Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TROJAN] downloader-ruin,hoe te verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 21:50

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
Sinds enige tijd staan er op dit systeem 2 trojans, trojan-downloader-ruin en trojan-secdrop
Alle scanners binnen mijn bereik kunnen ze niet langer dan 1 dag uit het systeem houden.
Hoe zou ik deze kunnen verwijderen? :? :?

Verwijderd

Welke scanners heb je zoal gebruikt? Waren ze up to date?

Probeer het in ieder geval eens met de altijd up to date online virusscanner housecall:

http://housecall.trendmicro.com/

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 21:50

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
al gedaan maar vond helemaal niets. ook al hijackthis gedraaid, zonealarm pro, hitmanpro2.3

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Sorbo, ik krijg het idee dat je niet veel geleerd hebt vanuit [rml][ malware] Vreemde toolbar, hoe verwijderen? *[/rml], zo mis ik nog steeds iedere stap die genoemd staat in het stappenplan van Beveiliging & Virussen.

Zo kunnen we niets met je topic, ik zou je dan ook willen aanraden om een nieuw topic te starten waar je wel een startposts hebt waar we kunnen zien wat je al gedaan hebt, en wat je gevonden hebt via bijv. Google en waarom dat niet werkte.

Ik sluit het topic, je mag best een nieuw topic openen, alleen laat dan wel wat eigen inzet blijken, zoals je in Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden ook kunt lezen. :)

Signature

Dit topic is gesloten.