ASUS v9999 GE prob

Pagina: 1
Acties:

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07 12:55
ten eerste wil ik ff zeggen dat ik niet cker weet of het wel aan me videokaart zit maar dat lijkt me het voor de hand liggendste
dit is mijn prob:
af en toen (ofwel tijdens het gamen ofwel gewoon in windows) flip[t mijn scherm ineens, hij rekt dan ineens het beeld helemaal uit en dan zie ik bijv de helft nog maar (zie ook screen) het enige wat ik weet is dat het niet aan mijn monitor ligt (het is ook wellis gebeurd toen mijn monitor uitstond namelijk, ik zag het toen toen ik hem aanzetten)

misschien nog wat info: als ik tijdens het gamen ff terug naar windows ga is het opgelost, in windows ff naar stand-by en weer terug verhelpt het ook
de kaart is wel overgeklot geweest (ook geprobeerd de pipelines te openen, enkel de shader wou) maar momenteel loopt alles weer op de standaard settings omdat de performance verschil niet verschrikkelijk denderend was...

hier ook ff 2 screens van wat ik dus krijg:
zoals het hoort...
Afbeeldingslocatie: http://img255.imageshack.us/img255/6947/dsc001975zj.jpg
waar hij af en toen (1x per dag) naartoe springt :S
Afbeeldingslocatie: http://img255.imageshack.us/img255/5528/dsc001958jm.jpg

wat ik wil weten is valt dit te fixen of moet ik ff terug naar de mycom (en kan dat nogwel als hij overgeklokt is GEWEEST :? )

• Pouwper
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-10-2024

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Is het niet gewoon je beeldscherm.. probeer het eens met een andere videokaart.. en over je kaart terug brengen.. zolang je je bios oid niet verandert hebt moet het kunnen

No signature required.

Verwijderd

te laag agp voltage dus of smartdoctor (deinstalleren, sowieso)

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-07 17:15
Dit lijkt me een typisch refresh probleem, probeer eens driver cleaner over je systeem te trekken en je video kaart driver opnieuw te installeren.

Daarnaast kan je ook kijken in het menu van je tft welke resolutie met welke refresh rate draait.
Als je beeld dan weer raar doet kan je vergelijken of daar verschil in zit.

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07 12:55
hmmm ik heb ff dat andere topic gelezen en ik heb idd precies datzelfde probleem, staan wel een paar dingen die ik kan proberen *smartdoctor deintsalleren, 1.6 v geven etc.) naja bedankt voor de replys!
Pagina: 1