Toon posts:

[MDA II] Hoe moet ik de GPS Ontvanger installeren? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds een paar dagen een mda compact. ook heb ik hierbij een adapt bluetooth gps receiver gekocht om met tom tom 5 te kunnen navigeren. helaas lukt het me niet om de gps aan de praat te

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2005 19:21 ]

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-12-2025
Welkom op G.O.T. :w

Ik zal als ik jouw was even de F.A.Q. doorlezen, daarin kan je lezen dat zulke topic-starts niet mogen. Er wordt hier van je verwacht dat je zelf eerst op zoek gaat. Bijv. met de G.O.T. search, of met Google.

[ Voor 1% gewijzigd door TheovdS op 05-11-2005 19:14 . Reden: typo ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Hoi souhra,

Hier in Beveiliging & Virussen gaat het over beveiligings-gerelateerde zaken, en virussen. GPS ontvangers installeren heeft met beide niets te maken, dus je zit hier in het verkeerde subforum. ;) Een betere plaats zou Internet & Telefonie, dus ik verplaats je topic daar naar toe.

Dit is een veel te karige topicstart in de huidige vorm. Je geeft namelijk niet aan wat je al had geprobeerd, of waar je naar gezocht had, en waarom de resultaten niet waren wat je wilde. Hier op GoT verwachten we namelijk dat je het nodige onderzoek hebt gedaan voor je een topic opent. Dit kan je nog eens nalezen in Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden, evenals de policies van het subforum waar je in zit. Lees Internet & Telefonie - policy en FAQ eens door, om te weten te komen wat ze verwachten in Internet & Telefonie als je een nieuw topic opent. Pas vervolgens je topicstart aan door middel van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop aan, zodat we weten wat je al gedaan hebt. :)

Ik pas ook nog even je topictitel aan, 'mda II' zegt namelijk niet veel over wat het probleem nou eigenlijk inhoudt, let daar in het vervolg ook zelf even op. ;)

Signature

• SierdW
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09-2025
Je moet er eerst voor zorgen dat je paart met je GPS ontvanger, code 0000
Start tomtom en stel als GPS apparaat in: Andere kabel-NMEA-GPS
GPS-baudsnelheid 4800
GPS is verbonden met: Bluetooth Serial Port Com5

en dan zou die moeten werken!

Succes!