Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Computer in slaolie

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Er zijn al heel wat topics of computers in slaolie geweest. Nu vraag ik me af of er mensen zijn die dat thuis ook gemaakt hebben, en er nu op zitten te werken.
Post wat foto's ervan als je ze hebt.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Verwijderd

Je zegt zelf dat er al genoeg over te vinden is, dus waarom open je dan hier een nieuw topic voor? :X

• Kwomkwommr
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-10 17:29
Voor foto,s miss :P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://www.markusleonhardt.de/oelbilder.html

Tik je topictitel eens in het searchbalkje hier op got. Vind je gelijk al tientallen topics en ook links naar fotos.

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Terw_Dan schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:14:
http://www.markusleonhardt.de/oelbilder.html

Tik je topictitel eens in het searchbalkje hier op got. Vind je gelijk al tientallen topics en ook links naar fotos.
Deze foto's heb ik al gezien, maar ik vraag me af of iemand het hier zelf heeft gemaakt, en het ook werkend heeft.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Verwijderd

Felixje schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:55:
[...]

Deze foto's heb ik al gezien, maar ik vraag me af of iemand het hier zelf heeft gemaakt, en het ook werkend heeft.
Werkend is niet zo'n probleem. Het grote probleem met slaolie is dat het niet onbeperkt houdbaar is. En op een gegeven moment "ranzig" gaat worden, net als de meeste vetten. Daarom zal ik het persoonlijk nooit gaan doen. Is wel leuk hoor, slaolie, maar ik zie het nut er niet "echt" van in. Oké op een lanparty geeft het wel wat "wow" effecten, maar ik hoef niet hardwarematig stoer te doen, dus ik doe het helemaal niet.

Fijn hé, iedere 2 maanden je complete pc schoonmaken en nieuwe olie er in, dan begint het een beetje op een auto te lijken :/ ;)

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
1. Stank
2. Onpractisch
3. Om de 2 maanden verversen
4. Lelijk
5. Knoeizooi

[CiP] Le Régional Built To Last.

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Wij hebben het op school als projectje gemaakt. Deze pc hebben we echter na 2 weken weer op moeten ruimen omdat het tegen het einde van het schooljaar was.

Foto's te vinden op: http://spotnie.no-ip.info/index.php?p=album&album=7 (deze staan niet in chronologische volgorde.)

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-11 17:11
Vraag:
Wat zijn de voordelen van slaolie? miss. wil ik dat wel proberen... zag iemand op marktplaats... ruilen: oude pda tegen compleet aquarium. Zijn er andere stoffen die geen stroom geleiden en die in een aquarium met pc kunnen? en als ik er een pomp in hang, blijft de olie dan schoner door circulatie?

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

DJFliX schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:25:
[...]en als ik er een pomp in hang, blijft de olie dan schoner door circulatie?
Met een filter natuurlijk wel, maar ook niet eeuwig.

LinkedIn WoT Cash Converter

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
Zo een filter zit met slaolie natuurlijk zo vol.

Verwijderd

lijkt me niet al te best voor je pomp

Verwijderd

Gewoon lucht dicht afsluiten die handel ;) . Als snap ik niet de nut van de oli, je kan beter een computer passief laten draaien op waterkoeling. Met 13liter water zit de water temratuur aan de eind van de dag ook op zo 30 graden waneer je een pentium 2 mee koelt.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 20:45 ]

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-11 17:11
Subtiele kick richting mijn post :p (of zal ik een nieuw topic openen: Computer in slaolie 2?)
Vraag:
Wat zijn de voordelen van slaolie? miss. wil ik dat wel proberen... zag iemand op marktplaats... ruilen: oude pda tegen compleet aquarium. Zijn er andere stoffen die geen stroom geleiden en die in een aquarium met pc kunnen? en als ik er een pomp in hang, blijft de olie dan schoner door circulatie?

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Slotje:

1. Schoppen doen we niet binnen 24 uur
2. Er is genoeg te vinden over computers in slaolie en/of andere vloeistoffen. Gebruikt den search en/of Google en gij zult vinden.
3. Dit is geen casemodding noch electronica, en hoort dus eigenlijk in DOC.

In andere woorden: ga eerst eens zoeken, en als je dan nog gerichte vragen hebt kan je daarover in DOC een topic openen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.