Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opladen Yakumo Alpha GPS

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mijn Yakumo Alpha Gps niet meer opladen, tevens aanzetten. Ik heb al 2 kabels geprobeerd om hem weer op te laden. Zowel de vaste kabel als de kabel in de auto. Kan iemand mij misschien helpen, en zeggen wat er aan de hand kan zijn ? Alvast bedankt.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:30
Welkom op GoT.
Deze vraagjes zijn echter niet de bedoeling op het forum en het topic gaat dicht. Jouw apparaat lijkt namelijk stuk te zijn, en wij kun via internet niet ruiken wat er aan mankeert. Reacties die je zult krijgen zullen waarschijnlijk neerkomen op klop eens bij de leverancier/fabrikant aan. Dat is ook het advies dat ik je wil geven. omdat ik het vermoeden heb dat de batterij of het aansluitpunt stuk is.
Om beter wegwijs te worden op Gathering of Twekars, raad ik je aan de Registratievoorwaarden en faq en de links die daarin staan eens door te kijken...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.