[MMORPG] Silkroadonline (gratis) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 9.039 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:01

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img310.imageshack.us/img310/3954/kop9in.jpg

Sinds 2 maanden loopt deze nieuwe gratis mmorpg voor Europa dat ik weet, het spel komt officeel uit korea, en weet niet hoelang de servers daar al draaien. Er draait wegens overweldigend succes een 2e europese server bij, dus om die ook maar even lekker te gaan overbelasten post ik er hier maar een topic over op tweakers :P.

officiele website:
http://www.silkroadonline.net

Storyline

SilkRoad

The road that Janggeon had exploited was called 'SilkRoad' by the posterity.
It was crowded with a lot of people including adventurers who mooned over the new world, merchants who made a fortune for a stroke and heroes who contrived the territorial expansion. The road opened by Janggeon's small steps was regarded as the dawn of the new world to realize their respective dreams in the mixture of desires of various people.

In 8th century when several centuries were passed,
Tang (One of ancient China's countries) fell into disorder by Anroksan Rebellion and in the Arabian area, Islam occurred and set up Islam Empire under the slogan of 'the sword in one hand and the Koran in the other hand', and the conquest war under the cloak of Allah was in full swing. Besides, in Europe, the confused times showed up after West Roma had been collapsed.

These troubled times...
The peaceful hand to protect the Silk Road could be naturally neglected and outlaws who tyrannized over many travelers appeared. The Silk Road became in the turmoil of disorder...

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://img410.imageshack.us/img410/7262/screen14ty.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img449.imageshack.us/img449/7269/screen24ks.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img449.imageshack.us/img449/3885/screen39ux.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img449.imageshack.us/img449/9459/screen45rb.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img449.imageshack.us/img449/3733/screen57ba.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img449.imageshack.us/img449/3950/screen67ix.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img449.imageshack.us/img449/6813/screen72ev.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img449.imageshack.us/img449/5728/screen84sq.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img449.imageshack.us/img449/4125/screen97rf.th.jpg

Overig

System Requirements

The following specification is required for playing SilkRoad on-line.

Prior to installation and execution of SilkRoad on-line, verify if the computer specification is suitable for the specification required. SilkRoad on-line is the full 3D MMORPG. When the system does not meet the minimum specification, the game is not operated at all or if so, it is not normally operated. For the normal execution of game, it is recommended that the minimum specification would be met. In addition, as the execution of SilkRoad is practicable in over DirectX 9.0b, it is impossible in Windows 95

Min. Specification Required Specification
CPU Pentium 3 800MHz or higher Pentium 4 1.0GHz or higher
RAM 256 MB 512 MB
VGA 3D speed over GeForce2 3D speed over GeForce4 Ti
Sound DirectX 9.0b Compatibility card DirectX 9.0b Compatibility card
HDD 3GB or higher
(including swap and temporary file) 3GB or higher
(including swap and temporary file)
OS Windows 98, ME, 2000, XP Windows 98, ME, 2000, XP

Mirror:
Hier is eventueel een mirror te vinden mocht de client niet willen downloaden van de site:
mirror

Handige sites

Questlist:

http://silkroadoffline.com/index.php?showtopic=12

Een map met alle NPC character in Jangan:

http://www.overheated.net/files/ChangAn-mid-quality.jpg

Deze site is erg handig voor guides kijk ook op de forum daar staan meerdere guides:

http://www.silkroad-oasis.com/

Nog geen super uitgebreide start post, eerst maar zien of het spel een beetje aanslaat. Met dank aan het call of duty 2 topic voor de gestolen lay-out :P.

[ Voor 5% gewijzigd door Freddy_Fish op 21-11-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBurP
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-09-2024
Thnx , ben benieuwd.

Download loopt , ik zal hem strax eens gaan uitproberen.
Ik laat nog weten wat ik er van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Ziet er wel mooi uit , waar kan je het mee vergelijken ?

"Stilte, een gat in het geluid...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883

M'n neefje had me al iets van dit spel gezegd begin deze week. Naar't schijnt is het nogal moeilijk om een verbinding te krijgen met de server: Server Full ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Topicstarter
Het lijkt een beetje qua gameplay op rose online. Volle servers kan je nog wel gewoon naartoe connecten, maar de 2e server is pas een week open en ook alweer full :P.
Denk dat ze daar ook te weinig rekening mee houden, dat er teveel mensen op gaan spelen. Helemaal omdat het er ook niet naar uit gaat zien dat het ooit betaald gaat worden, dus zullen ze het van sponsors moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Heb voor de reset hem gespeeld samen met Napstar:).. Zeer tof spelletje..

Ben gisteren weer begonnen met nieuwe char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158277

Ik vind de graphics niet zo mooi, beetje te realistisch naar mijn mening. Ik heb liever een beetje meer cartoon gehalte erin maarja dat is mijn opinie dus niet flamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Anoniem: 158277 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 20:06:
Ik vind de graphics niet zo mooi, beetje te realistisch naar mijn mening. Ik heb liever een beetje meer cartoon gehalte erin maarja dat is mijn opinie dus niet flamen ;)
Juist dat vind ik wel een keer mooi een realistisch tintje.

Ik heb het spel nog niet gespeeld, maar ga het zeker eens proberen. Voor de mensen die het wel gespeeld hebben. Hoe zit het met de sociale kant van het spel? Is het bijvoorbeeld net zo verslaafd als WoW? De success van een MMORPG hangt natuurlijk voor een groot deel af van de sociale kant. Raak je gehecht aan je karakters en aan de mede spelers. Wordt je meegesleept in het spel enzo. Als dat bij dit ook zo is, is dat zeer mooi. Maar aan de screenshots te zien (ja, de screenshots zeggen niks) lijkt het me niet echt een gezelligheids game, maar meer een game die echt op actie is gericht.

[ Voor 11% gewijzigd door eghie op 18-11-2005 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Topicstarter
Ik weet het niet precies, ben nu lvl 14 en het is tot nu toe single quests beesten afslachten. Weet voor de rest niet hoe het op lvl 20 gaat, want dan kan je jobs kiezen, en is ook pvp battle mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157888

Grappig. De download zit al op 20 procent, ff kijken of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:08

Q-bone

Dusss...

alles servers zitten vol... kan er dus niet zoveel mee;) :+

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De klootzakken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De 2 servers zijn full, als ik wil inloggen moet ik een paswoord en een ID invullen. Hoe krijg ik die? Waar kan ik een character aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Topicstarter
Anoniem: 157888 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:17:
De 2 servers zijn full, als ik wil inloggen moet ik een paswoord en een ID invullen. Hoe krijg ik die? Waar kan ik een character aanmaken?
Gewoon op de site aanmaken? Ik weet dan niet precies hoe het zit met inloggen, ik kan namelijk zovaak in en uitloggen als ik wil zonder dat ik de melding krijg dat de server full is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

inloggen in het spel? nou hier zijn ze continu vol, maar weet niet of dat met aanmeldingen is of met spelers, ik denk het laatste.
Ach ja, morgen nog maar eens proberen.

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lijkt wel alsof de servers altijd full zitten :(

Moet je een account aanmaken op de site? ff kijken dan :{

EDIT
Ik zie het al :)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 157888 op 19-11-2005 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet allemaal tegelijk :')

Zometeen ff verder kijken, ben net terug van werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:49

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik neem aan dat dit een beta game is? Gratis MMORPG aanbieden zullen ze niet lang volhouden als er in de toekomst geen centjes binnen komen namelijk.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zien we dan wel. Als het moet worden betaald stop ik iig.

Wat voor character hebben jullie? Ik moet er nog een maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:15

AirX

Tweak Guru

Anoniem: 157888 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:26:
Dat zien we dan wel. Als het moet worden betaald stop ik iig.

Wat voor character hebben jullie? Ik moet er nog een maken.
Afbeeldingslocatie: http://www.silkroadonline.net/silkroadonline/main_img/1nm_img/le_freetoplayforever.gif

Staat op de website ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:33

nhanssen

QVL is non-tweakers

ik moet zeggen dat het heel goed uitziet voor een gratis spel. Nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk gratis blijft.

Spec's PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nugscree
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 16:12
Lijkt me leuk ik vraag me alleen af wanneer de private servers van deze game opkomen zoals dat bij mu ook het geval was.
Dit was niet alleen veel leuker(geen kill steals ed.) maar je char is ook sneller lvl up, je vind meer items die je gewoonweg in een public bijna niet kon vinden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd. Nu zijn er 2 servers, veel te weinig, die dingen zitten altijd vol :(

Rond welke tijd hier gaan de Koreanen daar slapen?

Het engels wat ze gebruiken vind ik een beetje slecht kwa zinsopbouw enzo.....maar de artwork en alles is wel mooi, daar heeft veel tijd in gezeten denk ik!

EDIT
Ik kan de servers niet op :(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 157888 op 19-11-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Ik zit altijd op server: Aege nog noit gehad dat ie vol zit

ben lvl 14... het spel is echt vet. je hebt 3 verschillende jobs:

Merchant
hunter
thief

merchant moet met karavanen van stad naar stad reizen om zo meega veel cash te verdienen.
hunter moet de karavanen beschermen
thiefs vallen de karavanen aan om hun buid te jatten :)

is wel grappig, als lvl 14 zie je dat allemaal gebeuren met die high lvls...ben je monsters aan het slahten komt er zo'n karavaan langs, opeens 5 thiefs erom heen ..en wat hunters komen dan, vette battle :P Er is dus altijd een constante war tussen die 3 jobs :) geen aparte PK zones enzo, gewoon vechten als je elkaar ziet :)

Er zijn ook geen classes, iedereen kan alles :) Natuurlijk moet je je wel focussen op 1 of 2 soorten skills...want je hebt nooit genoeg skill punten voor alles.

Ohja ook voordeel is: Skill punten lopen apart van je level
dus als je lvl up bent krijg je geen skill punten, maar die krijg je apart (gaat veel sneller)

erg vet, ingame heet ik : supreme Voeg me maar toe op je friendlist als je wilt.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 19-11-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11737

Damn spel ziet er tof uit :)

Even client downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er mensen nu aan het spelen ? typ dan ff : $supreme hallo

dan stuur je een prive bericht, kunnen we ff een party maken en samen slachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:49
waneer komt er een got clan voor dit spel :D i ga deze game ook spelen ben het nu aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

ik speel het ook, het is echt tof ookal ben ik pas lvl4 :D
wel jammer dat ik elke paar minuten een disconnect heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Topicstarter
Helaas begint de 2e server ook al vol te lopen, ik krijg nu ook de melding dat ik niet kan inloggen, en word disconnected in de game. China, Taiwan en Japan zijn al geblocked van deze 2 servers, maarja ik hoop dat ze er snel een 3e bijgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

Ik maar ook even kijken wat het is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yup servers zitten vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
ik krijg steed de melding van disconectet to server :? wat betekend dit

[ Voor 66% gewijzigd door dragon9114 op 19-11-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krijg ik ook. Dan sluit het spel altijd af en zie ik m'n mooie desktop weer :')

Ben nu lvl 5, ik kan met een bliksem aanvallen, maar hoe doe ik dat? En hoe kan ik iets kopen van zo'n kraampje? En waar zit die gast van de eerste quest?

Je kan trouwens genezen (HP restorage) door drankjes en door te gaan zitten (moet je 'n' indrukken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Topicstarter
Die bliksem kan je een keer aanklikken, dan kan je hem slepen, naar die 1 t/m 0 balk, dan als je een beest aanvalt 1 duwen (als je hem op 1 hebt gezet). Kopen van een kraampje kan je 1 keer aanklikken wat je wilt, dan droppen in je inventory ( i ). Die gast van de eerste quest zit in het westen, niet bij die drie poorten (de uitgang) maar iets ernaast, bij militarycamp, hij heeft ook zo'n lichtgevende scroll boven ze hoofd (iedereen die een quest voor je heeft trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah, irritant dat dat ding je dwingt om elke keer het programma af te sluiten. Bij mij gaat het om de 5-10 minuten mis en word ik gedisconnect naar desktop.

Je kan met a je acties zien, dus misschien kan je daar je magic spells assignen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speelt wel lekker, is iedereen ook op server 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Topicstarter
Je hebt trouwens 3 soorten armor, armor, protector en garment, met elk zijn eigen specialiteit. Deze kun je niet met elkaar combineren, ff een weetje, zodat je je niet afvraagt waarom het niet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil bv een schild kopen (van koper :P), dus ik sleep dat schild naar de plek in m'n inventory (die plek voor het schild zit rechts naast het hoofd van je personage toch?), maar er gebeurt niks :(
Ik had wel genoeg geld!

En het is idd verschrikkelijk irri dat als de server vol zit, je dan zo'n message krijgt en het spel wordt afgesloten :(

Zijn er trouwens ook andere vijanden dan die wandelende hooibalen waar je als beginner op kan oefenen? Ben nu lvl 5.

Hoe verdien je geld? Behalve monsters killen?

Ik vind de besturing van je mannetje ook irri, als je ergens op de grond klikt duurt het altijd een paar seconden voordat je mannetje beweeegt :(

En als ik zo'n gebouw inga (bv. bij die tempel loop door poortjes enzo) dan blijf ik altijd vast zitten en kan ik niet meer normaal lopen :{ M'n mannetje doet die loopbeweging, maar hij loopt niet. Hij blijft zeg maar aan de muur plakken. Erg irri :(
Ook trappenlopen gaat niet :N

Server 2 :?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 157888 op 19-11-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil zo een ninja outfit met zo een samurai hoed ding :)

Hmm kut, ik kan dus alleen maar voor ninja outfit gaan als ik voor garmet ga. Afijn doen we dat maar.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 11737 op 19-11-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freddy_Fish schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 17:43:
Je hebt trouwens 3 soorten armor, armor, protector en garment, met elk zijn eigen specialiteit. Deze kun je niet met elkaar combineren, ff een weetje, zodat je je niet afvraagt waarom het niet gaat.
Hier een link met meer info:
http://www.silkroadonline.net/gameinfo/it_cndeweapon.asp

Wat betekent trouwens MP?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 157888 op 19-11-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mana Points, zooi dat je nodig heb voor je skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Topicstarter
Anoniem: 157888 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 17:45:
Ik wil bv een schild kopen (van koper :P), dus ik sleep dat schild naar de plek in m'n inventory (die plek voor het schild zit rechts naast het hoofd van je personage toch?), maar er gebeurt niks :(
Ik had wel genoeg geld!

En het is idd verschrikkelijk irri dat als de server vol zit, je dan zo'n message krijgt en het spel wordt afgesloten :(

Zijn er trouwens ook andere vijanden dan die wandelende hooibalen waar je als beginner op kan oefenen? Ben nu lvl 5.

Hoe verdien je geld? Behalve monsters killen?

Ik vind de besturing van je mannetje ook irri, als je ergens op de grond klikt duurt het altijd een paar seconden voordat je mannetje beweeegt :(

En als ik zo'n gebouw inga (bv. bij die tempel loop door poortjes enzo) dan blijf ik altijd vast zitten en kan ik niet meer normaal lopen :{ M'n mannetje doet die loopbeweging, maar hij loopt niet. Hij blijft zeg maar aan de muur plakken. Erg irri :(
Ook trappenlopen gaat niet :N

Server 2 :?
Je moet hem eerst in je inventory slepen, dus niet gelijk op je shield plek. Dat lopen is ff wenne, dacht eerst dat het lag was, maar is gewoon de manier van lopen, wen je vanzelf aan. Je moet eigenlijk alleen maar quests doen, dus door jangan heenlopen en kijken naar mannetjes met zo'n scroll boven hun hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah ok.

ff proberen of ik in het spel kan komen.

Wanneer is trouwens de tijd dat de Koreanen gaan slapen? Dan zal het denk ik minderd ruk worden op de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157888 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 17:57:
Wanneer is trouwens de tijd dat de Koreanen gaan slapen?
Koreaanse ip's zijn al geband door de server dus die zul je hier niet vinden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45
Speel het ook sinds deze week, echt supervet :)
Speelde 'vroeger' Fungwan online open beta, dit voelt weer net als fungwan, maar dan beter!
Zit op de 2e server, ben even kwijt hoe die heet, onder de nick Spartan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Laatst online: 20:20
De 2e server heet Aege, maar helaas zit deze ook al vol. Nog maar even wachten dan, vanavond zal het wel langzaam aan leeglopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
jammer dat je niet met 1 charecter op 2 servers kunt spelen zoals bij mu online :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Laatst online: 20:20
Mu Online was ook niet alles, maar dat was wel een leuke functie.

Ik word er elke keer uitgeflikkerd zodra ik probeer te connecten. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Topicstarter
Normaal is het niet, maar de 2 servers zitten vol, ze zullen mensen wel naar windows teruggooien, omdat ze anders blijven connecten naar de server, wat hem alleen nog maar trager maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freddy_Fish schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:06:
Normaal is het niet, maar de 2 servers zitten vol, ze zullen mensen wel naar windows teruggooien, omdat ze anders blijven connecten naar de server, wat hem alleen nog maar trager maakt.
Daar zit wat in ja.....

Ik krijg deze error, dan word ik zomaar uit het spel gekickt naar mn bureaublad :(

Afbeeldingslocatie: http://img266.imageshack.us/img266/5490/error3jg.th.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand anders die er om de 15 minuten van de server gekicked wordt? Wel irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Voeg deze maar toe aan mirror site: http://www.jucaushii.ro/d...ine_full_client_v101.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik word heel soms gekicked. Maar niet om de 15 minuten.

Voor mensen die me toe willen voegen als friend:

Op Aege heet ik Sekat, en op Xian heet ik Yaoui :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
ik zit op aega mijn nick naam in game is dragon9112. als er al iemand is die half miljoen heeft zou die dan een aega got guild willen maken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145261

Voor de reset idd samen met Doominator gespeeld , lvl 13 nu . Speel op Aege IGN : Napstah add me :)

greetz Nap ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Hmm toch eens gaan kijken. KO is niks meer aan, en iRose ook eigenlijk niet....

Naam heb ik nog niet maar zal em wel posten. Iedereen zit zo'n beetje op server Aege.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het systeem nu wel een beetje door. Morgenochtend weer spelen *O*

Ben nu level 7/8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ook level 8 nu, ik speel onder de naam Deillon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

hmm.. lijkt me leuk dit spel.. ben alleen niet echt een mmorpg-er.. gaat vaak té veel tijd inzitten.. wil het graag proberen met deze dan :) ff de client downloaden :P

[ Voor 6% gewijzigd door potatox op 19-11-2005 23:41 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind het zelf niks aan, het heeft echt zo'n standaard mmorpg uiterlijk, maarja, smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
Op dit moment zit ik hem ook te downloaden

Ik ga in de server Aege als er geen problemen komen want daar zitten de meeste gotters als ik de posts lees..

De skills snap ik niet echt er zijn er best veel op die officiele site.. ??
Je kan eerst (sword/spear/bow) en dan daaruit kan je verschillende skills kiezen + je hebt fire/cold/lighting/heal skills
Kan iemand me dit uitleggen of kom ik er wel vanzelf achter door het te spelen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je krijgt SP (SkillPoints) en XP als je monsters verslaat. Die punten gebruik je om je skills te verbeteren. Er zijn 3 hoofdgroepen van wapens die je kan dragen: Bow, Sword en Spear. Met die punten kan je dus 1 skill verbeteren, of allemaal, maar dat gaat langzaam. Dan ga je steeds een level hoger en kan je speciale moves gebruiken op bepaalde levels.

De fire/cold/lightning/healing skills kan je ook verbeteren dmv skillpoints, dus dat je steeds een level hoger gaat. Je kan speciale attacks doen op bepaalde levels en die ook upgraden, zodat de aanval sterker wordt. Dit kost wel allemaal MP (Magic Points).

Als je een level hoger gaat (dus voldoende xp hebt verzameld, dat zie je in het groene balkje), krijg je wat punten die je kan besteden om je Hitpoints te verhogen of je Magic Points (=mana). Voor de rest heb je dan een hoeveelheid SP verzameld die je dus kan toewijzen aan je wapenskills of je magicskills.

Ik speel het sinds gister, en dit is wat ik ervan begrepen heb :)

Je XP wordt weergegeven inn percentages in het groene balkje onderaan je scherm, en daarboven zit een geel balkje dat vol raakt, en daarnaast staat een getalletje. Dat getalletje geeft de hoeveelheid SP aan die je hebt, en als het gele balkje vol is heb je 1 SP erbij.

Als je vecht, kan het zijn dat je van die paarse stipjes krijgt linksbovenin in je scherm naast het hoofd van je mannetje. Als alle 5 stip[jes vol zijn kan je op Berserk-mode gaan. Dan gaat je agility omhoog en nog wat, en dan kan je makkelijk monsters doden. Is ook cool om te zien. Dit houdt op als er geen paarse stippen meer zijn, en dan moet je zorgen dat die stipjes weer vol raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

ik zit lekker op de eerste server, en mijn huisgenoot ook, beiden level 10 archer... echt chill, level 1 is wel oke, alleen soms lag, maar je wordt er nooit uitgegooit! moet wel zeggen dat ik eigenlijk nooit last heb van lag, en mijn huisgenoot (pc staat naast die van mij) wel. Das wel vreemd. Maar ja, wel chille game! _/-\o_

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
Ik heb het ook inmiddels al gespeeld Paused bedankt dat je het hebt uitgelegd.

Ik heb sword gekozen en snap het spel nu al een beetje alleen de quest zijn iritant je moet de hele tijd van de ene mannetje naar de andere lopen wat best wel lang duurt...
Ben nu bij ene child shoes ofzo waar kan ik die schoen van die kind vinden eigenlijk.. ?
Ik heb alleen 1 keer disconnected gekregen en verder ging het zonder probleme goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu word ik er om de 5 minuten uitgegooid :(

Zwaar irritant maar ik denk niet dat het aan mijn computer ligt. Anders zou je denken dat het vrij consistent moet blijven met disconnecten. Maar nu is het gewoon af en toe om de 5 minuten, en anders om de 15. Het kan ook niet aan mijn firewall liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147329

Alper15 schreef op zondag 20 november 2005 @ 11:51:
Ik heb het ook inmiddels al gespeeld Paused bedankt dat je het hebt uitgelegd.

Ik heb sword gekozen en snap het spel nu al een beetje alleen de quest zijn iritant je moet de hele tijd van de ene mannetje naar de andere lopen wat best wel lang duurt...
Ben nu bij ene child shoes ofzo waar kan ik die schoen van die kind vinden eigenlijk.. ?
Ik heb alleen 1 keer disconnected gekregen en verder ging het zonder probleme goed
Als je bij de southgate alsmaar rechtdoor rent kom je op een gegeven moment small-eyed ghosts en big-eyed ghosts tegen.... bij mij zaten de schoenen in een big-eyed ghost champion (zo'n grote rode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit nu lekker water ghost te killen met m'n Long Crescent :P

Gaat lekker qua xp, ben nu level 10 en heb alle xp punten geinvesteerd in Hitpoints. Verder heb ik Lightning op lvl 6 ofzo. Ik heb loot over, en die wil ik kwijt. Ik heb 2 Long Crescents, Cotton outfit en wat Koperen armor. Ik heb geprobeerd om het te verkopen via een stalletje, maar dat lukt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ik kom er niet eens op alle servers zijn vol.
Ik denk dat ze er nog een aantal in de lucht moeten gooien wil iedereen er gebruik van kunnen maken.
Ik wacht mijn kans wel af.
Mijn naam is patatje :)

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien handig om TP te updaten met namen van spelers

(Aege)
IGN GOT Nick
supreme (Supreme)
Tsurara (Seiruu)
Spartan (Schuey)
Sekat (Paused)
dragon9112 (dragon9112)
Napstah (Napstar)
Deillon (Deillon)
patatje (Edwin van Cleef)
AlPeR (Alper15)
SnoepHond (Dix_Huit)
Reshnar (Vuurvoske)
TheLegend (DotHack)
Mehryl (fladder)
Giph (DikVoet)

Lijst is geupdate!

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 11737 op 23-11-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel ook, weet alleen mijn naam niet meer, kan namelijk niet inloggen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moeite hebben met inloggen en dan om de 10 minuten eraf getrapt worden door een disconnect melding is nog veel irritanter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
Ik speel het nu.. (ingame naam AlPeR) op Aege

Ik word er niet afgegooid ?? ik kan gewoon normaal spelen soms als je net inlogt krijg ik disconnected from server (soms een aantal keer achter elkaar) maar als het spel eenmaal bezig is heb ik geen last van disconnected ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mwah ik ben blijkbaar een van de weinigen die dat heeft. Ligt het dan toch aan mij? :(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 11737 op 20-11-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Ik heb dat ook hoor, elke 5 minuten ongeveer :(
Ingame ben ik SnoepHond en ik speel op Aege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-07 22:26

Vuurvoske

Nunquam cede!

Heej vet spel, dat gaat ik eens even tjekken :)

Mijn nick zal gewoon Vuurvoske zijn :)

//edit: Werkt die site gewoon met firefox? Ik heb 1.07 en hij doet hij bij mij erg traag, bovendien kwam hij er net wel door mar kreeg ik allemaal ? icoontjes te zien :/

[ Voor 50% gewijzigd door Vuurvoske op 20-11-2005 18:35 ]

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133155

Heeft iemand al gecontroleerd op virussen en/of adware? Ik ben namelijk voorzichtig met dit soort dingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:55
Ik heb me hier net aangemeld op got. (volg dit forum al 3 jaar, dus het werd tijd...)
Heb hiervoor al verschillende zowel online als offline rpg's gespeeld, en nu ben ik bezig met het downloaden van deze mmorpg.
Ben benieuwd hoe dit speeld. Is het spel grafisch even goed als wat er in de screenshots te zien was? (misschien kan iemand even een ingame screenshotje plaatsen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 22:45
Anoniem: 11737 schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:58:

(Aege)
IGN GOT Nick
supreme (Supreme)
Tsurara (Seiruu)
Spartan (Scheuy)
Sekat (Paused)
dragon9112 (dragon9112)
Napstah (Napstar)
Deillon (Deillon)
AlPeR (Alper15)
doe mijn nick eens goed schrijven :>
lvl17 nu trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vuurvoske schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:31:
Heej vet spel, dat gaat ik eens even tjekken :)

Mijn nick zal gewoon Vuurvoske zijn :)

//edit: Werkt die site gewoon met firefox? Ik heb 1.07 en hij doet hij bij mij erg traag, bovendien kwam hij er net wel door mar kreeg ik allemaal ? icoontjes te zien :/
Heb je enige plugins geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147329

Ik zit op de Aege server en mijn IGN is TheLegend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11737 schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:58:

(Aege)
IGN GOT Nick
supreme (Supreme)
Tsurara (Seiruu)
Spartan (Scheuy)
Sekat (Paused)
dragon9112 (dragon9112)
Napstah (Napstar)
Deillon (Deillon)
AlPeR (Alper15)
Hoei @ lijstje,
Miss maar eens kijken hoe we een guild kunnen maken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
Anoniem: 118100 schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:40:
[...]

Hoei @ lijstje,
Miss maar eens kijken hoe we een guild kunnen maken :>
voor zo'n guild moet je naar zo'n npc gaan en voor een half miljoen kun je dan een guild maken
die staat in het weste van dat fort waar je begint. er staat op de map hunter guild dus ik weet niet of iedereen die guild dan kan joinnen |:(

[ Voor 73% gewijzigd door dragon9114 op 20-11-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb geen half miljoen _O-

Een guild zou wel fijn zijn ja :Y

Ben nu trouwens lvl 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch nog ff een vraagje ivm dat continue disconnecten in het spel zelf. Misschien wel heel ver gezocht, maar hebben jullie die "drivers" gedownload en geinstalleerd van hun website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik ben inmiddels level5 na een avondje spelen dus het gaat niet slecht.
Werd ik net trouwens door medetweakers uitgenodigd voor een party?

Morgen weer een dag ga eerst maar eens een poosje slapen :z

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11737 schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:07:
Toch nog ff een vraagje ivm dat continue disconnecten in het spel zelf. Misschien wel heel ver gezocht, maar hebben jullie die "drivers" gedownload en geinstalleerd van hun website?
Ik niet. Ik wist niet dat dit mogelijk was. Heb jij geen problemen met disconnecten enzo door die drivers dan?

EDIT
Hoe weet ik of ik een Intel Chipset mainboard driver heb of een Via Chipset mainboard river?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 157888 op 21-11-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157888 schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:17:
Ik niet. Ik wist niet dat dit mogelijk was. Heb jij geen problemen met disconnecten enzo door die drivers dan?

EDIT
Hoe weet ik of ik een Intel Chipset mainboard driver heb of een Via Chipset mainboard river?
Nou nee, ik wil juist weten of dat ermee te maken kan hebben. Ik heb namelijk gisteren wel de nieuwste drivers van geforce site gedownload en geinstalleerd en ik krijg nog steeds disconnections in het spel. Dus misschien dat die graphic drivers anders zijn? Maar dat lijkt mij weer heel sterk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wou die drivers van de site installeren, maar windows geeft aan dat ik nieuwere drivers heb geinstalleerd :')

Ben nu lvl 12, Spear/Lightning.

Overigens word ik bijna nooit gedisconnected als ik speel, wat wel irri is, is de grote lag die optreedt als ik in die stad in de buurt kom van dat grote plein (waar die shops omheen zitten). Echt niet normaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
Ik heb geen driver of wat dan ook gedownload maar ben 1 keer op het begin gedisconnected voor de rest niet alleen als ik wil inloggen wil hij wel is disconnecten maar als ik eenmaal speel geen probleem

Ik heb geen last van grote lags (haast niet) ook niet in de steden etc.

> wat wel iritant is dat als je lvl upt quest krijgt die zie je dan maar als je eenmaal weg klikt kan ik die quest nergens meer vinden ??(met wie ik moet praten als ik die quest wil starten) dus ik schrijf alles op een blaadje als ik lvl en dan ga ik naar de NPC

[ Voor 33% gewijzigd door Alper15 op 21-11-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow, ik heb net gespeeld zonder dat ik werd gedisconnect! Ik heb alleen niets anders gedaan dus ik heb geen idee wat er wel/niet goed is gegaan sinds voorgaande keren.

Ook ff met supreme wat monsters staan raggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 08:24

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ben benieuwd, ben het nu aan het installeren.
Tis weeres een keer wat anders dan World of Warcraft denk ik maar. :) De screenshots zien er wel veelbelovend uit, maar uiteindelijk gaat het toch om de hele sfeer in het spel, en de houdbaarheid.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145261

Misschien handig om dit te vermelden in de startpost . ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 22:30
Het is druk, kom er nog niet in, alles is vol :P.

Moet wel heel leuk zijn dan :).

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Nakebod

Nope.

Heej venxhoeah :+
Wat hij zegt dus :) Te druk, loop je ff, gelijk weer hangen, wachten op de disconnect.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
NAPSTAR Dat is echt goed te gebruiken thnx voor je post (nu hoef ik niet alles op te schrijven) en dat is zeker iets voor in de startpost ;) hoop dat ze het erin zetten veel spelers kunnen het gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
weet iemand waar Jangan Adventurer zit ?? er staat flora bij maar dat kan ik nergens vinden op de kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
Hier een map met alle NPC character in Jangan(komt van de onderstaande site)

http://www.overheated.net/files/ChangAn-mid-quality.jpg

en deze site is erg handig voor guides kijk ook op de forum daar staan meerdere guides

http://www.silkroad-oasis.com/

(Kunnen mischien ook in het startpost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben inmiddels lvl 15 :)

ik heb nog wat grade 1 stuff voor female character, iemand nodig ? anders verkoop ik het bij een merchant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FF wat screenies dan.

Mijn settings zijn op low dus verwacht er niet al teveel van :p

Ik in Berserk aka pissed off mode
Afbeeldingslocatie: http://img199.imageshack.us/img199/5355/berserkmode11tp.th.jpg

Ik tegen tijger
Afbeeldingslocatie: http://img199.imageshack.us/img199/8426/tiger19wt.th.jpg

Middle settings
Giant tiger op de achtergrond
Afbeeldingslocatie: http://img470.imageshack.us/img470/7115/gianttiger10fl.th.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 11737 op 22-11-2005 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat lekker ofniet Tsurara :) Level14 en ook bij de tijgers, ik ga vanavond weer gamen rond 22.00 uur ofzo. ff lvl 16 worden :p
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.