Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.347 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Jesse schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:03:
@tinuXie:
Ik voel me een klein beetje aangesproken over die SE update klachten, en volgens mij houd ik dit topic toch gewoon op de hoogte van de stand van zaken m.b.t. de firmware. En mag ik dan ook een keer teleurgesteld zijn?

Verder absoluut _/-\o_ dat je die startpost doet.

Btw:
[...]

Een dergelijke opmerking kan je beter als suggestie lezen, niet als bevel.
Stuur de TS'er dan even een mailtje. Waardeerd de TS'er enorm... (uit eigen ervaring) :*)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Ik waardeer dit forum heel erg. Wat gezegd is is gezegd, maar als we hier te lang over doorgaan krijgen we wel een erg heel off topic gesprek. :|
Is er trouwens iemand op dit forum die foto's on line weet te staan van hoe een w800 van binnen (gedetailleerd) in elkaar zit, of (technische, bouw) tekeningen? ;)

Verwijderd

Kunnen psp films die mp4 zijn ook op de W800i?

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 13:03
mrVB schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:03:
[...]

Ik zie daar geen wit lichtpuntje. Bij mij sluit het daar goed af.
Herstel. Ik heb het toch wel zie ik nu. Ik keek eerst vanuit een kleine hoek. Toen was het niet zichtbaar. Als ik er rechtboven hang dan zie ik die puntjes aan beide kanten ja. Zelf stoor ik me er niet, maar ik kan begrijpen dat het voor sommigen irritant is.

Verwijderd

@mrVB, bedankt voor de info, stel het erg op prijs dat je dit laat weten.
Het is dus iets wat bij allemaal voorkomt. Als ik er meer over weet, post ik het in het forum :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:41:
Ik heb het volgende:

3 weken geleden vielen de bovenste toetsen + de toetsen 1 2 3 uit. Deden niks meer. Met de toetsen 4 5 6 had ik het probleem dat ze bleven hangen. Dat met een K750i van ruim 3 maanden oud.

Ben dus terug gegaan naar de orange shop en toestel ingeleverd voor reparatie. Werd mij verteld dat het ongeveer 2 weken zou duren.
Nu belde ik gisteren maar ze konden mij niks anders vertellen dan dat hij waarschijnlijk was doorgestuurd naar Sonyericsson voor reparatie.

Nu mijn vraag aan jullie:
Hebben jullie ook al eens een kapot toestel ingeleverd en hoe lang duurde het voor je hem terug had?
Ik zit nu al 3 weken zonder dus hoor graag wat de ervaringen zijn van jullie.
Bij mijn K750i gingen de toetsen en joystick ook na 3 maanden kapot.
Reparatie bij DynaFix heeft 6 weken geduurt, maar dat was net na de zomervakantie. Dus kan zijn dat het dan stukken drukker was.

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 00:54:
Ik heb dit geprobeerd maar kreeg geen beeld... Misschien is een bepaalde converter. Maar volgens mij is dit niet mogelijk. Tis mij iig niet gelukt.

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:53

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

wizzlewaxx schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:13:
[...]

Ik heb dit geprobeerd maar kreeg geen beeld... Misschien is een bepaalde converter. Maar volgens mij is dit niet mogelijk. Tis mij iig niet gelukt.
Kijk eens ff na wat de framerate, bitrate e.d. van zo'n psp filmpje is, een te hoge resolutie werkt ook niet.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:29
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 19:55:
John F. Kennedy zei eens:
[...]

Daarom vind ik het nodig om even een aangenaam verhaaltje te posten:

Jongens,
Het niveau is sinds de laatste 6/7 delen flink gedaald! :'(

Wat kan eraan gedaan worden om zulke posts te vermeiden? Overzichtelijker maken wat mogelijk kan worden door geen onnodige (klaag)posts te posten. Als dit gebeurd zal het topic slinken dús overzichtelijker worden met álle nuttige, informatieve, boeiende posts bij elkaar op een paar pagina’s 8) (en niet ‘een paar’ delen) en dan zullen de mensen die door bovenstaande redenen het topic ‘verlaten’ hebben / (bijna) nooit meer posts posten, terugkomen en serieus met elkaar (dus ook met de veranderde ‘niet-serieuze’) discuseren over de technieken en tips & trucs van/voor de SE WKD750. :*)

Kunnen we vanaf nu ons bezig houden met het discuseren over de technieken en tips & trucs van/voor de SE WKD750 en níet:
- met abbo’s (wat gelukkig niet vaak meer gebeurd!),
- SE verwijten (bijv. update klachten etc.),
- domme vragen stellen over bijv. dingen die al láng en breed aan de orde zijn gekomen en daarom ook heel eenvoudig zélf op te lossen zijn.
- reageren op posts met bovenstaande ‘inhoud’ maar gewoon negeren. De kans dat ze dan nóg zo’n post posten is klein omdat ze dan (hopelijk) wel weten dat ze toch geen antwoord krijgen.
De start post is gewoon rot, daar staat veel te weinig in hoe kan ik rechten krijgen om die te editen ? EDIT: misschien een beetje bot maar ik heb toen mensen gemaild maar je krijgt niet eens een mailtje retour dus tja...hoe kunnen wij dan meehelpen aan een goede TS. Daarbij gaat dit topic zo hard met terugkerende vragen dat het ook niet te volgen is. Als je een vraag smorgens stelt dan moet je smiddags 2 pagina's terug lezen voor een eventueel antwoord.

Want als je daar meer inzet kan je ze daar naar verwijzen en zijn we af van de 80% voorkomende vragen over update's. Je kan de topic wel gaan wijzigen naar "Waarom werkt me update niet/MS corruptie/Wanneer bugs opgelost Deel 6 topic"

Ik lees het topic ook met steeds minder plezier omdat er veel te weinig inhoudelijke tips of info wordt geplaatst.

www.esato.com heeft ook topics waar nog wel leuke info uit komt bijvoorbeeld met Davinci Flashen maar dat zie je hier niet (mag misschien ook niet, maar dit is wel leuke info) hier is het alleen maar geblaat want elke vraag die gesteld wordt weet ik 95% zeker het antwoord op omdat het al 99x gevraagd is. En als mensen TE LUI zijn om iets terug te lezen of te zoeken waarom moeten wij ze dan nog helpen ???

Hopend dat de TS beter wordt, over het MS corruptie probleem een goede upate handleiding en een melding dat er fouten in de firmware zitten etc.

[ Voor 14% gewijzigd door stormfly op 17-11-2005 11:32 ]

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 09:45

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Ik volg dit topic nog niet zo heel erg lang en ik heb lang niet alle posts gelezen maar ik ben het gedeeltelijk eens met de lange post van tinuXie.

Er zijn wel aardig wat posts die eigenlijk niet in dit topic horen maar toch gerelateerd zijn aan deze 3 phones. Dingen als abo's, welke winkel je ze kunt kopen etc. horen eigenlijk niet in een technisch topic als dit. Maar ik vind de problemen mbt de Memory Stick en alle problemen rondom de firmware updates wel erg belangrijk.
De startpost is namelijk een opsomming van de conclusies getrokken uit de vorige topics, en zijn voor veel mensen een eerste referentiepunt over deze phones. Op het moment dat het antwoord op hun vraag (bijvoorbeeld over dat gekut met de MS) niet in de startpost staat gaan ze het meteen posten (dat deed ik namelijk ook, mensen gaat niet door 5 topics heen bladeren om te kijken of het antwoord misschien al gegeven is). Ik ben van mening dat dit onderwerp belangrijk genoeg is om opgenomen te worden in de startpost. Ik begrijp ook dat dat een kutwerk is, dus misschien kunnen we met een aantal mensen in dit topic een stuk tekst schrijven wat opgenomen kan worden in de startpost zodat toekomstige bezoekers niet meteen gaan vragen waarom hun telefoon geen mp3's meer opslaat.

Maar dit geheel terzijde. Ik vind het wel interessant om te bekijken of er een work-around is voor het probleem met de firmware. Ik heb gemerkt dat het uploaden met Windows Verkenner op zich een stuk beter werkt, maar niet 100% perfect. Ik begin het gevoel te krijgen dat Windows met een soort fifo-buffer de data over de kabel verplaatst terwijl explorer al aangeeft dat de data op de MS staat. Dus
als je bijvoorbeeld een mp3tje naar je Removable Disk sleept dan geeft explorer aan hoe ver hij al is, maar misschien kopieert hij het in werkelijkheid eerst naar een buffer en duurt het dus iets langer om te uploaden.
Of het heeft te maken met het feit dat het filesystem van de MS eerst moet worden ge-unmount. Ik heb alleen geen definitieve resultaten geboekt met het altijd 'veilig verwijderen' van de MS, dus ik denk dat het een combinatie van factoren is.
Misschien is het zelfs een driver-probleem? Het kan natuurlijk dat de drivers aangeboden op de SE-site niet goed samenwerken met de nieuwe firmware en daarom de bestanden corrupt maken?

Ik ga hier wat mee experimenteren, laat ook even weten wat jullie ervan vinden.

<edit>
Ik ben ook van mening dat vragen die bijvoorbeeld meerdere keren gesteld zijn direct in de FAQ van dit topic moeten worden opgenomen. Ik weet niet of het mogelijk is meerdere 'normale' users edit-rechten te geven op dit topic maar op die manier verdeel je deze workload een beetje.

[ Voor 7% gewijzigd door AlKoholiK op 17-11-2005 11:39 . Reden: reactie op bovenstaande post ]

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:07

Rio

Ik heb al een boek

Ook eens met bovenstaande posts;

Boven alles uiteraard alle lof voor Tinuxie dat hij de openingspost wil bijhouden!

Ik vind echter (is opbouwende kritiek hoor) dat je hand wat dat betreft ook wel een beetje in eigen boezem mag worden gestoken; zoals hierboven aangegeven is het voor de continuiteit van dit topic belangrijk dat blijvende en/of terugkerende (technische) problemen duidelijk in de openingspost vermeld worden.

Zo ontbeert de openingspost op dit moment inderdaad enige vorm van info over de waardeloze laatste firmware versies en de problemen met de Memorystick die daaruit voortvloeien, terwijl dit toch essentiele informatie is.

Daarnaast valt er ook iets te zeggen over de moderators; de regels voor dit topic zijn duidelijk. Als iemand ze overtreedt moet deze persoon een waarschuwing krijgen en zijn reactie worden weggehaald. Ik doel hierbij dus met name op vragen over abbo's etc.

Nogmaals Tinuxie, niets ten nadele van jou persoonlijk! Ik probeer alleen constructief te denken.

• Mouki_9
  • Laatst online: 07:38
sorry jongens, even iets heel anders.

ben nu al een tijdje een trotse bezitter van een w800i, werkt perfect...... alleen.......
het klepje waar de MS duo pro in kan, als dat gesloten is, dan komt er toch nog stof binnen. Vooral na een tijdje in je broekzak e.d., dan zie je het goed. Er zit dan een stoflaagje bij de MS. Nu weet ik dat dit niet zo erg is, maar toch, bij de batterij is dit niet het geval.... Daar komt geen stof in omdat de sluiting daar goed is. Het rubberen klepje toch niet zo'n goed idee?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het rubberen klepje bevat een opening voor je nagel. Daar komt de stof binnen. Ik vind het ook onhandig dat ze er geen afdichting hebben gemaakt.

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:51
@Mouki_9: Ik heb dat ook met mijn W800i. Zo nu en dan haal ik em er ff uit omdat er een klein stoflaagje op zit. Ik denk dat het stof net door het lipje waaraan je het opentrekt heen komt. De batterij heeft zoiets niet.

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Tinuxie, ben blij dat je weer eens een prachtige preek erin gooit. Langzamerhand word het steeds onintressanter. Toch moet ik wel toegeven dat een gedeelte van deze post ook nutteloos is. O-)
_/-\o_ Tinuxie
Mischien is het een idee om in het 2e deel van je SP een kopje: "veel voorkomende problemen en vragen" te plaatsen met daar in oa de dat probleem met corrupte MS's
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:41:
Hebben jullie ook al eens een kapot toestel ingeleverd en hoe lang duurde het voor je hem terug had?
Ik zit nu al 3 weken zonder dus hoor graag wat de ervaringen zijn van jullie.
En dan ga je hier klagen? Bel orange shop!
Zelf heb ik mijn 2e K750i al weer bijna een maand :)
Mijn reparatie duurde 20 werkdagen DIt kwam omdat het toestel omgeruild moest worden en SE treuzelde beetje :P Gewoon afwachten :)
stormfly schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:25:
[...]
De start post is gewoon rot, daar staat veel te weinig in hoe kan ik rechten krijgen om die te editen ?
Pardon!? |:( :X Doe een cursus sociale vaardigheden!
*commentaar probeer je zo positief mogelijk te brengen ipv afzeiken
Je moet nagaan: hoe meer informatie je in de SP stopt, des te minder gaan tweakers deze lezen... dat merk ik wel eens op.
Cubix schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:17:
Het rubberen klepje bevat een opening voor je nagel. Daar komt de stof binnen. Ik vind het ook onhandig dat ze er geen afdichting hebben gemaakt.
Zie enige kern van waarde, maar ga ff na: hoe wil jij de MS eruit krijgen zonder nagel lipje? Ik heb zelf ook wel s wat stof, maar daar doe je toch niets tegen. Je telefoon krijg in één keer geen astma hoor ;)

-Ik melden dat Linux Ubuntu (live cd 5.10) de MS van mijn K750i automatisch herkent als externe hd (en dat zonder het installeren van enige drivers en/of updates. Windows XP kan namelijk niet automatisch de benodigde driver vinden)
-Nog geen java programma gevonden om de mp3 speler van de K750i te vervangen. Snap eigelijk niet zo goed wat nu precies het probleem is? Alle opties zitten erop die een standaard mp3 speler ook heeft.

[ Voor 79% gewijzigd door willy1986 op 17-11-2005 15:05 ]

• Rolandow
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-07 09:16
Ik heb dit en vorig topic doorzocht, dus hopelijk vraag ik nu niks dubbel. Ik zag al wat klaag berichten over mensen die dit topic ontvlucht zijn :-).

Het geval is het volgende: ik stap over van Nokia naar SE (de w800i dus). Nu wil ik graag mijn telefoonboek overzetten zonder dat ik alles hoef in te typen.

Oxygen phonemanager ondersteunt helaas geen SE. Hebben jullie misschien een alternatief?

Alvast bedankt!

Koffie met thee is minder lekker.

• wizzlewaxx
Ik heb op een ander forum iets gevonden over het probleem met de MS. Ik weet zelf niet of dit werkt, want heb het zelf nog niet uitgeprobeerd ( ben nog niet thuis ). Misschien is het in dit topic al besproken maar plaats de tip toch nog maar even hier.
1 connect your phone with PC
2 right click on "My Computer" -> property -> hardware -> Device Management
3 In "disk driver" group you will see a "Sony Eri Memory Stick"
4 right click on "Sony Eri Memory Stick" -> property
5 click "policy"
6 you will see two options, the first means for quickly stop/disconnect, the secound means for performance.
7 choose the for performance one, clike "OK"

enjoy your W800 again.

NOTE: My operation system is Chinese version, so I DO NOT know the exact name of the options I referenced above. I will find a Engilsh version Windows to check the options' name asap.
Misschien dus dat dat helpt. Ik ga het zelf iig thuis vanavond even proberen!

Hier is de link naar het forum: http://www.expansys.com.m...asp?code=125173&thread=60

• syrrah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-05 12:26

syrrah

Daggutnie

W800i,

1. kan je via bluetooth ook een complete cd versturen naar je telefoon, dus een map(album) met alle nummers?, ik krijg alleen voor elkaar per nummer

2. kan je dan ook op de w800 op een manier een album in zijn geheel laten afspelen (voorbeeld, ik had alle nummers van limp bizkit per nummer overgezet naar me telefoon via bluetooth, nu stonden ze allemaal los in "bestandsbeheer", daarna een mapje"limp bizkit" aangemaakt en daar alle losse nummers in gezet
nu wou ik het mapje afspelen via "walkman artiesten", maar dan lukt dat niet, maar via "walkman tracks en walkman afspeellijst spelen de losse nummers wel af)

ik zou toch graag hele albums willen kunnen af laten spelen, iemand weet hoe dit moet?

PSN: syrrah

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:15
@syrrah

1. Ik geloof het niet.
2. Je kan een playlist aanmaken op je phone. Of maak op je MS de map Limb Bizkit met daarin nog een map met de albumnaam en daar stop je de nummers in.

• wizzlewaxx
syrrah schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:37:
W800i,

1. kan je via bluetooth ook een complete cd versturen naar je telefoon, dus een map(album) met alle nummers?, ik krijg alleen voor elkaar per nummer

2. kan je dan ook op de w800 op een manier een album in zijn geheel laten afspelen (voorbeeld, ik had alle nummers van limp bizkit per nummer overgezet naar me telefoon via bluetooth, nu stonden ze allemaal los in "bestandsbeheer", daarna een mapje"limp bizkit" aangemaakt en daar alle losse nummers in gezet
nu wou ik het mapje afspelen via "walkman artiesten", maar dan lukt dat niet, maar via "walkman tracks en walkman afspeellijst spelen de losse nummers wel af)

ik zou toch graag hele albums willen kunnen af laten spelen, iemand weet hoe dit moet?
Ja met Disc2phone zou dat moeten werken, maar daar zijn juist veel problemen mee. Wat je wel kan doen is een afspeellijst ( playlist ) aan kunnen maken van de artiest. Selecteer je de nummers die je in je playlist wilt hebben ( dus bv dat hele album van limp bizkit ) en dan de playlist afspelen. Nu zal ie automatisch alle nummers afspelen ( achter elkaar ) die in je playlist staan.

• syrrah

syrrah

Daggutnie

Polster schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:39:
@syrrah

2. Je kan een playlist aanmaken op je phone. Of maak op je MS de map Limb Bizkit met daarin nog een map met de albumnaam en daar stop je de nummers in.
nee dat gaat niet, je kan wel een map limp bizkit dan aanmaken en daar de losse nummers inzetten, maar niet een albummap met de nummers in die map zetten, dat zo mooi zijn, of iemand weet een truc ervoor
wizzlewaxx schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:42:
[...]

Ja met Disc2phone zou dat moeten werken, maar daar zijn juist veel problemen mee. Wat je wel kan doen is een afspeellijst ( playlist ) aan kunnen maken van de artiest. Selecteer je de nummers die je in je playlist wilt hebben ( dus bv dat hele album van limp bizkit ) en dan de playlist afspelen. Nu zal ie automatisch alle nummers afspelen ( achter elkaar ) die in je playlist staan.
dat zou dan de enigste optie zijn , maar met disc2phone zou het wel dan moeten werken, dan wachten we maar dan op SE

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

@Tinuxie, ik ben het ook deels met je klaagzang eens joh. Maar besef wel dat er al in geen tijden echt interessant nieuws is geweest op gebied van firmware of nieuwe tips&tricks voor deze foons. Iemand die dit ding al lang heeft en geen problemen ervaart heeft hier qua info eigenlijk niets meer te zoeken; dat is nu de praktijk. Jammer? ja ergens wel maar als er alleen maar posts werden gedaan als er wel wat ECHT nieuws te melden/vragen was bleeft het hier telkens maanden stil.
Dat veel vragen opnieuw worden gesteld is ergens ook niet onlogisch. Niemand leest 6 delen "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic" EN 1 deel "Het SonyEricsson W800 topic" EN 6 delen "Het Grote SonyEricsson K750 topic" door! Dat kun je ook niet verwachten en als je de search gebruikt heb je niet alleen een onoverzichtelijk aantal resultaten op een onoverzichtelijk aantal pagina's om door te lezen; je weet ook nog eens niet wat ondertussen wel en niet verholpen is.

Met andere woorden, ik denk dat als iemand zich geroepen voelt een goede en complete FAQ te schrijven voor de startpost van ieder deel, en ook bereid is die telkens goed up-to-date te houden, dat een goede zaak zou zijn. Nu worden er veel vragen gesteld die vaak zijn beantwoord op het forum maar waarvan de antwoorden niet centraal te raadplegen zijn. Zolang dat zo is worden die vragen telkens opnieuw gesteld.

En ja, natuurlijk ligt het ook aan de instelling van de forumbezoekers. Er wordt te weinig gezocht en gelezen. Men houdt zich niet aan policies en beleefdheidsregels. En met een continue stroom van nieuwe bezitters van deze telefoons, voor wie dit forum in feite veel boeiender is dan voor jou en mij, blijft dat voorlopig zo.

[ Voor 2% gewijzigd door SnoeiKoei op 17-11-2005 15:53 . Reden: Stomme spelfout :| ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Helemaal mee eens! Ik heb zelf ook alle (ook die van de delen van alleen de K) bijgehouden en het niveau is idd enorm gedaald. Waar ik in het begin nog handige tooltjes en apps tegenkwam zijn de laatste 2 misschien wel 3 topics flink vervuild! Grote schoonmaak!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 15:54 ]

• Jesse
@syrrah? Wat is er nou mis dan met ff een playlist maken?

• syrrah

syrrah

Daggutnie

@jesse , wat is er mis om normaal op mijn vragen te antwoorden, ..

ik heb tenminste niet over allelei soorten abonnementen, ....

• Jesse
Nah ik bedoel je zegt 'dan maar wachten op SE'? Daaruit begrijp ik dat er een probleem is wat SE op moet gaan lossen, maar volgens mij is de oplossing voor jou probleem gewoon het aanmaken van een playlist.

Dat jij een waarschijnlijk gare firmwareversie hebt waarvoor je op SE zou moeten wachten was ik weer ff vergeten, en dat heeft volgens mij ook niet zoveel verband met dit probleem. Of kan je de bug omzeilen door via bluetooth de bestanden op je foon te zetten?

Verwijderd

@Mouki_9, Cubix en Jesse,
Inderdaad niet zo'n goed idee, dat rubberklepje bij de memorystick.
Ik heb bij mij een stukje plakband over dat klepje geplakt, je ziet er niks van en stof krijgt geen kans meer binnen te dringen. (speciale plakband die je er net als zo'n geel memovelletje weer af kan halen zonder lijmresten) ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 01:20 ]

• syrrah

syrrah

Daggutnie

o ok, maar ik bedoelde, dat je voor die optie dan maar moet wachten op de verbeterde firmware van SE, want die optie is er wel, zodra disk2phone goedwerk,
want steeds per nummer via de bluetooth op de telefoon zetten schiet bij mij niet echt op,

maar ik doe het nu ook via de playlist, wil toch muziek luisteren

• stormfly
[b]
[...]

Pardon!? |:( :X Doe een cursus sociale vaardigheden!
Je moet nagaan: hoe meer informatie je in de SP stopt, des te minder gaan tweakers deze lezen... dat merk ik wel eens op.
Klopt maar ik heb meen ik al 3x dingen aangegeven in dit topic wat in de SP kan maar dit wordt niet gelezen mede omdat dit topic zo snel volloopt over herhaal vragen.

Maar je ziet dat mensen dit wel lezen en ik hoop echt dat de persoon die de SP maakt er iets mee kan doen ! Was gewoon ff wakker schudden...

Mijn advies voor de SP (en dan hou ik er over op)

-Naar onderen met de oude delen die hoef je pas te zien als je het in de SP niet kon vinden.

-De SPECS in een LINK dat scheelt al bijna 2x een A4, scheelt enorm in de leesbaarheid als hij korter is.

-Stuk van de frimware update een heel eind naar boven (hot item zie alle post in dit topic en andere delen)

-Plaatjes onder in een stuk minder of KLIK HIER VOOR MEER.

-Overige vragen & tips ook naar boven zoiets speelt meer als 10 software pakketen.

-Bij overige vragen/tips/bugs ook vermelden met MS probleem en ergens een goede update handleiding pikken of maken en daar een link naar zette. (Dus USB flash driver installeren en C ingedrukt houden etc etc)

-Even vermelden dat veel mensen dus last hebben van de bugs in ALLE firmware versie en dat er tot op heden nog geen oplossing is.

Hopelijk kunnen jullie wat met deze (positieve :)) kitiek

• Jesse
@drobie:
-Het updaten van je foon is echt geen handleiding voor nodig, gewoon SEUS volgen, dat wijst echt perfect voor zich. Iemand die daar niet uitkomt heeft ook op GoT niets te zoeken.
-In de eerste firmwareversie zit de bug niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Jesse op 17-11-2005 17:17 ]

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 13:01
stormfly schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:34:
[...]

Klopt maar ik heb meen ik al 3x dingen aangegeven in dit topic wat in de SP kan maar dit wordt niet gelezen mede omdat dit topic zo snel volloopt over herhaal vragen.

Maar je ziet dat mensen dit wel lezen en ik hoop echt dat de persoon die de SP maakt er iets mee kan doen ! Was gewoon ff wakker schudden...

Mijn advies voor de SP (en dan hou ik er over op)

-Naar onderen met de oude delen die hoef je pas te zien als je het in de SP niet kon vinden.

-De SPECS in een LINK dat scheelt al bijna 2x een A4, scheelt enorm in de leesbaarheid als hij korter is.

-Stuk van de frimware update een heel eind naar boven (hot item zie alle post in dit topic en andere delen)

-Plaatjes onder in een stuk minder of KLIK HIER VOOR MEER.

-Overige vragen & tips ook naar boven zoiets speelt meer als 10 software pakketen.

-Bij overige vragen/tips/bugs ook vermelden met MS probleem en ergens een goede update handleiding pikken of maken en daar een link naar zette. (Dus USB flash driver installeren en C ingedrukt houden etc etc)

-Even vermelden dat veel mensen dus last hebben van de bugs in ALLE firmware versie en dat er tot op heden nog geen oplossing is.

Hopelijk kunnen jullie wat met deze (positieve :)) kitiek
Nee ik ben het hier dus totaal niet mee eens, een startpost moet het begin zijn van een topic en niet een post met alleen maar links. En TinuXie heeft deze startpost heel mooi en interessant gemaakt en dat waardeer ik ook echt. Dan moet je niet een "lijst" met taken opgeven die veranderd zouden kunnen worden. Van sommige ding: ok. Maar het is en blijft tinuXie's startpost en dan moet je niet gaan zeggen wat er wel allemaal aan veranderd moet worden! Er moet gewoon niet meer gezeurt worden over de startpost want het is en blijft het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic.

[ Voor 6% gewijzigd door Pendulum op 17-11-2005 17:28 ]

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:58
K750i

Ik krijg die usb flash niet geïnstalleerd. Hij zegt dat er geen betere driver is gevonden, terwijl de verkeerde driver er nog bij staat. Het verwijderen heeft ook niet geholpen. Ondertussen gaat de telefoon steeds na 12 seconden weer aan. Het updaten van de firmware lukt dus niet.

Als ik de driver handmatig wil installeren zegt hij dat er geen informatie over de hardware is?

Op m'n andere pc werkt het wel fantastisch:)

[ Voor 7% gewijzigd door Mils op 17-11-2005 21:40 ]

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:10:
@mrVB, Shengstah, Sterretje6,
Bedankt voor jullie reacties, ben hier best wel mee geholpen.
Ik weet nu in ieder geval dat het niet alleen bij mijn toestel is.
Ik denk trouwens zelf dat het niet zo hoort, net als bij mrVB.
Waarom ik me er aan stoor?
Estetisch vind ik het niet mooi als het donker is. Je ziet gewoon dat het eigenlijk niet hoort.
Belangrijker vind ik nog dat er heel gemakkelijk vocht in je toestel kan komen, bij mist bijv.
Ik heb het bestudeerd en het lijkt gewoon een gaatje waar geen afdichting meer zit.
Vochtschade is schijnbaar een veel voorkomend iets bij deze toestellen, wat niet onder de garantie valt en ik ben niet bijverzekerd vandaar! ;)
Sorry dat ik het zeg maar ik kan het niet laten dat ik hier op reageer maar wat een onzinverhaal zeg.Heb je niets anders te doen dan met een loep je toestel te bekijken ?
Die toestellen zijn perfect gefabriceerd en wat je ziet is de schittering van een lichtbron bij je in de buurt. Ook als je in de mist loopt zal er niets met je toestel gebeuren , luchtvochtigheid komt toch wel door de kleinste kieren heen , je moet hem natuurlijk niet in het water laten vallen , da's dus een ander verhaal maar daar kan je je ook niet voor laten verzekeren, je krijgt dan beslist geen nieuwe, en als je je aan je toestel stoort dan had je hem voordat je hem kocht eerst in de winkel met een loep moeten bestuderen. :P

• elmo13th
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 11:06
  • K750i synchroniseren met Mozilla Thunderbird, Eudora, The Bat, Netscape, Mozilla, Lotus Notes Palm Desktop of Tobit David (Je kalendar, contacten, emails)!!!
    • Verbeteren niveau in dit topic
Syncen
Voor diegenen die geen Outlook (willen) gebruiken heb ik een mooie oplossing gevonden om je telefoon te synchroniseren met Thunderbird (of een ander programma.. ik gebruik zelf Thunderbird (incl. kalender), met andere programma's heb ik het niet geprobeerd). Ik was het nog niet tegen gekomen in een van de k750/w800 topics, dus dit lijkt me een mooie toevoeging en wellicht de moeite waard voor de startpost? Je kunt zo je kalender, contacten, en emails synchroniseren. Erg relaxed!

Hoe?
Je moet uiteraard Thunderbird (of een van de andere genoemde programma's) geinstalleerd hebben en gebruiken, maar dat zal al wel het geval zijn anders las je dit niet :-). Installeer als je Thunderbird of Mozilla gebruikt de erg fijne extension "Mozilla Calendar".
Download en installeer vervolgens het programmaatje "Mobile Master". De trial versie is 30 dagen te gebruiken.. Heb je mooi de tijd om te zien of het werkt!
Als je het programmaatje voor de eerste keer opstart krijg je een wizard te zien die het je makkelijk maakt. En dat is het... Het programmaatje heeft overigens nog veel meer functies, een overzicht vind je hier: http://www.mobile-master.com/features/feat.html. Ik heb het zelf allemaal net geïnstalleerd dus ik moet nog even gaan uitzoeken wat er allemaal mogelijk is, maar ik wilde dit vast even kwijt!

Oh ja, je kunt Mobile Master in je tray laten zitten zodat ie automatisch synct als je je telefoon op de computer aansluit. :*)

Dit topic
Wat betreft het niveau van dit topic: het gaat inderdaad naar beneden. Veel gepraat met weinig inhoud, en veel ERG DOMME VRAGEN. Ik vind het ook jammer dat een aantal wel handige tips die af en toe tussen alle onzinposts staan niet in de SP geplaatst zijn, al was het maar bij de Tips & Trucs onderaan. Daar verwacht je toch de meeste nuttige info. Alhoewel drobie het neit echt vriendelijk zei, ben ik het helemaal eens met de feedback die hij geeft op de StartPost.. hij bedoelde het ongetwijfeld vooral constructief! Desondanks bedankt voor de mooie startpost Tinuxie! _/-\o_

Misschien is het een idee om een apart "k750-helpdesk topic" te openen en dan in dit topic alleen tips en trucs te blijven plaatsen. De grens tussen helpdesk en tips en trucs is soms wat vaag, maar het maakt het topic wel overzichtelijker en beter. Als iemand dan nog een (domme) vraag stelt wijzen we die gewoon op "Het grote SE K750 W800 D750 Helpdesk Topic" :P!!

Dat idee van je telefoon vermelden in je signature is ook niet gek :) (en straks misschien ook het helpdesktopic.. als dat er komt ;))

[ Voor 12% gewijzigd door elmo13th op 17-11-2005 18:13 . Reden: Spelfouten er uit gehaald en iets toegevoegd ]

random uninspiring quote

Verwijderd

Topicstarter
elmo13th schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:56:
...Misschien is het een idee om een apart k750-helpdesk topic te openen...
Okeej, start maar een topic alleen dan wél op www.beginnersweb.nl
...Dat idee van je telefoon vermelden in je bericht is ook niet gek :)
Niet gek, maar wel nutteloos! Als iemand het heeft over een klote firmware dan zal iedereen wel weten dat ie het over een w800 heeft en als iemand het over een HID-besturing heeft, en er met grote letters erbij zet: ik heb een W800, dan krijg je geheit een reactie: Ik dacht altijd dat je met een K750 óók je computer kan besturen! 8)7

• elmo13th
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:10:
[...]

[...]
Sorry maar dat vind ik onzin.. alhoewel er veel vragen te simpel voor woorden zijn en er veel vragen herhaald worden zijn er ook zinnige vragen bij en bovendien is dit schijnbaar toch de plek waar men verwacht terecht te kunnen met die vragen. Sommige problemen (met de verschillende software o.a.) horen denk ik ook niet op beginnersweb thuis, maar eerder hier. Wat is er in hemelsnaam mis emt een helpdeskthread???
Niet gek, maar wel nutteloos! Als iemand het heeft over een klote firmware dan zal iedereen wel weten dat ie het over een w800 heeft en als iemand het over een HID-besturing heeft, en er met grote letters erbij zet: ik heb een W800, dan krijg je geheit een reactie: Ik dacht altijd dat je met een K750 óók je computer kan besturen! 8)7
Misschien nutteloos, maar ik heb al meerdere malen gezien dat mensen domme vragen posten als "huh, heb je t nu over de w800" of "maar is ie dan branded" of "bij welke provider heb jij je phone gkocht dan?".... Dat soort dingen kan je er mee voorkomen :/

random uninspiring quote

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:04

Piggen

Lekker bakkie

elmo13th schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:20:
[...]

Sorry maar dat vind ik onzin.. alhoewel er veel vragen te simpel voor woorden zijn en er veel vragen herhaald worden zijn er ook zinnige vragen bij en bovendien is dit schijnbaar toch de plek waar men verwacht terecht te kunnen met die vragen. Sommige problemen (met de verschillende software o.a.) horen denk ik ook niet op beginnersweb thuis, maar eerder hier. Wat is er in hemelsnaam mis emt een helpdeskthread???
Op een (kwaliteits)forum als GoT wordt er van je verwacht dat er zelf wat onderzoek wordt gedaan voor je een vraag stelt en niet dat je hier je vraag maar neerkwakt, omdat je te lam bent om iets verder te kijken dan je neus lang is. Dat topic zou ook gewoon in strijd zijn met de voorwaarden van GoT.
Misschien nutteloos, maar ik heb al meerdere malen gezien dat mensen domme vragen posten als "huh, heb je t nu over de w800" of "maar is ie dan branded" of "bij welke provider heb jij je phone gkocht dan?".... Dat soort dingen kan je er mee voorkomen :/
Dat vind ik wel een goed idee. Of in het vervolg gewoon 2 topics maken, K/D750 en W800.

[ Voor 4% gewijzigd door Piggen op 17-11-2005 18:29 ]

• Pendulum
@ Han van Berse: Ik gebruik nu al een tijdju nero recode2 maar heb nog niet de "ideale" resolutie gevonden. Omdat jij kelly had gemaakt vraag ik me nu af: wat is de beste resolutie en instellingen? Er is nog wel zon site maar die geeft niet de beste instellingen aan: ze adviseren een max van 200kps terwijl het bij mij met 250 ook gewoon goed gaat.... Zou je de top instellingen kunnen posten? Ook met films kijken zou dat wel chill zijn 8)

• Jesse
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:10:
[...]

Wat dit betreft heeft tinuXie absoluut gelijk. GoT is nou eenmaal geen helpdesk. Goeie vragen kunnen best in dit topic. In grote topics gaan simpele vraagjes vaak erg gemakkelijk. Een topicwarning zou daarvoor imho een goed idee zijn.
[...]
Hier ben ik het niet mee eens. Het is gewoon mijn ervaring dat er gemakkelijk verwarring optreedt. En zoals ik al zei zijn er verschillen EN overeenkomsten, maar het fatsoenlijk in je verhaal noemen welk type je hebt is geen moeite en ook niet storend.

Even een voorbeeldje van hoe het niet moet.

[ Voor 42% gewijzigd door Jesse op 17-11-2005 18:42 ]

• elmo13th
Mn laatste reactie hier over (voor ook ik de hele thread volspam..). ik snap jullie punt en da's ook logisch gezien het beleid en de voorwaarden van tweakers, maar mensen blijven hier toch die vragen posten, topic warning of niet. Mijn oplossing was daarom puur praktisch bedoeld. Maar misschien dat het werkt met een topic op beginnersweb hoor, zou mooi zijn! (Alhoewel veel mensen natuurlijk hier naar tweakers komen omdat ze denken een antwoord op hun vraag te vinden terwijl ze van beginnersweb never nooit niet hebben gehoord). Anyway.. de eerste die hier nu een simpele vraag post dwingen we om daar een topic te openen :D??

random uninspiring quote

• Jesse
Dat dwingen zal helaas moeilijk gaan. :D
Ik heb wel een paar keer een TR gedaan, maar daar lijkt niets mee te gebeuren.

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:32
[rml][ Benchmark] Wat is je score met je gsm bij SPMarkJava?[/rml]

Mijn stats met w800i (sw: R1L002)

SPMarkJAVA: 925

2D Game: 26.7 FPS
3D Game 4.2 FPS
Fillrate: 770 KTexels/s
Polygon: 9.6 kVertices/s

PNG score: 34 (Encode: 10 kPixels/s Decode: 122 kPixels/s)
JVM score: 921

• Jesse
@achterop23: Als je dat nou in dat topic doet, hier geen opsomtopic van probeert te maken, en niet gaat crossposten aub. :7

[ Voor 9% gewijzigd door Jesse op 17-11-2005 18:48 ]

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:32
Jesse schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:47:
@achterop23: Als je dat nou in dat topic doet, hier geen opsomtopic van probeert te maken, en niet gaat crossposten aub. :7
check 8)

Was meer een: Kijk en kom ook even die 3dmark doen advertentie-post :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:52:
[...]

Sorry dat ik het zeg maar ik kan het niet laten dat ik hier op reageer maar wat een onzinverhaal zeg.Heb je niets anders te doen dan met een loep je toestel te bekijken ?
Die toestellen zijn perfect gefabriceerd en wat je ziet is de schittering van een lichtbron bij je in de buurt. Ook als je in de mist loopt zal er niets met je toestel gebeuren , luchtvochtigheid komt toch wel door de kleinste kieren heen , je moet hem natuurlijk niet in het water laten vallen , da's dus een ander verhaal maar daar kan je je ook niet voor laten verzekeren, je krijgt dan beslist geen nieuwe, en als je je aan je toestel stoort dan had je hem voordat je hem kocht eerst in de winkel met een loep moeten bestuderen. :P
Heb jij niets beters te doen dan op onzin te reageren.
Niets is perfect, ook deze toestellen niet en wat ik zie is niet de schittering van een lichtbron bij me in de buurt.
Wat een voorbarige onzinconclusie zeg en nog eens onjuist ook.
Jij hoeft mij niet te vertellen wat ik moet doen en ik mag me storen waaraan ik wil, net als jij }) :X
Zo genoeg van die onzin en nu weer ff on-topic,
@Speed-Searcher, je moet Speedy-Andre hebben, die heeft Kelly gemaakt! ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 19:09 ]

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Speed-Searcher schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:32:
@ Han van Berse: Ik gebruik nu al een tijdju nero recode2 maar heb nog niet de "ideale" resolutie gevonden. Omdat jij kelly had gemaakt vraag ik me nu af: wat is de beste resolutie en instellingen? Er is nog wel zon site maar die geeft niet de beste instellingen aan: ze adviseren een max van 200kps terwijl het bij mij met 250 ook gewoon goed gaat.... Zou je de top instellingen kunnen posten? Ook met films kijken zou dat wel chill zijn 8)
Even opletten graag, ik heb Kelly 'over de top' gemaakt, zoals Han al zei B)

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/kelly2.jpg

De resolutie kan ook fullscreen (maakt voor afspelen niet uit) maar dan heb je een vertekende beeldverhouding en dat vind ik niet mooi.
Overigens was het W800i demofilmpje voor mij de aanleiding om te kijken hoever ik kon gaan.
De 3D scores zijn met mijn K750i (oudste firmware) een stuk hoger dan die ik hier boven zag :+

[ Voor 7% gewijzigd door Speedy-Andre op 17-11-2005 19:26 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

• Pendulum
Speedy-Andre schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:22:
[...]

Even opletten graag, ik heb Kelly 'over de top' gemaakt, zoals Han al zei B)

[afbeelding]

De resolutie kan ook fullscreen (maakt voor afspelen niet uit) maar dan heb je een vertekende beeldverhouding en dat vind ik niet mooi.
Overigens was het W800i demofilmpje voor mij de aanleiding om te kijken hoever ik kon gaan.
De 3D scores zijn met mijn K750i (oudste firmware) een stuk hoger dan die ik hier boven zag :+
Ah ok maar hij is dus wel goed af te spelen :P Ik heb nu klein filmpje van topgear gemaakt met 300kb/s en die liep nog goed :) Ik ga nog maar even verder experimenteren 8) Heel bedankt voor de info iig :*) _/-\o_
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:02:
[...]

@Speed-Searcher, je moet Speedy-Andre hebben, die heeft Kelly gemaakt! ;)
Woops ;)

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:15
Ik ben zeker voor een Q&A blokje in de OP. Buiten dat het natuurlijk veel werk is zie ik hier geen nadelen in. Antwoorden op veel voorkomende vragen zijn dan tenminste centraal terug te vinden. Ik snap niet echt wat daar op tegen is en waarom zoiets alleen op beginnersweb.nl zou mogen...

Het doel van een "Het grote........topic" is toch juist om alles omvattend te zijn? Dus tips, trucs handige tooltjes maar ook oplossingen voor problemen waar gebruikers tegenaan lopen.

• Xandrios
  • Laatst online: 15:08
Mensen, zoeken we zelf ook nog even voordat we de gemakkelijke vraagjes hier neerdumpen? Dit is GEEN slowchat topic...alleen als er inhoudelijk van een fatsoenlijk niveau gediscussierd kan worden heeft een topic als dit bestaandsrecht.

Voor simpele vraagjes hebben we google dus :)

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

stormfly schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:25:
[...]

De start post is gewoon rot, daar staat veel te weinig in hoe kan ik rechten krijgen om die te editen ?
Startpost rot? De enige die hier rot is, is de poster van de gequote post.

Nee, helaas is het niet mogelijk meerdere mensen rechten te geven om 1 en dezelfde post te editten. Maar, stel dat dat wel mogelijk zou zijn. Dan zal jij geeneens de laatste zijn die die rechten krijgt!!
EDIT: misschien een beetje bot maar ik heb toen mensen gemaild maar je krijgt niet eens een mailtje retour dus tja...hoe kunnen wij dan meehelpen aan een goede TS
.

Naar welk adres dan? Heb je misschien het adres niet goed overgetypt?
Daarbij gaat dit topic zo hard met terugkerende vragen dat het ook niet te volgen is. Als je een vraag smorgens stelt dan moet je smiddags 2 pagina's terug lezen voor een eventueel antwoord.
Is dat teveel werk voor meneer?
Want als je daar meer inzet kan je ze daar naar verwijzen en zijn we af van de 80% voorkomende vragen over update's. Je kan de topic wel gaan wijzigen naar "Waarom werkt me update niet/MS corruptie/Wanneer bugs opgelost Deel 6 topic"
Wat dacht je van de zoekfunctie, die trouwens héél goed is op GoT te gebruiken?
Ik lees het topic ook met steeds minder plezier omdat er veel te weinig inhoudelijke tips of info wordt geplaatst.

www.esato.com heeft ook topics waar nog wel leuke info uit komt bijvoorbeeld met Davinci Flashen maar dat zie je hier niet (mag misschien ook niet, maar dit is wel leuke info) hier is het alleen maar geblaat want elke vraag die gesteld wordt weet ik 95% zeker het antwoord op omdat het al 99x gevraagd is. En als mensen TE LUI zijn om iets terug te lezen of te zoeken waarom moeten wij ze dan nog helpen ???
Gathering of Tweakers heeft tenminste regels. Duidelijke en rechtvaardige regels. Dat zorgt ervoor dat het hier op GoT een kennisbak van hier tot en met Tokio geworden is.

Probeer jij eens iets op te zoeken op Esato vanuit het verleden. Dan krijg je xxxx-tal topics, met allemaal losse flodders. Informatie zoeken op GoT is makkelijker dan op welke andere site dan maar ook.
Hopend dat de TS beter wordt, over het MS corruptie probleem een goede upate handleiding en een melding dat er fouten in de firmware zitten etc.
De TS is al goed. Zelfs meer dan goed. Ga `m eens is vergelijken met alle andere startposts. Er is geen andere startpost over een telefoon zo uitgebreid als deze!!!. Daarnaast moet jij je eens proberen in te denken hoeveel werk (tijd dus) het kost om deze startpost te maken en bij te houden. Dat zal je nog bar tegen vallen.
stormfly schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:34:

Tja, en dan 100-den vragen krijgen of de K750 triple of dualband is, hoeveel geheugen er in het toestel zelf zit. Welke muziek formaten hij ondersteund etc.... etc...

Niet dus... Een zo uitgebreid mogelijk specificatielijst is nodig!
Dat het een hot-item is, komt omdat het bijna niemand lukt. En dan krijg je dus post van:

"Het updaten lukt me niet, wie kan me helpen"

"Waarom lukt het updaten me niet?"

"Kan ik mijn D750 updaten met de K750 firmware?"

"Waarom kan ik mijn gesimlockte K750 niet updaten?"

Terwijl het zo makkelijk is....
Volg gewoon de aanwijzingen op de SonyEricsson website....

Maarja, dat doen ze niet.
En nog een hele zoot gezeur....
Knip dus
Als je het allemaal zo goed weet, dan maak je er zelf toch gewoon één. Kijken hoe makkelijk je dat afgaat? Ja, waarschijnlijk héél makkelijk, omdat je alles kan kopieren uit de startpost van TinuXie

-

Verwijderd

Topicstarter
elmo13th schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:20:
Jesse schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:32:
Hier ben ik het niet mee eens. Het is gewoon mijn ervaring dat er gemakkelijk verwarring optreedt. En zoals ik al zei zijn er verschillen EN overeenkomsten, maar het fatsoenlijk in je verhaal noemen welk type je hebt is geen moeite en ook niet storend.

Even een voorbeeldje van hoe het niet moet.
Uit de GoT: FAQ: Algemene gedragsregels (Netiquette)
Dingen waar je rekening mee dient te houden:
• Noem eventueel ter zake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).

Als er een post wordt gepost waarin iets staat specifiek(!) over bv. een K750/W800 (en dat is niet vaak, want er zijn heel weinig verschillen) dan doet een goede poster er goed aan om z'n model telefoon erbij moet zetten. (als hij/zij zich aan bovenstaande gedragsregel wilt houden)

Als er een post wordt gepost waarin iets staat over gevallen waar het model helemaal niet belangrijk in is (en dat is wel vaak/bijna altijd) dan wekt het alleen maar verwarring op als je er met dikgedrukte letters je model boven zet; wat ik dus duidelijk probeerde te maken.
Ginz schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:55:
...omdat je alles kan kopieren uit de startpost van TinuXie
Ginz, heb je fout neergezet; moet zijn: ...omdat je alles kan kopieren uit de startpost en topic van TinuXie én Ginz(!)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 20:20 ]

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Kortom: er komen geen aanpassingen whatsoever?

edit: in het beleid en/of de openingspost that is.

[ Voor 37% gewijzigd door Rio op 17-11-2005 22:34 ]

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Rio schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:29:
Kortom: er komen geen aanpassingen whatsoever?

edit: in het beleid en/of de openingspost that is.
Als iemand een goed idee heeft en die op een normale manier ventileerd. Dan wilt de TS'er die vast met alle liefde in zijn startpost opnemen.

-

Verwijderd

kortom, cut the crap over startposten en gezeik op elkaar :z en laten we verder gaan met nuttige vragen (8> en zeuren over de slechte update service van SE }:O

• ---RRR---
  • Laatst online: 21-07 16:39
Laatste firmware K750:
R1N035: (16 september 2005)

Dit vind ik toch echt niet normaal meer. Er zijn nog zoveel mensen met problemen op hun k750i en er wordt gewoon geen update meer gedaan. Zijn ze er uberhaupt wel mee bezig of hoe zit dat bij SE?

Maak dan geen update service en laat die toestellen voor wat ze zijn. Als je foute updates uitbrengt SE, breng dan ook gecorrigeerde uit svp.

Zelf zit ik nog steeds te kijken met corrupte data / verkeerde herkenning datastick wanneer ik mn telefoon niet aan- en uitzet na het uploaden. Het toestel aan- en uitzetten mag dan wel perfect helpen maar ik vind dit eigenlijk een soort van tijdelijke oplossing.

offtopic:
ik moet even mijn frustraties kwijt
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 23:34:
(8> en zeuren over de slechte update service van SE }:O
lol hahaha, moest even!

[ Voor 13% gewijzigd door ---RRR--- op 17-11-2005 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Triac
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-08 23:08
MMR-60
Helaas is er op de W800 geen Bluetooth-ondersteuning mogelijk voor de mp3-muziek.
(Hopelijk komt dat ooit nog eens op de latere modelen)
Ik zit dus te popelen om de MMR-60 "fm-transmitter" (SE) te gaan proberen.
Hij komt ivbm wetgeving waarschijnlijk niet naar Nederland maar als iemand hem
"eindelijk ergens tegen komt" ?? dan lees ik dat graag snel!
Je zou zelfs eindelijk eens draadloos kunnen luisteren mbv een "fm-radio-hoofdtelefoon"...
De HPM-70's klinken leuk maar ik zet nog's de schaar in die "assimetrische-nek-draden"...
Notities
Ik dacht de notities op alfab. volgorde te plaatsen maar ze staan op "volgorde-laatste wijziging"...
Equilizer
Voorzover ik begrijp kunnen de "vaste fabrieks-instellingen" niet worden veranderd
en is er zodoende maar een "eigen instelling" op te slaan...
Doorspoelen
Ook ik heb problemen met het trage "doorspoelen" als er lange stukken (30 min.) gespeeld worden.
Misschien kan SE daar ook eens wat op verzinnen...
Telefoongeluid. Dat is helaas wat zacht...
Met de memorystick heb ik nog te weinig ervaring maar ik vraag mij af
of er ook mensen zijn die "Total Commander" er voor gebruiken ? ipv Win.Verkenner etc.
Tot zover mijn eerste W800-ervaringen.
Groeten, Peter, met dank aan alle forum-medewerkers. Komt best wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Peter Triac
Bij mijn allereerste post deed ik ook groeten en kreeg deze reactie terug, We doen geen groetjes.. :)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Tof ding, de MMR-60 :D

Afbeeldingslocatie: http://www.clubsonyericsson.com/products/accesories/mmr60/mmr60_main3.jpg

Als ie niet (snel) in Europa uit komt, let dan op dat je geen US model importeert, want de fm band is daar anders ingedeeld dan hier.
Zodra hij op de foon zit kun je vanaf de foon de zendfrequentie instellen en dan de muziek via je ghettoblaster :X afspelen.
Ook mooi dat er een extra connector op zit, dan kun je er nog een kabel bij pluggen :p
Overigens heb ik een vergelijkbaar apparaatje uit Honkong gehaald, dit ding heeft een eigen display voor de frequentie, werkt op een AAA batterij en je plugt hem in een 3,5mm jack, als een hoofdtelefoon dus (op de Hpm-70 connector).
Wel jammer dat hij dan aan je foon bungelt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Nederland zal de MMR 60 dus weer eens niet uitkomen. Een keiharde shuttersound en geen MMR 60 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Rolandow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:04:
Ik heb dit en vorig topic doorzocht, dus hopelijk vraag ik nu niks dubbel. Ik zag al wat klaag berichten over mensen die dit topic ontvlucht zijn :-).

Het geval is het volgende: ik stap over van Nokia naar SE (de w800i dus). Nu wil ik graag mijn telefoonboek overzetten zonder dat ik alles hoef in te typen.

Oxygen phonemanager ondersteunt helaas geen SE. Hebben jullie misschien een alternatief?

Alvast bedankt!
Heeft je Nokia Bluetooth of infrarood? Zo ja, dan kan je waarschijnlijk je hele adresboek doorsturen naar de SE. Anders kan je met een datakabel eerst je nokia synchroniseren met outlook, en daarna je SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Ginz schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:55:
[...]

Startpost rot? De enige die hier rot is, is de poster van de gequote post.

Nee, helaas is het niet mogelijk meerdere mensen rechten te geven om 1 en dezelfde post te editten. Maar, stel dat dat wel mogelijk zou zijn. Dan zal jij geeneens de laatste zijn die die rechten krijgt!!
Blij toe scheelt me werk ;) Ja ik snap hoeveel werk het is maar blijkbaar voelen jullie niet de menigen van de personen die aangeven dat het topic een low niveau krijgt.

Je geeft zelf al aan dat het een zeer uitgebreide SP is...maar misschien te uitgebreid voor een leek die denkt "jemig moet ik dit allemaal lezen ??? Ik post me vraag wel even"

En dat is dan een post die voor de 953x voorkomt.

Maar als het degene die het topic beheren het niet boeit dan boeit het mij ook niet meer :) Ik geef wel antwoord op de vragen die ik wel boeiend vind.

Ben wel met je eens dat GoT een zeer goede search database is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Rolandow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:04:

Alvast bedankt!
Met MyPhoneExplorer kan je dit allemaal bewerken, zie link in de StartPost _/-\o_

EDIT ik lees het verkeerd volgens mij kan je niet 2 pakketen combineren hooguit dat je een backup kan inlezen op een andere pakket. Maar denk dat dit erg moeilijk is.

Je kan met die tool die ik aangeef wel je telefoonboek beheren... Dus misschien toch overtikken met de pc 8)

[ Voor 20% gewijzigd door stormfly op 18-11-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

weet iemand of er speelbare games voor de w800i bestaat als: zelda, pokemon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceszz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 21:42
---rrr--- schreef op donderdag 17 november 2005 @ 23:38:
Laatste firmware K750:
R1N035: (16 september 2005)

Dit vind ik toch echt niet normaal meer. Er zijn nog zoveel mensen met problemen op hun k750i en er wordt gewoon geen update meer gedaan. Zijn ze er uberhaupt wel mee bezig of hoe zit dat bij SE?

Maak dan geen update service en laat die toestellen voor wat ze zijn. Als je foute updates uitbrengt SE, breng dan ook gecorrigeerde uit svp.

Zelf zit ik nog steeds te kijken met corrupte data / verkeerde herkenning datastick wanneer ik mn telefoon niet aan- en uitzet na het uploaden. Het toestel aan- en uitzetten mag dan wel perfect helpen maar ik vind dit eigenlijk een soort van tijdelijke oplossing.

offtopic:
ik moet even mijn frustraties kwijt

[...]

lol hahaha, moest even!
Dus jij hebt liever een nieuwe firmware die ontzettend brak is en vandaag of morgen wordt gereleasd dan een nieuwe firmware die het goed doet maar over 2 weken wordt gereleased?

En jij heb (neem ik aan) zelf de firmware geupgrade zoals vaker wordt gezegd "If it ain't broken don't fix it!" (dat heb ik zelf ook ondervonden), maar je hebt er zelf voor gekozen net zoals vele andere mensen om die firmware te vernieuwen, je kan op internet altijd wel ervaringen opzoeken met iets en met deze firmwares is het niet anders, fout worden over het algemeen snel gemeld op diverse forums (voor de mensen die altijd alles het eerst willen hebben, je kan zelf wel bedenken dat je weleens een fout tegen kan komen, risico van het vak laten we maar zeggen)

Ik zelf heb ook me W800i geupgrade (firmware: R1NA005) en ben er ook niet bepaald blij van geworden, ik baalde in het begin ook flink door de nieuwe problemen die ik opeens kreeg maar daarvoor niet had (laat staan problemen had).
Maar je moet niet SE overal de schuld van geven, hoewel ze wel die firmware hebben gemaakt(ze hadden het beter moeten testen ja) en beschikbaar hebben gesteld op de update service.
Maar aangezien zij geen pistool tegen je hoofd gezet hebben en jou hebben bedreigd als je die firmware niet zou updaten kan je hun geen schuld geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Laatst online: 09-09 15:22
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 01:35:
In Nederland zal de MMR 60 dus weer eens niet uitkomen. Een keiharde shuttersound en geen MMR 60 8)7
shit das jammer! Dat lijkt me wel heel gaaf om te hebben!
Weet er iemand al hoe duur dit ding gaat kosten en welk dichtsbijzijnd land het niet verboden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandow
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-07 09:16
Verbal_Kint schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 02:29:
[...]

Heeft je Nokia Bluetooth of infrarood? Zo ja, dan kan je waarschijnlijk je hele adresboek doorsturen naar de SE. Anders kan je met een datakabel eerst je nokia synchroniseren met outlook, en daarna je SE.
Ja, dat heeft ie. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat het phonebook formaat van Nokia wordt begrepen door de SE. Waarschijnlijk zal ik moeten synchroniseren met Outlook inderdaad.

Koffie met thee is minder lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Laatst online: 18:04

Piggen

Lekker bakkie

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:30:
hey,

weet iemand of er speelbare games voor de w800i bestaat als: zelda, pokemon?
Zelda en Pokemon zijn games die Nintendo alleen op haar eigen platforms uitbrengt, dus die zul je niet kunnen spelen.

Games kun je in ieder geval online kopen bij Sony Ericsson en hier staan gratis games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb toch echt op een nokia 6600 ooit zelda en pokemon gespeeld. weet niet of dat symbianbased was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Rolandow schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:10:
[...]

Ja, dat heeft ie. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat het phonebook formaat van Nokia wordt begrepen door de SE. Waarschijnlijk zal ik moeten synchroniseren met Outlook inderdaad.
Jahoor, de meeste kunnen met elkaar overweg... Probeer het eens eerst zou ik zeggen... Als het dan niet lukt, dan kan je altijd nog proberen om te syncen via Outlook oid

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Iceszz schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:41:
[...]

Dus jij hebt liever een nieuwe firmware die ontzettend brak is en vandaag of morgen wordt gereleasd dan een nieuwe firmware die het goed doet maar over 2 weken wordt gereleased?

En jij heb (neem ik aan) zelf de firmware geupgrade zoals vaker wordt gezegd "If it ain't broken don't fix it!" (dat heb ik zelf ook ondervonden), maar je hebt er zelf voor gekozen net zoals vele andere mensen om die firmware te vernieuwen, je kan op internet altijd wel ervaringen opzoeken met iets en met deze firmwares is het niet anders, fout worden over het algemeen snel gemeld op diverse forums (voor de mensen die altijd alles het eerst willen hebben, je kan zelf wel bedenken dat je weleens een fout tegen kan komen, risico van het vak laten we maar zeggen)

Ik zelf heb ook me W800i geupgrade (firmware: R1NA005) en ben er ook niet bepaald blij van geworden, ik baalde in het begin ook flink door de nieuwe problemen die ik opeens kreeg maar daarvoor niet had (laat staan problemen had).
Maar je moet niet SE overal de schuld van geven, hoewel ze wel die firmware hebben gemaakt(ze hadden het beter moeten testen ja) en beschikbaar hebben gesteld op de update service.
Maar aangezien zij geen pistool tegen je hoofd gezet hebben en jou hebben bedreigd als je die firmware niet zou updaten kan je hun geen schuld geven.
Wat een onzinreactie. Je mag verwachten dat SE knappe software op internet zet. Daar behoor je blind op te kunnen vertrouwen. Natuurlijk is dit een fout van het bedrijf en niet van de consument. Denk na voordat je iets roept.

edit: wij als consumenten behoren die brakke software natuurlijk niet te testen, dat hoort SE zelf te doen voordat ze iets online zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Rio op 18-11-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, teminste een aantal man wakker hier.

Ik heb hetzelfde probleem als rrr, (ik heb ook zijn toestel geupdate :> ).
Maar ik red me prima met een card reader, gaat ook vele malen sneller :)

trouwens rrr, niet klagen, je bent wel je shuttergeluid nog steeds kwijt!!
Bij een volgende update heb je dit waarschijnlijk er weer bij.

maw: mischien toch tijd om even een card readertje te halen voor een paar euro? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rio schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:00:
[...]

Wat een onzinreactie. Je mag verwachten dat SE knappe software op internet zet. Daar behoor je blind op te kunnen vertrouwen. Natuurlijk is dit een fout van het bedrijf en niet van de consument. Denk na voordat je iets roept.

edit: wij als consumenten behoren die brakke software natuurlijk niet te testen, dat hoort SE zelf te doen voordat ze iets online zetten.
Dit is naar mijn mening de enige juiste visie op het update gebeuren, je zou er inderdaad blind op moeten kunnen vertrouwen dat de software goed is. Helaas blijkt dat niet zo te zijn en dat keer op keer, een vreemde zaak! Je moet eerst van andere horen die het gedurfd hebben of je wel veilig kunt updaten.
Dit hoort zo natuurlijk niet en geeft terecht een slechte naam aan de updateservice van SE. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gespit in de forum, maar kan nergens over vinden.
Als ik outlook synchroniseer met w800i, lukt het prima, ik zie netjes de namen met de bijbehorende telefoonnummer op mijn phone. Maar wat ik niet zie zijn de adressen, IS het een bug dat je geen adressen kan synschronizeren met de w800i? Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=24624774,noline]Pardon!? |:( :X Doe een cursus sociale vaardigheden!
Nou, ik vind het wel handig, een lekker lange startpost met veel en veel info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen ineens vaag probleem; als ik nieuw smsje krijg krijg ik slechts een kleine enveloppe te zien boven in het schermpje, en moet ik eerst naar 'postvak in' om het te openen, ik kan dus niet meer direct op 'openen' drukken :?

Weet iemand hoe je dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 23:39:
Ik heb sinds een paar dagen ineens vaag probleem; als ik nieuw smsje krijg krijg ik slechts een kleine enveloppe te zien boven in het schermpje, en moet ik eerst naar 'postvak in' om het te openen, ik kan dus niet meer direct op 'openen' drukken :?

Weet iemand hoe je dit op kan lossen?
Ik heb dit ook ! Hoe het op te lossen is weet ik niet want bij "nieuwe gebeurtenis" heb ik niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
@merulez en drobie:
Is dit misschien jullie probleem + oplossing? niket610 in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."

[ Voor 22% gewijzigd door Jesse op 19-11-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er ook een functie in de K750i dat je het 'fotolampje' als zaklamp en zoals bij de w800 ook kan als knipperlicht gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SE reageert gewoon helemaal niet meer op mijn mailtjes.
Ik krijg zin in een enkeltje Ombudsman / Consumentenbond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:07:
Bestaat er ook een functie in de K750i dat je het 'fotolampje' als zaklamp en zoals bij de w800 ook kan als knipperlicht gebruiken?
Ja. Alleen geeft het knipperlicht een SOS signaal. Via het service menu kan je hem gewoon laten knipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:20:
SE reageert gewoon helemaal niet meer op mijn mailtjes.
Ik krijg zin in een enkeltje Ombudsman / Consumentenbond.
Ik heb anders afgelopen week nog binnen een werkweek reactie gehad op een vraag. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Misschien antwoordt SE niet meer als je voor de 5e keer vraagt wanneer een nieuwe firmware uit komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubix schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:28:
[...]

Ja. Alleen geeft het knipperlicht een SOS signaal. Via het service menu kan je hem gewoon laten knipperen.
Of gewoon in foto-modus snel achter elkaar op * drukken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Laatst online: 26-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 00:54:
Media formaten ondersteuning:

Video: MPG4, 3GPP™, SDP en H.263 Profile 0 Level 10

Audio: AMR, MIDI (General MIDI 1, SP-MIDI), E-Melody, I-Melody, AMR-NB, MP3, MP4, 3GP, M4A, WAVE, RHZ, XMF en AAC

Afbeeldingen: JPEG, GIF87, GIF89A, PNG, SVG, WBMP en BMP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Laatst online: 26-10-2023
Ook ik lees dit topic voornamelijk en zie niets anders als het zelfde gezever terug komen.
Blijkbaar moet de search maar wat beter uitgelegd worden ;)

Anyway mischien niet een optie om hetzelfde moderatie systeem te hebben als de nieuws berichten alla tweakers.net zelf ? zo kan iedereen een level aan een bericht geven en men kan zelf filteren wat men wilt lezen. Dat zou naar mijn id een hoop schelen en heel wat minder berichten opleveren om te lezen.

Hoe dan ook Hulde aan de TS en die hem huidig onderhouden zeer informatief en goed topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem
  • Laatst online: 05-02-2023

JaapWillem

h0ning member

Is er iemand die de externe flitser heeft gekocht en zijn gebruikerservaringen kan delen?
Ik denk er over om hem aan te schaffen, maar ik wil mezelf eerst overtuigen van het nut ;)

(op zoeken kreeg ik alleen veel reacties op de interne 'flitser', dus een linkje naar een stukje of artikel er over zou ook fijn zijn )

[ Voor 28% gewijzigd door JaapWillem op 19-11-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Speedy-andre deelde zijn ervaringen met de mxe-60 in het vorige topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

Zou je hier wat voorbeeld foto's kunnen posten? Binnen genomen in een semi donkere omgeving? Een paar in dag modus en een paar in nachtmodus?

(edit)
Ik zie dat je hem uit honk kong hebt over laten komen. Houd dat in dat ie hier niet te bestellen is?
Wat zijn de kosten voor zo'n geintje?

[ Voor 37% gewijzigd door JaapWillem op 19-11-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Toch maar ff een Gallery gemaakt :9

Mijn mxe-60 was via Ebay nog geen €18,- incl. verzendkosten ;)
In NL kun je hem ook krijgen, maar dan is ie zomaar €10,- of meer duurder :/
SE heeft hem op de website voor €29,- excl. verzendkosten.

[ Voor 99% gewijzigd door Speedy-Andre op 19-11-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoRnboy112
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 01:11
Hoi, ik heb een probleem met mij K750i, ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik heb geen zin om hem na 2 dagen werkend weer op reparatie te sturen (was weg vanwege halfwerkend toetsenbord).

Ik wou iemand bellen.. opeens viel ie weg, ik kijken. De telefoon ging effe rebooten tewijl ik aan het bellen was :S. Vervolgens gaat hij automatisch een pincode intypen en geeft ie pincode onjuist.
Dit doet hij soms, soms typt hij automatisch 1 of 2 karaketers en schakeld ie vervolgens uit.

Nu kan ik nog maar 1 x mij pincode in typen :S.
Mijn pukcode heb ik niet bij mij telefoon gekregen volgens mij.

Ik heb nog niet geprobeerd te updaten, datakabel ligt bij mij thuis.

Wat heb ik geprobeerd:
Accu half uur er uitgehad, geen resultaat.
Joystick schoon gemaakt, geen resultaat.
Aan/Uit knop aantal keer ingedrukt, wederom geen resultaat.
Alle toetsen een keer goed ingedrukt om te kijken of een geen bleef hangen, nee die zaten allemaal goed.

Ik hoop dat iemand weet wat hier mee aan de hand is.

Er staat de nieuwste K750i firmare op.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kornboy112 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 22:12:
Hoi, ik heb een probleem met mij K750i, ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik heb geen zin om hem na 2 dagen werkend weer op reparatie te sturen (was weg vanwege halfwerkend toetsenbord).

Ik wou iemand bellen.. opeens viel ie weg, ik kijken. De telefoon ging effe rebooten tewijl ik aan het bellen was :S. Vervolgens gaat hij automatisch een pincode intypen en geeft ie pincode onjuist.
Dit doet hij soms, soms typt hij automatisch 1 of 2 karaketers en schakeld ie vervolgens uit.

Nu kan ik nog maar 1 x mij pincode in typen :S.
Mijn pukcode heb ik niet bij mij telefoon gekregen volgens mij.

Ik heb nog niet geprobeerd te updaten, datakabel ligt bij mij thuis.

Wat heb ik geprobeerd:
Accu half uur er uitgehad, geen resultaat.
Joystick schoon gemaakt, geen resultaat.
Aan/Uit knop aantal keer ingedrukt, wederom geen resultaat.
Alle toetsen een keer goed ingedrukt om te kijken of een geen bleef hangen, nee die zaten allemaal goed.

Ik hoop dat iemand weet wat hier mee aan de hand is.

Er staat de nieuwste K750i firmare op.

Alvast bedankt!
dat foutje zat ook in sommige k700I phones
er zit echt niks anders op dan hem weer voor garantie te sturen
is een bug in de software
je zou hem opnieuw kunnen flashen en misschien is het probleem dan weg.
is in ieder geval een software fout.
ik heb het ook gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoRnboy112
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 01:11
Ik zal eens proberen om hem in de recovery modes effe te flashen doe ik zondag avond wel, want nu ben ik niet thuis. Ik vind het wel zeer vervelend heb hem net terug, hij was 3 weken weg geweest.

Bedankt voor je snelle recatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Bestaat er zoiets als 'sms reminder' voor deze foons? Had er een op nokia 6681 en ik weet het was en symbian programma maar misschien is er ook zoiets voor de W800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 11-09 21:14
Ik heb sinds een aantal uur een W800i. Leuk toestel moet ik zeggen..
Na wat rond surfen op internet las ik iets over een nieuwe firmware, deze had ik dus geinstalleerd voordat ik de berichten van hier gelezen had. Nu heb ik dus een probleem met mijn memorystick.
Ik had de telefoon aangelsoten via de usb kabel en was wat naar vers geschoten foto's aan het kijken. Plotseling gaf de image viewer aan dat hij geen voorbeeld kon geven, in de windows explorer was de drive ook niet meer toegangkelijk.

Na wat speurwerk kwam ik er achter dat er een bug in de firmware zit. Maar wat ik verder lees is dat deze gegevens wist of corrupt maakt. Wat in mijn geval gebeurd is..de memorystick is compleet dood. In de kaartlezer is hij niet meer te lezen, de psp geeft aan dat er geen memorystick geplaatst is de w800i eveneens. Ik heb dus niet de mogelijkheid om hem te formatteren oid.

Is er een manier om de kaart weer levend te krijgen? Ik zit er niet echt op te wachten om het toestel al zo snel op te moeten sturen en vervolgens een maand te gaan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapWillem

JaapWillem

h0ning member

Speedy-Andre schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:12:
Toch maar ff een Gallery gemaakt :9

Mijn mxe-60 was via Ebay nog geen €18,- incl. verzendkosten ;)
In NL kun je hem ook krijgen, maar dan is ie zomaar €10,- of meer duurder :/
SE heeft hem op de website voor €29,- excl. verzendkosten.
Thanks!!!

Ik denk dat ik hem via SE bestel, om het geld gaat het me niet direct. Maar het is goed genoeg voor wat ik wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
Shark_Dadow schreef op zondag 20 november 2005 @ 01:08:
Ik heb sinds een aantal uur een W800i. Leuk toestel moet ik zeggen..
[...]
Heel verhaal..
[...]
Is er een manier om de kaart weer levend te krijgen? Ik zit er niet echt op te wachten om het toestel al zo snel op te moeten sturen en vervolgens een maand te gaan wachten.
Je hebt 'm pas net, dus waarom zou je 'm laten opsturen? Terug naar de winkel en omruilen. Of in het geval van een webshop.. mailen en zorgen dat ze alleen die kaart wisselen. Simpel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een klein "probleempje" namelijk, als ik foto's gemaakt heb kan ik deze niet meer bekijken door in bestandsbeheer de map "foto's" aan te klikken, die map heb ik wsl per ongeluk verwijderd :s
Nu kan ik mn foto's alleen bekijken door de camera te openen en dan "bekijken" te kiezen (lastig).

Iemand die kan vertellen hoe die map precies heet, of een andere oplossing zodat ik het weer via bestandsbeheer kan openen?

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 08:34
Ik heb sinds vandaag een k570i en tot nu toe bevalt hij prima. Ik heb wel twee vragen:
1) Is het mogelijk om ergens een vervangend glasplaatje te krijgen, voor het geval het scherm ooit echt bekrast raakt?
2) Dezelfde vraag voor de zilvere rand. Het lijkt me dat je daar erg snel krassen op ziet. Ik heb laatst helaas mijn oude T610 laten vallen, waarna er meteen een hoekje vanaf was. Het zou mooi zijn als ik daar een reserve van had, maar ik kan me voorstellen dat je dat zelf niet zomaar ven verhelpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

eborn schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:39:
Ik heb sinds vandaag een k570i en tot nu toe bevalt hij prima. Ik heb wel twee vragen:
1) Is het mogelijk om ergens een vervangend glasplaatje te krijgen, voor het geval het scherm ooit echt bekrast raakt?
2) Dezelfde vraag voor de zilvere rand. Het lijkt me dat je daar erg snel krassen op ziet. Ik heb laatst helaas mijn oude T610 laten vallen, waarna er meteen een hoekje vanaf was. Het zou mooi zijn als ik daar een reserve van had, maar ik kan me voorstellen dat je dat zelf niet zomaar ven verhelpt :)
Je kan een screen-protector (doorzichtige sticker) op het display plakken, dan blijft het 'glasplaatje' krasvrij :)
Er zijn verschillende tasjes voor de K750i verkrijgbaar, o.a. van (kunst)leer en de zgn. condooms.
Van de T610 zijn nog wel buitenkantjes (covers) of complete behuizingen te vinden bij o.a. Ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 08:34
Speedy-Andre schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:57:
Van de T610 zijn nog wel buitenkantjes (covers) of complete behuizingen te vinden bij o.a. Ebay.
Ik was inderdaad eens aan het kijken. Op ebay staan ook complete behuizigen voor de k750i. Op zich niet duur (15 euro voor de complete set), maar ja... om nou zelf je hele telefoon open te leggen :P Daar zou ik dan eerst een handleiding voor moeten vinden, dan wil ik het er wel op wagen :)
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik ajb google voordat je je vragen hier 'dumpt' - Een topic als dit kan niet bestaan als men niet eerst zelf wat moeite doet om de problemen op te lossen.

Zie ook de topictstart voor een flinke collectie "Easy answer" probleempjes :)