Omdat het vorige topic al meer dan een jaar oud is, opnieuw de vraag: welke weblogs lees jij?
Let op: ze moeten over programmeren of developen in zijn algemeen gaan. Géén opsommingen! Vertel per blog waarom je het leest en wie het schrijft. Anders:
Verder zoek ik op blogsearch.google.com af en toe op blogs voer Ruby on Rails en webdevelopment in het algemeen, maar ik weet eigenlijk weinig developers-blogs. Daarom nogmaals de vraag: welke blogs lees jij en waarom?
Let op: ze moeten over programmeren of developen in zijn algemeen gaan. Géén opsommingen! Vertel per blog waarom je het leest en wie het schrijft. Anders:
Zelf lees ik useit.com van Jakob Nielsen. Soms heeft hij wel goede usability guidelines, soms gaat hij oeverloos op details in. Ik kan me ook ergeren aan zijn 'hulpstukken': "137 guidelines for emails" gaat bijvoorbeeld véél te ver. (Nu moet je daar ook nog voor betalen, maar alleen het idee gaat me al te ver). Z'n stijl zou verbeteren als 'ie eens in 10 punten zou opschrijven wat hij wil, en niet in 10 keer teveel punten.<@Creepy> anders is het exit
Verder zoek ik op blogsearch.google.com af en toe op blogs voer Ruby on Rails en webdevelopment in het algemeen, maar ik weet eigenlijk weinig developers-blogs. Daarom nogmaals de vraag: welke blogs lees jij en waarom?
[ Voor 8% gewijzigd door Mithrandir op 31-10-2005 21:14 . Reden: [21:13:30] <eamelink> Spellingfouten the veel ]