hulp gevraagd bij upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• AjodokusK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
hallo allemaal,
mijn vader wil zijn computer upgraden en ik heb aangeboden om een leuk setje bij elkaar te zoeken. De preciese specificaties van zijn systeem heb ik nog niet binnen, maar die post ik zo snel mogelijk. Als ik het goed heb, gaat het om een asus intel mobo met 533fsb (rest volgt dus) met een pentium 4 (dacht 2,3 ghz) en 1,5 gig intern (snelheid volgt ook) en een asus geforce 4 ti 4200. De huidige monitor is een IIyama 454 19 inch, maar dat moet nu een 19 inch TFT worden. Hij gebruikt hem voornamelijk voor videobewerking, fotobewerking, het maken van webpagina's en office. Het budget voor de upgrade is 800 euro en een TFT is in ieder geval een vereiste. Ik zat zelf te denken aan een amd 64 systeem (asus a8n-e met een 3000+ venice), een ATI pci express videokaart en misschien de Samsung syncmaster 970p TFT. Hoe denken jullie hierover? Zou dit systeem geschikt zijn voor de doeleinden en daadwerkelijk een verschil maken met het huidige systeem? Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, specificaties volgen dus nog. Alvast bedankt!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
"Wat kan ik het beste hieraan upgraden" part 11

Verder zouden alinea's wel aan te raden zijn, dat maakt het leesbaarder. En je kan beter wachten met posten todat je alle specs hebt.

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Ik denk dat je pa zijn budget wat moet oprekken, zodat ie een Amd 64 X2 processor kan veroorloven, plus een fikse sloot geheugen (een gig of 4). Plus 4 250 GB S-ATA schijven, dan heeft hij een systeem waar hij best een flinke tijd mee tegen moet kunnen.

Hier kon uw advertentie staan

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-05 21:50

Piggen

Lekker bakkie

Nitroglycerine schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:21:
Ik denk dat je pa zijn budget wat moet oprekken, zodat ie een Amd 64 X2 processor kan veroorloven, plus een fikse sloot geheugen (een gig of 4). Plus 4 250 GB S-ATA schijven, dan heeft hij een systeem waar hij best een flinke tijd mee tegen moet kunnen.
:o

"Hij gebruikt hem voornamelijk voor videobewerking, fotobewerking, het maken van webpagina's en office."

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
De huidige pc kan daar nog prima mee door naar mijn mening overigens.

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-05 13:02
Kawaii schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:25:
De huidige pc kan daar nog prima mee door naar mijn mening overigens.
Volgens mij is het idd nog niet zooo erg traag systeem ofzow hoor :?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

"Wat kan ik het beste hieraan upgraden" part 11 dus :)

Wel raad ik je aan om de topicstart van bovengenoemde topic aandachtig te doornemen, alsvorens je daarin een upgradevraag achterlaat ;) De post zoals je in dit topic hebt opgesteld voldoet namelijk niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.