Toon posts:

Inlog script

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben beheerder van een internetsite waarbij ik een inlog omgeving wil creëren waarop klanten en personeel kunnen inloggen om zo bij hun eigen bestanden en dergelijke te komen. Ik ben op zoek gegaan naar een login script en heb enkele bruikbare scripts gevonden die eigenlijk puur alleen een login en een redirect functie met zich meebrengen.

Ik zou mijn login functie zo willen creëren dat er een uitgebreid gepersonaliseerde inlog omgeving ontstaat met voor zowel de inlogger als de administrator de mogelijkheid om gegevens te veranderen en toe te voegen (bijvoorbeeld ook foto??)

Verder is de functie registratie een lastig punt, in de scripts die ik gevonden heb is de registratiefunctie voor iedereen toegankelijk en zo kan iedereen willekeurig inloggen op mijn site. Dit zou alleen mogelijk moeten zijn voor de mensen die ik toestemming geef. Is dit mogelijk?

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen

met vriendelijke groet,

Niek

Verwijderd

kijk ff op www.hotscripts.com , staat vast genoeg voor jou.

script requests zijn eigk niet toegestaan.

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:31

TeeDee

CQB 241

Wat jij wil is in principe allemaal mogelijk.
Echter dit forum gaat over eigen programma's / scripts.

Dus, heb je al iets van een eigen script waar je niet uitkomt?

Verder haal ik nog maar even aan wat ik in je vorige topic zei:
TeeDee schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:02:
• dit is afhankelijk van het platform waar je je site host
• een goed boek / tutorial afhankelijk van bovenstaande
• proberen, pielen, prutsen ©

[ Voor 59% gewijzigd door TeeDee op 12-10-2005 16:15 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Startups
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09-2022
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:03:
Hallo,

Ik ben beheerder van een internetsite waarbij ik een inlog omgeving wil creëren waarop klanten en personeel kunnen inloggen om zo bij hun eigen bestanden en dergelijke te komen. Ik ben op zoek gegaan naar een login script en heb enkele bruikbare scripts gevonden die eigenlijk puur alleen een login en een redirect functie met zich meebrengen.

Ik zou mijn login functie zo willen creëren dat er een uitgebreid gepersonaliseerde inlog omgeving ontstaat met voor zowel de inlogger als de administrator de mogelijkheid om gegevens te veranderen en toe te voegen (bijvoorbeeld ook foto??)

Verder is de functie registratie een lastig punt, in de scripts die ik gevonden heb is de registratiefunctie voor iedereen toegankelijk en zo kan iedereen willekeurig inloggen op mijn site. Dit zou alleen mogelijk moeten zijn voor de mensen die ik toestemming geef. Is dit mogelijk?

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen

met vriendelijke groet,

Niek
Allereerst is van belang welke scriptingtalen je webhost ondersteund.
Is dat PHP zul je op zoek moeten gaan naar een PHP script.
En ondersteund je webhost MySQL? Dan zul je er een moeten zoeken die samenwerkt met MySQL.
Vaak zijn op het internet gevonden scripts vaak gebundeld met bijv. een forum of nieuws-systeem.
In hoeverre je dat erg vind moet je dus even voor jezelf bepalen.

Verder zul je nooit een ideaal systeem vinden dat precies voldoet aan jouw wensen.
Daarom kun je misschien enkele basisdingen leren, zodat je zelf ook wat kan aanpassen.
(PHP bijvoorbeeld op: www.phpfreakz.nl www.webfanaat.com www.phpxp.nl)

Als het overigens een serieuze en belangrijke site is, en je hebt er echt geen verstand van, dan kun je misschien beter wat geld uitgeven aan een betaald/custom systeem.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de informatie

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:06
scriptrequests zijn idd niet toegestaan. Als je een kant en klaar script zoekt, dan kan je eens kijken op de hierboven aangehaalde sites.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.