprobeerd, maar dat had tot nu ook niet veel resultaat.

Dus ik vraag me nog steeds af hoe de opmaak van het nummer eruit hoort te zien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Iets heel stoms maar cker weten dat het een creditcard is en geen normaal bankpasje :?

[ Voor 57% gewijzigd door bAdmuTs op 24-01-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff

CHeff

Allemaal gekkigheid

Ik citeer uit Wikipedia: De Nederlandse banken, behalve de Postbank, gebruiken negencijferige nummers voor al hun betaalrekeningen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bankrekeningnummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119987

pff laat maar, ik keek verkeerd.

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 119987 op 24-01-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

CHeff schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:26:
Ik citeer uit Wikipedia: De Nederlandse banken, behalve de Postbank, gebruiken negencijferige nummers voor al hun betaalrekeningen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bankrekeningnummer
Dat zijn bankrekening nummers en je moet een creditcard nummer invoeren ;)

Een creditcard of kredietkaart is een pas waarmee aankopen kunnen worden gedaan waarbij de gebruiker achteraf moet betalen, in tegenstelling tot een betaalkaart (debetkaart), waarbij het bedrag direct van de rekening wordt afgeschreven.

Soorten kaarten
Er zijn 3 soorten kaarten die gebruikt worden voor betalingen:

Kredietkaart, een kaart met een bestedingslimiet. De gebruiker ontvangt later een rekening welke betaald wordt.

Debet kaart, een (gewone betaal-) kaart waarmee geld van een spaar- of betaalrekening gehaald kan worden en aankopen betaald kunnen worden.

Chipkaart, een kaart met (ook) een elektronische chip, waar een saldo aan kan worden toegekend om later betalingen te verrichten. Een betere beschrijving voor deze methode is een betaal depot.

Jij heb dus een gewoon bankpasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Phase 1 is begonnen, mensen met pre-orders kunnen binnen 2-3 weken in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff

CHeff

Allemaal gekkigheid

bAdmuTs schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:51:
[...]

Dat zijn bankrekening nummers en je moet een creditcard nummer invoeren ;)

Een creditcard of kredietkaart is een pas waarmee aankopen kunnen worden gedaan waarbij de gebruiker achteraf moet betalen, in tegenstelling tot een betaalkaart (debetkaart), waarbij het bedrag direct van de rekening wordt afgeschreven.

Soorten kaarten
Er zijn 3 soorten kaarten die gebruikt worden voor betalingen:

Kredietkaart, een kaart met een bestedingslimiet. De gebruiker ontvangt later een rekening welke betaald wordt.

Debet kaart, een (gewone betaal-) kaart waarmee geld van een spaar- of betaalrekening gehaald kan worden en aankopen betaald kunnen worden.

Chipkaart, een kaart met (ook) een elektronische chip, waar een saldo aan kan worden toegekend om later betalingen te verrichten. Een betere beschrijving voor deze methode is een betaal depot.

Jij heb dus een gewoon bankpasje.
Ach so, ik dacht omdat ik zo'n mooi Maestro icoontje op mijn bankpasje heb staan en de gewone betaalrekening ook via het debet principe werkt, dat ik die daarom ook kon gebruiken :+
Dan ga ik ff op zoek naar iemand met een kredietkaart. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Het leuke aan deze MMO vind ik zelf het realm vs realm vs realm gedeelte.
Rowland: Every eight hours there are huge Realm vs. Realm vs. Realm battles where you will get members of all three factions meeting at the Core Mine area. They'll be battling to take over mine control chips. These control chips are located near the teleporter areas for each race. The aim is to destroy the other faction's chips and defend your own to gain control over the mine area and the guardian of the mine. These battles can involve hundreds to thousands of players fighting at the same time and can go on for hours. The result of will be financial gain for the victors, plus contribution points to your race standing.
Toch wel anders dan normaal, en ik denk dat dit ook wel leuk is :)

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerRun
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Dit is volgens mij weer typisch zo'n game waar je ineens van hoort. Een aantal vrienden kwamen van de week er mee en na wat gelezen en bekeken te hebben heb ik maar een pre-order gedaan. Krijg je ook meteen de beta-key voor Phase 2 die volgende week ofzo al zou moeten starten volgens de site van RFO. Nou maar afwachten of het ook leuk is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

PowerRun schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:57:
Dit is volgens mij weer typisch zo'n game waar je ineens van hoort. Een aantal vrienden kwamen van de week er mee en na wat gelezen en bekeken te hebben heb ik maar een pre-order gedaan. Krijg je ook meteen de beta-key voor Phase 2 die volgende week ofzo al zou moeten starten volgens de site van RFO. Nou maar afwachten of het ook leuk is :D
Je heb kans dat je in phase 2 komt maar bent verzekerd van een plek in phase 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerRun
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
bAdmuTs schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 20:00:
[...]

Je heb kans dat je in phase 2 komt maar bent verzekerd van een plek in phase 3 ;)
Ow, vandaag hadden ze dat veranderd in:

"As a special treat to our Pre-order customers we will be opening the world up to you all at Phase 2 and I look forward to seeing you all in game in a couple of days."

http://www.rf-online.co.u...p?id=168&articletype=Beta ergens onderaan het berichtje

[ Voor 19% gewijzigd door PowerRun op 26-01-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

PowerRun schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 20:13:
[...]

Ow, vandaag hadden ze dat veranderd in:

"As a special treat to our Pre-order customers we will be opening the world up to you all at Phase 2 and I look forward to seeing you all in game in a couple of days."

http://www.rf-online.co.u...p?id=168&articletype=Beta ergens onderaan het berichtje
Oke dan relext, nog minder lang wachten :D

[ Voor 6% gewijzigd door bAdmuTs op 26-01-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik zat vandaag naar wat ingame pics te kijken. Ik ben echt zo benieuwd hoe het eruit ziet (en dan vooral de omgeving, detail etc.). Soms ziet het er erg mooi uit maar vaak ook erg saai.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

MaDLiVe schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:43:
Ik zat vandaag naar wat ingame pics te kijken. Ik ben echt zo benieuwd hoe het eruit ziet (en dan vooral de omgeving, detail etc.). Soms ziet het er erg mooi uit maar vaak ook erg saai.
Dat gevoel had ik dus ook en zelfs nog na het zien van een aantal filmpjes. Maar ach, heb het spel voor 26 euro besteld dus als het niks is ga ik er gelukkig niet dood aan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Hier idem hoor, voor 26 euro doe je geen miskoop. Ik ben bang dat het een typische koreaanse mmo wordt. Veel levelen hakken en meer levelen. De website doet echter heel anders geloven (story's etc.).
Maargoed planetside zag er ook saai uit echter was het met een groep mensen erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Heb hier een linkje die eigenlijk iedereen even zou "moeten" lezen voordat men begint met de beta.

Uitleg over Experience (XP), Combat proficiency (PT) en Skill proficiency (skill PT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
MaDLiVe schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:39:
Hier idem hoor, voor 26 euro doe je geen miskoop. Ik ben bang dat het een typische koreaanse mmo wordt. Veel levelen hakken en meer levelen. De website doet echter heel anders geloven (story's etc.).
Maargoed planetside zag er ook saai uit echter was het met een groep mensen erg leuk.
Laat je ook niet misleiden, dit is een regelrechte grind game (ik geloof dat de 1ste korean lvl 50 pas haalde na 1 jaar, en je weet hoeveel die gamen), al zal het spel wel iets andere rates hebben omdat codemasters dat kan wijzigen. De eerste 20 lvls haal je in 1-2 weken, daarna gaat het heel hard naar beneden. Sommige zeggen dat het spel pas echt begint vanaf lvl 30 met die mechs en nieuwe skills enzo. Het enige wat dit spel echt aan gameplay kan leveren is op gebied van pvp, the faction vs faction wars zien er erg cool uit (zelf nog niet gespeeld).

Ik heb het spel gespeeld, en als je een grind niet erg vind, houdt van de erg mooie scifi graphics en verlangt naar wat goede pvp is dit waarschijnlijk wel wat voor je. Denk dat veel ex-L2 spelers dit spel zullen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Het is misschien een domme vraag, maar ik kan niet online komen, bij de Filipijnse (PH) versie van deze game... Om de een of andere reden kan ik geen contact krijgen met de update server.
Heeft dit te maken met het feit dat er alléén Filipijnse (PH) IP's toegestaan worden op de server? If so, ik heb ergens geloof ik gelezen dat je dan ergens een mailtje naar toe moet sturen met wat info.
Ja dus... Ticket aanmaken in progress (als ze het nog accepteren...)

Ik zou namelijk graag met de beta mee willen doen, maar kan op het moment helaas geen 26 euro missen :( Vandaar dat ik de Filipijnse (PH) versie wil spelen... O+

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 29-01-2006 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Stopte de PH beta niet op 9 januari voor internationaal verkeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaiber
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-06 14:04
http://www.rf-online.co.u...p?id=188&articletype=News
"Over the coming hours we will be activating Phase 2 accounts and letting the rest of you lucky guys into the world of Novus."
"We expect everyone to have access in 6 hours from now, which will be 6PM GMT."

veel plezier iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

En hij is te downloaden hoor (phase2, alleen voor de lucky ones of pre-order people ;))

Even een cog accountje aanmaken en je beta-key reggen
https://cogaccounts.codemasters.com/

en downloaden maar :D (eerst ong 40 wachten :))
http://www.fileplanet.com...ileinfo/RF-Online-Client-

[ Voor 23% gewijzigd door bAdmuTs op 31-01-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Niemand die phase2 al gespeeld heeft :?

Ben een Cora Spiritualist lvl 3, ingame name mAzE

[ Voor 41% gewijzigd door bAdmuTs op 01-02-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47226

This alpha-numerical code will give you access to Phase 3 of the RF Online closed Beta Test
nu nog uitzoeken wanneer die phase 3 is - het forum lijkt plat te liggen en op de site staat niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-05 10:37

lithiumangel

Tuurlijk !

Dus ... net even de beta phase II lopen gamen voor een uur of 3 .
Level 8 en een beetje geworden .
Hier een kleine summuary :

De eerste 3 grote ergenissen zijn als volgt >:)

1. Redelijk misplaatste typishe FF like "love song" bij de game launcher :X :? o.k -op zich- wel een mooi liedje ... maar niet bij een launcher . Wel leuke art trouwens ertussen . Dit gaat mooi op mijn "bug list " hoor :7

2. CAMERA ! omfg :? Je kan niet omhoog / omlaag kijken ...
Bijvoorbeeld , je loopt naar een heuvel toe . Kan je niet zien wat er op die heuvel te wachten staat
voor je . |:( links / rechts only roteert de camera . Je hebt weliswaar 5 tal + - camera presets .
Keyboard mode aan / uit geen effect .

3. Graphics . Niet echt al te hot , van dichtbij ( default camera ) ziet het er idd gelikt uit net als op de screenshots ( en ja niks met mijn PC kwa grafishe kracht )
Maar die view is niet praktish voor een overzicht van de gevechten .
Tevens als je eenmaal uit je HQ bent is de omgeving erg droog .
Guild wars ziet er mooier uit kwa omgevingen daar kan je niet omheen .
RFO ziet er mooier uit kwa karaters ; groot , je kan zelfs de kleinste items uitmaken, leuke anime style , leuk soft shading .

Conclusie : Het is best vermakelijk om te spelen in een party , het was tamelijk druk op de gebieden voor quest items maarja , met 1 server wat wil je anders ? ;)
De lag ? Niet te bekennen , wel was er af en toe een player die schokkerig langsliep maar dat was zijn probleem niet het mijne :P
Wat ik wel een godsend vond , quests worden door ge-communiceert naar je communicator _/-\o_
Niet meer onnodig tijd verspillen met het heen en weer lopen naar iemand voor quests accepten of voor quests te completen !

Ingame , "harlock" Bellato warrior 8)

[ Voor 8% gewijzigd door lithiumangel op 01-02-2006 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Anoniem: 47226 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 20:57:
[...]

nu nog uitzoeken wanneer die phase 3 is - het forum lijkt plat te liggen en op de site staat niets :(
Ehm... met je pre-order key kan je nu gewoon met phase 2 spelen hoor !!
Staat gewoon op de website en play.com heeft daar iig een mailtje over gestuurt ook nog eens .
http://www.codemasters.nl...17d64b2f36dadd5f3e923d741

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-04 10:10
lithiumangel schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 22:23:
2. CAMERA ! omfg :? Je kan niet omhoog / omlaag kijken ...
Bijvoorbeeld , je loopt naar een heuvel toe . Kan je niet zien wat er op die heuvel te wachten staat
voor je . |:( links / rechts only roteert de camera . Je hebt weliswaar 5 tal + - camera presets .
Keyboard mode aan / uit geen effect .
Bij mij kan ik gewoon met de rechter muisknop de camera goed pannen hoor, met de muiswiel zoom je uit en in. Je hebt zeker de tutorial overgeslagen zodra je het spel begint, eerste paar dingen zijn vervelend maar sommige dingen worden er toch mee uitgelegd zoals het camera gebruik.

Het is wel een echte koreaanse mmo, niet echt het gevoel van een uitgestrekt speelveld zoals bij bijvoorbeeld wow het geval is. 's Avonds als het druk is met 20 man hakken op een groepje van 15 mobs om te levelen maakt het ook niet erg fijn. Jammergenoeg is dat dan het enige plekje waar je rond jou level kan grinden. De quests (ben lvl 19) bestaan tot nu toe gewoon uit de opdracht een x aantal mobs te verslaan. Hopelijk word de pvp wel een stuk machtiger.

Heeft iemand anders ook zo'n last van het trage levelen van de shield PT. De hele tijd met een shield rond gelopen maar terwijl ik mijn melee en defence goed op max kan houden blijft de shield er op de helft achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Word nu al helemaal gestoord van alle ks-ers :(, er spawnen sowieso te weinig nmy's voor het aantal mensen wat die quest aan het doen zijn en dan maken zij het laatste (dodelijke) shot en dan is de kill voor hun :r

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 02-02-2006 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind niks mis met die love song. Is tenminste origineel. En om iets nou een bug te noemen omdat jij het niet leuk vind |:(

Ik zit niet in deze phase trouwens. Ik ga ook niet preorderen want ik weet niet zeker of ik het spel wel lang leuk ga vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Anoniem: 41239 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:30:
Ik vind niks mis met die love song. Is tenminste origineel. En om iets nou een bug te noemen omdat jij het niet leuk vind |:(

Ik zit niet in deze phase trouwens. Ik ga ook niet preorderen want ik weet niet zeker of ik het spel wel lang leuk ga vinden :)
Het was een grap over die bug report ............ :Y)

In ieder geval wat camera betreft , die tut had ik wel gevolgt maar alsnog is de camera niet zoals ik het fijn vindt . Neem nou EQ2 dat heb ik tenminste nog recent gespeelt .
De muis was gwoon FPS stijl , keys voor lopen . Met de muis kon je gwoon omhoog kijken , desnoods zelfs naar de lucht als je wou .
Daarom dat je gewoon makkelijk ergens naar boven kon kijken wat daar rondliep , bevondt .
De camera van RFO pant wel goed als je uitzoomt , en je kan ver achter je / voor je zien .
Maar alsnog niet boven je . Ik neem als voorbeeld de heuvel in de " rear garden " net over de brug links van Bellato HQ . Er zitten een zooi moois op die heuvel maar met geen mogelijkheid dat je ze kan zien .. and i really tried ;(

Update In de read-me gekeken . Control keys voor camera up & down zijn gewoon Ctrl + up en down moven .
Maar dat werkt niet in-game , zowel met mouse mode als keyboard mode.
Een maat van mij kan juist op zijn beurt weer niet met de arrow keys moven , terwijl ik dat WEL kan standaard , regardless of mode .
Dat wordt een bug rapportje als ik ff kan uitvissen wat de oorzaak is .. ik heb iig 2 muizen op de PC aangesloten dus eentje loskoppelen is het enige wat ik nu ff zo kan bedenken .

[ Voor 19% gewijzigd door lithiumangel op 02-02-2006 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90180

En is het spel aan te raden of niet ? Vraag me af als ik hem nu pre order of ik dan mee kan doen met de phase 2 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Anoniem: 90180 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:57:
En is het spel aan te raden of niet ? Vraag me af als ik hem nu pre order of ik dan mee kan doen met de phase 2 beta.
Als je gewoon pre-ordered krijg je je Key .
Ze worden 1 x per week globaal dan uitgemailt dus kan het nog een paar dagen duren voor je hem krijgt afhankelijk van wanneer je pre-ordered .
Of het aan te raden is kan ik nog geen mening over geven omdat ik tot zover bezig ben geweest met PVE totdat ik een beetje mezelf heb klaargestoomt voor PVP >:) en dan begint het eigelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ja begint het dan eindelijk? Hoor van mensen met een lvl 18 ventje dat ze nog steeds hetzelfde doen. Namelijk quests waarbij ze moeten slachten en hakken en dat keer op keer. Op die manier is de lol er dan snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:35

Poekie McPurrr

Mreoww~

Maakt het nog wat uit waar je 'm pre-ordered?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
MaDLiVe schreef op maandag 06 februari 2006 @ 00:09:
Ja begint het dan eindelijk? Hoor van mensen met een lvl 18 ventje dat ze nog steeds hetzelfde doen. Namelijk quests waarbij ze moeten slachten en hakken en dat keer op keer. Op die manier is de lol er dan snel af.
Dat is zo bij elke MMORPG :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:36

Bosmonster

*zucht*

Er zijn genoeg MMORGP's waar er heel wat meer te doen is dan alleen maar grinden ;)

Maar dit is waar ze in Azie erg van houden blijkbaar, want zo zit 90% van hun MMORPG's in elkaar. Een soort grind/level race.

Waarom dit dan in Europa uitgebracht wordt is mij een raadsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97470

Bosmonster schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:05:
[...]

Er zijn genoeg MMORGP's waar er heel wat meer te doen is dan alleen maar grinden ;)

Maar dit is waar ze in Azie erg van houden blijkbaar, want zo zit 90% van hun MMORPG's in elkaar. Een soort grind/level race.

Dat is ook met WoW zo hoor. En dat is ook redelijk populair moet ik zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

WoW is niet alleen grinden. WoW heeft tot en op lvl 60 heel veel quests, door alleen die quests te doen kan je al lvl 60 worden. Anyway, dit lijkt me een best goed spel, ben benieuwd wat er van komt

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:36

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 97470 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:23:
[...]

Dat is ook met WoW zo hoor. En dat is ook redelijk populair moet ik zeggen. ;)
Er is een wereld van verschil tussen de meeste koreaanse mmorpg's en iets als WoW. Ook al heeft WoW ook z'n tekortkomingen (als je alle quests gedaan hebt houdt de lol aardig op met je lvl 60 char imho), maar tot die tijd is er bizar veel te doen.

Zoals al gezegd is grinden niet eens nodig om vooruit tekomen in WoW.

Het is geen toeval dat er zo bizar veel aziatische mmorpg's zijn die door miljoenen mensen gespeeld worden, waarvan wij hier de naam niet eens kennen. Ze zijn vaak simpelweg niet interessant genoeg voor deze markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Heb WoW even gespeeld maar wat ik van de quests gezien was het toch veelal "verzamel x-aantal van mob-y" wat dus eigenlijk op simpelweg meppen van mobs aankomt zoals bij elke andere mmo..

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Weet iemand zo op welke dag ze die beta-keys voor pre-orders emailen?

Edit: nvm, vandaag dus want ik kreeg 'm net binnen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Poekie McPurrr op 08-02-2006 11:43 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56709

Poekie McPurrr schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:16:
Heb WoW even gespeeld maar wat ik van de quests gezien was het toch veelal "verzamel x-aantal van mob-y" wat dus eigenlijk op simpelweg meppen van mobs aankomt zoals bij elke andere mmo..
kijk dit kan al het een en andere aangeven, je hebt er ff mee gespeeld... dus dan heb je misschien 5 a 10% van alle mogelijkheden meegekregen van wow...
als je eenmaal klaar bent met gewoon quests doen (lvl 60) kun je raids gaan doen of Battlegrounds... zijn legio's opties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Anoniem: 56709 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 11:37:
[...]

kijk dit kan al het een en andere aangeven, je hebt er ff mee gespeeld... dus dan heb je misschien 5 a 10% van alle mogelijkheden meegekregen van wow...
als je eenmaal klaar bent met gewoon quests doen (lvl 60) kun je raids gaan doen of Battlegrounds... zijn legio's opties...
Heb met eigen char tot +/- 30 gespeeld, daarna met een lvl 57 char van een vriend. Daarbij ging dit over het grinden naar max-level...

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

RF Online Beta Phase 2.2 Acceptance Email

\\\o/// :)

Helaas is het downloaden (weer) via Fileplanet (Ook al bij D&D:O beta), maargoed, nog 10 minuten en ik heb het spel binnen. Een lullige 1.2 gig. :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Bosmonster schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:05:
[...]

Lineage 2 is dit bijna een clone van...

Persoonlijk is het wel mijn ding, vanwege de pvp. :)

Anoniem: 135104

hey, paar vragen:
Hoelang duurt een beta phase?
Kan je de ph versie nog gratis spelen?
Hoelang zal rf online gratis blijven?
Is het spel aan te raden :P?

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Momenteel ligt de inlogserver van RF-O nog plat (al een paar dagen trouwens).

Le Meow

Anoniem: 166880

Anoniem: 135104 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:26:
hey, paar vragen:
Hoelang duurt een beta phase?
Kan je de ph versie nog gratis spelen?
Hoelang zal rf online gratis blijven?
Is het spel aan te raden :P?
1. Hoelang duurt een beta phase?
The phases zouden ongeveer 3 weken duren maar waarschijnelijk zal het iets langer duren vanwege de problemen met de login server :s.

2.Kan je de ph versie nog gratis spelen?
PH versie mag je gewoon vergeten en niet naar omkijken.

3. Hoelang zal rf online gratis blijven?
RF online zal "gratis" blijven tot de beta phases voorbij zijn en het "live" gaat, en met gratis is het dan ook als je geaccepteerd ben in hoe dan ook welke manier in de beta.

4. Is het spel aan te raden :P?
Ja! Als je de tijd hebt en van MMORPG's houdt dan wel ;) En dan wel met Bellato's spelen he :P

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Ik had me al eens ingeschreven voor de beta.. maar helaas nog geen email.. Misschien ergens misgegaan.. Is er uberhaubt nog een methode om in te schrijven voor de beta? of kan ik het wel vergeten..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ziet er wel gaaf uit
mischien als ik wow ooit zat wordt :P

heb maar tijd en geld voor 1 mmorpg tegelijk
wel even in de gaten houden ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Anoniem: 135104

Skeiron schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:51:
Ik had me al eens ingeschreven voor de beta.. maar helaas nog geen email.. Misschien ergens misgegaan.. Is er uberhaubt nog een methode om in te schrijven voor de beta? of kan ik het wel vergeten..
Dat vraag ik me ook af, is er een manier om aan een betakey te komen zonder het spel te bestellen? En zijn bij de phillipijnse versies de ip's geblocked of is dat inmiddels al veranderd? Als dat zou zijn weet ik niet of ik het spel ga spelen omdat ik eerst een voorproefje wil voordat ik er 26 euro aan 'verspil'...

Bedankt nog voor de antwoorden Soesie :*)

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Heb wel wat gevonden uiteindelijk in de FAQ.. http://www.codemasters.nl/rfonline/beta-signup.php Daar stonden mijn gegevens nog dus.. daar is niks mis mee gegaan.. Dus denk dat ik pech heb..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Inlog server doet 't weer. :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
weet iemand goeie download site? krijg de sites niet werkend:S

Anoniem: 47226

Tuesday 21st February will see RF Online shipping to stores which will mean distribution throughout the week as boxes hit store shelves. We will follow the US launch with the UK launch on Friday 24th February where you can pick up your copy of RF Online from your local game store. The rest of Europe will follow 2 weeks after.
bron: http://www.rf-onlinegame....p?id=309&articletype=News

maar play.com is er snel bij, want ik heb vandaag een mail gekregen met de melding
"Your order for RF Online has been posted." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166880

Anoniem: 47226 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 21:23:
[...]
bron: http://www.rf-onlinegame....p?id=309&articletype=News

maar play.com is er snel bij, want ik heb vandaag een mail gekregen met de melding
"Your order for RF Online has been posted." :)
Ik ook heb je 'm al ontvangen ;D
Pagina: 1 2 3 Laatste