Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik ben nieuw op dit forum, en ik open dit topic omdat ik niet kan kiezen tussen 2 mp3-spelers:

Samsung yp-t7z
Packard bell audiostar

Beide spelers staan mij enorm aan qua aanbod, Het probleem is alleen dat m' n vorig mp3 een packard bell audiodream was en ik heel wat problemen hiermee heb meegemaakt
1) glas van schermpje gebroken
2) kapotte oortjes
3) 4 van de 8 vijsjes die het toestel samehouden waren losgekomen en dus
kwijt
4) De playknop werkt niet meer

Ik weet dus niet of de audiostar, packard bell kennende, kwalitatief dezelfde problemen heeft als z' n voorganger. Zijn er eigenaars van deze toestellen die mij de samsung of packard kunnen aanraden en zeggen met welke kwalitatief technische mankementen zij te maken krijgen/kregen?

bedankt

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geen Packard Bell nemen, die hebben nog nooit een fatsoenlijke speler op de markt weten te krijgen, overal lees je berichten dat de boel binnen X week/maand stuk is.

Samsung daarentegen maakt best aardige spelertjes.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Welkom op GoT,

Een duidelijke titel voor je Topic had wat mooier geweest, bijvoorbeeld: MP3: Samsung yp-t7z of packard bell audiostar.

Ik ken beide aparaatjes niet, maar zou persoonlijk voor de Samsung gaan, daar ik een hekel heb aan packard bell.

Ey!! Macarena \o/

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
PB loopt met de grote meute mee. Jan modaal ontdekt de mp3 speler en dus zoekt PB een fabriek in de volksrepubliek die een container spelertjes kan leveren met het PB logo erop. Dat die dingen binnnen een paar maanden kapot gaan maakt dan weinig uit.

Als ik nu een speler zou gaan aanschaffen zou ik toch als eerste bij iRiver gaan kijken.

[ Voor 12% gewijzigd door Wijnands op 29-10-2005 14:33 ]

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• RoD
  • Niet online

RoD

Wijnands schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:32:
PB loopt met de grote meute mee. Jan modaal ontdekt de mp3 speler en dus zoekt PB een fabriek in de volksrepubliek die een container spelertjes kan leveren met het PB logo erop. Dat die dingen binnnen een paar maanden kapot gaan maakt dan weinig uit.

Als ik nu een speler zou gaan aanschaffen zou ik toch als eerste bij iRiver gaan kijken.
Eensch, vooral ook omdat die flash spelers van iRiver erg in prijs gedaald zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Voor de duidelijkheid, ik ben dus zo' n Jan Modaal(!)...
Die Packard Bell audiodream was tot nu toe m' n enige mp3, en gezien mijn nare ervaringen ermee wil ik niet meer zo' n misstap begaan...

Ik heb ondertussen even naar die iRiver gezocht op internet, maar merk dat deze nog steeds ver boven de 200 euro uitsteken, en qua prijs dus niet in mn budget passen.Over welke modellen heb je het precies, misschien heb ik er over het hoofd gezien?
Waar ik trouwens op let zijn de afmetingen (die samsung yp t7z: 6,3 x 3,7 x 1,5 cm)

Bedankt voor de tips!

• RoD
  • Niet online

RoD

iRiver T20/T30, uber apparaatjes voor een nette prijs. Ook erg klein overigens. Ik heb de iRiver T20 512MB bij de MM gekocht voor 120 euro.

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Is een Creative Zen Nano ProPlus geen optie? Klein en niet duur. Creative kennende is het ook van goede kwaliteit. Heb er verder nog geen revieuws ofzo van gelezen. Maar volgens mij doet hij absoluut niet onder voor de iRiver T20 terwijl hij wel iets goedkoper is, en dat wil Jan Modaal natuurlijk graag ;)

• RoD
  • Niet online

RoD

Imho zijn de afmetingen tov de bediening veel beter bij iRiver, de Zen Nano Plus heeft een heel stuk kaal omhulsel.

Bovendien staat de T30 goedkoper in de Pricewatch, en is de T20 niet veel duurder.

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:35:
de Zen Nano Plus heeft een heel stuk kaal omhulsel.
Ja en? Dat maakt imho helemaal niets uit, kan alleen maar mooi/rustig zijn.
Bovendien staat de T30 goedkoper in de Pricewatch, en is de T20 niet veel duurder.
Maar de T30 is weer een heel stuk groter tov de T20 en de Zen Nano.

En hoezo is de bediening van de iRiver beter dan de Zen Nano?

• RoD
  • Niet online

RoD

KappuhH schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:41:
[...]
Ja en? Dat maakt imho helemaal niets uit, kan alleen maar mooi/rustig zijn.

[...]
Maar de T30 is weer een heel stuk groter tov de T20 en de Zen Nano.

En hoezo is de bediening van de iRiver beter dan de Zen Nano?
IMHO:

Dat maakt het lelijker (mijn mening) En ik vind de bediening beter omdat de knopjes op de T20 lekker groot zijn, makkelijk in te drukken, terwijl je maar een heel klein dingetje vast hebt. Bij de Zen Nano Plus zit je te pielen met van die klote knopjes.

Maargoed, dit is allemaal mijn mening, ik probeer slechts de TS advies te geven, dus kom zelf maar met een oordeel TS :)

En btw:
64 x 32 x 22 mm
om:
3.35cm x 6.55cm x 1.3cm
Alleen de dikte verschilt dus een krappe centimeter. Als het daarop moet aankomen...

De T20 is wel een stukje kleiner dan de Zen Nano Plus
57,5 x 27 x 14 mm
Maar zoals ik al zei, het is aan de TS wat ie wil.

[ Voor 18% gewijzigd door RoD op 29-10-2005 16:46 ]

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Welkom op Gathering of Tweakers. Voordat je hier begint te posten, raad ik je wel aan de Registratievoorwaarden en faq door te nemen. Zo is de topictitel die je nu gebruikt hebt erg onduidelijk.
Overigens is dit type vraag ( "welke van de X") niet (goed) op deze manier te beantwoorden. Zoals je ziet worden er eigenlijk alleen maar andere modellen aangedragen. Daar wordt het alleen maar moeilijker op. Zoek dus eerst zelf eens wat ervaringen op. Hier op GoT, maar ook op bijvoorbeeld Kieskeurig.nl of zoek zelf wat met Google. Succes! :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.