Volgens mij staat licht ook niet boven de zwaartekracht hoor - kijk maar naar de maan, als daar een ster zich op de horizon bevind, zal ie werkelijk achter de maan staan.
Nog beter voorbeeld is een zwart gat.
Wat volgens mij wél sneller dan licht kan zijn, en geen last heeft van zwaartekracht, zijn tachyonen d8 ik - nooit 'live' gezien, maar ze laten wel sporen na...
En volgens mij bedoel je met die snelle reis een wormgat.
Pak een touwtje, trek het strak en verzin een beginpunt a en eindpunt b.
Leg het touwtje als parabool neer, en a ligt veel dichter bij b, wat resulteert in een kortere 'reis'.
Meer verstand heb ik niet
Wat ik ook wel een strakke theorie vindt is dat als je bijna de snelheid van het licht heb bereikt, je niets meer vóór je zal zien, maar naast en achter je.
Je gaat nl. zo fokking hard zodat wat je hoorde te zien, jou nog moet inhalen.
Nog beter voorbeeld is een zwart gat.
Wat volgens mij wél sneller dan licht kan zijn, en geen last heeft van zwaartekracht, zijn tachyonen d8 ik - nooit 'live' gezien, maar ze laten wel sporen na...
En volgens mij bedoel je met die snelle reis een wormgat.
Pak een touwtje, trek het strak en verzin een beginpunt a en eindpunt b.
Leg het touwtje als parabool neer, en a ligt veel dichter bij b, wat resulteert in een kortere 'reis'.
Meer verstand heb ik niet
Wat ik ook wel een strakke theorie vindt is dat als je bijna de snelheid van het licht heb bereikt, je niets meer vóór je zal zien, maar naast en achter je.
Je gaat nl. zo fokking hard zodat wat je hoorde te zien, jou nog moet inhalen.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering