Logitech Wingman Cordless + NFS Most Wanted

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30
Ik heb een Logitech Wingman cordless gamepad (wat eigelijk een Rumblepad 1 is, maar jah), met de laatste versie drivers van Logitech.

In de demo van Need for speed most wanted wijkt m'n wagen héél fel af naar links, het is bijna onspeelbaar. Met het toetsenbord heb ik geen probleem. Ook of ik alle grafische details op maximum of minimum zet, maakt niets uit ...

Ik heb al alle drivers verwijderd, gecalibreerd met de standaard XP drivers, terug de Logitech Gaming software erop gezet, alle mogelijke combinaties al geprobeerd, maar hij blijft het doen!

Is er misschien iemand met hetzelfde probleem??

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 13:37
nvmd

In andere spellen geen problemen?

[ Voor 179% gewijzigd door J0J0 op 12-11-2005 02:25 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
Nope, echt geen enkel probleem in NFSU2, GTR enzo ... perfecte controle daar, maar hier dus die felle afwijking naar links...

Een kameraad heeft de 2de versie van m'n gamepad, en die heeft hetzelfde probleem, ook naar links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ie gecalibreerd is en het in andere spellen goed doet, zou ik als ik jou was even op het forum van EA posten omdat je in NFSU2 bijna geen joystick opties hebt
ook niet om te calibreren, op de forums van logitech kan je natuurlijk ook even kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hier ergens... :Y)

Heb het ook gehad (dus in sommige games wel, in andere niet...)

Deze misschien?

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 12-11-2005 02:57 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
RobIII schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 02:55:
Hier ergens... :Y)

Heb het ook gehad (dus in sommige games wel, in andere niet...)

Deze misschien?
Dat ziet er idd iets uit wat een oplossing zou kunnen brengen! Dat ga ik morgen uitproberen :)

RobIII, thanks voor het oude GoT gevoel terug te brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
Mmm, met die DXtweak2 is het "iets" beter, maar na 10 minuten racen begint die Logitech wéér af te wijken ....

Is er een gamepad van een andere fabrikant die dit gedrag niet vertoont? Zo is er helemaal niets aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die Rumblepads hebben gewoon iets afwijking op het center net als de meeste andre joypads
en omdat ze in nfsmw geen dead zone(2-5%) heeft gaat i dus niet 100% recht
hoop dat ze nog fixen.
bij mij is de afwijking heel klein, maar ik rij liever met keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
Mmm ... ik denk dat ik het heb opgelost ...

Alle drivers van die Logitech Game Manager gedesinstalleerd, en ook de gamepad zelf via Device Manager. Daarna alle directories verwijderd, en de gamepad uit de usb poort getrokken. Xp gereboot, gamepad aangesloten op een andere USB poort, en dan gecalibreerd. Nu gebruik ik gewoon de standaard XP game drivers, en niet die van Logitech.

Daarnet toch een uurtje ofzo gespeeld, en nooit een afwijking gehad, dus ik denk dat het wel snor zit.

Iemand die hetzelfde probleem heeft, probeer dus eens alle drivers en software te verwijderen, XP rebooten, en je gamepad aansluiten op een andere USB poort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-07 08:36
shaidar schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:24:
Mmm ... ik denk dat ik het heb opgelost ...

Alle drivers van die Logitech Game Manager gedesinstalleerd, en ook de gamepad zelf via Device Manager. Daarna alle directories verwijderd, en de gamepad uit de usb poort getrokken. Xp gereboot, gamepad aangesloten op een andere USB poort, en dan gecalibreerd. Nu gebruik ik gewoon de standaard XP game drivers, en niet die van Logitech.

Daarnet toch een uurtje ofzo gespeeld, en nooit een afwijking gehad, dus ik denk dat het wel snor zit.

Iemand die hetzelfde probleem heeft, probeer dus eens alle drivers en software te verwijderen, XP rebooten, en je gamepad aansluiten op een andere USB poort!
Ik heb het zelfde probleem dat in het spel de auto naar rechts afwijkt (maar dan met een keyboard) .... al de drivers gedeinstaleerd en opnieuw geinstaleerd.... werkt even.... na een paar minuten is het weer van ouds :'( ookal met een ander keyboard geprobeerd maar dat krijg ik het zelfde resultaat...

edit: trouwens ook als ik het keyboard op ps/2 aansluit

[ Voor 9% gewijzigd door Matjas op 13-11-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-07 23:08
Ik denk dat het aan NFSU Most Wanted ligt.

Op de forums van EA lees ik ook over talloze problemen. Zelf krijg ik mijn stuurtje (van Logitech) ook niet aan de praat. Ik kan wel alle toesten configureren in het spel. Maar zodra ik een game start ga ik vol achteruit en kan niet sturen.

Verder werkt het stuurtje in alle games en het is een probleem dat ook op de EA forums staat, dus ik zou toch even de volledige versie afwachten. Of tot er een nieuwe demo is!
Pagina: 1