Ik zit met het volgende probleem, Ik heb gezocht op php.net maar daar kon ik het niet vinden. Ik neem aan dat het een vrij simpel antwoord is voor degene die dit doorgaans gebruiken maar ik kan het simpelweg nergens vinden.
Ik krijg een mysql_error terug bij het volgende stukje code.
En de error is:
You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ',,11.08.05,)' at line 1
Nu weet ik dat de fout bij de VALUES zit als ik de variabelen wil invoeren in mijn tabel. De scheidings tekens zijn niet goed. Ik heb het ook geprobeerd met ', tussen elke variable maar dat werkt ook niet.
Ik krijg een mysql_error terug bij het volgende stukje code.
PHP:
4
5
| $query1 = mysql_query("INSERT INTO dbtab (webTitel, webTekst, oldTekst, modifyDate) VALUES ($webTitel,$webTekst,$oldTekst,$date,)")or die(mysql_error()); |
En de error is:
You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ',,11.08.05,)' at line 1
Nu weet ik dat de fout bij de VALUES zit als ik de variabelen wil invoeren in mijn tabel. De scheidings tekens zijn niet goed. Ik heb het ook geprobeerd met ', tussen elke variable maar dat werkt ook niet.