I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.
Het rolletje niet goed doorgetrokken lijkt mij ook sterk. Dan zouden er dus foto's in elkaar door moeten lopen (toch?) en dat is op de negatieven niet het geval.
Op de negatieven loopt die streep over de gehele breedte, dus lijkt het mij dat er ergens licht lekt, maar waarvan?
Maar ja, ouderdom komt met de gebreken en daar moet je maar mee leven.
I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Verwijderd
Kijk hier http://homepage.mac.com/m...hoto/cameras/light_seals/ voor een goede beschrijving. Ik heb het zelf bij meerdere camera's gedaan en is in een uurtje gepiept.
Als materiaal kun je bij de hobbywinkel zwart vilt kopen. Werkt in de praktijk erg goed. Op ebay zijn ook kitjes verkrijgbaar met foam voor een euro of 10.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 09:10 ]
Bedankt.
Veel plezier met je Fujica, ik heb er ook veel aan gehad. Kijk hier voor mijn topic hierover en wat voorbeeld pics.
Hail to the king baby!