[MMORPG] Silkroadonline (gratis) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 9.077 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben pas lvl 11, moet dus nog flink trainen tot 18 :)

Ben ik dus aan t trainen,
komt daar een thief en attacked iemand anders, de thief wordt gekillt.
komt de thief terug met zijn vriendje en killt ie die andere en mij ook :(

In 2 hits was ik dood :X
Achja, paardje brengt me toch wel overal :D

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:00
Heb 350K en alle benodigde gear op level 18 al :P Gaat lekker :) Ik hoop dat supreme er vandaag is zodat ie me kan inviten :D

edit:
Zit er in :)

[ Voor 9% gewijzigd door danslo op 28-11-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Heeft iemand misschien een snelle mirror voor de client??? De mirror uit de TS is nogal langzaam :S (50 kb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
ronwiel schreef op maandag 28 november 2005 @ 17:24:
Heeft iemand misschien een snelle mirror voor de client??? De mirror uit de TS is nogal langzaam :S (50 kb)
klik hier

De snelste was dacht ik de Master server (250kb/s)

[ Voor 6% gewijzigd door SOEFuture op 28-11-2005 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat steady 6 times betekent op een shield :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
SOEFuture schreef op maandag 28 november 2005 @ 17:30:
klik hier

De snelste was dacht ik de Master server (250kb/s)
Ok, bedankt. Ondertussen heb ik ook ontdekt dat www.gamershell.com de client host, en ja die hebben lekkere snelle servers (300 a 400 kb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik probeer het spel nu al een tijdje te spelen, en hij is nu geupdate, en er staat in het berichtje van het startscherm dat ik kan inloggen (na de emergency inspection), etc, etc.

Maar er staat bij de servers "Overburded" oid. Ik kan het niet goed lezen omdat het half door de GUI heen gaat..

Klopt dit? of heb ik wat settings fout staan oid? Want ik kan namelijk niet inloggen, ik krijg altijd de melding "disconnected".

Kunnen jullie op dit moment spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
El_Quedro schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:12:
Ik probeer het spel nu al een tijdje te spelen, en hij is nu geupdate, en er staat in het berichtje van het startscherm dat ik kan inloggen (na de emergency inspection), etc, etc.

Maar er staat bij de servers "Overburded" oid. Ik kan het niet goed lezen omdat het half door de GUI heen gaat..

Klopt dit? of heb ik wat settings fout staan oid? Want ik kan namelijk niet inloggen, ik krijg altijd de melding "disconnected".
Kunnen jullie op dit moment spelen?
Dat je niet kunt inloggen in heel normaal geworden, de servers zijn overvol. gewoon blijven proberen.
meestal kan je er binnen 5 minuten wel in.

edit: net even het spel opgestart en geprobeert. ik kan nu niet in één keer inloggen

[ Voor 8% gewijzigd door SOEFuture op 28-11-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

okay bedankt :)

Ik heb het ook geprobeerd, en idd na een paar keer proberen ben je ingelogd.
Dit was net het beetje info wat ik nodig had, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 17:44:
weet iemand wat steady 6 times betekent op een shield :?
Blue equipments are equips with extra stats. There can be one to several stats on the blue equips.

* Power and Mental: simply adds the number of power/mental points
* Reduce status: reduce the duration of a status by a percentage, there're five types: freezing/frostbite, burn, shocked, poison, zombie
* Immortal: When upgrade fails prevents equipments from breaking(losing the item)
* Steady: When upgrade fails prevents equipments from losing durablity
* Lucky: Increase chance of sucessful upgrade
Immortal, steady and lucky has a number of times use, and when the number reach zero the stat is gone.
* Unrepairable: Cannot be repaired, durabily is 4 times larger than normal. (never seen any number other then 4 times)

Ik kan ook wel de hele noob guild + quests van lvl 1~20 posten, als iemand behoefte heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik verveelde me een beetje dus toen ben ik maar een berg gaan beklimmen O+

Afbeeldingslocatie: http://img305.imageshack.us/img305/9669/kingoffhill6nw.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
:D Level 19.. Morgen ga ik ff door lvlen voor de 20 :D Coole gozers ook in DutchElites :) Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg mensen, zijn bij jullie de servers ook niet de hele tijd overvol ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 11:30
Ja, dat heeft iedereen. Gewoon blijven proberen om in te loggen het lukt vanelf wel een keer. Nog een tip voor mensen die skill points nodig hebben. Hou je hoogste mastery level 9 onder je character level, dan krijg je meer SP dan XP.
Als je echt diehard bent farm je eerst 20000 skillpoints bij elkaar en dan heb je nooit meer skillpoint problemen aldus de nolife koreans 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:01
Mwa, skillpoints kom je alleen tekort als je alle skills wil. Ikzelf gebruik er maar 3 die te maken hebben met m'n wapen en ik heb dik wat skillpoints over.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:40
cls schreef op maandag 28 november 2005 @ 21:02:
:D Level 19.. Morgen ga ik ff door lvlen voor de 20 :D Coole gozers ook in DutchElites :) Top!
ja was gezellig :) weer eens wat anders, verheug me wel op een lange trade run met zijn allen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg sinds vandaag een crash to desktop error :(

Dit is niet leuk meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk is het me gelukt om deze geweldige game te starten :)

Hij lijkt best veel op WOW en het is ook nog gratis :9
Er is soms een beetje lag maarja hiermee valt te leven. Trouwens, ik ben nu klaar met de basic instructions en zoeen man zei dat ik een deal had met een blacksmith, deze staat alleen niet aangegevens dus ik heb geen id waar deze staat. Iemand een tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2024
Ik ben dus ook begonnen met silkroad te spelen.

Zou iemand me kunnen adden bij de guild van GOT? m'n spelernaam is Toinne

Oh ja ik ergerde me dus ook rot aan het hele inloggedoe vandaar heb ik zelf ff een scriptje geschreven dat werkt in autohotkey ( http://www.autohotkey.com/ )

voorwaarden:
- desktop staat in 1152 * 864
- je speelt het spel in 1024 * 768
- het silkroad icoon staat op de 5de plaats in de 2de kolom op je bureaublad.

Hoe gebruik je het:
1. instaleer Autohotkey
2. open kladblok en kopieer onderstaande code
3. vervang LOGIN en PASWOORD
4. copy 'n paste heel de boel een 50 tal keer onder elkaar
5. sla het bestand op als silk.ahk
6. silk.ahk uitvoeren... als je ingelogd bent, druk je even op de windows toets en sluit je het autohotkey icoon in de system tray.

Verder een woordje uitleg:
Sleep, 7000 = # milliseconden totdat de startknop is verschenen bij het openen van silkroad
Sleep, 10000 = # milliseconden totdat het spel is opgestart (tot aan het roterende beeld van het landschap met schip)
Sleep, 1000 = # milliseconden tussen clicks
Sleep, 4000 = # milliseconden tussen inlogpogingen
Sleep, 3000 = # milliseconden tussen het aflsuiten en opnieuw opstarten van Silroad

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
WinWait, Program Manager, 
IfWinNotActive, Program Manager, , WinActivate, Program Manager, 
WinWaitActive, Program Manager, 
MouseClick, left,  114,  325
MouseClick, left,  114,  325
Sleep, 7000
WinWait, Silkroad Online Launcher, 
IfWinNotActive, Silkroad Online Launcher, , WinActivate, Silkroad Online Launcher, 
WinWaitActive, Silkroad Online Launcher, 
MouseClick, left,  583,  359
Sleep, 10000
WinWait, SRO_Client, 
IfWinNotActive, SRO_Client, , WinActivate, SRO_Client, 
WinWaitActive, SRO_Client, 
MouseClick, left,  512,  384
Sleep, 1000
MouseClick, left,  571,  428
Sleep, 1000
Send, LOGIN
Send, {TAB}PASWOORD{ENTER}
Sleep, 4000
send, {ENTER}
Sleep, 4000
send, {ENTER}
Sleep, 4000
send, {ENTER}
Sleep, 4000
MouseClick, left,  574,  571
Sleep, 3000

[ Voor 76% gewijzigd door deleenheir op 28-11-2005 23:32 ]

"If it works, don't fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool programma. Werkt best goed :)

Al is het connection issue een beetje vaag dus ik denk dat ik je script alleen ga gebruiken voor opstarten en invoeren van username/pass. Zelf op enter klikken en wachten is het beste voor me. Heb namelijk wel een paar keer dat ik bij char screen ging maar gelijk disconnect.

Anyways, net afgemaakt door een earth taoist :( Fcking 2 hits van 350 (een of ander fire spell). Gewoon 7k EXP kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 01:27:
Cool programma. Werkt best goed :)

Al is het connection issue een beetje vaag dus ik denk dat ik je script alleen ga gebruiken voor opstarten en invoeren van username/pass. Zelf op enter klikken en wachten is het beste voor me. Heb namelijk wel een paar keer dat ik bij char screen ging maar gelijk disconnect.

Anyways, net afgemaakt door een earth taoist :( Fcking 2 hits van 350 (een of ander fire spell). Gewoon 7k EXP kwijt :(
je moet ook niet door de woestijn rennen :P kan wel, maar zorg dat je berserk hebt om te ontsnappen als het moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

echt wazig, k heb net gejoined, wil inloggen op de zite, krijg k daar de foutmelding dat mn password fout is :? ik heb het net 2x ingevoerd :?

of krijg je zo'n activatie-mailtje?

en de mirror-server is ook best snel, down het met 380 kB/s

-edit-
een 2e account aangemaakt op de site, en weer de zelfde fout. en ik weet zeker dat ik alles goed heb ingetypt :(

[ Voor 39% gewijzigd door DropjesLover op 29-11-2005 09:44 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Nee die krijg je niet dus het is nogal vreemd dat jij niet kan inloggen :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Gebruik je hoofdletters in je ID bij het inloggen? Die worden bij het registreren namelijk omgezet naar lower-case.

Voor de mensen die lager dan level 20 zijn:
Op level 20 kun je een quest doen waardoor je als beloning je skillpoints kunt herverdelen. Dus mocht je skillpoints verkeerd hebben geplaatst dan weet je dat het geen 'ramp' is :)
(Dat zijn dus niet die 3 punten per level die je in je character scherm kunt verdelen over hp en mp)

[ Voor 15% gewijzigd door NitroX infinity op 29-11-2005 11:03 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Ik ben nu eindelijk level 18, Kunnen de mensen die in DutchElites zitten mij toevoegen?
Edit:ign: Bigkiller :)

[ Voor 13% gewijzigd door -Mike- op 29-11-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dat nog even niet gaat. Guild lvl is momenteel 1 (bijna 2) en op 1 kunnen we maar een max hebben van 15 leden, wat we al bereikt hebben. Dus nog even geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Wat zijn de voordelen van 'in een guild zitten' eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:00:
Ik denk dat dat nog even niet gaat. Guild lvl is momenteel 1 (bijna 2) en op 1 kunnen we maar een max hebben van 15 leden, wat we al bereikt hebben. Dus nog even geduld :)
Oke ik hoor het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NitroX infinity schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:05:
Wat zijn de voordelen van 'in een guild zitten' eigenlijk?
Mwah zoveel dingen :p

Communicatie met maatjes. Beter samenwerken in runs. Guild depot. Ik geloof later ook guild houses ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 11:30
3 Decmber nieuwe server:
New server will open 2005-11-29 13:43
This is Silkroad Online.

We would like to thank you very much for your deep love for Silkroad Online.
We are going to open new server for more testers’ participation.
Silkroad Online would like to ask a favor to continuous deep attention and rebuke of you
We will try to our best to provide you good quality service continuously.

<Open Day>
* December 3, 2005 (Korean Time)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NitroX infinity schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:02:
Gebruik je hoofdletters in je ID bij het inloggen? Die worden bij het registreren namelijk omgezet naar lower-case.

Op level 20 kun je een quest doen waardoor je als beloning je skillpoints kunt herverdelen. Dus mocht je skillpoints verkeerd hebben geplaatst dan weet je dat het geen 'ramp' is :)
(Dat zijn dus niet die 3 punten per level die je in je character scherm kunt verdelen over hp en mp)
oh nee he, kad een character op lvl14 en was toen maar overnieuw begonnen omdat ik de skillspoints nogal verkeerd had ingedeeld in het begin :X. ben nu weer LVL14, had dus al bij 20 kunnen zijn ofzo haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
NitroX infinity schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:02:

Ik hoor dat je daar alsnog geld voor meot betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Ja klopt, ik weet echter niet meer wat de precieze getallen zijn.

Wat ik nog wel weet;
Je moet 10 "Cursed Heart" verzamelen (monsters afslachten) voor 1 potion.
Je moet samen met dat drankje een geldbedrag neerleggen.

Dan weet ik niet meer zeker of het nou de gehele skill was of slechts één level, maar één van die twee lever je dan in. Daar krijg je dan 80% van de skillpoints van terug om te herverdelen.

Dus een guild joinen heeft geen effect op het levellen? (sneller ofzo)

[ Voor 13% gewijzigd door NitroX infinity op 29-11-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Als ik in probeer te loggen staat er dat de server vol zit ofzo(weet niet precies uit mijn hoofd wat er staat) en als ik dan op ok (oid) klik sluit het spel af :? is dit normaal? ik weet dat het wel eens lang kan duren voordat je in de server kan komen, maar om nou steeds het spel opnieuw op te starten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Crash schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:58:
Mag ik de heren en dames er even op wijzen dat het niet nodig is om enkel te melden dat je iets aan het downloaden bent of dat je niet op een server komt. Dit is namelijk totaal niet interessant voor andere mensen die dit topic lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 18:39
Ik ga ook beginnen, mijn naam wordt: Mikkel4NL. Zit iedereen op de aege server? En bedankt trouwens voor dat programma, heb de eerste y,x coordinaten aangepast aan mijn desktop en hij werkt perfect :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Heeft een schild echt veel voordeel (geeft het ook defence als hij niet "block"t) ? Anders ga ik bij de lvl20 quest een glavie nemen ipv blade. Verlies je zo geen punten? (max 300, als je er bv 8 van de 10 terug krijgt, verlies je er dan 2 van je totaal?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel minders dat je op elke server een nieuw character moet maken en deze dus niet op beide servers kunt gebruiken. Of moet je ook nog ergens saven in de game zelf om de character op te slaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Hoe je je skillpoints kan her-verdelen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/755a7c158338ba700bece1d697b884c2/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9a6613762ba884c5628a17f105b0846f/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b8599569ac65e88624068ee79971a908/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c8376243a1de59bcf9e5ccd307c4a418/thumb.jpg
thumbnails
  • Op afbeelding één is de quest zelf te lezen met de voorwaarden waaraan je moet voldoen.

• Op afbeelding twee zien we een gesprek met herbalist Yangyun. (ben even vergeten een screenshot van het eerste venster hiervan te nemen, zal dat zo spoedig mogelijk doen).
    Zoals je ziet legt Yangyun hier uit wat je moet doen. Ervan uitgaand dat je dit alles al hebt gedaan en al 10 Cursed Hearts hebt klik je in dit venster op optie 1. Nu worden je cursed hearts voor potions ingeruild. Klik vervolgens op optie 2. ????.

• Op afbeelding drie zien we het scherm wat je daarna krijgt. Dit is in feite je skillvenster maar in plaats van de blauwe level-up knoppen die je normaal kunt zien, zie je nu rode level-down knoppen. Klik op de level-down knop onder de skill welke je wil inleveren.

• Op afbeelding vier zien we het venster wat je daarna krijgt. Om een level omlaag te gaan klik je op de knop met daarop de pijl die naar beneden wijst (links van de tekst 'Withdrawing Level'). Daaronder kun je het aantal skillpoints zien welke je terug krijgt, hoeveel geld het je gaat kosten en hoeveel geld je nog hebt. Klik vervolgens op de 'Withdraw Skill' knop en je bent een level van je skill kwijt maar skillpoints rijker.

• Het geldbedrag verschilt en per potion kun je één level van een skill inleveren.

[ Voor 4% gewijzigd door NitroX infinity op 01-12-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

maar ff vertellen wat ik ondertussen ben enzo :P
level 12 ondertussen. loop rond met een deel brons en koper armor en een bronzen blade.

gisteren een paar vrienden van me gek gekregen van dit spel, en mijn zusje speelt nu ook mee :P

Hoe werkt het trouwens met die guilds? hoe kom je daar in?

ben er trouwens ook net achter dan als je in de quickbar op de "M" positie een skill neerzet je die automatisch gebruikt tijdens een gevecht.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Mwa, zwaar bagger? Vindt ik niet echt. Het werkt makkelijk als je weet hoe het moet. De enige nadelen zijn dat je niet 100% van je geïnvesteerde skillpoints terugkrijgt (terecht imho) en dat je dik geld moet betalen.

Dat laatste is wel bagger ja, je hebt een potion om een level in te leveren. Wat moet dat drankje, wat je overigens gaat opgebruiken, nou met al dat geld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Ik heb het spel pas 10 minuten gespeeld, en vind het nu al leuk!, dit is zeker weten de beste gratis MMORPG die er is.

Hoe wordt dit spel eigenlijk gefinancierd?

[ Voor 3% gewijzigd door Jazzle op 29-11-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

BlackJack schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:32:
Ik heb het spel pas 10 minuten gespeeld, en vind het nu al leuk!, dit is zeker weten de beste gratis MMORPG die er is.

Hoe wordt dit spel eigenlijk gefinancierd?
yahoo afaik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 09:57

scorpie

Supra Addict

Damn, dat zuigt man... ben ik aan het spelen, staat er ineens "connection with server terminated".
Nu wil ik het opnieuw proberen, is m'n character weg....

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Hoe hoog was je level :P

Ennuhhhh... IK BEN LEVEL 20 :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Er komt waarschijnlijk trouwens een wipe na de open beta, weet iemand wanneer ze official gaan? Want ik zit er niet echt op te wachten alles overnieuw te moeten doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

het is toch al official? aangezien het versie-nummer > 1...
en verder, het blijft gratis :)

en ik kan nog steeds niet inloggen :X met hoofdletters, zonder (ook in password) maakt geen ruk uit, k kom er gewoon niet in :(
dan nog maar eens een account maken, maar dan met een ander password......

-edit-
succes :D 3 keer is scheepsrecht blijkbaar, ook in korea :)

see you guys in the field

[ Voor 16% gewijzigd door DropjesLover op 29-11-2005 23:42 . Reden: succes ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

trouwens, waar zitten de bandit archers precies? ik kom er wel een enkeling tegen in het zuiden tussen de lopende boomstammen, maar moet er 50 neermeppen... kost nogal wat tijd zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
DropjesLover schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:36:
het is toch al official? aangezien het versie-nummer > 1...
Er is geen cash shop, en bij korea wel. Lijkt me toch dat ze dit als prioriteit zouden stellen als het gewoon open play was :/ Kan iemand met zekerheid zeggen of het wel of geen open beta is?
McKaamos schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:56:
trouwens, waar zitten de bandit archers precies? ik kom er wel een enkeling tegen in het zuiden tussen de lopende boomstammen, maar moet er 50 neermeppen... kost nogal wat tijd zo...
Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/9779/discn219wv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheFrozen schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:34:
Er komt waarschijnlijk trouwens een wipe na de open beta, weet iemand wanneer ze official gaan? Want ik zit er niet echt op te wachten alles overnieuw te moeten doen :/
beetje raar om dit te zeggen, zonder betrouwbare bron..

Er komt 3 december een nieuwe server :) Mijn guild blijft op Aege spelen..dus als je er nog bij wilt blijf op Aege :) de guild lvled snel en kunnen dus steeds meer mense bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Even over die Bandit Archers; je hebt Bowmen en Archers. Bij de eerste quest gerelateerd aan die lijpo's kun je ze allebei afslachten. Bij de tweede ben je echter de Bowmen nodig en die zitten maar op één klein stukkie waar iets van 5 miljoen spelers zijn (:+). Dat stukje bevindt zich ten noordoosten van het fort en de beste tijd voor ons GMT+1'ers om er te zijn is van ongeveer kwart voor elf tot ongeveer kwart over twaalf 'smorgens. Tenminste, dat is mijn ervaring, dat er dan minder andere spelers rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

ahh ok :) heb er ondertussen 50 kunnen slachten iig :P
ben nu level 13 en heb meteen maar ff bronze armor gekocht.

denk dat ik mijn vrienden die daar ook spelen maar ff een beetje laat level-uppen... dan kunnen we later ff lekker party-en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Op welk level is het verstandig om je eerste nieuwe wapen te kopen?

Zit nu op lvl 4-5 en heb +/- 10k, twijfel om nu een nieuwe te halen of op een wat later level..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

je hebt nog geen nieuwe (betere) wapens die je dan kunt kopen, je hebt een lvl1 wapen, dan een lvl 8 wapen, dan .... (staat online). FF kijken of ik de link voor je heb.

http://www.silkroadonline.net/gameinfo/it_cnweapon.asp

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Monsters willen ook nog wel eens wapens laten vallen die op andere levels beschikbaar zijn en dus iets betere stats hebben dan de standaard wapens die je bij een npc kunt kopen.

Ik heb al enkele keren gehad dat rond het level dat ik een nieuw wapen kon kopen, er ook een wapen door een monster werd gedropt. Dus als je geduld hebt, hoef je geeneens geld uit te geven aan een nieuw wapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 16:25

Brons

Fail!

Misschien ga ik dit ook maar binnenkort proberen.

Hoe zit het eigenlijk met het craften? Met de nieuwe MMORPG's mis ik meestal de crafter en handelaar skills. Ik kan mij nog herinneren dat ik in UO gigantisch veel geld had verzameld met potions maken. In de nieuwe MMORPG's gaat het meestal alleen om monsters slachten.

Hoe zit het in deze game? Heb je hier wat meer keuzes dan alleen maar door dungeons lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brons schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:55:
Misschien ga ik dit ook maar binnenkort proberen.

Hoe zit het eigenlijk met het craften? Met de nieuwe MMORPG's mis ik meestal de crafter en handelaar skills. Ik kan mij nog herinneren dat ik in UO gigantisch veel geld had verzameld met potions maken. In de nieuwe MMORPG's gaat het meestal alleen om monsters slachten.

Hoe zit het in deze game? Heb je hier wat meer keuzes dan alleen maar door dungeons lopen?
Je kan merchant worden, en dan van stad naar stad reizen met goederen om winst te maken:) Hoe vaker hoe hoger je merchant lvl en hoemeer goederen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Ik heb het scriptje van deleenheir aangepast voor de mensen die de resolutie 1280x1024 op de desktop en 1280x1024 ingame gebruiken.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
Loop, 999
{
WinWait, Program Manager, 
IfWinNotActive, Program Manager, , WinActivate, Program Manager, 
WinWaitActive, Program Manager, 
MouseClick, left,  37,  170
MouseClick, left,  37,  170
Sleep, 7000
WinWait, Silkroad Online Launcher, 
IfWinNotActive, Silkroad Online Launcher, , WinActivate, Silkroad Online Launcher, 
WinWaitActive, Silkroad Online Launcher, 
MouseClick, left,  583,  359
Sleep, 10000
WinWait, SRO_Client, 
IfWinNotActive, SRO_Client, , WinActivate, SRO_Client, 
WinWaitActive, SRO_Client, 
MouseClick, left,  512,  384
Sleep, 1000
MouseClick, left,  670,  550
Sleep, 3000
Send, Login 
Send, {TAB}Password{ENTER}
Sleep, 4000
send, {ENTER}
Sleep, 4000
send, {ENTER}
Sleep, 4000
send, {ENTER}
Sleep, 4000
MouseClick, left,  700,  680
Sleep, 3000
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat een login bot ? zo ja hoe gebruiken we het ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
deleenheir schreef op maandag 28 november 2005 @ 23:22:
Oh ja ik ergerde me dus ook rot aan het hele inloggedoe vandaar heb ik zelf ff een scriptje geschreven dat werkt in autohotkey ( http://www.autohotkey.com/ )

Hoe gebruik je het:
1. instaleer Autohotkey
2. open kladblok en kopieer onderstaande code
3. vervang LOGIN en PASWOORD
4. copy 'n paste heel de boel een 50 tal keer onder elkaar
5. sla het bestand op als silk.ahk
6. silk.ahk uitvoeren... als je ingelogd bent, druk je even op de windows toets en sluit je het autohotkey icoon in de system tray.

Verder een woordje uitleg:
Sleep, 7000 = # milliseconden totdat de startknop is verschenen bij het openen van silkroad
Sleep, 10000 = # milliseconden totdat het spel is opgestart (tot aan het roterende beeld van het landschap met schip)
Sleep, 1000 = # milliseconden tussen clicks
Sleep, 4000 = # milliseconden tussen inlogpogingen
Sleep, 3000 = # milliseconden tussen het aflsuiten en opnieuw opstarten van Silroad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt , heb die post over het hoofd gezien . ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:33
Heb dus die bot gebruikt, ging heel goed.
Moest dus generaal Senghoyu of weet ik veel wat vinden, doe ik dus, lukt me niet 8)7

Maarja, ik vraag ff via de chat en iemand zegt: bij de westgate.
Ik ga daar naartoe, Disconnected.
Leuk spelletje :P

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op m drukken en naar military camp gaan. Daar zit die gozer.

En game crasht zelfs bij mij sinds een paar dagen geleden. Weet ook nog niet waardoor het komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Waar kan ik die "one eyed monster" vinden die dat kind heeft ontvoard ofzo?
bij de south gate, maar kan hem dus niet vinden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Blackjack kijk even op die afbeelding :)

[ Voor 10% gewijzigd door -Mike- op 30-11-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
wie van de gotters komt vanaavond online want dan kunnen we een party maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
dragon9114 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 19:42:
wie van de gotters komt vanaavond online want dan kunnen we een party maken
Welk level ben je en waar train je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Ik heb nu een nieuwe char, omdat ik mijn oude build niet fijn vond (blade/fire). Ik ben nu een glavie/fire, en misschien neem ik ice als subskill. Ben nu lvl 9. Charname: CuteRukia

Misschien is het handig een guide te beginnen van alle skills en hoe handig ze zijn. Zo zullen veel mensen geen pts wasten. Bijvoorbeeld de shield skill van blade is zeer nutteloos, je kan dan niet meer aanvallen, en als je geganked wordt ga je er toch wel aan, ookal duurt het misschien iets langer :P

Nog een leuk plaatje (damn hackende asians :9 )
Afbeeldingslocatie: http://img310.imageshack.us/img310/93/wtf21nt.th.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Ilya op 30-11-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
B1gk1ller schreef op woensdag 30 november 2005 @ 19:48:
[...]

Welk level ben je en waar train je?
ik ben bijna level 11 ik zit bij die yeoha en tigers.
Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/9779/discn219wv.jpg tussen het rode en gele gedeelte in :P

[ Voor 87% gewijzigd door dragon9114 op 30-11-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Welk lvl moet ik zijn om te kunnen pk'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
BlackJack schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:15:
Welk lvl moet ik zijn om te kunnen pk'en?
20 om te pken en 10 om te duelen met een cape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
B1gk1ller schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:29:
[...]

20 om te pken en 10 om te duelen met een cape
wat is dat duelen met een cape eigenlijk ??
en bedoel je met pken stelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
dragon9114 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:31:
[...]

wat is dat duelen met een cape eigenlijk ??
en bedoel je met pken stelen
pk'en is gewoon playerkillen ofwel, andere mensen afslachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Weet iemand wat Intensifing Elixer (weapon) waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga de client eens downloaden, zien of mijn pc'tje het aankan met lage settings ( 800 mhz PIII, 384 MB RAM, 16 mb Videokaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
B1gk1ller schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:35:
Weet iemand wat Intensifing Elixer (weapon) waard is?
Bij een npc kun je elixers voor 20.000 kwijt.
Niet doen echter. Spul moet je opsparen en dan alchemy gaan doen >:)

@Secretus; 3D speed over GeForce2 3D is wat ze als minimum aangeven. Ik denk niet dat het goed gaat werken.

[ Voor 18% gewijzigd door NitroX infinity op 30-11-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Afbeeldingslocatie: http://img288.imageshack.us/img288/9094/boot7jg.th.jpg
Ik had geen zin om 500 voor de boot te betalen dus ben maar gaan lopen :+

[ Voor 22% gewijzigd door -Mike- op 30-11-2005 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Afbeeldingslocatie: http://img420.imageshack.us/img420/4880/sro20051130213001139hc.th.jpg

We deden ff een traderun :)

Btw we moeten nog zo'n 800k van zo'n 6 members ontvangen dus dat gaat wel lukken.. Morgen lvl2 hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:39:
Ik ga de client eens downloaden, zien of mijn pc'tje het aankan met lage settings ( 800 mhz PIII, 384 MB RAM, 16 mb Videokaart)
een vriend van me heeft het geprobeerd op een P3-1Ghz, 256MB RAM notebook met een Radeon Mobility 16MB, en dat werkt niet...
je moet echt een GF2 equivalent of beter hebben
mijn zusje draait met een Duron 800, 384MB RAMen een GF MX4000 64MB en zelfs dat hapert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Weet iemand toevallig hoe die resucitation potion moet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
B1gk1ller schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:47:
Weet iemand toevallig hoe die resucitation potion moet gebruiken?
Ik heb daar al een uitgebreide beschrijving van gegeven, even het topic doorlezen. Staan zelfs 4 thumbnails in die post van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img425.imageshack.us/img425/8659/sr7iv.png

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
ik heb een forum gemaakt voor silkroad online. is eigenlijk voor de got guild bedoelt maar omdat die er niet is heb ik het maar een algemeen silkroad online forum van gemaakt tot dat er een got guild komt
http://d.recosoft.net/silkroad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondertussen al bijna lvl 17 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Onze guild is lvl2 :P Heb wel al mn geld ingeleverd (510k) maar dat maakt niet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nou, het spel wordt er niet leuker op als je steeds niet kunt inloggen op die servers. Ik snap best wel dat er veel mensen zijn die spelen, maar als je ook nog eens na 2x proberen te connecten alleen het spel kunt verlaten.... :? nouja, dan maar nuttigere dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Scorperito schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:14:
Nou, het spel wordt er niet leuker op als je steeds niet kunt inloggen op die servers. Ik snap best wel dat er veel mensen zijn die spelen, maar als je ook nog eens na 2x proberen te connecten alleen het spel kunt verlaten.... :? nouja, dan maar nuttigere dingen doen.
Gebruik gewoon zo'n inlog scriptje gaat veel makkelijker :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ej hoort dat login bot het spel zelf te starten ?? doet ie namelijk nie bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 00:27:
ej hoort dat login bot het spel zelf te starten ?? doet ie namelijk nie bij mij
Je moet wel je pictogram op de plek hebben waar de muis aanwijzer als eerst heen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deleenheir
lees alles nog eens na in de post die ik geschreven heb...
Vanaf welk lvl kan je eigenlijk bij de got guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben level 11 en ben nu die missie aant doen met de Archers :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
deleenheir schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 02:04:
lees alles nog eens na in de post die ik geschreven heb...
Vanaf welk lvl kan je eigenlijk bij de got guild?
Level 18, En er is op dit moment nog 1 plek vrij in Dutch Elites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deleenheir
kan je me dan toevoegen AUB? Ik ben lvl 18 m'n ingame naam is Toinne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

dragon9114 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:56:
ik heb een forum gemaakt voor silkroad online. is eigenlijk voor de got guild bedoelt maar omdat die er niet is heb ik het maar een algemeen silkroad online forum van gemaakt tot dat er een got guild komt
http://d.recosoft.net/silkroad
heel leuk forum en alles hoor, maar na het aanmelden krijg ik geen activatiemail, terwijl er aangegeven word dat ik die zou krijgen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Elites zit nu vol :( Ik had gezegt dat iedereen erin mocht, maar toen wist ik niet van het schaarse members limiet en het aantal NLers dat er rond loopt:P.

We hebbe nu 20 leden en 5 extra leden erbij zou 9 miljoen gold kosten... dat is op dit moment te duur.

Dus misschien is het een Idee om een 2 guild te maken? en dan een alliance formen.... (diit kan ingame via UNION ofzo)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Woei, gratis mana in Donwhang :P

MP Recovery Potions (Medium) behoren 370 MP's te geven, mij geven ze steeds 570 8)
Kan iemand dit bevestigen?

[ Voor 4% gewijzigd door NitroX infinity op 02-12-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

NitroX infinity schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:19:
Woei, gratis mana in Donwhang :P

MP Recovery Potions (Medium) behoren 370 MP's te geven, mij geven ze steeds 570 8)
Kan iemand dit bevestigen?
ik niet :+

trouwens, zijn er ook kaarten van de overkant van de rivier? like, welke monsters daar te vinden zijn enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Ja, kijk even goed rond op silkroad-oasis

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.