Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.349 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Speedy-Andre schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:12:
Toch maar ff een Gallery gemaakt :9

Mijn mxe-60 was via Ebay nog geen €18,- incl. verzendkosten ;)
In NL kun je hem ook krijgen, maar dan is ie zomaar €10,- of meer duurder :/
SE heeft hem op de website voor €29,- excl. verzendkosten.
Hee, dat ziet er best goed uit :) . Heb je ook nog wat highres pics? Als de kwaliteit een beetje goed is kan ik de foto's die ik eruit krijg wellicht laten afdrukken. Zou een leuke vervanger van mijn camera zijn die ook 2MP heeft.
En die flitser is inderdaad erg goedkoop op ebay te krijgen :D . Nou nog ff wachten tot ik 18 wordt ( :+ ) en dan gelijk een paypal accountje openen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Ok, ik weet dat het al heel veel langs gekomen is maar ben het helaas vergeten te onthouden terwijl ik verschillende topcis gevolgd heb.

Ik heb nu een K750i welke ik als mijn mp3/video etc speler gebruik echter vallen de (te) grote oordoppen steeds uit mijn oren als ik ff beweeg, en dat is natuurlijk niet fijn in het OV!

Vandaar dat mijn interesse nu uit gaat naar de HPM-70 omdat deze ten eerste kleiner is en volgens mij beter blijft zitten maar ook nog eens fijn omgevings geluid dempt. Ik heb hem nu ergens gevonden voor €29 inc. verzendkosten, opzich nog prijzig maar goed voor iets waar ik nog wel een lange tijd gebruik van wil maken te overzien natuurlijk :)

Mijn vraag luid eigenlijk: Kan je met deze headset ook nog handsfree bellen? Radio werkt wel staat mij bij uit de vorige delen. Als dat namelijk niet kan koop ik wel een goedkoop 3,5mm plugje maar liever betaal ik dan iets meer zodat ik ook meer functionaliteit krijg.

Edit\ Ik lees/wordt me er van bewust dat er handsfree voor staat, lijkt me dus dat bellen dan gewoon kan... :) Weet iemand trouwens nog een nog goedkopere winkel dan € 29 ?

[ Voor 9% gewijzigd door Banjy op 20-11-2005 15:32 ]

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:41

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb 1 hi-res foto toegevoegd, de laatste in de gallery.
Vanwege de grootte en de beperkte webspace laat ik het bij deze en onderstaande stonden er nog :)
Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/highend/Dsc00006k.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/DSC00005-.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Speedy-Andre op 20-11-2005 16:04 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik weet dat ik hier niet thuishoor ;) maar heb ff een vraag.
Is het schadelijk voor je foon (mijn W550) als je de bat eruithaalt?,moest dat nl al 4 x doen omdat ie vastliep tijdens het verzenden van iets via BT.
Uitzetten ging niet dus moest wel batt. eruit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Ik heb net een ringtone gekocht voor mijn k750i, deze ringtone is een beveiligde mp3.
Hij staat nu op mij memory stick.
Maar ik kan hem niet verplaatsen naar de telefoon zelf, en ook niet backuppen naar mij pc.
Als ik nu een grotere ms koop kan ik dus die tone niet meer gebruiken? Of is hier wel een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

gelukkie schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:43:
Ik heb net een ringtone gekocht voor mijn k750i, deze ringtone is een beveiligde mp3.
Hij staat nu op mij memory stick.
Maar ik kan hem niet verplaatsen naar de telefoon zelf, en ook niet backuppen naar mij pc.
Als ik nu een grotere ms koop kan ik dus die tone niet meer gebruiken? Of is hier wel een oplossing voor?
Door geen beveiligde troep meer te kopen, die jou bestraft voor jou goedheid.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Nu online
ok, maar deze was niet anders goed te krijgen

Wel stom dat ze niet aan het eventueel wisselen van kaartjes hebben gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:41

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Zou je hem met een cardreader niet kunnen kopiëren :?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Nu online
Dat kan ik idd nog wel eens proberen, zal het eerdaags even proberen.
Ik post daarna wel of het gelukt is of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:59
Tycoontje schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:48:
[...]

Je hebt 'm pas net, dus waarom zou je 'm laten opsturen? Terug naar de winkel en omruilen. Of in het geval van een webshop.. mailen en zorgen dat ze alleen die kaart wisselen. Simpel toch?
Nouja, dan mail ik de webshop morgen maar eens of ik de MS mag ruilen zonder het complete toestel op te sturen.

Is er al iemand anders tegen het probleem aangelopen dat de MS helemaal niet meer wil werken? Ik lees wel veel verhalen over corrupte data, maar nooit dat de MS compleet waardeloos geworden is.

[ Voor 34% gewijzigd door BizzieBis op 20-11-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Nu online
Heb net met een cardreader geprobeerd om die ringtone te backuppen.
Ik kan hem kopieren, maar het is geen mp3 bestand. Het zijn 2 bestanden (.dm.sest).
Maar ik neem wel aan dat ik nu een backup heb en hem dus ook op een andere ms zou kunnen zetten en dan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

heb gisteren ook de W800 binnengekregen, helaas gesimlocked, zodat ik er nog 2maanden niet mee kan bellen (T-mobile loopt nog tot 2 feb). Nu maar eens een dongle kopen, zodat ik een beetje kan spelen met de afstandsbediening voor pc enzo. Maakt het dan nog uit wat voor stickie ik koop, of doen ze het allemaal wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09 18:10
greatgonzo schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:25:
Nu maar eens een dongle kopen, zodat ik een beetje kan spelen met de afstandsbediening voor pc enzo. Maakt het dan nog uit wat voor stickie ik koop, of doen ze het allemaal wel?
zie startpost

[ Voor 19% gewijzigd door brehloi op 20-11-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
Als ik mijn D750i op 'stil' zet dan kunnen bellers mij niet meer horen. Ik dacht eerst dat de microfoon kapot was, maar toen ik hem niet op 'stil' had staan hoorde iedereen mij gewoon. Iemand anders dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 09:45

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Dat ding heeft een mute-functie en een silent functie :) met silent schakel je je ringtones etc uit, met mute schakelt je microfoon uit. Ik weet niet hoe brak die Nederlandse vertaling is maar ik gebruik gewoon Engels, das tenminste duidelijk ;)

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:42
kornboy112 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 22:12:
Hoi, ik heb een probleem met mij K750i, ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik heb geen zin om hem na 2 dagen werkend weer op reparatie te sturen (was weg vanwege halfwerkend toetsenbord).

Ik wou iemand bellen.. opeens viel ie weg, ik kijken. De telefoon ging effe rebooten tewijl ik aan het bellen was :S. Vervolgens gaat hij automatisch een pincode intypen en geeft ie pincode onjuist.
Dit doet hij soms, soms typt hij automatisch 1 of 2 karaketers en schakeld ie vervolgens uit.

Nu kan ik nog maar 1 x mij pincode in typen :S.
Mijn pukcode heb ik niet bij mij telefoon gekregen volgens mij.

Ik heb nog niet geprobeerd te updaten, datakabel ligt bij mij thuis.

Wat heb ik geprobeerd:
Accu half uur er uitgehad, geen resultaat.
Joystick schoon gemaakt, geen resultaat.
Aan/Uit knop aantal keer ingedrukt, wederom geen resultaat.
Alle toetsen een keer goed ingedrukt om te kijken of een geen bleef hangen, nee die zaten allemaal goed.

Ik hoop dat iemand weet wat hier mee aan de hand is.

Er staat de nieuwste K750i firmare op.

Alvast bedankt!
Moet je even een simkaart ZONDER pin erin stoppen dan is het weg :) Dan start hij 1x normaal op en dan kan jouw sim er weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:15

Polycom

Poes van goud

Heeft iemand al meer info over de nieuwe firmware? Hou zou toch vorige week al uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

PuDy schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:22:
Heeft iemand al meer info over de nieuwe firmware? Hou zou toch vorige week al uitkomen?
Die is volgens mij nog niet uit. Ik heb gisteravond een update gedaan en kreeg versie R1NA005. Dus de nieuwe firmware zal nog wel een tijdje op zich laten wachten.. Ik kon trouwens niet ergens op de website van SE vinden wat de nieuwste versie is, kan je hier nou alleen achter komen door domweg te gaan updaten?
Neem aan dat er dan veel meer bugfixes zijn, aangezien het zo lang duurt.

[ Voor 16% gewijzigd door robbertb op 21-11-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:51
PuDy schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:22:
Jesse in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
Die komt dus pas uit als die af is, en ze zeggen niets toe.

[ Voor 12% gewijzigd door Jesse op 21-11-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Nu online
Ik zoek iets wat ik niet kan vinden. Dat is: een (gif) afbeelding van een klok die je als screensaver op de k750i of achtergrond kan gebruiken.
Ik wil wel een plaatje met een klok die echt loopt. Een soort java-script achtergrond.
Is zoiets er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
gelukkie schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:29:
Ik zoek iets wat ik niet kan vinden. Dat is: een (gif) afbeelding van een klok die je als screensaver op de k750i of achtergrond kan gebruiken.
Ik wil wel een plaatje met een klok die echt loopt. Een soort java-script achtergrond.
Is zoiets er?
Ja er zijn apllicaties die je in je telefoon kan zetten. Dat is inderdaad Java. Ik heb laatst zo'n programma van het usenet gehaald. Weet niet of je daar actief bent? Ik wil em evt ook wel even mailen ofzo. Misschien is het hier ook nog wel te vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door wizzlewaxx op 21-11-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een smsje wil versturen, zie ik nergens hoeveel tekens ik al heb gebruikt. Ik heb al wel ingeschakeld dat je zoveel kan smsen als in 1 bericht past, maar ik wil graag ook weten hoeveel tekens ik op dat moment heb gebruikt.. weet iemand hoe je kan instellen dat je dat wel ziet of is dat simpelweg niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Nu online
wizzlewaxx schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:31:
[...]

Ja er zijn apllicaties die je in je telefoon kan zetten. Dat is inderdaad Java. Ik heb laatst zo'n programma van het usenet gehaald. Weet niet of je daar actief bent? Ik wil em evt ook wel even mailen ofzo. Misschien is het hier ook nog wel te vinden.
Is je batterij eigenlijk niet veel sneller leeg als je zo'n java klok gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:14:
Als ik een smsje wil versturen, zie ik nergens hoeveel tekens ik al heb gebruikt. Ik heb al wel ingeschakeld dat je zoveel kan smsen als in 1 bericht past, maar ik wil graag ook weten hoeveel tekens ik op dat moment heb gebruikt.. weet iemand hoe je kan instellen dat je dat wel ziet of is dat simpelweg niet mogelijk?
Als je aan het 2e smsje begint zie je vanzelf een teken op je scherm verschijnen dat je aan bericht 2 bent begonnen. Werkt heel simpel. Gewoon een keer doorschrijven, dan zie je meteen het signaaltje op je scherm komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
gelukkie schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:20:
[...]

Is je batterij eigenlijk niet veel sneller leeg als je zo'n java klok gebruikt?
Zou het niet weten...Ik gebruik em amper. Probeer het gewoon een keer, en als het niks is flikker je em weg ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Argh.. van het weekeind het klepje van mijn K750i kwijt geraakt en die eikels bij de Bel Company kunnen niet eens een nieuwe voor me bestellen. Weet iemand misschien of er nog een andere mogelijkheid is om aan een klepje te komen? (Bestellen via de officiele site zorgt ervoor dat het klepje op 30 euro uitkomt, omdat het uit België moet komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:34:
ik heb een klein "probleempje" namelijk, als ik foto's gemaakt heb kan ik deze niet meer bekijken door in bestandsbeheer de map "foto's" aan te klikken, die map heb ik wsl per ongeluk verwijderd :s
Nu kan ik mn foto's alleen bekijken door de camera te openen en dan "bekijken" te kiezen (lastig).

Iemand die kan vertellen hoe die map precies heet, of een andere oplossing zodat ik het weer via bestandsbeheer kan openen?

thanx
iemand die hulp kan bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:15
Kan je die map niet meer opnieuw aanmaken? In de handleiding staat welke mapstructuur de telefoon nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 19:07

Rio

Ik heb al een boek

Wrack schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:31:
Argh.. van het weekeind het klepje van mijn K750i kwijt geraakt en die eikels bij de Bel Company kunnen niet eens een nieuwe voor me bestellen. Weet iemand misschien of er nog een andere mogelijkheid is om aan een klepje te komen? (Bestellen via de officiele site zorgt ervoor dat het klepje op 30 euro uitkomt, omdat het uit België moet komen).
www.cnn.cn bestel ik zelf ook wel eens, goede ervaringen mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Polster schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:43:
Kan je die map niet meer opnieuw aanmaken? In de handleiding staat welke mapstructuur de telefoon nodig heeft.
Dat zou ik kunnen doen ja...maar dan werkt het nog niet omdat die map doorgelinkt moet zijn naar de "DCIM > 100MSDCF"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Nu online
Als je de camera aanzet en je drukt op instellingen, kun je bij de laatste optie een map selecteren waar de telefoon de foto's moet opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
gelukkie schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:27:
Als je de camera aanzet en je drukt op instellingen, kun je bij de laatste optie een map selecteren waar de telefoon de foto's moet opslaan.
Dit werkt niet hoor ofwel de telefoon zelf ofwel de MS. Zijn de enige opties. Op een W800i dan toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Rio schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:55:
[...]

www.cnn.cn bestel ik zelf ook wel eens, goede ervaringen mee!
Bedankt voor dat linkje! Heb meteen een bestelling geplaatst voor een nieuw klepje, scheel enorm, voor dezelfde prijs de complete telefoon cover nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:53
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:24:
[...]

Dat zou ik kunnen doen ja...maar dan werkt het nog niet omdat die map doorgelinkt moet zijn naar de "DCIM > 100MSDCF"
Formatteer je memorystick eens; als je dit doet worden alle mappen weer aangemaakt zoals het hoort, en zou het volgens mij weer moeten werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag de W800i nou was ik vanmiddag bezig met een stuk of 30 liedjes via disk2phone erop aan het zetten, toen was ik klaar trok de stekker eruit maar vond telefoon vreemd doen.

Deed hem uit en weer aan maar toen bleef die in het opstartscherm hangen en zag ik heel de "Sony Ericsson" met logo, ik batterij eruit gehaald , sim eruit niks werkte.

Toen heb ik de Memory Stick eruit gehaald en toen deed die het wel opeens.

Wat kan ik doen zodat me Memory Stick weer werkt? Iemand enig idee?

Als ik een service test doe leest die hem ook niet

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap geen hol van dat disc to phone programma. Telkens als ik een cd er op zet dan zet ie alle mp3 s in aparte directories. Hij zet ze namelijk in directories die op artiesten naam staan en niet op album. Zeer irritant want bijv bij een mix cd moet ik dan constant als de mp3 is afgelopen de volgende handmatig selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 08:34
Wrack schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:31:
Kijk eens op eBay. Daar staan een aantal shops die zowel on-officiele als officiele componenten aanbieden. Alleen een batterijklepje kost vaak een paar euro. Als je vanuit Duitsland besteld kom je misschien op 12 euro incl. verzenden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Laatst online: 20:10
Uhm.... Ik ging zonet eens kijken of er een update beschikbaar was voor de D750, die bleek er te zijn.
Na het downloaden van de firmware, moest de telefoon uit en na 20 sec weer aan. Dus ik tevreden de telefoon uitzetten, krijg ik hem voor geen mogelijkheid meer aan :(

Wat heb ik al geprobeerd:
- batterij eruit halen en er weer in en aanzetten
- geheugenkaartje er en telefoon aan
- simkaart eruit en telefoon aan
- simkaart er weer in en de teledoon aan

Maar geen leven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:15:
Ik snap geen hol van dat disc to phone programma. Telkens als ik een cd er op zet dan zet ie alle mp3 s in aparte directories. Hij zet ze namelijk in directories die op artiesten naam staan en niet op album. Zeer irritant want bijv bij een mix cd moet ik dan constant als de mp3 is afgelopen de volgende handmatig selecteren
Vindt ik persoonlijk ook maar dat is nu typisch de player van de telefoon. Misschien eens aan denken om er een playlist van te maken. Een iPod is hierin veel simpeler die kan je ook op album sorteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
kan je als je een film afspeelt eigenlijk ook pauzeren en bij mij werkt dat nero recode 2 niet, maar zou dit kunnen omdat hij bij mij steeds avc encoder pakt ipv mpeg 4 encoder.. zo ja, hoe kan ik dit anders instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wat ik kan doen, zie mijn andere post?

Ik heb geen kaartlezen bijvoorbeeld om de stick te formatteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

wizzlewaxx schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:31:
[...]

Ik zal wel niet goed kijken maar het enige wat ik daar kan vinden is een clock theme. Maar ik wil gewoon mijn achtergrondje maar eenechte klok als screensaver ipv die lelijke digitale tijd die ik nu heb :) Kan je hem mij mailen of een betere hint geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
robbertb schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 02:22:
[...]

Ik zal wel niet goed kijken maar het enige wat ik daar kan vinden is een clock theme. Maar ik wil gewoon mijn achtergrondje maar eenechte klok als screensaver ipv die lelijke digitale tijd die ik nu heb :) Kan je hem mij mailen of een betere hint geven?
Ik zal hem vanavond even mailen. PM je mail adres maar even als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Laatst online: 18:35

reiker

dan jij!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 00:44:
Iemand enig idee wat ik kan doen, zie mijn andere post?

Ik heb geen kaartlezen bijvoorbeeld om de stick te formatteren..
Het is ook de bedoeling dat je het kaartje in je telefoon formatteert... Als je de File Manager in gaat, en dan op More klikt, is er de optie Format Ext Mem. Of hoe de Nederlandse equivalent ook heet :) Die moet je dus hebben, alleen dan worden de juiste mappen aangemaakt.

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dus niet mogelijk want met de Memory Stick erin start de telefoon niet op dan blijft die hangen in het beginscherm bij het Sony Ericsson logo.

Dus ik moet hem op een andere manier zien te formatteren denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:59:
Dat is dus niet mogelijk want met de Memory Stick erin start de telefoon niet op dan blijft die hangen in het beginscherm bij het Sony Ericsson logo.

Dus ik moet hem op een andere manier zien te formatteren denk ik
Kan je niet de memstick eruit laten en je telefoon aanzetten, en als je telefoon aanstaat pas de memcard erin doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat heb ik geprobeerd maar dan leest die hem niet als ik hem er later in doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

foutje

[ Voor 97% gewijzigd door Polycom op 22-11-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
of het schadelijk is voor de foon vroeg ik als je de batt. eruit moet halen omdat ie vastloopt,wat me al 5 x gebeurd is inmiddels....
Kan niemand hier nou antwoord op geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
rooie60 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:46:
of het schadelijk is voor de foon vroeg ik als je de batt. eruit moet halen omdat ie vastloopt,wat me al 5 x gebeurd is inmiddels....
Anders bel je de klantenservice even als je er na 5 keer vragen nog geen antwoord op krijgt. :?
(Heb je zelf uberhaupt al wat moeite gedaan om antwoord op je vraag te krijgen behalve ons ermee lastigvallen?)

offtopic:
Overigens is deze laatste vraag van je ook wel rijkelijk armoedig geformuleerd en toegelicht. Dat is dus niet de bedoeling hier.

[ Voor 35% gewijzigd door Jesse op 22-11-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

rooie60 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:46:
Ik weet niet in hoeverre je W600 te updaten is? Misschien dat je bij Esato wat meer informatie kunt vinden, want ik geloof niet dat veel mensen hier op GOT het toestel hebben.

Batterij eruit halen is in principe niet schadelijk voor toestel of batterij. Alleen vervelend.

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 22-11-2005 13:08 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
Isengrim schreef op maandag 21 november 2005 @ 19:29:
Uhm.... Ik ging zonet eens kijken of er een update beschikbaar was voor de D750, die bleek er te zijn.
Na het downloaden van de firmware, moest de telefoon uit en na 20 sec weer aan. Dus ik tevreden de telefoon uitzetten, krijg ik hem voor geen mogelijkheid meer aan :(

Weet iemand miscchien ook wat het is, of wat er aan te doen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Recovery modus al geprobeerd?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
Het probleem is dat de telefoon nergen meer op reageert, als ik de usb kabel aansluit gaat ie ook niet aan, ik krijg niet de melding dat dat er een usb apparaar wordt aan gesloten. Idem met de oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Isengrim schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:33:
Het probleem is dat de telefoon nergen meer op reageert, als ik de usb kabel aansluit gaat ie ook niet aan, ik krijg niet de melding dat dat er een usb apparaar wordt aan gesloten. Idem met de oplader.
Soms kan het meer dan 30 seconden duren voordat de telefoon opstart. Heb je die mogelijkheid al eens overwogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_b
  • Laatst online: 15-10-2024
Hallo

Ik heb hier nog een bleutooth gps ontvanger liggen
Weet iemand of er nog leuke progjes zijn om hem te gebruiken
met een w800i

Thanks Eric

IPhone 3GS , IPad 16gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid voor mij om te zien of de Memory Stick kapot is? Zonder dat ik hier dingen voor aan moet schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SE mailt me niet eens meer terug op mijn vraag wanneer die update nou éindelijk komt.
Heb 4 dagen geleden gestuurd ofzo, stomme kutpaupers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric_b schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:03:
Hallo

Ik heb hier nog een bleutooth gps ontvanger liggen
Weet iemand of er nog leuke progjes zijn om hem te gebruiken
met een w800i

Thanks Eric
Sonyericsson heeft zelf een programmatje waarmee je een bleutooth gps kan uitlezen.
http://developer.sonyericsson.com/getDocument.do?docId=73639

Op mijn k750 werkt het. Je ziet alleen je snelheid en het aantal afgelegen kilometers
Ik vind het alleen jammer hij geen coördinaten aan geeft

Misschien zijn er mensen die andere/betere programmatjes weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:47:
SE mailt me niet eens meer terug op mijn vraag wanneer die update nou éindelijk komt.
Zo gek vind ik het niet dat ze niet reageren. Volgens mij worden ze dood gebombardeerd door die vraag. Wacht het gewoon rustig af.

Niet dat ik niet wil dat ze snel met een nieuwe update komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:00:
[...]

Soms kan het meer dan 30 seconden duren voordat de telefoon opstart. Heb je die mogelijkheid al eens overwogen?
Geen resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:05:
Is er een mogelijkheid voor mij om te zien of de Memory Stick kapot is? Zonder dat ik hier dingen voor aan moet schaffen?
Hmmm als je na een MS format hem nog steeds niet kan zien in je toestel dan is of je MS stuk of je toestel. Maar bij mij hielp een format om hem weer aan de gang te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:47:
Wat vreemd ??? En je bent de enige die ze een email gestuurd heeft,wat vreemd dat ze dan niet gelijk antwoorden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Isengrim schreef op maandag 21 november 2005 @ 19:29:

Doet hij het al ? Als hij zoals je aangeeft vastgelopen is voor dat de data overdracht gestart is dan is het een heel vreemd verhaal. Mocht hij tijdens de data overdracht vastelopen zijn dan kan het er heel goed mee te maken hebben, halve firmware werkt niet.

Garantie opsturen lijkt me de beste optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drobie mijn telefoon leest de kaart niet dus hoe kan ik hem formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
stormfly schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:59:
[...]

Doet hij het al ? Als hij zoals je aangeeft vastgelopen is voor dat de data overdracht gestart is dan is het een heel vreemd verhaal. Mocht hij tijdens de data overdracht vastelopen zijn dan kan het er heel goed mee te maken hebben, halve firmware werkt niet.

Garantie opsturen lijkt me de beste optie...
Er is nog geen dataoverdracht geweest, de de update service had de firmware gedownload, ik moest toen de telefoon uitzetten. Daarna weer aanzetten en dan zou de overdracht beginnen, maar hij ging dusn niet meer aan.
Morgen maar naar de T-Mobile shop in leeuwarden, ben benieuwd hoelang dit gaat duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
stormfly schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:57:
[...]

Wat vreemd ??? En je bent de enige die ze een email gestuurd heeft,wat vreemd dat ze dan niet gelijk antwoorden. 8)7
Als die gasten van SE lopen te kutten met de updates dan hebben ze maar binnen 2 dagen te antwoorden. En niet de mensen aan de lijn houden met 'binnen een week is het opgelost'. Wees ff lekker eerlijk wil je.
Stelletje bobo's..of zoals Skiver het mooi zegt: stomme kutpaupers!

[ Voor 22% gewijzigd door Mandrake466 op 22-11-2005 19:50 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
AlKoholiK schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:21:
Dat ding heeft een mute-functie en een silent functie :) met silent schakel je je ringtones etc uit, met mute schakelt je microfoon uit. Ik weet niet hoe brak die Nederlandse vertaling is maar ik gebruik gewoon Engels, das tenminste duidelijk ;)
Hmmz, met hekje zet je 'm dus blijkbaar op mute :| Onhandig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SE mailt me niet eens meer terug op mijn vraag wanneer die update nou éindelijk komt. Heb 4 dagen geleden gestuurd ofzo, stomme kutpaupers.
Als die gasten van SE lopen te kutten met de updates dan hebben ze maar binnen 2 dagen te antwoorden. En niet de mensen aan de lijn houden met 'binnen een week is het opgelost'. Wees ff lekker eerlijk wil je.
Stelletje bobo's..of zoals Skiver het mooi zegt: stomme kutpaupers!
1. Vertoon je agressie ff ergens anders! Daar is dit topic namelijk niet voor.
2. Als je SE klote vinden, ga er dan zelf werken! Ik kan je één ding vertellen: daar wordt SE echt niet beter van! (eerder slechter) De mensen die bij SE werken zijn écht niet dom! Ze hebben het heus wel goed geregeld allemaal! En dan geef je ze stank ipv dank?
3. Waarom heb je een SE gekocht dan? waarom geen Nokia, Samsung oid.? Die hebben noooooit last van "niet werkende" firmware 8)7

Okeej, geen woord wordt er dus meer vuil gemaakt aan SE O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De SEUS pagina is hier niet te bereiken (stap na aanvinken van eisen).

Unfortunately, the server encountered an internal error and could not complete your request. Please check that you typed the address (URL) correctly.

Hebben meer mensen hier last van?
http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10245

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_b
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:57:
[...]

Sonyericsson heeft zelf een programmatje waarmee je een bleutooth gps kan uitlezen.
http://developer.sonyericsson.com/getDocument.do?docId=73639

Op mijn k750 werkt het. Je ziet alleen je snelheid en het aantal afgelegen kilometers
Ik vind het alleen jammer hij geen coördinaten aan geeft

Misschien zijn er mensen die andere/betere programmatjes weten?
Thanks werkt wel grappig
Hoop dat er nog meer van dit soort programmatjes zijn

IPhone 3GS , IPad 16gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Seus werkt hier prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Hoezo lastigvallen?jezus wat arrogant,en ja ik heb overal gezocht!
Waar moet ik anders zoiets vragen dan op een forum.
Jesse je bent walgelijk arrogant en dom als je mijn vraag niet snapt (zeker n puber???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Shiver23 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:07:
[...]

Ik weet niet in hoeverre je W600 te updaten is? Misschien dat je bij Esato wat meer informatie kunt vinden, want ik geloof niet dat veel mensen hier op GOT het toestel hebben.

Batterij eruit halen is in principe niet schadelijk voor toestel of batterij. Alleen vervelend.
Dank je Shiver voor je normale antwoord ;)
Nee ik kon niets vinden,en ik ben iemand die eerst zelf alle delen van een topic doorleest,maar kwam hier niets tegen,ook op het W550 forum zelf niet.
Maar oke mijn vraag is beantwoord dank je jij hebt duidelijk meer volwassener hersencellen dan die puber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus met een gps ontvanger en dat progje kan je je snelheid enzo meten?

http://www.pdastore.nl/vs...rs_id=97&products_id=7835 bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_b
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:41:
dus met een gps ontvanger en dat progje kan je je snelheid enzo meten?

http://www.pdastore.nl/vs...rs_id=97&products_id=7835 bijvoorbeeld...
Ja inderdaad dat gaat met zo'n gps ontvanger
Er is ook een route planner van wayfinder maar die krijg ik nog niet werkend op de w800 maar het blijft leuk om dit soort programatjes te proberen

IPhone 3GS , IPad 16gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

wizzlewaxx schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:13:
[...]

Ik zal hem vanavond even mailen. PM je mail adres maar even als je wilt.
Dankje!
Wat is je PM, kan hem niet vinden. Mijn mailadres staat in mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:42:
[...]

[...]

[...]

1. Vertoon je agressie ff ergens anders! Daar is dit topic namelijk niet voor.
2. Als je SE klote vinden, ga er dan zelf werken! Ik kan je één ding vertellen: daar wordt SE echt niet beter van! (eerder slechter) De mensen die bij SE werken zijn écht niet dom! Ze hebben het heus wel goed geregeld allemaal! En dan geef je ze stank ipv dank?
3. Waarom heb je een SE gekocht dan? waarom geen Nokia, Samsung oid.? Die hebben noooooit last van "niet werkende" firmware 8)7

Okeej, geen woord wordt er dus meer vuil gemaakt aan SE O+
Nou nou, niet zo agressief joh. Alles komt goed...ofnie?

1. Was geen agressie. Zie jij een boze smiley?
2. Als het goed geregeld was dan was 3/4 van de bezoekers weggebleven.
3. IK ben zeer tevreden over mijn K750i. Prachtig toestel! Ik zoek alleen nog een displayfolie (3M?) maar kan het in de winkels niet vinden.
Het gaat mij niet om niet werkend firmware (in alle software zitten bugs), maar om het feit dat ze mede SE eigenaren soms niet serieus nemen en afdoen met 'binnen een week wordt het opgelost'.

Wat bedoel je met ' 8)7' ??

[ Voor 8% gewijzigd door Mandrake466 op 23-11-2005 08:36 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:12:
Drobie mijn telefoon leest de kaart niet dus hoe kan ik hem formatteren?
Met een cardreader in je PC ? Moet je die natuurlijk wel hebben/lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
rooie60 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:33:
Hoezo lastigvallen?jezus wat arrogant,en ja ik heb overal gezocht!
Waar moet ik anders zoiets vragen dan op een forum.
Jesse je bent walgelijk arrogant en dom als je mijn vraag niet snapt (zeker n puber???)
Gezellig type jij ! Gelukkig ben je te simpel/puber om ook je vraag mee te quoten zodat we hem nog een keer zouden kunnen lezen. Maar met zo'n houding heb je niet snel antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ben je zelf dan te dom Drobie dat je niet meer weet waar het om ging?hahahaha ja dus.
Want zoals je ziet kan ik wel quoten(zie eronder) 8)7
En fyi ik ben een vrouw ;) en ik vind het heel erg dat sommige jongeren hier niet normaal kunnen antwoorden op een normale vraag......i rest my case........ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 19:07

Rio

Ik heb al een boek

Mensen, doe even normaal zeg.

Ik heb een paar dagen geleden aan SE de vraag gemailed of ze mij een grove schatting konden geven van het beschikbaar komen voor de nieuwe W800i firmware.

Krijg ik als antwoord terug dat 'het voorlopig niet bekend is wanneer de nieuwe update voor de Disc2Phone software beschikbaar komt'... 8)7 Ik heb het idee dat de mensen daar wél dom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Rio schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:13:
Mensen, doe even normaal zeg.

Ik heb een paar dagen geleden aan SE de vraag gemailed of ze mij een grove schatting konden geven van het beschikbaar komen voor de nieuwe W800i firmware.

Krijg ik als antwoord terug dat 'het voorlopig niet bekend is wanneer de nieuwe update voor de Disc2Phone software beschikbaar komt'... 8)7 Ik heb het idee dat de mensen daar wél dom zijn.
En denk je dat die mensen misschien gewoon alleen maar een door_geef_luik_functie hebben? Denk je nou echt dat er in Nederland mensjes zijn die zich druk bezig houden met de firmware van de W800?

Maar in 1 ding heb je in ieder geval onwijs gelijk:

Mensen, gedraag je een beetje!!

Netjes taalgebruik, niet elkaar afkraken.... Geen geflame etc...

Doe even normaal!!

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 23-11-2005 10:17 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Dat verandert de zaak. Wat was je vraag? Oh ja, nee..uhum..het is niet schadeliijk om je batterij om de haverklap eruit te halen als je het maar niet teveel doet.

60 staat toch niet voor je leeftijd he? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syrrah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-05 12:26

syrrah

Daggutnie

even mijn ervaring als het al ergens staat, dan maar nog een keer:

als je thuis een fotoprinter of iets heb, zit daar meestal ook een cardreader op, zo kan je je makkelijk alles op je memorycard zetten, dan heb je disk2phone helemaal niet nodig,
gewoon hele albums overslepen naar je memorycard, en dat kan ook met foto,s films, thema's..........

je moet wel even onthouden dat je mappen zo aanmaakt: ARTIEST =>ALBUM=> NUMMERS
zokan je via "walkman"op je w800 bij artiesten hele albums afspelen

als je geen printer of computer met een cardreader heb, dan kan je voor 12 euro er een halen bij mediamarkt

PSN: syrrah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

syrrah schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:12:
als je thuis een fotoprinter of iets heb, zit daar meestal ook een cardreader op, zo kan je je makkelijk alles op je memorycard zetten, dan heb je disk2phone helemaal niet nodig,
gewoon hele albums overslepen naar je memorycard, en dat kan ook met foto,s films, thema's..........
Als je een cardreader hebt, heb je geen fotoprinter meer nodig! Ideaal. Tenzij je foto's wilt printen natuurlijk maar daar gaat dit topic niet over... :+
als je geen printer of computer met een cardreader heb, dan kan je voor 12 euro er een halen bij mediamarkt
Geen geld voor een printer of een computer met cardreader 8)7

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syrrah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-05 12:26

syrrah

Daggutnie

syrrah schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:12:
even mijn ervaring als het al ergens staat, dan maar nog een keer:

gewoon hele albums overslepen naar je memorycard, en dat kan ook met foto,s films, thema's..........ja, andere functies van een (foto)printer heb je toch niet nodig ;)

je moet wel even onthouden dat je mappen zo aanmaakt: ARTIEST =>ALBUM=> NUMMERS
zokan je via "walkman"op je w800 bij artiesten hele albums afspelen

als je geen printer of computer met een cardreader heb, dan kan je voor 12 euro een cardreader halen bij mediamarkt
8)7

[ Voor 5% gewijzigd door syrrah op 23-11-2005 13:32 ]

PSN: syrrah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie net dat er vandaag/gisteren meer mensen met problemen zijn/waren
http://www.esato.com/boar...330&start=930#post1495588

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
I just received an answer from the Swedish SE helpdesk and they also told me a new firmware fixing the msduo-problem will be available in week 49.
en
I just got this from SE on email:

Thank you for contacting the Sony Ericsson Call Centre.

With regards to your enquiry, there will be an update released through the Sony Ericsson Update Service in two weeks which will resolve this issue. The Update Service can be found in the Support/Software Downloads section of our website at www.sonyericsson.com
We apologise for the delay in dealing with your enquiry and for the inconvenience caused.
(We leven op dit moment in week 47.)

Bron

[ Voor 3% gewijzigd door Jesse op 23-11-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stormfly schreef op woensdag 23 november 2005 @ 08:53:
[...]

Met een cardreader in je PC ? Moet je die natuurlijk wel hebben/lenen.
Ik heb er nu 1 en er worden 4 schijven bij aangemaakt maar bij geen 1 herkent die iets en zegt die dat ik een schijf moet plaatsen, terwijl de memory stick er wel gewoon in zit.

Nu heb ik www.gsmbox.nl gebeld en zij zeidden mij stuur maar op sturen wij hem weer door naar Ericsson om te laten maken maar wij weten ook niet hoe lang het duurt, is het voor mij niet verstandiger om direct Ericsson te benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Jesse schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:47:
[...]

en

[...]

Bron
Nou positief nieuws dus. Nu iedereen weer rustug doen.. moord en brand schreeuwen op een forum laat de firmware echt niet sneller komen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me handig als het volgende probleem de volgende keer ook in de Startpost komt:

Het kan voorkomen dat je tijdens een update per ongeluk de kabel eruit trekt of iets dergelijks. Het gevolg is dat je telefoon met geen enkele mogelijkheid aan te zetten is. Dit probleem heb ik dus ook gehad. Het probleem: de besturingssoftware is dan compleet verdwenen. Dus je telefoon is in feite helemaal leeg. Je krijgt hem dan ook met geen enkele mogelijkheid aan. Oplossing: via de winkel (waar je het gekocht hebt) opsturen naar Sony Ericsson. Als er nog garantie op zit, gebeurt dit uiteraard gratis. Het kost je wel 3 weken.

Maar desalniettemin, OPPASSEN MENSEN!!! Tijdens het updaten never nooit je kabel eruit trekken. Al gebeurt het meestal per ongeluk. OGEN OPEN HOUDEN!!!!

Appie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Jesse schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:47:
[...]

en

[...]

Bron
Komt er dan ook weer een firmware update voor de K750i? Als ik dat topic zie dan lijkt het alleen om de W800 te gaan..

Ik heb vandaag de HPM-70 headset voor €29 besteld, ik ben erg benieuwd naar draag en luister comfort (omgevingsgeluid demper)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
Vandaag dus maar ff langs de T-Mobile shop gehuppeld, de telefoon wordt opgestuurd. Het duurt anderhalve tot twee weken voor ie weer terug is (valt me nog mee). Tot die tijd zit ik ik met een nokia 3120 opgescheept (suf ding :P) kostte me 50 euro borg, maarja het moet maar. Ik ben wel benieuwd of ik ook te horen krijg wat de oorzaak was als ie weer klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:13:
[...]

Ik heb er nu 1 en er worden 4 schijven bij aangemaakt maar bij geen 1 herkent die iets en zegt die dat ik een schijf moet plaatsen, terwijl de memory stick er wel gewoon in zit.

Nu heb ik www.gsmbox.nl gebeld en zij zeidden mij stuur maar op sturen wij hem weer door naar Ericsson om te laten maken maar wij weten ook niet hoe lang het duurt, is het voor mij niet verstandiger om direct Ericsson te benaderen?
Neem contact op met Dynafix. Dat is het enige reparatiebedrijf wat SonyEricsson toestellen repareerd. Dus zelfs als jij contact opneem met GSMbox, dan zullen die `m direct of indirect doorsturen naar Dynafix. En dat kan dus alleen maar langer duren.

[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 23-11-2005 20:39 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah omdat ik ook net zoals de meesten hier problemen heb met mp3s overzetten naar mijn w800 heb ik maar mijn MS op de cardreader van mijn printer (canon pixma ip6000D) aangesloten. Hij herkent het maar is WRITE-PROTECTED! hoe kan ik dat uitzetten want ik heb mijn w800 juist gekocht puur om zijn walkman style. Laat me nou geen spijt van krijgen want voor de rest een dikke 10 (nu dus gemiddeld een 6je) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:38:
[...]

Neem contact op met Dynafix. Dat is het enige reparatiebedrijf wat SonyEricsson toestellen repareerd. Dus zelfs als jij contact opneem met GSMbox, dan zullen die `m direct of indirect doorsturen naar Dynafix. En dat kan dus alleen maar langer duren.
Ik heb Ericsson vandaag zelf even gebeld en die raden me aan om even langs te gaan bij HQC, die repareert ook voor Sony Ericsson dus daar ga ik even langs is toch in de buurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:08:
[...]

Ik heb Ericsson vandaag zelf even gebeld en die raden me aan om even langs te gaan bij HQC, die repareert ook voor Sony Ericsson dus daar ga ik even langs is toch in de buurt
Ja, ik had het anders moeten formuleren:

Dynfix is het enigste 'High Volume Service Center' in Nederland.

Die HQC is net als andere bedrijven een Sony Ericsson Mechanical Service Point. Die mogen flashen en kleine reparaties uitvoeren. Maar het grote werk (printplaat niveau) zal in Nederland alleen door Dynafix gedaan mogen worden....

Hopen dus dat HQC jouw probleem kan verhelpen. Anders zal hij alsnog naar Dynafix verzonden worden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er al iemand al W800 software (firmware) in zijn K750I geschoten heeft? Ik bedoel dat ik op internet gezien heb dat een gsm-shop van een K750I een W800 kan maken, zodat je met je 750 flight mode heb en die andere functies erbij heb. Ik weet niet hoe de policy van GOT hier op is, het is maar een vraag en zo ja het kan, hoe O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Laatst online: 11-12-2023
is het misschien een idee op een pol hier te maken hoeveel mensen al problemen met dit telefoontje hebben gehad want volgens mij gaan er echt veel telefoontjes kapot ! van de 5 mensen die ik ken zijn er 4 kapot gegaan! zegt toch wel iets... mijne is inmiddels ook opgestuurd na sony :S
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik ajb google voordat je je vragen hier 'dumpt' - Een topic als dit kan niet bestaan als men niet eerst zelf wat moeite doet om de problemen op te lossen.

Zie ook de topictstart voor een flinke collectie "Easy answer" probleempjes :)