Geinig spel op zich. Maar om een of andere reden willen die japanners maar niet begrijpen dat het saai is om een quest te krijgen met "kill 40 van die en die monsters".
Ik heet Mehryl (fladder).
Ik heet Mehryl (fladder).
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 11:47 ]
Verwijderd
Concentreer op een ding wat je leuk vind, bijv wapen + 'elementel (aka force) damage'.Game Error schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:43:
Heeft iemand enige idee wat de beste skills zijn om te kiezen? ik heb namelijk net een poptje gemaakt en weet niet zo goed waar ik alles aan uit moet geven (lvl4)
[ Voor 27% gewijzigd door Vuurvoske op 22-11-2005 15:21 ]
Beroeps brabander
[ Voor 11% gewijzigd door Schuey op 22-11-2005 16:17 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 16:19 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Schuey op 22-11-2005 16:19 ]
Verwijderd
Beroeps brabander
It takes one to know one...
Verwijderd
Laat ik nou net de Spear/Lightning combi hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:36:
[...]
Concentreer op een ding wat je leuk vind, bijv wapen + 'elementel (aka force) damage'.
Ik heb wel gehoord dat Spear + lightning de alle beste combinatie was
Verwijderd
Als je je geregistreerd hebt op de site, moet je met die gegevens inloggen in het spel, en dan kan je een wereld kiezen, en dan kan je een character createn. Overigens kan je niet met dezelfde character in beide werelden spelen, je hebt dus een character voor Aege en een andere voor Xian.Dubbeldrank schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:49:
Nou heb ik me geregistreerd op de site alleen werkt mijn inlog niet, ik zie ook nergens een optie om je wachtwoord op te sturen naar het opgegeven mailadres via de "geheime vraag" die je op moest geven bij het registreren. Iemand een idee hoe ik aan mijn wachtwoord kan komen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 17:02 ]
Dat begrijp ik, maar ik kan dus niet inloggen. Zowel op de site als in het spel niet, dat terwijl ik toch echt het correcte password in type. Dus ik wil mijn wachtwoord op laten sturen naar het opgegeven mailadres tijdens de installatie.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:59:
[...]
Als je je geregistreerd hebt op de site, moet je met die gegevens inloggen in het spel, en dan kan je een wereld kiezen, en dan kan je een character createn. Overigens kan je niet met dezelfde character in beide werelden spelen, je hebt dus een character voor Aege en een andere voor Xian.
Ik speel trouwens altijd op Aege, ff kijken of ik die patch kan downen.
EDIT
Ik zie geen patch
It takes one to know one...
Verwijderd
VaagDubbeldrank schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:03:
[...]
Dat begrijp ik, maar ik kan dus niet inloggen. Zowel op de site als in het spel niet, dat terwijl ik toch echt het correcte password in type. Dus ik wil mijn wachtwoord op laten sturen naar het opgegeven mailadres tijdens de installatie.
En nog handiger dat dit duidelijk in de SP vermeld wordtVerwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:03:
laten we afspreken dat iedereen op Aege gaat spelenwel zo leuk
Beroeps brabander
Verwijderd
Verwijderd
die quest heb ik ook, heb alleen nog 0 gevonden, maar wel lots of young tigers/normal tigers geslacht.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:11:
Bij de quest Tiger's grinding Tooth, moet ik gewoon Young Tigers killen om die Tiger Molar dinges te krijgen?
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 18:48 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet t niet. Ik probeer iig zoveel mogelijk m'n Spearmastery te levelen, en daarna de Elementeal (in mijn geval Lightning dus).Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:57:
Ik heb spear en cold. De vraag is of ik ook wat weapon skills doe of alleen cold skills. En zoja, alle cold skills of kiezen voor 1 of 2 en wachten tot ik die kan gebruiken. Ligt er een beetje aan hoeveel skill points je per level krijgt straks. Ik ga er een beetje van uit dat je toch iig wel cold shield en cold damage moet kunnen blijven maxen, en hopelijk ook spear mastery en nog wat skills.. meningen?
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door MonkeySandwich op 22-11-2005 20:44 ]
computer voor alle werkzaamheden
ifconfig eth0 down
Verwijderd
[ Voor 71% gewijzigd door DJrDJ666 op 22-11-2005 23:16 ]
Verwijderd
Heb ik als ik het spel start als Administrator.. met een gewone gebruiker doet ie het wel.. best apart..DJrDJ666 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:05:
bij mij kan ik het nieteens opstarten . knalt er met een leuke melding uit![]()
[afbeelding]
de code die achter de fout staat is iedere keer anders, en ook in compatibiliteitsmodus (wat een rotwoord) werkt ook niet
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik zat het ook te denken. Maar Napstar is het leuker dan rose?Rakkerzero schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:33:
Ik ga deze game eens proberen
Rose Online werkt toch even niet bij mij nu.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 12:00 ]
Verwijderd
Silkroad Online will close 1st close beta test on 11/24 to have 2nd close beta servive that will be fixed Gold error and have safe service.
We would like to sorry for sundden Notice to you.
- The end date of 1st Close Beta service: Nov. 24th 10:00 (Korean Time)
- The start date of 2nd Close Beta service: Will be posted SOON
We are really appreciative of your deep and kind attention.
Beroeps brabander
Verwijderd
Verwijderd
Ga naar een shop, kijk wat die er voor bied, dan heb je in ieder geval een minimum.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik verkocht hem voor het 10 dubbele dan de NPC prijsVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:29:
sommige dinge kun je soms kwijt raken voor het 3 dubbele dan je krijgt bij NPC
vooral Blauwe iitems(magic)
aege zit nu voor de 1e keer vol bij mij
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Maar je kan ook in plaats van je computer uit te zetten, afk gaan terwijl je een standje hebt staan.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:27:
Het gaat mij tever om met zo'n standje te gaan staan en dan te gaan wachten
Ik verkoop t gewoon aan de NPC shop, sneller en geen gezeik idd.
Hoe zien blauwe magic items eruit?
Ik kan geen screenshot maken, zelfs niet als ik op prtScrn druk en in paint crl-v doeHoe maken jullie die dingen
Heb nu precies 1015 hitpoints, ik ga m'n MP nu upgraden.
Verwijderd
Verwijderd
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Email krijg je dacht ik niet nee.Rakkerzero schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:10:
Grrr.
IK heb een account aangemaakt op de site.
Nu wil ik inloggen in het spel en zegt ie dat het password niet klopt.
Terwijl ik wel het zetzelfde wachtwoord gebruik als ik heb opgegeven bij de aanmaking van een accouunt.
Ik heb geen confirmation email gekregen. Hoort dat zo??
Updating..............
Verwijderd
Verwijderd
ja echt irritantVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:30:
Wat ik echt gigantisch irritant vind aan het spel is dat je geen vraagtekens kan gebruiken in je chat. Dan krijg je een foutmelding
En je kan ook geen tekst herhalen en/of kopieren. Was wel handig geweest ivm de vele "foutmeldingen" die ik heb gekregen omdat ik een zin kwijt was door een vraagteken
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 13:03 ]
Ik gebruik alleen kleine letters en hij pakt hem niet. Geld it btw ook voor wachtwoorden??Enthroned schreef op donderdag 24 november 2005 @ 02:10:
[...]
Email krijg je dacht ik niet nee.
Heb je er wel rekening mee gehouden dat er geen hoofdletters in de ID mogen zitten?
Rakkerzero wordt dus gewoon rakkerzero en RaKKeR wordt gewoon rakker, denk namelijk dat dat het probleem is.
Verwijderd
Ligt aan je toetsenbord taal settingsVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:00:
Jah ik wilde je nog vragen hoe je dat doet
Leg eens uit
Overigens wel humor dat de TS maar 1 post heeft gedaan en dan vervolgens verdwijnt
Verwijderd
bla?
Verwijderd
Komt goed uit, moet toch veel huiswerk makenNitroX infinity schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:48:
De server is volgens mij tot morgen offline ivm die 2de closed beta, wat dat ook moge zijn.
Dat gebrekkige Engels op de site helpt natuurlijk ook niet veel
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 16:20 ]
Verwijderd
Silkroad Online would like to ask a favor to continuous deep attention of you.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Welke server? op aege wil ik namelijk er wel inVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:18:
500.000 gold
en je moet lvl 20 zijn
ik maak vanavond als het goed is een NL Guild met wat bekenden..., daar mag iedereen wel in
Weet niet of je ook in rose pvp hebt maar hier kan je dus uit 3 klassen kiezen en die kunnen elkaar aanvallen e.d.El_Hefe schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:34:
erh ik ben er deze dag nog niet opgekomen om te checken of dit tof is... is het de hele tijd beestjes hakken zoals rose of zit er ook nog een ander element in dat het tof maakt..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq