Het grote Winamp topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 10.728 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 15:40

Tim Schuhmacher

abasios

Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:54:
MauriX, dan zoek je dit :D

http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=139313

Dit is de plugin waar pasta het over had.
Nadeel van deze plugin is dat hij alleen werkt via het context menu is de playlist editor en niet in de media library. Is er wel een plugin die dat wel kan?

edit: excuses, eerst zoeken en dan reageren: http://forums.winamp.com/showthread.php?threadid=171234

[ Voor 12% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 26-07-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 00:29
Just_I schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:55:
Heb je toevallig een hele grote lijst of een wat langzame pc? Ik heb er zelf namelijk niet echt last van, het duurt iig minder dan een seconden in een lijst van bijna 2000 nummers.
waarom zou je 2000 nummers in je playlist zetten?

[ Voor 14% gewijzigd door plakbandrol op 27-07-2006 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik gewoon weer 2,91, mijn favo versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 15:40

Tim Schuhmacher

abasios

plakbandrol schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 03:16:
[...]

waarom zou je 2000 nummers in je playlist zetten?
Dat is toch niet zo gek. Ik heb bv de top 2000 van radio 2 als mp3. Even die playlist laden en random afspelen. Ik vind 2000 maar weinig eigenlijk. Ik heb meer last van de traagheid van de medialibrary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Just_I schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:55:
Heb je toevallig een hele grote lijst of een wat langzame pc? Ik heb er zelf namelijk niet echt last van, het duurt iig minder dan een seconden in een lijst van bijna 2000 nummers.
"jump to file" wordt inderdaad zeer traag vanaf een bepaald punt. Zelf heb ik zo'n 3600 nummers in men playlist staan en dit gaat nog vlot. Een vriend van me heeft er iets meer dan 10.000 staan, en daar duurt het enorm lang om de "jump to file" functie te gebruiken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Laatst online: 20-08 00:29
Tim Schuhmacher schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:48:
[...]

Dat is toch niet zo gek. Ik heb bv de top 2000 van radio 2 als mp3. Even die playlist laden en random afspelen. Ik vind 2000 maar weinig eigenlijk. Ik heb meer last van de traagheid van de medialibrary.
Ow ik gebruik Wincue om random nummers uit m'n collectie af te spelen, dan is je playlist mooi opgeruimd, en voegt hij telkens een random nummer uit je collectie toe wanneer je bij het laatste nummer in de playlist beland bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatbeest
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-12-2017

blaatbeest

fuck

Ik heb het zwaar irritante probleem dat wanneer bepaalde directory's "enqueue in winamp" de volgorde niet helemaal goed is, bijv. nummer 3 staat achteraan en de rest klopt wel.

Met mijn id tag is niks zichtbaars mis (gemaakt met tag&rename).

iemand een idee hoe dit komt en hoe dit te voorkomen?

weet iemand of er een winamp skin is om het volgende te bereiken?
[afbeelding]

of niet voor winamp aangezien het toch niet goed werkt bij mij :)

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 18:14

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

blaatbeest schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 12:08:
Ik heb het zwaar irritante probleem dat wanneer bepaalde directory's "enqueue in winamp" de volgorde niet helemaal goed is, bijv. nummer 3 staat achteraan en de rest klopt wel.

Met mijn id tag is niks zichtbaars mis (gemaakt met tag&rename).

iemand een idee hoe dit komt en hoe dit te voorkomen?

[afbeelding]

Als je een directory toevoegt, sorteert Winamp die ook op filename en niet op id tag. Dus misschien moet je eens naar de filenames kijken.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:33:
Ik gebruik gewoon weer 2,91, mijn favo versie.
Ik ben nog nooit overgestapt naar een hogere versie. Deze versie is echt ver uit de beste snelste en stabiele versie die er is.

Laatst kwam ik er nog achter dat het ook mogelijk was om als standaard actie Enqueue te doen :D Zelfs toen ging er weer een nieuwe wereld voor mij open omdat ik vaak nog wel eens uit een MSN venster op Alt + P drukte en mijn volledige lijst weg was.

En even reactie op iemand die zei waarom 2000 nummers? Voorheen ( voor mijn crash ) had ik altijd alle nummers in mijn lijst staan, bijna 7000 ofzo. Waarom? Omdat je dan alles lekker bij de hand hebt. Shuffle werkt dan ideaal, en als je een keer een plaatje nodig hebt druk je op "J" en zoeken maar, zonder eerst alles op je harde schijf te moeten zoeken ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurfreter
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik heb de laatste tijd iets vreemds met winamp. Ik heb de albumlist plugin gedownload en geinstalleerd. Maar nu zegt ie bij sommige mappen dat er 0 nummers instaan. Klik ik op de desbetreffende map dan geeft ie wel de liedjes weer. Maar ze zijn fout ofzo want erkomt geen afspeeltijd te staan en hij gaat door naar de volgende map. Laad ik deze nummers gewoon in winamp via de playlist is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatbeest

blaatbeest

fuck

Paddixx schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 12:54:
[...]

Als je een directory toevoegt, sorteert Winamp die ook op filename en niet op id tag. Dus misschien moet je eens naar de filenames kijken.
Ook mijn file names heb ik op orde. rara hoe kan het.
Misschien inderdaad weer eens terug gaan naar winamp 2.9, alhoewel ik daar ook wel eens last had van rar queue's (maar dat was dan altijd net weer anders)

weet iemand een winamp like speler (met beter queue systeem)

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11
Ik heb sinds kort een probleem met mijn ipod.
Als ik er muziek van bijvoorbeeld "The Cranberries" op zet komt dat tegenwoordig bij de letter T in de lijst van artiesten te staan. Voorheen kwam dat netjes bij de letter C te staan. Ik heb het probleem ook met andere bands die met het woord "The" beginnen. Zegt iemand dit wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Erikjebaldie schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:15:
Ik heb sinds kort een probleem met mijn ipod.
Als ik er muziek van bijvoorbeeld "The Cranberries" op zet komt dat tegenwoordig bij de letter T in de lijst van artiesten te staan. Voorheen kwam dat netjes bij de letter C te staan. Ik heb het probleem ook met andere bands die met het woord "The" beginnen. Zegt iemand dit wat?
Zal wel iets met tags zijn maar wat heeft dit met Winamp te maken als je het probleem met je iPod hebt? Of gebruik je Winamp om je iPod te vullen?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11
Graham schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:20:
[...]

Zal wel iets met tags zijn maar wat heeft dit met Winamp te maken als je het probleem met je iPod hebt? Of gebruik je Winamp om je iPod te vullen?
Sorry, ik was niet helemaal duidelijk, ik gebruik inderdaad winamp om de ipod te vullen. Een paar versies terug had ik dit probleem niet, ik weet niet precies bij welke versie dit probleem is gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

blaatbeest schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 12:08:
[afbeelding]

CornerAmp :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
Erikjebaldie schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:39:
[...]

Sorry, ik was niet helemaal duidelijk, ik gebruik inderdaad winamp om de ipod te vullen. Een paar versies terug had ik dit probleem niet, ik weet niet precies bij welke versie dit probleem is gaan spelen.
Ik zou zeggen ga eens terug naar een oudere versie.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatbeest

blaatbeest

fuck

dohhh zit je te zoeken naar "corner" en "winamp" en dan vind je het niet :)

on-topic: met winamp heb ik hetzelfde queue probleem, misschien een foutje in tag& rename ofzo...

edit: tis jammer dat het corneramp voor winamp3 is, onder winamp 5 krijg ik de "waarschuwing" dat ie old is en daarbij werkt ie niet helemaal lekker.

corneramp for winamp 5 kan ik nog niet helemaal vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door blaatbeest op 07-08-2006 19:27 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald1852
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 23:09
Ik gebruik winamp 5 nu al een tijdje om naast men muziek ook men films af te spelen. Hierbij heb ik het probleem dat het beeld 'schokt' (het beeld hangt als het ware heel even, en dit een paar keer per minuut). Op zich is dit nauwelijks merkbaar, maar als je erop begint te letten is het uiterst irritant! Ik heb al een beetje met de buffers zitten spelen, maar het probleem blijft. Ik gebruik de codecs uit de nieuwste k-lite.
Heeft iemand misschien hetzelfde probleem, en weet hier een oplossing voor??

Ps: hiervoor geburuikte ik BS-player, toen heb ik hier nooit een probleem mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
Ik gebruik Winamp 5.24 en heb de laatste tijd een lastig geluidje ertussen -> rrrrrr. Dat is een minimale microseconde te horen.
Ik heb Winamp ook laten isoleren op 1 cpucore mbv SMP Seesaw. Winamp en Kazaalite megacodec pack verschillende keren geïnstalleerd.

Het geluidje is vaker, eigenlijk bijna alleen te horen als een MOBOsensor-programma zoals Everest 3.01 opgestart is. Met andere progs MOBOmonitor, Speedfan en Asusprobe heb ik het ook.
Trouwens, soms hoor je dat rrrrrrr geluid ook als ik mijn MX5000 muis opeens beweeg (geen setpoint).

Iemand anders ook last van dit verschijnsel?
En, wat zou de oplossing kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 23:08
Ik ben mijn muziek collectie ook aan het rippen en werkt wel goed alleen heb nu het probleem als ik een verzamel cd rip hij geen artiest weer geeft terwijl ik wel "<Artist> - <Title>" ingegeven heb.

Bv de titel van de cd is "Greatest hits of the 80's", artiest "Fine young cannibals", track "She Drives Me Crazy"
Na het rippen is de mp3 terug te vinden als "Greatest Hits Of The 80's - She Drives Me Crazy.mp3"

Weet iemand hoe ik de artiest krijg ipv de cd naam?

Ik heb de laatste winamp Pro versie.

[ Voor 4% gewijzigd door Ad de Jong op 26-11-2006 00:55 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Voor de mensen met een G15 TB:
Ik heb een mooie plugin gevonden:
Winamp Plugin [Spectrum/VU Leds/Volume+playlist control]
Afbeeldingslocatie: http://updates.lcdstudio.com/~ray/ver40.jpg
Change Log:

[14-03-2006]
Added: Configuration panel under softkey 4, use volume wheel to select, use playbutton to toggle a setting on/off
Added: Volume Alerts.
Added: Auto leave (Volume,Playlist,Settings) options.
Added: Screensaver option, when screen saver runs you can turn off LCD leds, Mkey leds and keyboard backlight.
Added: When using large playlists holding down control while scrolling scrolls 5% forward or backward.
Added: Reverted to standard windows fonts no font installation needed anymore.
Fixed: Playlist screen syncs to currently playing song.

[13-03-2006]
Added: Alert when song changes.
Added: Return to Winamp screen after 5 seconds of incactivity in the playlist screen.
Added: Redid the playlist screen to look more like a real screen, use volume wheel to select and play button to play song.
Added: Disable VU leds when screensaver is running.

[12-03-2006]
Added: Playlist control under softkey 2, use volume wheel to scroll.
Added: Remember if the vu leds where enabled/disabled next time winamp starts.
Added: Return from volume screen to winamp screen after 5 secs of inactivity.
Fixed: Restore Mkeys led state on exit.

[10-03-2006]
Removed: Wave and flower renderer.
Added: VU lights with the M-Keys (You can turn this on and off using softkey 4)
Added: New design based on Brins0's simplistic theme.
Added: Volume control under softkey 3, cycle trough Winamp, Wave and master volume using softkey 3 and turn volume button to set volume, when done press softkey 1 to return to the winamp screen.

Laatste versie kan je hier vinden.

Edit:
Misschien voor in de SP? O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:41

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben net overgestapt naar Winamp 5.32 Full omdat ik een melding kreeg dat er Winamp Remote inzat. Dat sprak me eigenlijk wel aan maar na installatie kan ik er gewoon niks van terug vinden? Iemand die me de helpdende hand wil bieden :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:08
IceStorm schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 16:17:
Ik ben net overgestapt naar Winamp 5.32 Full omdat ik een melding kreeg dat er Winamp Remote inzat. Dat sprak me eigenlijk wel aan maar na installatie kan ik er gewoon niks van terug vinden? Iemand die me de helpdende hand wil bieden :P?
@ Winamp Library staat hij tussen. Daar heb ik hem teminste staan. Maar je moet eerste een acount maken, en dan een appart progje laten draaien om je muziek te laten sharen. Heb het ook al geprobeert, maar vondt dat 2de progje niet echt lekker draaien, mssn omdat het de beta was oid :P

Trouwens, zit nu ff te twijfelen, Bedoelde je:
Optie 1: Al je muziek vanaf een andere pc op afstand kunnen beluisteren met Winamp?
Optie 2: Winamp met een echte afstands bediening Bedienen?

Mijn beschijfing wat door de 1ste ;)

[ Voor 15% gewijzigd door GoldenBatt op 02-12-2006 16:30 ]

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik bedoelde de eerste idd ;) Ok, ik had eignelijk gehoopt op een al geintegreerd webserver achtige iets maar ok. Toch even proberen. Bedankt iig!

[edit]Ok ik zal er wel te stom voor zijn, lege online playlist, mapje met mp3's toegevoegd en er gebeurt geen flikker :P

[ Voor 33% gewijzigd door IceStorm op 02-12-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Is er iemand die het voor elkaar gekregen heeft om Winamp Remote te gebruiken in 5.32? Ik heb nu 'alles' gedaan (progje geinstalled, account gemaakt, account bevat oko 'mijn' nummers) maar spelen ho maar.
Het lijkt me wel relaxt om nummers op deze manier ook op school/werk te hebben.

Maar schijnbaar is het allemaal nog vrij nieuw, kan er bijv. ook nergens goede info over vinden op het Winamp forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag,

is er een manier in winamp, dat als een nummer afgespeelt is, deze uit de playlist verwijdert word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 08:06
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:12:
Dag,

is er een manier in winamp, dat als een nummer afgespeelt is, deze uit de playlist verwijdert word?
Ben ik ook naar op zoek. Heb nog niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreytigch
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 13:10
Ik heb een vraagje over Shoutcast. Ik wil een shoutcast server draaien, maar ik zit achter 2 firewalls! En als ik ze heb ingesteld doen ze het nog steeds niet! Ik zit achter een Sweex Router en een Wanadoo/Orange Livebox. Ik draai Windows xp op mijn PC, heb het daar ook in geconfigureerd.

Alvast Bedankt,
Jeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Ik heb mijn eigen Winamp samengesteld, ik noem het Winamp eLite.
Hier is de meeste info te vinden. De site is nog erg karig, moet nog een aparte site maken met screenshots.
Ik mag het trouwens gewoon uitbrengen en verspreiden als ik even een formulier van Winamp invul. Dat formulier was zo uitgebreid dat ik daar geen zin meer in had. Zal het nog wel doen als ik ook de website onder handen neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet iemand hoe je dat 'jump to file' kan resizen?

ik heb altijd fontsize 20 in mijn playlist en die grootte pakt-ie ook in 'jump to file', maar dat betekent bij sommige bands dat ik niet kan zien welk liedje het is :/

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 08:06
anandus schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 09:42:
Weet iemand hoe je dat 'jump to file' kan resizen?

ik heb altijd fontsize 20 in mijn playlist en die grootte pakt-ie ook in 'jump to file', maar dat betekent bij sommige bands dat ik niet kan zien welk liedje het is :/
Kan volgens mij niet. Heb er een jaar geleden ook een tijdje naar gezocht en ben tot de conclusie gekomen dat het onmogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi iedereen,

Ik heb bij winamp de dynamic library plugin geïnstalleerd. Ik vind het echt een fantastische plugin, en eigenlijk is hij tegenwoordig onmisbaar geworden.

Laatst heb ik even een scan rondje gedaan, waarbij ik Norton, ad-aware, spy-bot search & destroy, registry mechanic en regseeker even allemaal laat scannen.

Hierna was mijn plugin verdwenen. Ik kon hem niet meer selecteren in het 'view'-menu, en ook de opties waren uit het 'preferences' menu van winamp verdwenen.
Ik heb hierna winamp en de plugin verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd. Ook heb ik gekeken op de faq-site van de plugin of alle bestanden die bij de installatie aangemaakt worden ook daadwerkelijk waren aangemaakt. Hier ontbrak er een van, maar nadat ik deze vanaf een vriend met dezelfde plugin gekopierd had deed hij het nog steeds niet. Ik heb daarna de hele installatiemap van winamp van deze vriend gekopieerd, maar ook dat leverde niks op, hoewel winamp wel gewoon functioneerde.

Ik kreeg toen het vermoeden dat het iets met het registry te maken had. Ik heb toen winamp en de plygin gedeïnstalleerd, in regedit alle winamp-entry's verwijderd, uit local machine en uit current user, en daarna winamp en de plugin weer geïnstalleerd. Weer hetzelfde: een prima functionerende winamp, maar de plugin is nergens te bekennen.

Ik heb nu echt geen idee meer wat ik moet doen, heeft iemand een idee?

tub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, ik heb nu omdat ik die plugin gewoon nodig heb, mijn C: geformatteerd en alles opnieuw geïnstalleerd. Ik weet het, redelijk radicaal en jullie zullen het wel stom vinden, maar zo erg heb ik dus die plugin nodig.

Klotig detail: Hij werkt nog steeds niet. Ik snap er niks van. Heeft IEMAND een idee of suggestie, dit is echt om knettergek van te worden.

tub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Laatst heb ik even een scan rondje gedaan, waarbij ik Norton, ad-aware, spy-bot search & destroy, registry mechanic en regseeker even allemaal laat scannen.
En zo heb je alle boosdoeners in 1x zelf opgenoemd :)
Verwijder Norton en alle andere dingen die op de achtergrond scannen, start opnieuw op en installeer die plugin eens opnieuw. Probeer mijn eLite versie eens, kan me niet voorstellen dat het dan niet werkt.
Gebruik vervolgens een antivirus/antispam met minder false-positives, Norton denkt waarschijnlijk dat DL een virus is. Kaspersky, Nod32 zijn meestal wel de aanraders, of gewoon AVG gratis antivirus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 22:51

Smarron

The bend

Jazco2nd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:20:
Hier is de meeste info te vinden. De site is nog erg karig, moet nog een aparte site maken met screenshots.
Ik mag het trouwens gewoon uitbrengen en verspreiden als ik even een formulier van Winamp invul. Dat formulier was zo uitgebreid dat ik daar geen zin meer in had. Zal het nog wel doen als ik ook de website onder handen neem.
Zou je je Winamp Elite ergens anders kunnen hosten? Ik probeer deze al 10x te downloaden van je site, maar dit werkt echt voor geen meter, evenals al je andere downloads. De hosting is behoorlijk brak althans, zo lijkt het.

Of heeft iemand anders een linkje. Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat, maar kan het op deze manier moeilijk uitproberen. :(

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 22:51

Smarron

The bend

Smarron schreef op zondag 18 februari 2007 @ 22:01:
[...]
Zou je je Winamp Elite ergens anders kunnen hosten? Ik probeer deze al 10x te downloaden van je site, maar dit werkt echt voor geen meter, evenals al je andere downloads. De hosting is behoorlijk brak althans, zo lijkt het.

Of heeft iemand anders een linkje. Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat, maar kan het op deze manier moeilijk uitproberen. :(
Gebruikt verder niemand de Elite versie ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:28

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Ok, ik heb even dit topic doorgelezen, aangezien het "het grote..." winamp topic was, maar wat ik zoek is een plug-in die wanneer ik een map of aantal geselecteerde MP3's open, ze gelijk naar de goeie map kopieert dus naar "E:\MP3\$artiest\$album"

Ben zoiets nog nergens tegengekomen, jullie wel?

HENG HENG

• pasta

pasta

Ondertitel

Valt zoiets niet beter te doen met een batch-scriptje danwel een files-organiseer utility? :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Hoe kan ik het 'jump to file' venstertje van grootte veranderen?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazco2nd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:20:
Bedankt voor deze handige versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier overigens een tip voor diegenen die geen ads in hun shoutcast venster willen hebben:
http://forums.winamp.com/...=&threadid=260287#update3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 16:03
Bowy3r schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:13:
Ik heb een vraagje over Shoutcast. Ik wil een shoutcast server draaien, maar ik zit achter 2 firewalls! En als ik ze heb ingesteld doen ze het nog steeds niet! Ik zit achter een Sweex Router en een Wanadoo/Orange Livebox. Ik draai Windows xp op mijn PC, heb het daar ook in geconfigureerd.

Alvast Bedankt,
Jeffrey
Ik denk dat je gewoon 2x je poorten moet forwarden. Let wel op dat het misschien niet mogelijk is om van uit je LAN op je externe IP te testen. Laat dit dan ff iemand anders doen of gebruik een proxy. Meer informatie over portforwarding is in overvloed te vinden op GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

Vraagje:

Ik gebruik nu de iPod plugin (ml_ipod) om m'n iPod te syncen, maar aangezien mijn library groter is dan mijn iPod (20gb) heb ik een speciale playlist waarmee wordt gesynct. Die playlist moet dus <20gb zijn, maar helaas laat WinAmp alleen de lengte in tijd en de hoeveelheid items in de playlist zien, en niet de grootte in mb's/gb's...is er een plugin die hiervoor zorgt, eventueel via een extra klikje ofzo. Kortom: hoe kan ik de grootte in mb's of gb's van een playlist zien?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem(pje) is als volgt.

Ik heb een Winamp playlist file waarin ongeveer 350 nummers staan.
Deze nummers uit verschillende albums zijn dus ook in verschillende folders gelocaliseerd op mijn E:\Musicfiles partitie.
Echter de playlist entries staan nog steeds ingesteld op de oude drive partitie waar ze vandaan komen namelijk G:\musicfiles
Je snapt het al Winamp kan geen van de 350 nummers vinden omdat in die Playlist nog steeds G:\ als partitie ingesteld staat..
Nu is mijn vraag hoe verander ik zo gemakkelijk mogelijk in die playlist de partitie locatie zonder dat ik de halve nacht bezig ben om handmatig via playlist entry de boel te veranderen.

Alvast bedankt..

PS

Blijkbaar is mijn kernwoorden invullen op Google niet bijster succesvol want ik verzand pagina na pagina in allerlei zaken die niets te maken hebben met wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:50

Halfkakkende

Vandring

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 01:36:
Het probleem(pje) is als volgt.

Ik heb een Winamp playlist file waarin ongeveer 350 nummers staan.
Deze nummers uit verschillende albums zijn dus ook in verschillende folders gelocaliseerd op mijn E:\Musicfiles partitie.
Echter de playlist entries staan nog steeds ingesteld op de oude drive partitie waar ze vandaan komen namelijk G:\musicfiles
Je snapt het al Winamp kan geen van de 350 nummers vinden omdat in die Playlist nog steeds G:\ als partitie ingesteld staat..
Nu is mijn vraag hoe verander ik zo gemakkelijk mogelijk in die playlist de partitie locatie zonder dat ik de halve nacht bezig ben om handmatig via playlist entry de boel te veranderen.

Alvast bedankt..

PS

Blijkbaar is mijn kernwoorden invullen op Google niet bijster succesvol want ik verzand pagina na pagina in allerlei zaken die niets te maken hebben met wat ik zoek.
Misschien begrijp ik je vraag verkeerd, maar wat je kan doen is:
1. Open pls file in notepad
2. Copy paste de inhoud naar Word
3. Ctrl+h (zoeken en vervangen)
4. De juiste waarden invullen (dus zoeken naar G:\musicfiles en laten vervangen door e:\musicfiles)
5. De tekst weer kopieren en plakken in de pls file
6. Opslaan

Zoiets?

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een voorbeeld van een kleine playlist zoals weergegeven in Word na exact gedaan te hebben wat je getyped hebt.

#EXTM3U
#EXTINF:-1,The Animals - We've Gotta Get Out Of This Place
Tour of Duty 1\15 - The Animals - We've Gotta Get Out Of This Place.mp3
#EXTINF:232,Fleetwood Mac - Need Your Love So Bad
Tour of Duty 2\04 - Fleetwood Mac - Need Your Love So Bad.mp3
#EXTINF:428,Derek & the Dominos - Layla
Tour of Duty 2\13 - Derek & the Dominos - Layla.mp3
#EXTINF:238,Norman Greenbaum - Spirit In The Sky
Tour of Duty 1\09 - Norman Greenbaum - Spirit In The Sky.mp3
#EXTINF:142,Sam The Sam and the Pharaohs - Wooly Bully
Tour of Duty 1\07 - Sam The Sam and the Pharaohs - Wooly Bully.mp3
#EXTINF:171,Booker T & the MG's - Green Onions
Tour of Duty 1\17 - Booker T & the MG's - Green Onions.mp3

Zoals je ziet géén enkele verwijzing naar de specifieke map en partitie.
Neemt niet weg dat ik je hulp op prijs stel..
Zou er misschien een ID tag rename programma bestaan die een optie bevat voor hetgeen ik zoek ?
Ik ga ff googlen..

Mmm vond dit winamp forum:
You could give Dynamic Library a try. Dynamic Library has a 'repair playlist' feature.

First make a backup of your playlist; maybe DL does something you don't like or something goes wrong.
After you installed Dynamic Library, open it by right-clicking Winamp > Dynamic Library.
Right-click in left pane > Add root > Playlist
select your .m3u file > Open
The playlist will now appear in the left pane. Right-click it and select 'Repair broken links'. A dialog will popup and will ask you for the new location for any files in the playlist that have been moved. If you use the 'Browse folder' button to point to a new location, it will look in that folder for the next missing file automatically. If not found there, you are asked to specify a location yourself.
After you have processed all missing files, don't forget to right-click the playlist > Save playlist.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Uhm als je de playlist laad, en vervolgens in een andere map opslaat (bijv de rootfolder) worden de volledige paden in de playlist gezet.
O laat maar zitten, zoals ik begrijp kan je de playlist wel laden maar opnieuw opslaan heeft geen nut want je hebt de bestanden al verplaatst.
Mogelijk heb je de playlist daarna toch geladen, waardoor de paden zijn verwijderd omdat ze nergens naar wezen, anders is het natuurlijk onmogelijk dat de playlist voorheen wel werkte zonder paden (tenzij alle nrs+playlist in 1 map zaten zonder submappen).

[ Voor 59% gewijzigd door Jazco2nd op 13-04-2007 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag,

het is vast wel eerder gevraagt, maar ik zoek voor winamp een plugin, die ongeveer aan de volgende eisen voldoet:

twee media lijsten, 1 voor wat Winamp moet afspelen, de playlist. en 1 waar alle nummers in staan, de library. Tot zover zit het al standaard in winamp.

Maar nu wil ik, dat wanneer winamp een nummer heeft afgespeeld, deze uit de lijst verwijdert. Zodat de playlist alleen nog maar nummers laat zien welke nog afgespeeld moeten worden.

Iemand een idee? of is dit standaard al in te stellen bij winamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Brantje schreef op zondag 26 november 2006 @ 01:00:
Voor de mensen met een G15 TB:
Ik heb een mooie plugin gevonden:
Winamp Plugin [Spectrum/VU Leds/Volume+playlist control]
[afbeelding]
Change Log:

heeel verhaal

Laatste versie kan je hier vinden.

Edit:
Misschien voor in de SP? O-) O-)
Heb je om dat mooie gedoe op je lcd-beeld te toveren LCD studio nodig? Ik zie overigens de Macro knopjes vrolijk knipperen dus een gedeelte van de plugin werkt prima :)

Hmm na het installeren van de laatste G15 driver doet hij het helemaal goed :)

[ Voor 58% gewijzigd door HaterFrame op 27-04-2007 22:00 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Omdat ik bakken met muziek binnen krijg en mijn volledige collectie 's wil opruimen ben ik benieuwd naar het volgende.

Ik vraag me af of er een plugin/mogelijkheid bestaat die bestanden verwijder(van de pc) zodra ze verwijderd worden uit de playlist. Dus eigenlijk iets van rechtermuisknop op een track in de playlist en dan compleet verwijderen. Iemand enig idee? Of heeft iemand andere tips voor mijn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Selecteren in je playlist, vervolgens 'Remove' > 'Physically remove selected files..'? Of anders deze plugin die ervoor zorgt dat je een Explorer-rmb menu krijgt. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

schopje :)

even een vraagje:
ik gebruik al tijden een cue plugin, om cue files af te kunnen spelen in winamp. Ik deed dit altijd met een oudere winamp versie (wel 5.x) op mijn vaste pc, maar nu wil ik dit ook op mijn laptop...echter, dat gaat dus voor geen ene meter.

Heb de nieuwste winamp, en cueplayer plugin van winamp site gedownload, maar wat ik ook probeer, hij speelt niks af, terwijl ik 100% zeker ben dat de cue sheet goed is, want op vaste pc doet ie het wel. Ook is de plugin op zich goed geinstalled, want als ik een cue sheet in de playlist gooi dan pakt ie dat wel, alleen zapt ie alles meteen bij langs en speelt ie niks af...

Iemand enig idee? Zou het kunnen dat die cue player niet fatsoenlijk werkt met de nieuwste winamp ofzo?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Gokje, maar heb je wel de codecs voor de audio (flac, ape, wavepack?) die aangestuurd worden door de cue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Tweakers,

Bij gebrek aan informatie over de nieuwe optie van Winamp, Winamp Remote, dan maar het in grote "Winamp Remote" topic

In de nieuwste versie Winamp vind je Winamp Remote. Linkje.

Met Winamp Remote is het, zoals de naam het al verraad, je muziek op afstand te luisteren. Dit gebeurt doordat het programma toegang verschaft tot je aangewezen muziek/film/etc. folder en dit streamt. Via een speciale website log je vervolgens in en luister vervolgens naar je eigen muziek of kijk je je eigen films.

Het programma houdt zelfs rekening met de beschikbare bandbreedte door de bitrate zodanig aan te passen dat je upload het kan bijbenen.

Graag zou ik de reacties van iedereen willen zien die dit programma gebruiken. Zelf ben ik benieuwd of ik op mijn werk bv. de muziek van thuis kan luisteren.
Een andere ding is alleen nog wel; wat zal er gebeuren met gebruikers die niet alle muziek of films legaal hebben gedownload. Zal er worden gelogd op de winamp servers en gekeken worden naar de filenames etc. Ook met het oog op veiligheid wordt er door Winamp ook niet veel vermeld.

In het artikel van Dimitri Reijerman op tweakers.net staat ook een inleiding op het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Laatst online: 11:16
Weet iemand of je in Winamp 5 de view kan veranderen? Graag zou ik de de playlist links hebben en de medialibrary rechts... maar tot op heden heb ik deze instelling nog nergens gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:02:
Hi Tweakers,

Bij gebrek aan informatie over de nieuwe optie van Winamp, Winamp Remote, dan maar het in grote "Winamp Remote" topic

In de nieuwste versie Winamp vind je Winamp Remote. Linkje.

Met Winamp Remote is het, zoals de naam het al verraad, je muziek op afstand te luisteren. Dit gebeurt doordat het programma toegang verschaft tot je aangewezen muziek/film/etc. folder en dit streamt. Via een speciale website log je vervolgens in en luister vervolgens naar je eigen muziek of kijk je je eigen films.

Het programma houdt zelfs rekening met de beschikbare bandbreedte door de bitrate zodanig aan te passen dat je upload het kan bijbenen.

Graag zou ik de reacties van iedereen willen zien die dit programma gebruiken. Zelf ben ik benieuwd of ik op mijn werk bv. de muziek van thuis kan luisteren.
Een andere ding is alleen nog wel; wat zal er gebeuren met gebruikers die niet alle muziek of films legaal hebben gedownload. Zal er worden gelogd op de winamp servers en gekeken worden naar de filenames etc. Ook met het oog op veiligheid wordt er door Winamp ook niet veel vermeld.

In het artikel van Dimitri Reijerman op tweakers.net staat ook een inleiding op het programma.
Dat klinkt als een programma met dezelfde functionaliteiten als bijvoorbeeld Zina. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Brantje
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Misschien leuk om in de SP de top10 meest beste plugins toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand mischien een plug in oid. dat winamp naar alle muziek bestanden zoekt zodat ik ze niet telkens hoef aan te wijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:33:
Weet iemand mischien een plug in oid. dat winamp naar alle muziek bestanden zoekt zodat ik ze niet telkens hoef aan te wijzen
De ingebouwde Media Library? :S Je kan watchfolders en rescan opties instellen, mogelijkheden genoeg dus.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Laatst online: 11:16
Weet er iemand een goede plugin waarmee je winamp kan bedienen over een draadloos netwerk op je phone (en ook albums/songs kan selecteren)?

En wie heeft de functie "play similair songs to" al eens gebruikt? Hier geeft die namelijk geen sjoege.

[ Voor 27% gewijzigd door Oesie op 25-11-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:41

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:33:
Dynamic Library misschien ofzo?

Ik heb net eens geupdate naar 5.5, maar is het mogelijk om de playlist los te koppelen ipv dat ie nu aan het winamp venster vast zit? Want nu ben ik weer terug naar de oude skin, aangezien ik een apart playlist venster wil.

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Bento (de nieuwe skin die in 5.5 zit) is een Single-UI skin. Alles zit daar dus aan elkaar vast, je zult dus moeten terug switchen naar modern/classic voor een segmented UI. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 11:42
Ik heb een vaag Winamp probleem. Draai nu versie 5.5, maar ik had het ook met eerdere versies.

Als ik naar muziek luister dan hoor ik tussendoor, zo één keer in de 5 minuten, twee zachte geluidje's. Het maffe is dat als ik mijn externe geluidskaart in Winamp instel (bij de Directsound-uitvoer) en mijn interne kaart als standaard in Windows (XP) instel dat deze geluidjes dan via de interne geluidskaart te horen zijn. Stop ik met het afspelen van muziek via Winamp, dan is het geluidje ook niet meer via de interne kaart te horen.

Ik heb een opname van het geluid gemaakt, hopelijk weten jullie hoe het te elimineren is want ik ben er ondertussen behoorlijk zat van:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:41
Ik ben al enkele maanden op zoek naar een programma, zoals Winamp, MediaPlayer, Realplayer of dergelijke, maar waar je ratings kan geven aan mp3's, maar die moeten wel degelijk weggeschreven worden naar bestanden, en niet in hun library.
Het gaat hier over een grote collectie die ik zou willen nummeren, ik kan dit natuurlijk ook als volgt doen in vista (explorer):

mp3 openen, doorspoelen, ander bestand openen, vorig bestand aanklikken, raten, volgend bestand openen, vorig bestand aanklikken, raten etc. (ik kan niet raten terwijl ik aan het beluisteren ben, erg irritant)

Ieder bestand heeft zijn eigen rating nodig.

Hopelijk kan iemand mij helpen!
Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Ik heb altijd de 'now playing' plugin geinstalleerd waardoor je in msn kan tonen welk nummer je afspeelt in Winamp (zoals standaard met Mediaplayer kan).

Maar nu heb ik onlangs Vista geinstalleerd en krijg opeens deze plugin niet meer werkend voor Messenger versie 8.5 (en de recentste Winamp).

Heeft iemand de 'now playing' plugin voor Messenger werkend in Vista?

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

mr. TCB schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:18:
Ik heb altijd de 'now playing' plugin geinstalleerd waardoor je in msn kan tonen welk nummer je afspeelt in Winamp (zoals standaard met Mediaplayer kan).

Maar nu heb ik onlangs Vista geinstalleerd en krijg opeens deze plugin niet meer werkend voor Messenger versie 8.5 (en de recentste Winamp).

Kan je dat niet doet met Apatch? ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een misschien wat raar klinkende vraag,
ik ben bezig met winamp shoutcast.
hierbij heb ik een server, die zorgt dat ik intern muziek kan luisteren op de clients pc's
nou is het echter zo dat mijn server geen geluidskaart heeft, en als je dan een leuk liedje aanzet zegt winamp heel leuk dat dat niet gaat omdat je geen output apparaat hebt |:(
is er een manier om dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

mr. TCB schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:18:

http://www.myplugins.info/msn-messenger-plugin.php

en voor alle mensen die het handig vinden :)

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 20:59

iop

of
AMIP

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nipro
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 11:24
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:39:
ik heb een misschien wat raar klinkende vraag,
ik ben bezig met winamp shoutcast.
hierbij heb ik een server, die zorgt dat ik intern muziek kan luisteren op de clients pc's
nou is het echter zo dat mijn server geen geluidskaart heeft, en als je dan een leuk liedje aanzet zegt winamp heel leuk dat dat niet gaat omdat je geen output apparaat hebt |:(
is er een manier om dit te verhelpen?
Is er niet een mogelijkheid om een virtuele geluidskaart aan te maken in Windows of iets in die strekking? :)

Hoempapaaa Holladiejeej.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na wat gekloot met de plugins is het gelukt ;),
vraag niet hoe... maar het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al jaren Winamp, en altijd mn muziek wel netjes geordend in de mappen, maar sindskort wil ik die medialibrary ook gaan gebruiken (voor gebruik met mp3speler etc). Werkt ook allemaal top, vooral die smartviews zijn erg handig te doen!

Alleen heb ik daar 1 vraag/probleem!
Ik heb het merendeel van m'n muziek op een externe hardeschijf staan, en een klein gedeelte op m'n interne (laptop). Die externe heb ik niet altijd bij, en het is bijzonder vervelend als ik van beide schijven de muziek in de medialibrary zet.
Tot nog toe heb ik dus altijd alleen de library voor de externe bestanden gebruikt, en de muziek van m'n interne schijf in een (niet dynamische) afspeellijst.

Nu wil ik dus kijken of het mogelijk was met smartviews beide schijven in de library te zetten, en allebei met een aparte smartview van elkaar te onderscheiden.
Ik kon (helaas) geen optie vinden om te sorteren op Filepath o.i.d. (dan was het meteen opgelost), maar wel "folder". Nou heb ik dus een folder op m'n interne schijf "HDMUZIEK" met daarin, jawel, submappen voor muziek.
Maaaarrrr, als ik de smartview " folder = "HDMUZIEK" " gebruik, doet ie niets(?). Hetzelfde met folder BEGINS/HAS en dergelijke operatoren..

Weet iemand hoe dit komt, of hoe ik het eventueel anders kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudvis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 15:46

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

Ik zit met precies hetzelfde probleem maar mijn Winamp (5.52) heeft geeneens de 'Folder' optie. Ik heb al wel overwogen om al mijn Externe HD Mp3s uit het jaar '0000' te laten stammen. Zou de boel oplossen. :p

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goudvis Jan schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 15:17:
Ik zit met precies hetzelfde probleem maar mijn Winamp (5.52) heeft geeneens de 'Folder' optie. Ik heb al wel overwogen om al mijn Externe HD Mp3s uit het jaar '0000' te laten stammen. Zou de boel oplossen. :p
Waarschijnlijk heeft ie die Folder functie wel, maar die staat niet bij de generator. Staat alleen in de lijst van beschikbare veldnamen bij 'geavanceerd'

edit: En alles uit 0000 laten komen, is wel een optie. Maar als je dan nieuwe muziek wil toevoegen, moet je eerst die tags aanpassen alvorens ze in de library komen.. Weer dubbel werk! als het met de folder zou werken (en je gebruikt de 'automatisch scannen' functie), werkt het ideaal.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudvis
  • Laatst online: 09-09 15:46

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

Kijk wat ik vond in de Examples die Nullsoft zelf geeft bij het gebruik van de Advanced mode!
Examples:
all video files: type = 1
audio by Air longer than 4 minutes: type = 0 & artist = "air" & length > 4:00
all files on drive C: filename BEGINS C:
high rated items that haven't been played lately: rating > 3 & lastplay < [1 week ago]
newly added items that haven't been played yet: lastupd >= [yesterday] & playcount > 0
Ik heb het geprobeerd en dit is precies wat wij zochten. Hier werkte het feilloos! _/-\o_

Bedankt iedereen. O+

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah! :D Zat ik toch in de buurt
Bedankt iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Laatst online: 14:08
Sinds deze week heb ik vista en voor mij is dat ook meteen het einde van de .cue bestanden?
Heb verschillende plug-ins gebruikt, maar allemaal skippen ze door alle nummers en spelen ze niets af, lijkt erop dat ze de .mp3 niet kunnen vinden. De bestandsnamen zijn wel gelijk.

Iemand een idee hoe dit komt? Heb nu Winamp 5.52 geinstalleerd en bijvoorbeeld de cue_player van winamp.com gebruikt.

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
Hey mensen

ik zit met een klein probleempje...

Winamp nu 3 jaar in gebruik en deed het altijd goed alleen nu gaat die flippen..

het scherm is veel te groot en past niet in me scherm en als dat nog niet alles is minimaliseert hij als ik een ander scherm laad... en dan wil die ook niet maximaliseren. Alleen als ik alles minimaliseer dan maxi... het weer

Super irri, kun je winamp resetten naar orginele settings of weten jullie hoe je dit oplost graag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

sanook

_/-\o_

Ik gebruik winamp (v5.52) op 2 verschillende pc's, heb op beide pc's dezelfde mp3 files (ca 45.000).
Op de ene pc (waar alles op een externe usb-schijf staat, pentium 4 2.8) gaat het scannen van de files veel sneller dan op de andere (waar alles op in interne sata schijf staat, pentium 4 3.0).
Ik heb een aantal instellingen gecontroleerd en vergeleken maar kan geen afwijkingen vinden.
Scannen duurt op de 'langzame scan pc' soms 40-45 minuten.
Weet iemand misschien de oorzaak van het verschil in scan snelheid of beter nog weet iemand hoe ik het scannen sneller kan maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

sanook schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:48:
Ik gebruik winamp (v5.52) op 2 verschillende pc's, heb op beide pc's dezelfde mp3 files (ca 45.000).
Op de ene pc (waar alles op een externe usb-schijf staat, pentium 4 2.8) gaat het scannen van de files veel sneller dan op de andere (waar alles op in interne sata schijf staat, pentium 4 3.0).
Ik heb een aantal instellingen gecontroleerd en vergeleken maar kan geen afwijkingen vinden.
Scannen duurt op de 'langzame scan pc' soms 40-45 minuten.
Weet iemand misschien de oorzaak van het verschil in scan snelheid of beter nog weet iemand hoe ik het scannen sneller kan maken ?
je kan op: 'Controlemappen opnieuw scannen (op achtergrond)' klikken in je mediabibliotheek als je in eerste instantie de map waarin al je muziek staat toegevoegd aan de mediabieb. Laatst even 468 nummers extra geïndexeerd in 10 minuten ivm ID3-tags met een 2,5ghz dualcore amd

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

sanook

_/-\o_

Wiethoofd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:52:
[...]

je kan op: 'Controlemappen opnieuw scannen (op achtergrond)' klikken in je mediabibliotheek als je in eerste instantie de map waarin al je muziek staat toegevoegd aan de mediabieb. Laatst even 468 nummers extra geïndexeerd in 10 minuten ivm ID3-tags met een 2,5ghz dualcore amd
Dat bedoel ik juist, dat duurt zo lang. ID3-tags zijn allemaal aanwezig dus daar hoeft ie niks mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

10 minuten valt wel mee hoe lang dat duurt, omdat het eenmalig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STFU
  • Laatst online: 02-08 23:07
Vraagje:

Als je alle windows (dus ook Winamp) geminimaliseerd hebt en vervolgens open je een willekeurig window, dan opent Winamp mee op de achtergrond. Dat zie je in de openwindowanimatie van Windows, maar dat is het punt niet. Het stoort mij dat je dus niet de desktop terugkrijgt als je dat eerste (willekeurige) window weer minimaliseert of sluit. Dat is erg irritant als je snel iets wil opzoeken op de desktop.

De vraag is dus of je dit kunt nuken. Het is iig niet 'always on top' oid.

[ Voor 8% gewijzigd door STFU op 24-06-2008 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 12:00

PnD

like in Pinda ^_^

Ik heb een vraag over zoeken in winamp, het schijnt dat je ook in je winamp library met J kan zoeken, maar hiervoor moet je iets aanpassen. Weet iemand wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Deze staat standaard al op "J" gemapped normaalgezien (hoewel ik altijd de del toets op het numerieke pad gebruik). Als je het zelf wil wijzigen ga je naar options - preferences - jump to file - tabblad "menu & buttons". Daar kan je je beschikbare opties zien.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 12:00

PnD

like in Pinda ^_^

Nee, zoeken kun je alleen in je afspeellijst, niet in je mediabibliotheek, dat bedoel ik.

Zal het nog even aanvullen:

Ik wil dus kunnen zoeken in het media library window.
Nu moet ik perse het afspeellijst venster ernaast hebben om in te kunnen zoeken.

[ Voor 48% gewijzigd door PnD op 09-07-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:31
Is het met Winamp ook mogelijk om de plaatjes die zijn opgeslage in de ID3 tag ergens lokaal op de hardeschijf op te slaan? Ik werk zelf met Media Jukebox 12 van J River alleen kwam ik er te laat achter dat je daar de mogelijkheid hebt om de album art apart op te slaan. En het is daarmee niet mogelijk om de alreeds toegevoegde album art opnieuw lokaal op te slaan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

ja, is gewoon mogelijk.

Open het nummer waar je de album art aan hebt toegevoegd in winamp.
rechtsklik naar 'Bestandsinfo...' (of druk Alt+3 in)
ga naar het tabblad illustratie
selecteer je afbeelding en klik rechts van de afbeelding op 'Opslaan als'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Laatst online: 10-09 09:17
TS gefixt. Ik zag dat alle plaatjes nog naar mijn vorige host gelinkt stonden, heb ff nieuwe gemaakt en naar me huidige gelinkt. Zelf gebruik ik inmiddels al 2 jaar Foobar2000 maar daarom hoef ik dit topic nog niet te laten verpauperen d:)b

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Bumpje

Maar met een reden hoor

Ik vroeg me vandaag af of dat probleem met shuffle nou bij anderen ook voorkomt, dat het eigenlijk helemaal niet random is. Dus ik even googlen, en ja dat is wel zo'n beetje bij iedereen bekent die het gebruikt :P. En bij mij is het nog steeds niet random, het winamp team heeft er een beetje lak aan denk ik? Maar misschien dat iemand hier een mooie plug-in weet die ik kan gebruiken, of anders een betere mediaplayer (+5k liedjes nu en groeit gestaag, ik wil met shuffle gewoon echt random en 'nieuwere' en 'oudere' liedjes gemixed horen) ?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
@Murk

Je kan songbird gebruiken. Dit is ontwikkeld door de mozilla community en werkt imhop vrij goed :)

De TS is overigens een beetje stuk

[ Voor 28% gewijzigd door Flapp op 02-06-2009 15:35 ]

"Stilte, een gat in het geluid...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:47
Ik mag hopen dat Murk na acht maanden wel een oplossing zal hebben gevonden ondertussen ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Brad Pitt schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:37:
Ik mag hopen dat Murk na acht maanden wel een oplossing zal hebben gevonden ondertussen ;)
O-)

Bij opties het bijhouden van de geschiedenis/playcount/last-played e.d. uitgezet... Dat boeit me toch niet bijster veel. Maar bedankt voor de tip, ik zal eens kijken. :)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 13:20

Zeror

Ik Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://bp3.blogger.com/_nXIm3MMNndQ/Rnqkma7-PfI/AAAAAAAAAhw/qAZAeAWsdWQ/s1600/schop.jpg

Even dit topic een schop geven :P

Ik heb een vraagje. Ik heb hier Winamp 5.56 (laatste versie). Nu heb ik dus die ClassicPro 1.12 (laatste versie).
Dat werkt allemaal, maar ik heb wel een probleempje.

Ik wil namelijk de skin cPro - Ebonite installeren op mijn winamp, maar Winamp/ClassicPro lijkt de skin niet te herkennen. Hij weergeeft enkel de Classic skin en voegt de skin niet toe aan de skinlijst evenals het skinmapje in Program Files > Winamp.
De skin zou goed moeten zijn, maar ik krijg hem niet werkend.

Iemand die nog een idee heeft voor me om dit op te lossen?

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 29-07-2009 19:56 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 11:42
Heeft iemand van jullie wellicht ook het probleem dat de progress bar (of hoe dat ding ook mag heten) verdwenen is in de laatste Winamp versies? Ik kan dus niet meer binnen een track 'skippen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Laatst online: 11:01

Arethusa

Niet die server

Rakkerzero schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 19:55:
[afbeelding]

Even dit topic een schop geven :P

Ik heb een vraagje. Ik heb hier Winamp 5.56 (laatste versie). Nu heb ik dus die ClassicPro 1.12 (laatste versie).
Dat werkt allemaal, maar ik heb wel een probleempje.

Ik wil namelijk de skin cPro - Ebonite installeren op mijn winamp, maar Winamp/ClassicPro lijkt de skin niet te herkennen. Hij weergeeft enkel de Classic skin en voegt de skin niet toe aan de skinlijst evenals het skinmapje in Program Files > Winamp.
De skin zou goed moeten zijn, maar ik krijg hem niet werkend.

Iemand die nog een idee heeft voor me om dit op te lossen?
Hier werkt het in combinatie met ClassicPro

[ Voor 11% gewijzigd door Arethusa op 29-07-2009 20:33 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 13:20

Zeror

Ik Henk 'm!

Arethusa schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 20:27:
[...]

Hier werkt het in combinatie met ClassicPro
Ja, daar heb ik veel aan. :/
Vertel liever hoe mijn probleem kan oplossen zodat het bij mij ook werkt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Laatst online: 11:01

Arethusa

Niet die server

Heb je bijzondere skins/plugins/etc draaien? Misschien je Winamp folder eens leeggooien en/of Winamp opnieuw installeren?

[ Voor 168% gewijzigd door Arethusa op 30-07-2009 10:54 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Techless
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Techless

GuT

Waarschijnlijk mag dit oude topic zelf ook in een museum, maar deze link naar het het Winamp Skin Museum vroeg er gewoon om om gedeeld te worden met andere liefhebbers. Die zijn er vast nog:

https://skins.webamp.org/

Enjoy!

Techless

The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iezer
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 09-06-2023
zekers voor mij is oud nog niet eerder gelezen zaken over winamp ook nieuws
Pagina: 1 2 3 Laatste