Sorry dat ik weer een nieuw topic maak maar ik krijg niet eens te kans om een antwoord te geven in het oude topic want die werd meteen op slot gegooid, te weinig eigen inzet.
De SN van het geheugen is trouwens KVR400X64C25/512 en ik heb een Asus A7N8X-XE mobo.
Dit porbleem is helaas niet zo simpel op te lossen, de divider staat standaard op 6:5 / FSB:DRAM
en die is niet aan te passen.
Nu zijn te standaard instelligen:
CAS# Latency: 2.5
TRAS: 7
TRCD: 3
TRP: 3
Volgens de SPD tabel van CPU-Z moest ik de volgende instellingen gebruiken:
CAS#: 3.0
TRAS: 8
TRCD:3
en dat heb ik ook gedaan maar er veranderd nog steeds niks.
Nu even een mailtje gestuurd naar kingston kreeg ik dit te horen:
Of weet iemand of ik mischien van èèn van de 2 partijen mijn geld terug kan krijgen?
Want dit vind ik natuurlijk niet kunnen, eerst in de handleiding zetten bij de 'DDR400 Qualified Vendor List' en later blijkt dat Kingston dit helemaal niet waarmaakt
Consumentenbond inschakelen en even bij asus nl,kingston nl ofzerocom webshop aankloppen?
De SN van het geheugen is trouwens KVR400X64C25/512 en ik heb een Asus A7N8X-XE mobo.
Dit porbleem is helaas niet zo simpel op te lossen, de divider staat standaard op 6:5 / FSB:DRAM
en die is niet aan te passen.
Nu zijn te standaard instelligen:
CAS# Latency: 2.5
TRAS: 7
TRCD: 3
Volgens de SPD tabel van CPU-Z moest ik de volgende instellingen gebruiken:
CAS#: 3.0
TRAS: 8
TRCD:3
en dat heb ik ook gedaan maar er veranderd nog steeds niks.
Nu even een mailtje gestuurd naar kingston kreeg ik dit te horen:
Nou is de vraag weten jullie hoe ik eventueel het geheugen op de 200Mhz FSB kan krijgen.This system only supports 4 ranks of 333MHz DDR memory. If two dual-ranked DIMMs are used, the 3rd socket is disabled.
Although this motherboard specifies DDR400 compatibility, Kingston only supports it with DDR266 and DDR333.
Of weet iemand of ik mischien van èèn van de 2 partijen mijn geld terug kan krijgen?
Want dit vind ik natuurlijk niet kunnen, eerst in de handleiding zetten bij de 'DDR400 Qualified Vendor List' en later blijkt dat Kingston dit helemaal niet waarmaakt
Consumentenbond inschakelen en even bij asus nl,kingston nl ofzerocom webshop aankloppen?