Toon posts:

ASP HULP NODIG

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers!!!

Ik heb een database(SQL) en een asp.net site geprogrammeerd.
Alle twee nog steeds in de ontwikkelomgeving.
Dus de asp site staat nog steeds in de debug modus.

Nu moet de database en de site overgeplaats worden naar een server.

Maar ik weet niet wat ik dan allemaal moet doen
Welke stappen moet ik nu ondernemen

Heb wel wat gelezen over webconfig en iis. Maar het is mij niet allemaal helder.

Ik zou graag wat tips willen ontvangen.

Bijvoorbaat dank.

MVG bart

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-04 23:33

curry684

left part of the evil twins

Hoi Bart, en welkom op GoT ;)

Er zijn hier een aantal basale regels om het forum in goede banen te laten lopen. Deze kun je vinden in de globale FAQ waarmee je akkoord bent gegaan tijdens registratie. Hier staan onder andere een aantal dingen in met betrekking tot topictitels die niet te schreeuwerig moeten zijn en dat het hier geen helpdesk is ;)

Op GoT in het algemeen en in Programming & Webscripting specifiek verwachten we eigen inzet van je. Het is aan je topicstart niet af te leiden dat je al wat dan ook zelf hebt geprobeerd, je komt hier gewoon langs, dumpt je vraagt en gaat achterover geleund wachten tot wij je probleem opgelost hebben. En daar passen we voor ;)

Lees ook voordat je in een subforum post even de stickies aldaar, met name in P&W zijn *** Over topictitels in P&W - lezen voor topic openen!!! *** en Welkom in P&W: FAQ en Beleid *updated: 20 mei* interessant. Uit die 2e zou ik je dan met name op P&W FAQ - De "quickstart" willen wijzen :)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.