Mijn penalty ratio is normaal altijd 0.000 maar nu is hij 0.089. Kan ik ergens opzoeken welke moderatie van mij daarvoor verantwoordelijk was?
Nee, dat is niet mogelijk.
Ik ben wat verder het systeem ingedoken maar ik kan het ook niet boven water krijgen. Het zal deels aan deze liggen, die is door jou als troll gemodereerd terwijl de goegemeente het +3 interessant vond
Bovengenoemde post moet beslist gepowermod worden en ik wil graag van jullie horen welke score terecht zou zijn
.
Ik ben wat verder het systeem ingedoken maar ik kan het ook niet boven water krijgen. Het zal deels aan deze liggen, die is door jou als troll gemodereerd terwijl de goegemeente het +3 interessant vond

Bovengenoemde post moet beslist gepowermod worden en ik wil graag van jullie horen welke score terecht zou zijn
FXDLS 'S&S edition'
đ memento mori đ
Ahja, die heb ik als troll gemodereerd, inderdaad. Die kerel kletst, volgens mij, toch gewoon uit z'n nek? Hoezo Windows-update site werkt niet meer? Hoezo Services beheer werkt niet meer? Die werken nog wel.
Ach ja, ik leg me er bij neer.
Ach ja, ik leg me er bij neer.
Een troll is het IMHO niet, meer een 0 Overbodig denk ik. Wat die user schrijft is namelijk gewoon onzin. Als die services van Microsoft zelf niet meer zouden werken door de problemen met die patches, zou Microsoft dat echt allang opgelost hebben.
Goed dat je het zegt, nu heb ik nog een klein vraagje.
Wat is Troll? Wanneer is een reactie een troll moderatie waard? Ik weet dat het iets heel negatief is, omdat het zo hekserig klinkt, maar wat is de gedachte? Hetzelfde vraag ik mij af van First post. Wanneer geef je dat? Ik heb wel een vermoeden maar ik wil het toch even vragen. Wou ik al lang vragen, maar kwam er nooit van.
Wat is Troll? Wanneer is een reactie een troll moderatie waard? Ik weet dat het iets heel negatief is, omdat het zo hekserig klinkt, maar wat is de gedachte? Hetzelfde vraag ik mij af van First post. Wanneer geef je dat? Ik heb wel een vermoeden maar ik wil het toch even vragen. Wou ik al lang vragen, maar kwam er nooit van.
Imho word er idd onzin uitgekraamd (ook al mis ik de generieke kennis om het keihard als zodanig te kwalificeren), maar de sarcastische laatste regel doet mij ernstig vermoeden dat het voornamelijk als populistische opmerking geschreven is.Mja, windows eigen dingen die daar gebruik van maken werken ook niet meer, zoals bijvoorbeeld de uitgebreide weergaven van het services beheer geval en de configuratie van iis filters.
Oja, en de Windows Update site houdt er ook mee op, maar verder valt het wel mee.
Samengevat lees ik dan: 'Windows zuigt' en daar is maar ÊÊn juiste score voor . . .
@DeAap: uit de TMF-faq
Een first post is een hele snel geplaatste onzin reactie uitsluitend met de opzet om als eerste reactie te verschijnen, een normale eerste reactie is geen -1 first-post maar word normaal gemodereerd.-1: Iedere reactie die op een of andere manier als (onnodig) kwetsend uitgelegd kan worden. Flamebaits en trollen.
en
Troll : Ongezouten mening die grof/ongefundeerd is.
Flamebait : Grove opmerking die op een persoon gericht is en/of grof taalgebruik.
FXDLS 'S&S edition'
đ memento mori đ
Pagina: 1