Lite-On LVD-2010 DVD/Divx NetPlayer Mpeg1/2/4,Wifi

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.089 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• xxquatroxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-07-2024
Hallo mensen,

Hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.

Ik heb een Lite-On LVD-2010 NetPlayer. Hier van is mijn afstandsbediening kapot. Het type van de A.B. is RM-23. Hij valt niet meer te repareren. En de liteon fabriek en distributeurs hebben hem niet meer op voorraad, sterker nog het apparaat wordt niet eens meer gemaakt.

Omdat hier al eerder een topic is gehouden over de dvd player zelf, weet ik dat mensen dus ervaring met het apparaat hebben en nu hoop ik ook dat er mensen zijn die een universele afstandsbediening gebruiken om de dvd player aan te sturen.

Dus wat ik zoek is een universele afstandsbediening voor de Liteon LVD-2010 Netplayer.

Ik heb thuis digitale TV van UPC. De afstandsbediening daar van is programmeerbaar en werkt voor een gedeelte goed, maar ik mis essentiële functies o.a: de setup voor de dvd player zelf, om zo het interne/externe ip adressen te vervangen en beeld functies te wijzigen zoals 4:3 en 16:9. Ik mis ook de subtitle knop en menu knop.

Dus heeft iemand een Afstandsbediening waar mee hij de Liteon LVD-2010 mee kan besturen laat het mij dan aub weten.

BVD

xxquatroxx

• xxquatroxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-07-2024
Ramzzz schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:04:
***schopje***

Ik gebruik de Lite-On LVD-2010 nu ruim een jaar met veel plezier, maar sommige zaken zijn nog altijd niet opgelost. En nu lees ik het één en ander over de AppleTV, en blijkt de Lite-On machine het nog altijd niet slecht te doen, vergeleken met anderen in de markt...

Hij kan vrijwel alles goed afspelen wat ik er in stop of inlaad via de server (behalve te groot geëncode DivX, subs en HD, maar met HD ben ik voorlopig toch nog niet mee bezig :)) en de munustructuur en bediening is best simpel. de AppleTV lijkt nog niet echt veel beter, voor mijn wensen dan. Ik hoef nog niet zo nodig HD...

Iemand nog gespeeld met instellingen en stream-mogelijkheden vanuit VLC? Dat vanwege eventuele subs-meestreamen?

Ik ben benieuwd...
Hallo mensen,

Hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.

Ik heb een Lite-On LVD-2010 NetPlayer. Hier van is mijn afstandsbediening kapot. Het type van de A.B. is RM-23. Hij valt niet meer te repareren. En de liteon fabriek en distributeurs hebben hem niet meer op voorraad, sterker nog het apparaat wordt niet eens meer gemaakt.

Omdat hier al eerder een topic is gehouden over de dvd player zelf, weet ik dat mensen dus ervaring met het apparaat hebben en nu hoop ik ook dat er mensen zijn die een universele afstandsbediening gebruiken om de dvd player aan te sturen.

Dus wat ik zoek is een universele afstandsbediening voor de Liteon LVD-2010 Netplayer.

Hier is een afbeelding van de dvd player:
http://www.divxplayers.co...mages/liteon-lvd-2010.jpg

Ik heb thuis digitale TV van UPC. De afstandsbediening daar van is programmeerbaar en werkt voor een gedeelte goed, maar ik mis essentiële functies o.a: de setup voor de dvd player zelf, om zo het interne/externe ip adressen te vervangen en beeld functies te wijzigen zoals 4:3 en 16:9. Ik mis ook de subtitle knop en menu knop.

Dus heeft iemand een Afstandsbediening waar mee hij de Liteon LVD-2010 mee kan besturen laat het mij dan aub weten.

BVD

xxquatroxx

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Topicstarter
Dubbelpost? :P

Lastig, zo'n losse AB. Marktplaats o.i.d. al geprobeerd?

Bij mij werkt alles gelukkig nog. Alleen was ik een MacOSX-versie van de Neustron (java?) software voor de mediaplayer op het spoor, maar die is spoorloos verdwenen ineens.

Die kan ik erg goed gebruiken... Iemand?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:12
Ik ben na een HD crash mijn Ultimate Server 2 kwijt helaas.
En hij is nergens meer te vinden op internet.

De download links van transgear doen het niet meer, en het product is end-of-life.
Zijn er nog mensen die dat pakket hebben, en mij daar aan kunnen helpen?

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Topicstarter
FireAge schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 21:26:
Ik ben na een HD crash mijn Ultimate Server 2 kwijt helaas.
En hij is nergens meer te vinden op internet.

De download links van transgear doen het niet meer, en het product is end-of-life.
Zijn er nog mensen die dat pakket hebben, en mij daar aan kunnen helpen?
Ik kan je wel een andere aanraden, die ook voor andere OS'sen beschikbaar is: Simple Media Server (SiMeSe).

Die is veel uitgebreider dan o.a. Transgear, en haalt veel info vanaf internet (o.a. Wikipedia en/of IMDb). :)

Werkt erg handig, bewaart allerlei up-to-date informatie in xml. Files toevoegen, update-je draaien en alles is weer bijgewerkt.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• FireAge
Streamt hij ook media die de transgear niet ondersteund?
Want dat is de reden waarom ik die ultimate server gebruikte.

• FireAge
Ik ben nu bezig met TVersity, heb het nog niet aan de praat, maar die kan iig wel transcoden. Heb het nog niet aan de praat, maar wel ergens gelezen dat het kan.
Pagina: 1 2 Laatste