Toon posts:

nieuw telnr erbij

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal:

Mijn huidige situatie:

-1 vast nr via chelloo
-internet via chelloo

Gewenste situatie:
-2 vaste nrs (1 prive / 1 zakelijk)
-Internet (adsl,kabel)

Wat zijn hieroor de mogelijk + kosten ongeveer? Kan iemand me hier aub iets meer over vertellen?

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Anders vraag je dat gewoon even na bij chello, we zijn hier niet je helpdesk ofzo :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

2e nummer aanvragen bij UPC? Kost je 7.5 euro per maand

edit: kost niet 5 euro maar nu dus 7.50

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 13:59 ]

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Dit valt makkelijk zelf op te zoeken.
Bij het registreren kreeg je de Faq te lezen waarin staat dat er van je verwacht wordt om eerst zelf wat uit te zoeken voordat je mensen hier gaat vragen. Het is niet de bedoeling dat je hier je simpele vragen post en andere mensen dit maar op laat lossen. Daar is een helpdesk voor...

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal, Ik heb van tevoren hierover het een en ander opgezocht, bij chelloo is dit (volgens hun helpdesk) niet mogelijk. Enigste oplossing zou isdn zijn maar dit is relatief duur in aanschaf.

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:51

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Een KPN budget telefoonlijntje? Kost je 9 euro de maand.

Hier kon uw advertentie staan

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-11-2025
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:13:
Hoi Allemaal, Ik heb van tevoren hierover het een en ander opgezocht, bij chelloo is dit (volgens hun helpdesk) niet mogelijk. Enigste oplossing zou isdn zijn maar dit is relatief duur in aanschaf.
Euh.. Ik heb thuis Chello en wij hebben gewoon 2 nummers. De kosten weet ik niet precies, alleen weet ik wel dat het bellen met het 2e nummer duurder is.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Het bericht van Lawrentium klopt inderdaad, zo heb ik het meerdere malen aangesloten. De modems die UPC gebruikt voor telefonie zijn allen geschikt voor 2 telefoonlijnen en een extra lijn is dan ook gewoon aan te vragen. Online is hier niks over te vinden, maar als je dit navraagt is dit gewoon mogelijk.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-02 18:50

TommyGun

Stik er maar in!

Nitroglycerine schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:16:
Een KPN budget telefoonlijntje? Kost je 9 euro de maand.
Als je al Chello hebt? Niet slim imho. We hebben ook Chello en 2 nummers. 2e kost 7,50 euro per maand en dan nog 7,50 euro per maand korting dus je betaalt alleen voor de gespreks kosten. Maar dit hebben we al een jaar of 2 dus weet niet hoe dat nu zit voor nieuwe aanmeldingen.

[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 16-11-2005 16:21 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Topicstarter
is faxen ook mogelijk via een chello nummer?
Pagina: 1