Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
met sisoft sandra kun je in elk geval gelijk welke netwerkverbinding testen.
bovendien kun je met de grootte van de file + tijd ook wel een goeie schatting maken.
bovendien kun je met de grootte van de file + tijd ook wel een goeie schatting maken.
ASSUME makes an ASS out of U and ME
installeer gewoon een traffic monitor (kan zelfs met taskmanager). Ik gebruik zelf AbpMon van http://iarsn.com.
Gewoon een groot bestand kopiëren en kijken wat voor snelheid je haalt. Ik haal op mijn 54mbit netwerk ruim 2 MB/s als ik naast mijn AP zit.
Gewoon een groot bestand kopiëren en kijken wat voor snelheid je haalt. Ik haal op mijn 54mbit netwerk ruim 2 MB/s als ik naast mijn AP zit.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
Hier zijn zat programma's voor. Als je de search gebruikt kom je bijvoorbeeld uit op: Interne Netwerk snelheid testen
Het maakt natuurlijk niet uit of je een draadloos of bedraad netwerk hebt
Zoek ook eens bij downloadsites als Tucows naar dit soort programma's. Er zijn er een hoop!
Het maakt natuurlijk niet uit of je een draadloos of bedraad netwerk hebt
Dit topic is gesloten.
![]()