Toon posts:

Lettertype van een automatische reactie aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, kan iemand mij vertellen wat ik moet veranderen aan deze code om de reactie op het verzenden van het formulier tot het een arial size 3 tekst van te maken in [PHP]

mail($sendto, "[-REACTIE VAN SITE-] - Contactmethode ". $_POST['D1'], $message, "From: " . $_POST['T4']. " <" . $_POST['T12'] . ">\r\nMime-Version: 1.0\r\nContent-Type: text/plain; charset=Windows-1251\r\nContent-Transfer-Encoding: 8bit");

print "<tr> \n".
"<td class=tgood><br>Bedankt ". ucwords($_POST['T4']) . "! <br><br> Uw bericht is verzonden, er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. </td> \n".
"</tr>\n";
}
echo "</table>\n";
echo "<br>\n";

}

Bedankt,
Niek

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 12:21 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

niet versturen als text/plain, maar een html mail sturen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Zou je aankunnen geven hoe ik dit precies moet aanpassen in mijn code?

bvd

Niek

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Kan je ook wat zelf?
Wat heb je al gevonden tijdens je zoektochten om dit "probleem" op te lossen?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:06
Hallo,

In P&W verwachten we wel van jou als topicstarter dat je zelf wat moeite doet om tot een oplossing te komen.
Het is niet de bedoeling dat je hier zomaar code kunt neerkwakken, en dan verwachten dat er iemand het voor jou gaat maken / oplossen whatever.
Dit is gewoon een scriptrequest.

Een maand ofwat geleden heb ik je er trouwens op gewezen dat scriptrequests hier niet toegestaan zijn ( Inlog script).
Mag ik je dus nog eens dringend verzoeken om de policy die in p&w gevoerd wordt, door te nemen.
Welkom in P&W: FAQ en Beleid *updated: 20 mei*

[ Voor 43% gewijzigd door whoami op 10-11-2005 12:38 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.