Toon posts:

[xp] systray fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na een paar dagen nieuwe pc in gebruik is mijn systray opeens een beetje fucked up? het 'pijltje'is weg en de iconen waar ik soms toch prijs op stel (o.a voor nokia pc suite) zijn allemaal verdwenen(zoals bij 98 als je explorer.exe fout krijgt). Als ik bijvoorbeeld bij netwerk instel dat ik het icoontje wel wil zien, komt het toch niet tevoorschijn. Iemand?

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-03 11:15

SpeedBart

Futurama 0wnage

Check eens op virussen/ad-spyware en msconfig of je niet alles per ongeluk hebt uitgeschakeld.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Verwijderd

Topicstarter
nee geen spyware als het goed is, en volgens msconfig staat alles nog aan. dat is ook juits het probleem, dat er zoveel loopt waarvan ik het niet weet! erg irritant, de ene keer komen er weer 2 icoontjes , de andere keer weer 3 (andere).

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:37
Misschien dat deze URL je verder kan helpen:
http://www.michna.com/kb/WxSystray.htm

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is het serieus gelukt Wens! hier heb ik echt vrij lang mee gezeten! Door bij "Mijn Netwerklokaties" UPnP (? waarvoor het is..?) verbergen" te kiezen zijn ze allemaal terug. Zie ik eindelijk wat allemaal draait (en volgens mij connect nokia pc suite nu eindelijk in 1x uit zichzelf!). Nu nog uitzoeken hoe ik het pijltje weer terug krijg..

• tato
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-03 18:34
Start > Eigenschappen > Taakbalk > Niet actieve pictogrammen opruimen

Verwijderd

taT0 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 00:03:
Hij had al gepost dat zijn probleem opgelost is :)
Dit onderwerp kwam trouwens al vaker voor, met de GoT search kon je bv. dit topic vinden.

Verwijderd

Topicstarter
taT0 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 00:03:
overigens, dit werkte niet voor het terughalen van de verdwenen iconen, wel om het 'pijltje'terug te krijgen na de methode van Wens.
volgens die documentatie lag het eraan dat er te snel wordt ingeladen ofzo? dan zouden nieuwe pc's hiervan dus vaker last moeten hebben..?
Pagina: 1