Ik heb hier 2 reepjes van 512MB, 3200 geheugen in Dual Channel mode staan.
Nu keek ik alleen laatst bij everest en tot mijn schrik zag ik het volgende bij 'moederbord':
Ook zie ik bij apparaat beheer > Systeem apparaten > NVIDIA nForce 2 Memory Controler dat er geen drivers zijn geinstaleerd voor het geheugen.
Ik heb de All in one drivers van de site al gedownload dus daar kan het denk ik niet aan liggen.
Zou iemand anders die ook een nForce 2 chipset moederbord heeft even willen kijken of bij jouw wel deze drivers zijn geïnstaleerd?
Nu keek ik alleen laatst bij everest en tot mijn schrik zag ik het volgende bij 'moederbord':
Als ik hier naar kijk zie ik dat mijn geheugen op 333Mhz loopt i.p.v. 400Mhz.Front Side Bus Eigenschappen
Bus Type DEC Alpha EV6
Bus Breedte 64 bit
Werkelijke kloksnelheid 207 Mhz (DDR)
Effectieve kloksnelheid 414 Mhz
Bandbreedte 3313 MB/s
Geheugenbus-Eigenschappen
Bus Type Dual DDR SDRAM
Bus Breedte 128 bit
Werkelijke kloksnelheid 173 Mhz (DDR) (eerst 166Mhz voor OC)
Effectieve kloksnelheid 345 Mhz (eerst 333Mhz)
Bandbreedte 5522 MB/s
Chipsetbus-Eigenschappen
Bus Type HyperTransport v1.0
Bus Breedte 8 bit
Ook zie ik bij apparaat beheer > Systeem apparaten > NVIDIA nForce 2 Memory Controler dat er geen drivers zijn geinstaleerd voor het geheugen.
Ik heb de All in one drivers van de site al gedownload dus daar kan het denk ik niet aan liggen.
Zou iemand anders die ook een nForce 2 chipset moederbord heeft even willen kijken of bij jouw wel deze drivers zijn geïnstaleerd?