[MMORPG] Silkroadonline (gratis) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 9.054 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geinig spel op zich. Maar om een of andere reden willen die japanners maar niet begrijpen dat het saai is om een quest te krijgen met "kill 40 van die en die monsters".

Ik heet Mehryl (fladder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wat lijkt dit spel toch veel op Lineage II :D
Het viel me meteen al op. Sja, ik hoop dat het een beetje een leuk spelletje is, dan ga ik hem vanavond eens uitproberen.
Lijkt het spel qua gameplay ook een beetje op Lineage II :?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De chicks in L2 zien er een stuk "leuker" uit moet ik zeggen. Voor de rest is het ook veel control clicken :)

suprene
Jah spel is echt verslavend :) Heb nog een quest gedaan met die tijgers, goed exp etc.

Heey, der is een patch uit blijkbaar. Ik ben aan het updaten.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Heeft iemand enige idee wat de beste skills zijn om te kiezen? ik heb namelijk net een poptje gemaakt en weet niet zo goed waar ik alles aan uit moet geven (lvl4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Error schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:43:
Heeft iemand enige idee wat de beste skills zijn om te kiezen? ik heb namelijk net een poptje gemaakt en weet niet zo goed waar ik alles aan uit moet geven (lvl4)
Concentreer op een ding wat je leuk vind, bijv wapen + 'elementel (aka force) damage'.
Ik heb wel gehoord dat Spear + lightning de alle beste combinatie was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Nou ik heb me geregistreerd en het eerste wat me opvalt is lag, als ik me ventje ergens naartoe wil laten beginnen duurt het soms een paar seconden voordat ie aanloopt :P. Het is trouwens nu al verslavend :D

Anyway als iemand zin heeft om me wegwijs te maken? stuur me even een mailtje of voeg me toe op msn... Of post het hier kan ook :)

[ Voor 27% gewijzigd door Vuurvoske op 22-11-2005 15:21 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:14
hebben er trouwens nog meer mensen problemen met quests?
Heb er 2 open staan nu, ik moet 100 white tigers skins verzamelen, en een zooi aan bandit archers killen. als ik die tigers, of archers kill, wordt er zeg maar niks opgeteld bij de quest, staat dus nog steeds mooi op 0/0, terwijl ik al zeker 12 van die white tiger skins heb..
offtopic:
nightwish pwnz jah :P

[ Voor 11% gewijzigd door Schuey op 22-11-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quest 12
Quest name: Sweeping Bandit Level: 13
Reward: Vigor herbs X20, 5800xp

Wat een belachelijke quest voor lvl 13. Die archers zitten in gebieden met (black) tigers en af en toe her en der nog zo'n Giant Tiger. Ik moest echt vaak rennen voor mijn leven, en ik ben lvl 15. Nog steeds niet eens gehaald, want tot nu toe nog maar een paar gevonden en ik had geen tijd om ze aan te vallen omdat ik achterna was gezeten door enkele (black) tigers.

Nou ik ben lvl 15 en die trigger van quest 15 komt er bij mij niet. Ik kan geen conversatie starten met de smid. Alleen wapens kopen/repareren. Heel vaag is dat.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:14
je moet helemaal rechts onderin wezen(aan de linkerkant van de rivier dan ;) ), de weg richting die stronghold, komen 2 wegen bij elkaar, dat stuk zitten veel archers en sudorbinates, geen tigers te vinden, lekker levelen daar hoor :)

[ Voor 11% gewijzigd door Schuey op 22-11-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ben er ook maar mee begonnen, weer eens wat anders dan WoW hé :)

zit ook op Aege en ga proberen de thief te spelen of voor monk te gaan, dus complete heal. Complete heal lijkt me ook wel erg leuk.

Wie het wil beslissen roep maar :) ga iig voor blade, spear zal wel langzaam zijn :)

Ingame naam is Giph trouwens, zoals altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Misschien leuk om van de week een keer met een hoop man te gamen spelen? Ts2 servertje erbij? :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Nou heb ik me geregistreerd op de site alleen werkt mijn inlog niet, ik zie ook nergens een optie om je wachtwoord op te sturen naar het opgegeven mailadres via de "geheime vraag" die je op moest geven bij het registreren. Iemand een idee hoe ik aan mijn wachtwoord kan komen?

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:36:
[...]

Concentreer op een ding wat je leuk vind, bijv wapen + 'elementel (aka force) damage'.
Ik heb wel gehoord dat Spear + lightning de alle beste combinatie was
Laat ik nou net de Spear/Lightning combi hebben _O-

Heb gister wat Young tigers, Tigers, Champion Tigers gekilld voor een quest en ik ben ook een paar Giant Tigers tegengekomen :P

Voor de Gotter die de Janjan Adventurer niet kan vinden, je hebt zo dat plein met de fontein in het midden. Dan heb je links en rechts aan elke kant 3 winkeltjes. Aan de ene kant zitten de paardeverkoper, Wapenhandelaar en armorhandelaar, aan de andere kant zitten de Herbalist (kan je restore HP enz kopen), de juwelier en naast de juwelier de Guild voor Handelaars. Bij die Guild, voor het gebouw staat die Adventurer. Heb net een quest geaccepted dat ik 20 stones moet gaan zoeken door van die stenen leeuwen te killen. Zal mij benieuwen :p

Ben nu lvl 14, heb 10 paarden in voorraad, vet handig als je ver weg bent en je moet een grote afstand afleggen. Anders kan je ook de Scroll of Returning gebruiken, daarmee ga je naar het beginstadej (JanJan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbeldrank schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:49:
Nou heb ik me geregistreerd op de site alleen werkt mijn inlog niet, ik zie ook nergens een optie om je wachtwoord op te sturen naar het opgegeven mailadres via de "geheime vraag" die je op moest geven bij het registreren. Iemand een idee hoe ik aan mijn wachtwoord kan komen?
Als je je geregistreerd hebt op de site, moet je met die gegevens inloggen in het spel, en dan kan je een wereld kiezen, en dan kan je een character createn. Overigens kan je niet met dezelfde character in beide werelden spelen, je hebt dus een character voor Aege en een andere voor Xian.

Ik speel trouwens altijd op Aege, ff kijken of ik die patch kan downen.

EDIT
Ik zie geen patch :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:59:
[...]

Als je je geregistreerd hebt op de site, moet je met die gegevens inloggen in het spel, en dan kan je een wereld kiezen, en dan kan je een character createn. Overigens kan je niet met dezelfde character in beide werelden spelen, je hebt dus een character voor Aege en een andere voor Xian.

Ik speel trouwens altijd op Aege, ff kijken of ik die patch kan downen.

EDIT
Ik zie geen patch :?
Dat begrijp ik, maar ik kan dus niet inloggen. Zowel op de site als in het spel niet, dat terwijl ik toch echt het correcte password in type. Dus ik wil mijn wachtwoord op laten sturen naar het opgegeven mailadres tijdens de installatie.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laten we afspreken dat iedereen op Aege gaat spelen :) wel zo leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbeldrank schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:03:
[...]

Dat begrijp ik, maar ik kan dus niet inloggen. Zowel op de site als in het spel niet, dat terwijl ik toch echt het correcte password in type. Dus ik wil mijn wachtwoord op laten sturen naar het opgegeven mailadres tijdens de installatie.
Vaag :{

BTW als je dat opstartscherm van SR krijgt, gaat 'ie automatisch updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:03:
laten we afspreken dat iedereen op Aege gaat spelen :) wel zo leuk
En nog handiger dat dit duidelijk in de SP vermeld wordt :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de quest Tiger's grinding Tooth, moet ik gewoon Young Tigers killen om die Tiger Molar dinges te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:11:
Bij de quest Tiger's grinding Tooth, moet ik gewoon Young Tigers killen om die Tiger Molar dinges te krijgen?
die quest heb ik ook, heb alleen nog 0 gevonden, maar wel lots of young tigers/normal tigers geslacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel van die dingen heb je er eigenlijk nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10. En ik geloof dat young tigers ook die dingen droppen.

Ik ben trouwens sword/blade maar weet nog niet voor welk elemental ik beter kan gaan. Iemand ideetjes?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb spear en cold. De vraag is of ik ook wat weapon skills doe of alleen cold skills. En zoja, alle cold skills of kiezen voor 1 of 2 en wachten tot ik die kan gebruiken. Ligt er een beetje aan hoeveel skill points je per level krijgt straks. Ik ga er een beetje van uit dat je toch iig wel cold shield en cold damage moet kunnen blijven maxen, en hopelijk ook spear mastery en nog wat skills.. meningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:57:
Ik heb spear en cold. De vraag is of ik ook wat weapon skills doe of alleen cold skills. En zoja, alle cold skills of kiezen voor 1 of 2 en wachten tot ik die kan gebruiken. Ligt er een beetje aan hoeveel skill points je per level krijgt straks. Ik ga er een beetje van uit dat je toch iig wel cold shield en cold damage moet kunnen blijven maxen, en hopelijk ook spear mastery en nog wat skills.. meningen?
Ik weet t niet. Ik probeer iig zoveel mogelijk m'n Spearmastery te levelen, en daarna de Elementeal (in mijn geval Lightning dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 17:35
Wat een enorme lag vandaag, niet meer leuk om te spelen zo...

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen lag en ik kon gelijk spelen toen ik inlogde.Maar ik zit dan ook ergens buiten in een heuvelgebied. Als ik in de stad loop heb ik altijd wel lag.

Young tigers droppen ook van die dingen, heb net m'n eerste Tiger's Grinding Teeth gekregen.

Waar dienen de Lithography-dingen voor trouwens? ik heb er nu een aantal, maar wat kan je ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Net even geinstalleerd en getest. Het spel doet me erg denken aan Tantra online. Ziet er wel redelijk mooi uit. het is alleen een beetje erg gestretched op mijn 20" breedbeeld scherm :S.
De lag was net behoorlijk. Vooral in de stad!
Verder is het wel lichtelijk anders opgebouwd dan andere rpg's, even wennen dat je maar 2 stats hebt bijvoorbeeld (str/int). En vechten ziet er erg cool uit. Mijn eerste character is een poppetje met spear en garment, geen idee of deze combinatie gaat werken op hogere levels maar ze heet niet voor niets testgirl1 :P
Ik hou deze game nog wel ff. Kan mooi af en toe gespeeld worden als wat afwisseling met Guild Wars.

Hopelijk knallen ze er binnenkort nog een servertje of 2 bij ( en breedbeeld ondersteuning :*) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, meer servers zou idd handiger zijn! Welke server zit je? Aege of Xian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 16:02

Sa1

is er niet een server iets meer richting europa qua downloaden van de client? k ga niet harder dan 50kB/sec.

niet prettig om zo 515MB te downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Pak de mirror in de startpost (ik ging gister met 140kb/s)

Ik zit op Aege (maar ik ben nog aan het testen en heb momenteel zo goed als geen tijd me met spelletjes bezig te houden :S Het is echt stressweek op school...)

[ Voor 51% gewijzigd door MonkeySandwich op 22-11-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Na de update van vandaag ben ik mijn avartar van patatje kwijt :'(
Ik heb een nieuwe aangemaakt zal morgen eens kijken of ik dan weer mijn oude settings terug kan krijgen.
Voorlopig heb ik een nieuwe aangemaakt.
Een vrouwtje beabokkepoot :P

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 10:28

JeRa

Authentic

Nu speel ik normaal nooit RPGs, maar sinds Fable ben ik toch wat meer aan het verkennen op dit gebied. Op zich vind ik Silkroadonline best aardig, maar hoe halen ze het in hun hoofd om zó'n slecht Engels te produceren! Natuurlijk, het is gratis, dus ik mag er niet over klagen, maar ik doe het toch :P er zijn vást wat mensen bereid om een fatsoenlijke vertaling te leveren, maar nu lijkt het net alsof ze zonder ook maar enige reflectie hebben vertaald - kom nou, 'delight game', 'smooth patch'..twee jaar op internet rondzwerven en ze hadden al beter geweten.

Grafisch zit het wél weer prima in elkaar en qua besturing is het prima te doen. Qua software laten ze links en rechts wat steekjes vallen (als één server niet werkt wordt gelijk heel het spel afgesloten) maar het neemt niet weg dat ik dit spel toch maar eens een paar weekjes ga proberen :)

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/napstar/taz.JPG

Mijn 2e char :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04-2021
Ik ben het ook maar is gaan spelen en ziet er erg leuk uit... Ik zit in die server die begint met een a... :P... mijn naam is Reeves

chou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aege dus :P

Waarom een tweede char Napstah?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
hmpf, ik heb nu al een lvl 8 chracter op Xian....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Laatst online: 22:14
Ik speel ook :) Lvl 14 acc op Aege.. iemand een keer partyen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Géén idee eigenlijk , archer + ice leek me lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Laatst online: 11-04-2021
misschien een idee om (als iemand het geld ervoor heeft) een GoT guild te straten :) (is vast al is genoemd maar ik zeg het nog maar een keer).

Zou erg vet zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 10.. schiet niet op, kan geen volgende quest vinden

weet iemand waar er een adventurer npc staat? die zou nog een quest moeten hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
bij mij kan ik het nieteens opstarten . knalt er met een leuke melding uit :P :(

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuaemma/error.jpg

de code die achter de fout staat is iedere keer anders, en ook in compatibiliteitsmodus (wat een rotwoord :P ) werkt ook niet

al gevonden :)

////
its silkroad.exe error ?? if yes, blame ur HOSTS file (need to mod it) (05.11.23 6:06)
In C:\WINDOWS\system32\drivers\etc open your hosts file with notepad. Then add this line: 222.111.150.111 gwgt1.joymax.com and save the file. :) (05.11.23 6:27)

\\\\

woei kan ook eens kijken wat het is :)

[ Voor 71% gewijzigd door DJrDJ666 op 22-11-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJrDJ666 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:05:
bij mij kan ik het nieteens opstarten . knalt er met een leuke melding uit :P :(

[afbeelding]

de code die achter de fout staat is iedere keer anders, en ook in compatibiliteitsmodus (wat een rotwoord :P ) werkt ook niet
Heb ik als ik het spel start als Administrator.. met een gewone gebruiker doet ie het wel.. best apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ga deze game eens proberen :)

Rose Online werkt toch even niet bij mij nu.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Laatst online: 13-09 22:40
Rakkerzero schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:33:
Ik ga deze game eens proberen :)

Rose Online werkt toch even niet bij mij nu.
Ik zat het ook te denken. Maar Napstar is het leuker dan rose?

Voor de lijst van lvl's en job. Ik ben voor rose een lvl lijst aan het maken. Maar de oude kan ik zo wel veranderen dat hij voor dit spel geschikt is als iemand een server met php en mySQL heeft. Ik kan de code gelijk geven of veranderen zo dat naar Silkroadonline past.

Maar kan misschien in de start tropic een overzicht in classen. Want eerst dacht ik dat het maar 3 soorten zijn maar later dat er zie ik dat er nog meer zijn. Is er ook nog een dealer? Die spullen kan maken? Of een muse die kan buffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

? Volgens mij kan je maar kiezen uit 3 classes: hunter, merchant en thief. Daarnaast heb je wel 3 verschillende richtingen qua "kleding" met als belangrijkste punt dat iemand die voor garment gaat niet voor andere kleding kan gaan (armor/protector) en vice versa, maar verder is er geloof ik niets meer.

Maar goed, tot nu toe alleen nog maar newbie zone gedaan, dus wie weet kan je nog wel meer doen in andere gebieden/steden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je kan alleen maar kiezen uit hunter, thief en merchant als je level 20 bent. Nog 5 levels tegaan voor mij!

Kan je thief worden als je bv al merchant bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rose is voor mij veel van het hetzelfde geworden , vechten vechten vechten bijna geen quests etc . Vind silkroad wel leuker :*) Dus proberen maar zou ik zeggen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook een fanatiek ROSE speler. Misschien deze eens bekijken :) Ziet er opzich wel leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:14
Geweldig spel. Dat beetje realisme wat er in zit spreekt me wel aan.
Jammer van sommige overduidelijke fouten zoals regen onder een afdak :P

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha jah dat vond ik ook zo lache :p

Mwah er is inderdaad nog weinig info over die classes. Ik ga iig geen thief worden, en zeker niet in het begin. Gozers zijn altijd in de minderheid, lijkt wel. En je hebt sowieso 2 classes tegenover je, dus dat maakt het er niet echt makkelijker op.

Yay weer een patch :)

De topic starter mag ook weleens terugkomen om de TP te updaten zeg :p

Giant tiger
Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/5810/meagainstgianttiger1bq.th.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Thief worden heeft pas zin na level 30 heb ik gelezen op een forum. Dan ben je sterk genoeg om traders aan te vallen, daarvoor is het nutteloos omdat traders (met rank 2) nog te sterk zijn.
Het lijkt me sowieso verstandig om als thief met een grote groep, traders aan te vallen (thief guild?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van silkroadonline.net
Silkroad Online will close 1st close beta test on 11/24 to have 2nd close beta servive that will be fixed Gold error and have safe service.

We would like to sorry for sundden Notice to you.

- The end date of 1st Close Beta service: Nov. 24th 10:00 (Korean Time)
- The start date of 2nd Close Beta service: Will be posted SOON

We are really appreciative of your deep and kind attention.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
gaan ze onze poptjes resetten dan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen idee.. ben bang van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou lame zijn, ik hoop van niet:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Mijn nick is Trouwens Reshnar. Speel op die Aegle server.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier http://www.silkroad-oasis.com/faq.htm staat dat de characters blijven bestaan, zelfs met de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay :)

Ik heb er al heel wat uurtjes in gestoken om het zomaar kwijt te raken :p

Al had ik misschien wel liever een langharige wijfie gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

heele lading screens

me stats en skills
Afbeeldingslocatie: http://img455.imageshack.us/img455/6550/ssssssssss4dm.th.jpg

ik zat te spelen met zo'n protector bom.
[img=http://img455.imageshack.us/img455/5482/ruig7lf.th.jpg]

De healing skill heal 129 hp.
Afbeeldingslocatie: http://img455.imageshack.us/img455/6712/heal9pf.th.jpg

Domme champion nu ben je bevroren!!
Afbeeldingslocatie: http://img455.imageshack.us/img455/5074/freezebichfreeze7jf.th.jpg

GOede damage met 2 skills door elkaar:
[img=http://img455.imageshack.us/img455/5008/dubbel0pi.th.jpg]

Ikke boos zijn.
[img=http://img455.imageshack.us/img455/8849/angry4zt.th.jpg]

EEN HIT VAN 419 HOOGSTE HIT TOT NU TOE (van mij dan:P)
[img=http://img455.imageshack.us/img455/5017/4191di.th.jpg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit veel waard?
Afbeeldingslocatie: http://upload.server8.org/p735.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 10:51
Thx voor al die screens, ben nu zelf ook net begonnen met dit spel en het ziet er wel leuk uit op het eerste gezicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Ga naar een shop, kijk wat die er voor bied, dan heb je in ieder geval een minimum.
Moet je 'm natuurlijk niet meteen verkopen aan die shop :P

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik verkoop mijn shit altijd aan een NPC shop, sneller weg en geen gezeik. Maar ik loop daarbij wel gold mis denk ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sommige dinge kun je soms kwijt raken voor het 3 dubbele dan je krijgt bij NPC :)
vooral Blauwe iitems(magic)

aege zit nu voor de 1e keer vol bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:29:
sommige dinge kun je soms kwijt raken voor het 3 dubbele dan je krijgt bij NPC :)
vooral Blauwe iitems(magic)

aege zit nu voor de 1e keer vol bij mij :(
ik verkocht hem voor het 10 dubbele dan de NPC prijs :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat mij tever om met zo'n standje te gaan staan en dan te gaan wachten :(

Ik verkoop t gewoon aan de NPC shop, sneller en geen gezeik idd.

Hoe zien blauwe magic items eruit?

Ik kan geen screenshot maken, zelfs niet als ik op prtScrn druk en in paint crl-v doe :( Hoe maken jullie die dingen :P

Heb nu precies 1015 hitpoints *O*, ik ga m'n MP nu upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf, zat net relax the chillen by ferry, komt er zo een thief bot langs en maait me heel gezellig in 3 klappen (450 a hit) neer :(

Waarom vielen die dingen mij aan? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:27:
Het gaat mij tever om met zo'n standje te gaan staan en dan te gaan wachten :(

Ik verkoop t gewoon aan de NPC shop, sneller en geen gezeik idd.

Hoe zien blauwe magic items eruit?

Ik kan geen screenshot maken, zelfs niet als ik op prtScrn druk en in paint crl-v doe :( Hoe maken jullie die dingen :P

Heb nu precies 1015 hitpoints *O*, ik ga m'n MP nu upgraden.
Maar je kan ook in plaats van je computer uit te zetten, afk gaan terwijl je een standje hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k ben bezig met quest 'Hunt 200 bandit bowman' ...
damn wat een quest, hoe verzinnen ze het...hier ben ik wel ff wat uur zoet mee :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is allemaal eigenlijk hetzelfd die quest, altijd moet je een bepaalde hoeveelheid monsters killen die dan iets droppen dat je terug moet brengen.

Maargoed, zo krijg je xp en je levelt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
er zullen ook wel wat pvp events zijn hoop ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Grrr.

IK heb een account aangemaakt op de site.
Nu wil ik inloggen in het spel en zegt ie dat het password niet klopt.
Terwijl ik wel het zetzelfde wachtwoord gebruik als ik heb opgegeven bij de aanmaking van een accouunt.
Ik heb geen confirmation email gekregen. Hoort dat zo??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

OK zit er nu ook in. Naam is Hakker, geloof warrior type gast met gleave.

Ziet er best leuk uit, leuke moves. Alleen controls moet even wennen.

Speel op Aege...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Verwijderd

Iedereen zit dus op aege?

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Rakkerzero schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:10:
Grrr.

IK heb een account aangemaakt op de site.
Nu wil ik inloggen in het spel en zegt ie dat het password niet klopt.
Terwijl ik wel het zetzelfde wachtwoord gebruik als ik heb opgegeven bij de aanmaking van een accouunt.
Ik heb geen confirmation email gekregen. Hoort dat zo??
Email krijg je dacht ik niet nee.
Heb je er wel rekening mee gehouden dat er geen hoofdletters in de ID mogen zitten?
Rakkerzero wordt dus gewoon rakkerzero en RaKKeR wordt gewoon rakker, denk namelijk dat dat het probleem is.

Updating..............

Verwijderd

Wat ik echt gigantisch irritant vind aan het spel is dat je geen vraagtekens kan gebruiken in je chat. Dan krijg je een foutmelding :(

En je kan ook geen tekst herhalen en/of kopieren. Was wel handig geweest ivm de vele "foutmeldingen" die ik heb gekregen omdat ik een zin kwijt was door een vraagteken :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:30:
Wat ik echt gigantisch irritant vind aan het spel is dat je geen vraagtekens kan gebruiken in je chat. Dan krijg je een foutmelding :(

En je kan ook geen tekst herhalen en/of kopieren. Was wel handig geweest ivm de vele "foutmeldingen" die ik heb gekregen omdat ik een zin kwijt was door een vraagteken :(
ja echt irritant

ik gebruik altijd deze ¿ :P

Verwijderd

Jah ik wilde je nog vragen hoe je dat doet :p

Leg eens uit :)

Overigens wel humor dat de TS maar 1 post heeft gedaan en dan vervolgens verdwijnt :p

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 13:03 ]

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Enthroned schreef op donderdag 24 november 2005 @ 02:10:
[...]

Email krijg je dacht ik niet nee.
Heb je er wel rekening mee gehouden dat er geen hoofdletters in de ID mogen zitten?
Rakkerzero wordt dus gewoon rakkerzero en RaKKeR wordt gewoon rakker, denk namelijk dat dat het probleem is.
Ik gebruik alleen kleine letters en hij pakt hem niet. Geld it btw ook voor wachtwoorden??
Want in mn wachtwoord heb ik wel hoofdletters. :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:00:
Jah ik wilde je nog vragen hoe je dat doet :p

Leg eens uit :)

Overigens wel humor dat de TS maar 1 post heeft gedaan en dan vervolgens verdwijnt :p
Ligt aan je toetsenbord taal settings :) RIGHT-ALT + ? = ¿ bij mij

Verwijderd

http://www.silkroadonline...Page=1&Num=41&List_Ref=17

jajajjaa mensen , als de server up is krijgen we de eerste event :D

Verwijderd

Ik weet niet of je een 200% gold drop echt een event kan noemen, maar I'll be there! :)

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:59

Q-bone

Dusss...

wie weet hoelang de server off is? want ik kan dus niet inloggen, echt jammer... had er net zo'n zin in :+

never the less, heeft iemand nog tips, ben namelijk bow man, maar ik kan dus mijn skillpoint verdelen, iemand een idee of ik meer mp of hp moet hebben, waar gaat de voorkeur naar uit?

bla?

• NitroX infinity
De server is volgens mij tot morgen offline ivm die 2de closed beta, wat dat ook moge zijn.
Dat gebrekkige Engels op de site helpt natuurlijk ook niet veel :P

Verwijderd

NitroX infinity schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:48:
De server is volgens mij tot morgen offline ivm die 2de closed beta, wat dat ook moge zijn.
Dat gebrekkige Engels op de site helpt natuurlijk ook niet veel :P
Komt goed uit, moet toch veel huiswerk maken :) Alhoewel ik vandaag voor lvl 20 wou gaan :(

Open date of 2nd Close Beta Service: 18:00 Nov. 25th (Korean Time)
Korean Current time vrijdag, 25 november 2005, 00:19:28

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 16:20 ]

Verwijderd

Silkroad Online would like to ask a favor to continuous deep attention of you.
_O-

En ik wist niet dat je de rechteralt bedoelde Supreme, ik probeerde alleen de linkeralt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo! vandaag dus op tijd naar bed :D... gisteren tot veeeeeels te laat zitten spelen (totdat de de servers down gingne) waardoor ik school ff een dagje oversloeg :X (Niet dat ze daar bij mij moeilijk over doen, maar toch wel zonde van al die uitleg die ik gemist heb, ;p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_O-

Verslaafde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij zijn de servers vol.. is dit normaal?? welke server spelen jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servers zijn bijna altijd vol (en zeker wanneer het 's avonds is voor ons). Gewoon blijven proberen, je komt er uiteindelijk wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Is er al iemand van plan om een GoT guild op te richten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er wel leuk uit :) ga em maar es downloaden en proberen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

effe wat screens

Afbeeldingslocatie: http://img4.imageshack.us/img4/9394/112520051726088mi.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img378.imageshack.us/img378/1717/112520051651180vh.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/4042/112520051650214yq.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img477.imageshack.us/img477/434/112520051635136xh.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img430.imageshack.us/img430/1607/112520051557224zl.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img382.imageshack.us/img382/6715/112520051550122yr.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img506.imageshack.us/img506/889/112520051440123yc.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/2171/112520051417459iv.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/3249/112520051417223vw.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img511.imageshack.us/img511/1481/112520051345306qc.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img470.imageshack.us/img470/8899/112520051340554zm.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/7600/112520051207469wn.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Hoeveel moet zo'n guild kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

500.000 gold

en je moet lvl 20 zijn

ik maak vanavond als het goed is een NL Guild met wat bekenden..., daar mag iedereen wel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nap meld zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik heb ook wel interesse in een guild :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:18:
500.000 gold

en je moet lvl 20 zijn

ik maak vanavond als het goed is een NL Guild met wat bekenden..., daar mag iedereen wel in :)
Welke server? op aege wil ik namelijk er wel in :) Wat is je nickname :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
erh ik ben er deze dag nog niet opgekomen om te checken of dit tof is :(... is het de hele tijd beestjes hakken zoals rose of zit er ook nog een ander element in dat het tof maakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
El_Hefe schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:34:
erh ik ben er deze dag nog niet opgekomen om te checken of dit tof is :(... is het de hele tijd beestjes hakken zoals rose of zit er ook nog een ander element in dat het tof maakt..
Weet niet of je ook in rose pvp hebt maar hier kan je dus uit 3 klassen kiezen en die kunnen elkaar aanvallen e.d. :)
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.