Het GeForce 7800 GT en GTX Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.869 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri de Jager
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 23:43

Yuri de Jager

Assume good intent

4dd1cT schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:38:
Ik heb nu 2 dagen m'n XFX 7800 GTX 512mb van Informatique, alleen zat er geen driver cd bij en ook geen Far Cry, MotoGP 2, and X2: The Threat. Die horen er toch gewoon bij te zitten? Ik heb ze een e-mail gestuurd maar nog geen reply ontvangen in 2 dagen. Ik vind het maar vreemd. Helaas kan ik hem niet testen omdat ik nog aan het sparen ben voor een cpu en geheugen.
Ik wil hem wel voor je testen totdat je CPU en geheugen er is ... 8)7

5950@CTR3,85-4,875GHz|64GB 3600C14|32TB HDD|2.2TB SSD|RTX2070-XC-ULTRA|Alienware M17xR2 FTW!|i7 920XM(ES)|16GB DDR1333|750GB 7.2K HDD|256GB Crucial M4 SSD|3DV:P7671

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 00:07

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Gezien de slechte leverbaarheid en de grote hoeveelheid winkels wil ik voorstellen dat een ieder die weet waar de 512MB versie nog te koop is (geen pre-order maar echt in de vitrine) dat hier even vermeld.

Velen willen er een maar alle winkels bellen duurt te lang, is duur en dan nog is er geen garantie dat die persoon niet gewoon lui is en zegt niks te hebben omdat hij niet wil kijken. Iemands ervaring kan anderen hier veel tijd en ergernis besparen. Helpt elkander! :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:06
Het geluid kwam echt van de bovenkant van de koeler af zodra de koeler harder begint te draaien tikt hij tegen het plastic aan wat over de koeler zit. Ik ga vanmiddag het plastic bescherm plaatje eens wat losser draaien mischien zit hij te strak vast. Terugsturen heb ik geen zin in want daar gaat weer weken overheen en heb geen andere pci-e kaart als het hierna nog niet werkt zet ik er wel een silencer op ofzo (kan ik hem meteen nog stukje oc en :P)
justifire schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:56:
[...]

Lijkt me niet horen.
Misschien kaart omhoog duwen tijdens het vastdraaien van het schroefje?
En anders zou ik hem toch mooi omruilen als je zeker weet dat het van je videokaart afkomstig is.
Mooie tweakers oplossing trouwens dat voedingskabeltje :D
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er worden teveel basic vraagjes gesteld in grote topics als dit. De GoT Huisregels gelden ook in grote topics. Als je vraag te simpel is voor in een aparte topic, is hij ook te simpel voor hier.

POST DUS GEEN 'SIMPELE VRAAGJES' MAAR DOE EVEN ZELF DE MOEITE IETS UIT TE ZOEKEN.

Doe je dat niet en post je hier alsnog, dan riskeer je sancties :o