mja, nu al een uur bezig... en elke keer disconnect... andere server gaat prima maar Bladefist wil nietBootVluchteling schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:23:
ik speel al sinds 4 uur vanmiddag. je moet gewoon ff alt tab doen, ff surfen, en als je geluk heb, zie je je char list als je terug alt-tabbed ..
[off topic]Ja van sony moet je het hebben? Ben mijn nieuwe defecte flash player al 2 weken kwijt nu, poe poe wat een service![/off topic]bangkirai schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:22:
Gewoon stoppen met WOW als het niet bevalt, dat is enigste signaal wat werkt.
Blizzard is een van de meest arrogante game companies die er is en klanten service kennen ze niet.
Ze kunnen nog veel leren van sony bijvoorbeeld.
Face it, WOW is een megasucces en ze hebben gewoon problemen.. Ik heb er niet zoveel last van, en als je hier al niet tegen kunt dan neem je deze game te serieus.
[ Voor 18% gewijzigd door paradoXical op 02-11-2005 20:25 ]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
Je betaald wel voor de servers, het is net als in een winkel, jij betaald en verwacht een product terug dat werkt. Zo niet, sta je in je recht om hier tegen in te gaan.paradoXical schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:24:
[...]
[off topic]Ja van sony moet je het hebben? Ben mijn nieuwe defecte flash player al 2 weken kwijt nu, poe poe wat een service![/off topic]
Face it, WOW is een megasucces en ze hebben gewoon problemen.. Ik heb er niet zoveel last van, en als je hier al niet tegen kunt dan neem je deze game te serieus.
zoals iedereen weet is er verschil tussen problemen die kunnen voorkomen en problemen die niet mogen voorkomen.
We weten dat WoW een ontzettend groot succes is. de Community kent al miljoenen spelers. Het runnen van dit geheel gaat NOOIT (nobody is perfect) echt NOOIT zonder problemen. kabels die doorbranden, voedingen die er mee ophouden, softwarecrash van een server, iedereen die in deze branche zit weet waar ik het over heb. Dit zijn problemen die kunnen voorkomen en zijn ook niet tegen te houden.
Zoals het nu gaat mag dit natuurlijk niet. Iedere woensdag de welbekende downtime (en niet die van 03.00 to 11.00 maar die van 11.00 tot 23.00) wegens problemen, loginserver die down is (mijn pentium 200 draaide nog stabieler, en er stond zelfs windows op
), websites die down zijn, mensen die megalag hebben (mijn record staat op 14000 ms, twee weken terug), noem maar op.
Blizzard heeft heus wel door dat er iets mis is, maar het weten dat er iets mis is en iets kunnen doen zijn 2 dingen. En ja, er stromen miljoenen euro's binnen. Klopt, maar waar denk je dat die allemaal naar toe gaan? ooh, de severs hoeven niet onderhouden worden, de colocatie hoeft niet betaald te worden, de verbinding waar het aan hangt is volledig gratis, de mensen die dit allemaal bewerkstelligen en onderhouden zijn vrijwilligers, nog maar mijn mond te houden over Vivendi die boven Blizzard staat -_-
We weten dat WoW een ontzettend groot succes is. de Community kent al miljoenen spelers. Het runnen van dit geheel gaat NOOIT (nobody is perfect) echt NOOIT zonder problemen. kabels die doorbranden, voedingen die er mee ophouden, softwarecrash van een server, iedereen die in deze branche zit weet waar ik het over heb. Dit zijn problemen die kunnen voorkomen en zijn ook niet tegen te houden.
Zoals het nu gaat mag dit natuurlijk niet. Iedere woensdag de welbekende downtime (en niet die van 03.00 to 11.00 maar die van 11.00 tot 23.00) wegens problemen, loginserver die down is (mijn pentium 200 draaide nog stabieler, en er stond zelfs windows op
Blizzard heeft heus wel door dat er iets mis is, maar het weten dat er iets mis is en iets kunnen doen zijn 2 dingen. En ja, er stromen miljoenen euro's binnen. Klopt, maar waar denk je dat die allemaal naar toe gaan? ooh, de severs hoeven niet onderhouden worden, de colocatie hoeft niet betaald te worden, de verbinding waar het aan hangt is volledig gratis, de mensen die dit allemaal bewerkstelligen en onderhouden zijn vrijwilligers, nog maar mijn mond te houden over Vivendi die boven Blizzard staat -_-
Verwijderd
Natuurlijk is het te verwachten dat er probleempjes zullen zijn bij zo'n gigantisch succes. Maar je kan het ook overdrijven
Want alles goed en wel, maar je betaald voor een werkend product. Natuurlijk kan het er eens een uurtje ofzo uitliggen, maar het is echt heel vaak niet lkkr speelbaar. Dat vind ik persoonlijk te gek voor woorden. Mss weten ze wel dat er wat mis is, en ja, mss is het oplossen wel moeilijk. Maar zeg dan gewoon es eerlijk dat ze t ff niet weten vind ik dan. We worden nu constant aan het lijntje gehouden met het "thank you for your understandung/patience". De grens van mijn geduld is wel bijna bereikt.
nogmaals, natuurlijk kan het best moeilijk zijn om zulke problemen op te lossen, maar ZEG dat dat gewoon eens eerlijk, asl blizzard zijnde. En niet steeds doen alsof er niks is, terwijl de halve game plat ligt
nogmaals, natuurlijk kan het best moeilijk zijn om zulke problemen op te lossen, maar ZEG dat dat gewoon eens eerlijk, asl blizzard zijnde. En niet steeds doen alsof er niks is, terwijl de halve game plat ligt
Hier sluit ik me ook bij aan, heb nu dus ook eindelijk eens een klachtenmail gestuurd naar Bliz want nu wordt het me onderhand wel te erg. Krijg ik ook nog zo'n mooi mailtje binnen dat als ik nog meer mensen recruit ik een maand gratis kan spelen. Ja hallo! Leuke actie, maar nog meer mensen => nog meer lag, en ze kunnen het al niet bijbenen! Ik begin ze er nu echt steeds meer van te verdenken dat het ze alleen nog maar om het geld gaat onderhand.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:05:
Natuurlijk is het te verwachten dat er probleempjes zullen zijn bij zo'n gigantisch succes. Maar je kan het ook overdrijvenWant alles goed en wel, maar je betaald voor een werkend product. Natuurlijk kan het er eens een uurtje ofzo uitliggen, maar het is echt heel vaak niet lkkr speelbaar. Dat vind ik persoonlijk te gek voor woorden. Mss weten ze wel dat er wat mis is, en ja, mss is het oplossen wel moeilijk. Maar zeg dan gewoon es eerlijk dat ze t ff niet weten vind ik dan. We worden nu constant aan het lijntje gehouden met het "thank you for your understandung/patience". De grens van mijn geduld is wel bijna bereikt.

Ik wil zeggen, ik klaag niet gauw, maar nu hebben ze m'n grens toch wel bereikt.
Tesla Model Y RWD (2024)
even gaan opscheppen met mn school..
vorig jaar hadden wij kwaliteitsmanagement.. de naam zegt het al. het belangrijkste binnen alles waarbij meerdere mensen voorkomen is communicatie zonder communicatie is er geen begrip van de mensen, wat het alleen maar erger maakt. liegen is alleen nóg erger..
communicatie is teh key
vorig jaar hadden wij kwaliteitsmanagement.. de naam zegt het al. het belangrijkste binnen alles waarbij meerdere mensen voorkomen is communicatie zonder communicatie is er geen begrip van de mensen, wat het alleen maar erger maakt. liegen is alleen nóg erger..
communicatie is teh key
iddBootVluchteling schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:45:
even gaan opscheppen met mn school..
communicatie is teh key
"We are aware of this problem and we are trying to resolve this problem as soon as possible" is wel een erg beperkte manier van comminucatie. Dat heeft niks ermee te maken dat een server wat geld kost:P
🌞🍃
Cheer cheer cheer, Razorgore down voor de eerste keer, op naar vael nu...
Hij dropte rogue en warlock bracers plus een Hunters arcane trinket.
Dit lijkt me eigenlijk best een vette game, nadeel is alleen dat ik totaal geen geduld heb om alles uit te zoeken etc. Als ik zie in filmpjes hoeveel spells er wel niet zijn

Beroeps brabander
aangezien het toch minstens zon 240 uur duurt om al die spels te leren. heb je vast wel tijd genoed om uit te zoeken wat je moet doen.
En als je al denkt dat er veel spells zijn moet je de items en talents eens zien
Even wat anders. is er een plugin/optie om die "ding" van de BG-que uit te zetten ?
Word heel flauw van 3 kwartier dat ding aan te moeten horen
En als je al denkt dat er veel spells zijn moet je de items en talents eens zien
Even wat anders. is er een plugin/optie om die "ding" van de BG-que uit te zetten ?
Word heel flauw van 3 kwartier dat ding aan te moeten horen
[ Voor 26% gewijzigd door heuveltje op 03-11-2005 00:55 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
ja jongens ik ben er mee gestopt, veel plezier er nog mee !
/bye http://wow.allakhazam.com/profile.html?346419
duivels spel
duivels spel
Verwijderd
Tuurlijk heb je gelijk, alleen is het wel heel erg dat zowat 9 van de 10x als er een weekly restart of een content patch is dat er extra downtime is en dat het gewoon domweg niet goed doorgegeven wordt (als in de servers zijn up terwijl niemand door de auth server heen komt) Ik kan me best voorstellen dat bv bij een content patch er iets mis gaat (allemaal veranderingen) maar bij een wekenlijkse server restart vindt ik dat echt niet kunnen, Ik heb het bij vorige mmorpg's lang niet zo vaak gehad dat er wat mis was (ultima online/everquest/daoc etc)robobeat schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:56:
zoals iedereen weet is er verschil tussen problemen die kunnen voorkomen en problemen die niet mogen voorkomen.
Zoals het nu gaat mag dit natuurlijk niet. Iedere woensdag de welbekende downtime (en niet die van 03.00 to 11.00 maar die van 11.00 tot 23.00) wegens problemen, loginserver die down is (mijn pentium 200 draaide nog stabieler, en er stond zelfs windows op), websites die down zijn, mensen die megalag hebben (mijn record staat op 14000 ms, twee weken terug), noem maar op.
Verder tsja zooi geblaat ook van mij omdat ik gewoon snel weer wilde spelen
Lekker lekkervolder schreef op woensdag 02 november 2005 @ 23:50:
Surfin' paradise!
Verwijderd
Ik heb het idee dat er steeds meer ontevredenheid heerst over de speelbaarheid van WoW. De kwaliteit en service van Blizzard op het gebied van WoW gaat gewoon hard onderuit en ik ben dit dan ook eerlijk gezegt meer dan zat!
Het probleem dat Blizzard zich niet realiseert in mijn ogen is het volgende:
Mensen hebben niet altijd tijd en zin om een spel te spelen maar als ze dan tijd of zin hebben dan moet dit eigenlijk ook kunnen. Als er eens een keer een storing was op de servers kijk ala dan kan ik er nog vooruit komen maar het is gewoon elke week wel wat en vergeet dan niet de maintaince.
Ik heb namelijk niet altijd tijd om WoW te spelen wat ik dan ook betreur maar als ik dan kan en wil spelen dan moet dit gewoon kunnen en dan wel per direct.
Er zijn namelijk twee onnamelijke eisen die WoW heeft:
A) Er MOET een internetverbinding zijn;
Je betaalt 30 euro (ongeveer) dat is 0,50 cent per dag. (PREPAID KAARTEN)
Ik wil niet nu niet gaan zeiken over het spel of Blizzard in het algemeen, maar gewoon puur het feit dat ik soms letterlijk betaal terwijl ik niets terug krijg. Oh nee dat is niet waar je krijgt wel wat terug namelijk: gecompenseerde dagen. MAAR WAT HEB HIER AAN! Als ik geen tijd heb om te spelen lopen die dagen gewoon door, of je krijgt rested state! En wat dan als je level 60 bent? Blizzard had namelijk in mijn ogen kwaliteit kijk maar naar WC: ROC of TFT of DIABLO II LOD!
Inderdaad de oplossingen die Blizzard bied voor zijn problemen compenseren bij lange na de problemen niet die ze veroorzaken en dat is behoorlijk frustrerend. Ik denk ook dat de volgende mogelijkheden meer uitkomst bieden.
Betaal per werkelijke speeltijd: ik betaal liever 40 euro zodat ik een maand fulltime(8 uurtjes per dag) kan spelen dan 30 euro waarvan ik er uiteindelijk maar een week van gespeelt heb en vervolgens weer 30 moet uitgeven, ik ben dus uiteindelijk hiermee goedkoper uit. Ik kan namelijk nu 30 dagen lang spelen en heb nu niet alleen maar de mogelijkheid om 30 dagen te spelen.
Betalen per uur Tarief uitbrengen waarvan je uiteindelijk per uur betaalt net zoals bijvoorbeeld bij een internetcafe.
Misschien moet we gewoon wereldwijd een staking houden
zodat we van Blizzard een jaar lang gratis WoW mogen spelen. Ze verdienen namelijk miljoenen met dit spel... geloof me nu maar!
Ohja en ff voor de fun ik ben een lvl 37 Undeath Warlock in Bladefist!
Het probleem dat Blizzard zich niet realiseert in mijn ogen is het volgende:
Mensen hebben niet altijd tijd en zin om een spel te spelen maar als ze dan tijd of zin hebben dan moet dit eigenlijk ook kunnen. Als er eens een keer een storing was op de servers kijk ala dan kan ik er nog vooruit komen maar het is gewoon elke week wel wat en vergeet dan niet de maintaince.
Ik heb namelijk niet altijd tijd om WoW te spelen wat ik dan ook betreur maar als ik dan kan en wil spelen dan moet dit gewoon kunnen en dan wel per direct.
Er zijn namelijk twee onnamelijke eisen die WoW heeft:
A) Er MOET een internetverbinding zijn;
Ik wil niet nu niet gaan zeiken over het spel of Blizzard in het algemeen, maar gewoon puur het feit dat ik soms letterlijk betaal terwijl ik niets terug krijg. Oh nee dat is niet waar je krijgt wel wat terug namelijk: gecompenseerde dagen. MAAR WAT HEB HIER AAN! Als ik geen tijd heb om te spelen lopen die dagen gewoon door, of je krijgt rested state! En wat dan als je level 60 bent? Blizzard had namelijk in mijn ogen kwaliteit kijk maar naar WC: ROC of TFT of DIABLO II LOD!
Inderdaad de oplossingen die Blizzard bied voor zijn problemen compenseren bij lange na de problemen niet die ze veroorzaken en dat is behoorlijk frustrerend. Ik denk ook dat de volgende mogelijkheden meer uitkomst bieden.
Betaal per werkelijke speeltijd: ik betaal liever 40 euro zodat ik een maand fulltime(8 uurtjes per dag) kan spelen dan 30 euro waarvan ik er uiteindelijk maar een week van gespeelt heb en vervolgens weer 30 moet uitgeven, ik ben dus uiteindelijk hiermee goedkoper uit. Ik kan namelijk nu 30 dagen lang spelen en heb nu niet alleen maar de mogelijkheid om 30 dagen te spelen.
Betalen per uur Tarief uitbrengen waarvan je uiteindelijk per uur betaalt net zoals bijvoorbeeld bij een internetcafe.
Misschien moet we gewoon wereldwijd een staking houden

Ohja en ff voor de fun ik ben een lvl 37 Undeath Warlock in Bladefist!
Zonde van je stormrageVerwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 01:26:
duivels spel
Dat proberen de meeste guilds wel te voorkomen denk ik ,spelers eerst alle highend items geven dat ze er dan mee nokken. Maarja, dat weet je ook nooit.
Ik ben echt nog niet uitgekeken op wow hoor, en als er lag is kan je toch gewoon ff niet spelen? Ik snap niet wat iedeeen loopt te zeiken.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
BR heb ragnaros down
helaas kon ik er niet bijzijn omdat ik van Blizzard niet mocht inloggen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb gister toch heel de avond gespeeld. 85 latency, ging prima. Alleen die authentication...
Verwijderd
Serieus hebben we Raggie down-=BoKKiE=- schreef op donderdag 03 november 2005 @ 07:24:
BR heb ragnaros down
Ik ben benieuwd wat er zo al gedropt is van die overgrote vuurtje
ik kwam dus authentication niet doorIll-Skillz schreef op donderdag 03 november 2005 @ 07:34:
Ik heb gister toch heel de avond gespeeld. 85 latency, ging prima. Alleen die authentication...
half 10 heb ik het maar opgegeven en ben k een film gaan kijken
naja vanavond laat thuis zal dan wel weer werken, wel balen dat ik de rag kill gemist heb

@Puyol => guild forum
oh ja de loot
Dragon's Blood Cape
Dragonstalker's Legguards
Band of Sulfuras
Bonereaver's Edge
Stormrage Legguards
[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 03-11-2005 08:07 ]
Verwijderd
Ja ik had het nu al gelezen op ons forum, ik kwam gisteren plusminus om 19.30 door de aanmeldings procedure. Maar om 21.00 uur vloog ik er uit door een storing bij @home-=BoKKiE=- schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:05:
[...]
ik kwam dus authentication niet door
half 10 heb ik het maar opgegeven en ben k een film gaan kijken
naja vanavond laat thuis zal dan wel weer werken, wel balen dat ik de rag kill gemist heb
@Puyol => guild forum
oh ja de loot
Dragon's Blood Cape
Dragonstalker's Legguards
Band of Sulfuras
Bonereaver's Edge
Stormrage Legguards
Ik speel sinds zaterdag op Venture Co maar ik heb daar geen lag ervaren terwijl de start area's toch goed volzitten. Gisteren duurde het inloggen wat langer maar heb verder de hele avond gespeelt.
was geen lagKaap schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:20:
Ik speel sinds zaterdag op Venture Co maar ik heb daar geen lag ervaren terwijl de start area's toch goed volzitten. Gisteren duurde het inloggen wat langer maar heb verder de hele avond gespeelt.
waren wat problemen met authenticatie die op bloodscalp ennog 3 andere servers tot zeker 20:00 geduurd hebben
Alleen jammer dat BR members die raggie neer hebben gehaald zeiden dat dit de 1e serieuze poging was. Als je 2 tanks hebt boven de 300 fire res dan zullen er vast wel eerdere serieuze pogingen gedaan zijn.
mocht bovenstaande onjuist zijn, excuses : P
desalnietemin: gefeli : )
wij gaan vanavond weer een poging doen voor onyxia, als we genoeg members hebben, er zijn waarschijnlijk te weinig man omdat we onyxia nog niet neer hebben dat de slackers zich niet inschrijven...
grote kans op whipen = weinig aanmeldingen : /
wij gaan vanavond weer een poging doen voor onyxia, als we genoeg members hebben, er zijn waarschijnlijk te weinig man omdat we onyxia nog niet neer hebben dat de slackers zich niet inschrijven...
veel van onze dps zat nog onder de maat qua FR tevens hebben we tot op heden ook nooit pots gebruiktImdaMned schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:27:
Alleen jammer dat BR members die raggie neer hebben gehaald zeiden dat dit de 1e serieuze poging was. Als je 2 tanks hebt boven de 300 fire res dan zullen er vast wel eerdere serieuze pogingen gedaan zijn.
mja en over de onyxia tries
geven jullie daar dkp voor? gewoon ACHTERAF dkp geven aan de mensen die meegaan
dan heb je de volgende keer ook aanmeldingen
[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 03-11-2005 08:37 ]
ga je em verkopen?Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 01:26:
duivels spel
@Blackraven : Gratz met Ragnaros downen!
@Zeurmensen, laat me raden, jullie zit niet een in business/werk waarmee je met netwerken/computersystemen en 3e partijen werkt? Het is inderdaad jammer als je een avond of 2 niet kan spelen maar het is niet het einde van de wereld. Ook al denken jullie dat het Blizzard niet intresseert dat durf ik je te zeggen van wel, al die engineers die met de servers te maken hebben zweten heus wel zodra ze merken dat er iets down is!
En trouwens, de auth server kan wel goed zijn, maar als de routering of switch of hubje van Sweex is dan kun je de hele kwaliteit van de verbinding ook vergeten. Check eens rond op GoT over problemen met switches ed., Blizzard kan dat ook hebben en als je geen oplossing krijgt is het verrekte lastig om een goede uptime te verzorgen.
En please kap met die onzinnige troep van "Ik kap ermee want het is klote!"
Als je zo graag wilt stoppen omdat de service zo brak is dan please doe dat lekker rustig voor jezelf.
/Rant
@Zeurmensen, laat me raden, jullie zit niet een in business/werk waarmee je met netwerken/computersystemen en 3e partijen werkt? Het is inderdaad jammer als je een avond of 2 niet kan spelen maar het is niet het einde van de wereld. Ook al denken jullie dat het Blizzard niet intresseert dat durf ik je te zeggen van wel, al die engineers die met de servers te maken hebben zweten heus wel zodra ze merken dat er iets down is!
En trouwens, de auth server kan wel goed zijn, maar als de routering of switch of hubje van Sweex is dan kun je de hele kwaliteit van de verbinding ook vergeten. Check eens rond op GoT over problemen met switches ed., Blizzard kan dat ook hebben en als je geen oplossing krijgt is het verrekte lastig om een goede uptime te verzorgen.
Als je zo graag wilt stoppen omdat de service zo brak is dan please doe dat lekker rustig voor jezelf.
/Rant

Verwijderd
Na, ja wat FR gear betreft hoop ik zo snel mogelijk friendly te kunnen worden met de Thorium Brotherhood om daarna door te stomen naar revered. Bij friendly status kan ik namelijk de molten helm pattern kopen en bij revered de molten belt pattern. Zijn belangrijke items met FR stats. Daarnaast zitten er ook nog leuke stats. op voor mijn Rogue. 
En aangezien ik op dit moment de enigste elemental LW er ben, kan ik wel iets betekenen voor de guild, en nou maar hopen dat de rest mij hierbij helpt.
En aangezien ik op dit moment de enigste elemental LW er ben, kan ik wel iets betekenen voor de guild, en nou maar hopen dat de rest mij hierbij helpt.
Jullie kunnen ook @ realm forums/irc vragen of iemand ze voor jullie wil makenVerwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:57:
Na, ja wat FR gear betreft hoop ik zo snel mogelijk friendly te kunnen worden met de Thorium Brotherhood om daarna door te stomen naar revered. Bij friendly status kan ik namelijk de molten helm pattern kopen en bij revered de molten belt pattern. Zijn belangrijke items met FR stats. Daarnaast zitten er ook nog leuke stats. op voor mijn Rogue.
Het is wel het handigst om iemand met 2 crafting professions revered te laten worden omdat je dan dus met 2 professions er van kan profiteren (bv elemental LW en tailor)
En waarom dropt ragnaros bij jullie 5 epics en bij ons maar 4
Ik heb trouwens sinds eergister 173fire ress unbuffed, is dit een beetje netjes als mage voor BWL?
[ Voor 5% gewijzigd door Puc van S. op 03-11-2005 09:04 ]
Weet iemand hoe het zit met de server Aggramar? Volgens de realm status pagina zou deze server up moeten zijn maar als ik inlog komt het niet in mijn lijstje voor van servers????
- oef, laat maar ik kijk gewoon niet goed genoeg -
- oef, laat maar ik kijk gewoon niet goed genoeg -
[ Voor 15% gewijzigd door DWARQ op 03-11-2005 09:09 ]
Rangaros favors HordeM1lamb3r schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:02:
[...]
En waarom dropt ragnaros bij jullie 5 epics en bij ons maar 4
Ik heb trouwens sinds eergister 173fire ress unbuffed, is dit een beetje netjes als mage voor BWL?
Rsextio had ook 5 epics waaronder Malistars (NEED) en Perdition Blade was ook gisteravond
mayb iets van na de maintenance? down vanavond ff rag om te checken anders
Dit was echt onze eerste serieuze try. we hebben hem hiervoor ook wel eens gedaan maar dat waren tries om de sons beter onder controle te krijgen.ImdaMned schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:27:
Gisteren dus voor het eerst 100% Full out gegaan en dat ging dus erg goed =D
We wilden em eik gister killen, maarja als er om 2100 maar 20 man online zijn omdat de rest niet kan inloggen, en we door de lag van eergister gestopt zijn na geddon-=BoKKiE=- schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:08:
[...]
Rangaros favors Horde![]()
Rsextio had ook 5 epics waaronder Malistars (NEED) en Perdition Blade was ook gisteravond
mayb iets van na de maintenance? down vanavond ff rag om te checken anders
Oftwel dan moeten we em vandaag maar killen idd
En hopen dat we dan morgen genoeg man hebben voor Razorgore, want opzich gaat het wel lekker daar nu, van de laatste 3 pogingen 2x in fase2 gekomen, alleen door een foutje kregen de tanks geen aggro (de pally die als laatste de orb gebruikte deed meteen devine shield toen razor op hem afkwam waarna hij dus achter de healers aanging
En de keer dat we niet in fase 2 kwam was omdat degene die de orb gebruikte om aggro van de mobs te krijgen niet had aangegeven dat hij zover was, en hij dus geen heals kreeg en razor los liep
^^ met hemRaseriaN schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:54:
@Blackraven : Gratz met Ragnaros downen!
/Rant
Blijkbaar heb je er zelf ook de ballen verstand van, want dan wist je hier vast ook wel te vertellen dar als jij 1 miljoen klanten hebt, je service niet gewoon enkele avonden kan falen, dat kan je gewoon niet maken. Mijn bedrijf heeft dan maar 15.000 klanten en we zijn afhankelijk van 2 externe partijen mbt netwerken. Maar als ons netwerk problemen vertoont en we dit niet binnen 2 uur oplossen, dan worden we daar dik op afgerekent. Daar maak je afspraken over met leveranciers.RaseriaN schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:54:
@Zeurmensen, laat me raden, jullie zit niet een in business/werk waarmee je met netwerken/computersystemen en 3e partijen werkt?
Blijkbaar heeft Blizzard Europe gewoon belachelijk slechte afspraken gemaakt met hun serviceproviders.
En verder vind ik de klachten terecht want het is niet zomaar 2 avonden, er zijn week in, week uit gewoon latencyproblemen en andere downtime. Als 1 avond in de maand onspeelbaar is hoor je dan amper iemand over, maar bij WoW is het elke week hetzelfde liedje.
Ik heb zelf geen last er van gehad maar vanuit mijn beroep begrijp ik de klachten wel degelijk.
Mja, die ene tank hier... 400+ FR, mag dat ook?ImdaMned schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:27:
Note: we hebben em neergekregen met 33 man, was dat al gezegd?
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Geen ideeWouter schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:30:
[...]
Mja, die ene tank hier... 400+ FR, mag dat ook?Maaruh, de hoogte van je FR heeft nix te maken met het aantal pogingen dat je gedaan hebt @ Ragnaros. Bij ons is FR gewoon verplicht totaan een bepaalde waarde als je je wil inschrijven voor een raid.
Wij hadden om kwart over 8 rond de 25-30 man onlineM1lamb3r schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:13:
[...]
We wilden em eik gister killen, maarja als er om 2100 maar 20 man online zijn omdat de rest niet kan inloggen, en we door de lag van eergister gestopt zijn na geddon
Oftwel dan moeten we em vandaag maar killen idd
Uiteindelijk kwamen er rustig aan wat mensen bij, en gingen we Domo doen. We hebben zelfs 2 rogues moeten laten tanken omdat we veels te weinig hadden =D en de try ging uiteindelijk ook zo fokking slecht dat we ons moesten schamen
Dacht dat het onmogelijk was op Rag te gaan gezien domo al ZOOO fout ging, maar tryen kon gelukkig altijd. 1e try: verneukt, kregen de sons niet onder controle. 2e try echt super sons hadden we onder controle maar ze waren er nog during rag en dat verneukte het. 3e try all out gegaan met alles wat we aan pots/buffs/etc hadden en hij ging dus op het nippertje down
ik heb FFS tot 3 uur vannacht gewoon wakker gezeten omdat ik niet kon slapen door de adrenaline die door me lijf rushte. het blijft gewoon heerlijk^^
Je weet ook dat meer dan 315 niet nutteloos is omdat je met 400 FR nog altijd meer Knockbacks resist dan met 315?M1lamb3r schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:32:
[...]
Geen idee(btw je weet dat FR boven 315 nutteloos is
aangezien resistance gecapped is op 75%)
Kennelijk niet
Alliance altijd.,....
Nee boven de 315 is niet nutteloos, Als je hierboven nog FR hebt, heb je nog steeds meer kans om Knockbacks te resistenM1lamb3r schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:32:
[...]
Geen idee(btw je weet dat FR boven 315 nutteloos is
aangezien resistance gecapped is op 75%)
tss gaan we hier nou ook al spammenWouter schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:34:
[...]
Je weet ook dat meer dan 315 niet nutteloos is omdat je met 400 FR nog altijd meer Knockbacks resist dan met 315?
Kennelijk niet
Alliance altijd.,....
Zoals ik zei dus
Maargoed, tís alliance, can't blame him 
Zal wel komen doordat ie tevaak de Reaper van Doremu op z'n hoofd gehad heeft in AB
@ Jag: Laat em maar komen
Zal wel komen doordat ie tevaak de Reaper van Doremu op z'n hoofd gehad heeft in AB
@ Jag: Laat em maar komen
[ Voor 14% gewijzigd door Wouter185 op 03-11-2005 09:37 ]
=D maar doremu doet ook verdomd pijn ;p eigenlijk zou mijn sham ook nieuwe gear moeten verzamelen gezien de respec die ik gedaan heb, alleen geen zin in ;/
Mja, kan ik me voorstellen, maar een paar keer DM Tribute en een paar keer West en je hebt et allemaal.
Maar dan heb je ook wat. Gisteren vlak voordat we begonnen met MC deed ik ff AB (as you know). Voor het eerst 2 alliance achter elkaar ge-1-hit. Eerst een priest, toen een mage, alle2 in 1 seconde
(De paladin rende weg....)
Maar dan heb je ook wat. Gisteren vlak voordat we begonnen met MC deed ik ff AB (as you know). Voor het eerst 2 alliance achter elkaar ge-1-hit. Eerst een priest, toen een mage, alle2 in 1 seconde
Verwijderd
kun je een lijstje maken van je fr gear?Wouter schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:30:
Mja, die ene tank hier... 400+ FR, mag dat ook?
urban legend of werkelijkheid... link naar bevestiging van een blue aubM1lamb3r schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:32:
btw je weet dat FR boven 315 nutteloos is
Bedankt dat je meteen als niets wetend afschilderd, ben ik blij omKaap schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:29:
[...]
Blijkbaar heb je er zelf ook de ballen verstand van, want dan wist je hier vast ook wel te vertellen dar als jij 1 miljoen klanten hebt, je service niet gewoon enkele avonden kan falen, dat kan je gewoon niet maken. Mijn bedrijf heeft dan maar 15.000 klanten en we zijn afhankelijk van 2 externe partijen mbt netwerken. Maar als ons netwerk problemen vertoont en we dit niet binnen 2 uur oplossen, dan worden we daar dik op afgerekent. Daar maak je afspraken over met leveranciers.
Blijkbaar heeft Blizzard Europe gewoon belachelijk slechte afspraken gemaakt met hun serviceproviders.
En verder vind ik de klachten terecht want het is niet zomaar 2 avonden, er zijn week in, week uit gewoon latencyproblemen en andere downtime. Als 1 avond in de maand onspeelbaar is hoor je dan amper iemand over, maar bij WoW is het elke week hetzelfde liedje.
Ik heb zelf geen last er van gehad maar vanuit mijn beroep begrijp ik de klachten wel degelijk.
Het is inderdaad niet echt helemaal normaal maar ik heb er zelf ook geen last van en heel veel mensen meer die ik ken hebben er geen last van. Het enige waar ik moe van word is dat constante gezanik hier over de lag/downtime enzo, het is inderdaad fijn om te weten dat je niet de enige bent met de problemen.
Het probleem is, het probleem is niet te peilen.. de een heeft het wel, de ander heeft het niet en het is wisselvallig!
Maargoed, nfi.. elke keer dat gezanik word ik simpel van
Hoor/zie de hele dag niks anders op mn werk
The higher your resistance score in relation to the level of the attacking caster, the higher your average resistance percentage, up to a maximum of 75%.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:41:
[...]
kun je een lijstje maken van je fr gear?
[...]
urban legend of werkelijkheid... link naar bevestiging van een blue aub
http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/resistances.html
voor zover ik me herriner is die knockback een spell
(ow en alle games dat ik in AB heb gezeten heb ik gewonnen, het was dan ook maar 1x
Verwijderd
Nou, ik vraag wel af hoeveel FR potions dit grapje nu gekost heeft. Ik neem aan dat Zolo geen potion meer over had na de big event in MC
De volgende stap is dan BWL lijkt mij zo en hopen dat we die ook snel tot farm status kunnen verheffen. Ik zie het wel zitten straks met mijn Rogue om voledig in Bloodfang Armor aan de eerste quest's van WoW the burning crusade te beginnen
Dat kan ikVerwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:41:
[...]
kun je een lijstje maken van je fr gear?
[...]
Die 400+ FR is met MotW, FR Totem & LBRS Buff.
Head: Dark Iron Helm + Resillience Libram
Neck: Onyxia Key ofc
Back: Onyxia Scale Cloak + FR enchant
Chest: Might Chest
Bracers: Dark Iron Bracers
Gloves:Dark Iron Gauntlets
Belt: Unmelting Ice Girdle (zeer binnenkort Might hoop ik
Legs: Dark Iron Leggings (zonder Resillience, ligt al wel klaar)
Boots: Valor (omfg!!! wtfBBQ! Ja, maar dit weekend +20 fr boots uit Strat Baronside)
Ring1: 19 FR Greeny
Ring2: Ring of Binding
Trinket1: Hyper Radiant Flame Reflector
Trinket2: Hyper Radiant Flame Reflector
That's it
Verwijderd
Het is toch wel raar dat sommige ppl er geen last van hebben, de latency-issues zijn toch wel redelijk groot atm. Nu is het wel zo dat het voor sommige classes lastiger is dan voor andere (auto-shot ftw), maar een latency die constant boven de 600 zit is gewoon _te_ veel (en de lagspikes van 10+ seconden).RaseriaN schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:42:
[...]
Bedankt dat je meteen als niets wetend afschilderd, ben ik blij om
Het is inderdaad niet echt helemaal normaal maar ik heb er zelf ook geen last van en heel veel mensen meer die ik ken hebben er geen last van. Het enige waar ik moe van word is dat constante gezanik hier over de lag/downtime enzo, het is inderdaad fijn om te weten dat je niet de enige bent met de problemen.
Het probleem is, het probleem is niet te peilen.. de een heeft het wel, de ander heeft het niet en het is wisselvallig!
Maargoed, nfi.. elke keer dat gezanik word ik simpel van
Hoor/zie de hele dag niks anders op mn werk
Ik sprak een GM hierover en die ging een aantal algemene vragen stellen;
- wanneer heb je lag?
- hoeveel MS?
- welke provider heb je? (O_O, dit heb ik meteen de kop ingedrukt, CS-server met 16 man met pings van <100, heb ik hem even medegedeeld, dat maakt het meteen erg onwaarschijnlijk dat de hoge latency aan de provider (of mij) zou liggen)).
- etc.
allemaal vragen waaruit ik nou niet echt het gevoel kreeg dat ze al weten waar het aan ligt -_-
400+ fr? hoeveel hp heb je daarmee unbuffed? 4k?Wouter schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:30:
[...]
Mja, die ene tank hier... 400+ FR, mag dat ook?Maaruh, de hoogte van je FR heeft nix te maken met het aantal pogingen dat je gedaan hebt @ Ragnaros. Bij ons is FR gewoon verplicht totaan een bepaalde waarde als je je wil inschrijven voor een raid.
1k'tje meer UBGimbooze schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:49:
[...]
400+ fr? hoeveel hp heb je daarmee unbuffed? 4k?
Voor ons (Nightwatchers) is Nefarian dan ook eindelijk neer.
3x op rij de kleuren combinatie Blue en Red.
Deze combinatie werd als moeilijkst gevonden. Na hierop vele whipes kwamen we steeds vaker hiervoor bij en gisteren alle keren alleen ging MainTank paar keer heel snel dood(deze details ga ik niet vertellen *iemand die en cloak vergeet*).
4de op realm(Twisting Nether) en uurtje ervoor killde Last Stand hem (weer meer druk).
De loot staat op deze screenshot.
http://pocus.beyondascend...crnShot_110305_001942.jpg
Deze combinatie werd als moeilijkst gevonden. Na hierop vele whipes kwamen we steeds vaker hiervoor bij en gisteren alle keren alleen ging MainTank paar keer heel snel dood(deze details ga ik niet vertellen *iemand die en cloak vergeet*).
4de op realm(Twisting Nether) en uurtje ervoor killde Last Stand hem (weer meer druk).
Nothing more to say...
Verwijderd
Op BloodFeather realm? Want bij No Name guild waar ik in zit was het precies hetzelfde deze weekvolder schreef op woensdag 02 november 2005 @ 23:50:
Dat is ook iets wat ik zo hekel aan Blizzard. Ze gaan er altijd vanuit dat het probleem niet bij hun ligt en proberen het probleem bij de gebruiker te leggen (of zijn ISP). Terwijl je als bedrijf bij meerdere klachten er gewoon steevast vanuit moet gaan dat het aan jou ligt.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:49:
Ik sprak een GM hierover en die ging een aantal algemene vragen stellen;
- wanneer heb je lag?
- hoeveel MS?
- welke provider heb je? (O_O, dit heb ik meteen de kop ingedrukt, CS-server met 16 man met pings van <100, heb ik hem even medegedeeld, dat maakt het meteen erg onwaarschijnlijk dat de hoge latency aan de provider (of mij) zou liggen)).
- etc.
allemaal vragen waaruit ik nou niet echt het gevoel kreeg dat ze al weten waar het aan ligt -_-
Verwijderd
Van welke mod zijn die verticaal geplaatste knopjes in het itemvenster?LMD schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:58:
[...]
Ja wouter, je ownt!
Ik baal echt als een stekker dat ik er gister niet was
Auto in parkeren lukte niet zo goed..
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Grats!LMD schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:58:
Wij komen nog steeds maar niet voorbij die klote minions -_-
En dat cloak verhaal, ik ken 't... had het zelf ook twee keer gister op ebonroc en flamegor
Bij Flamegor kreeg ik de dot niet eens... ik kreeg gewoon een shadowflame van 18k op mn flikker -_-
Verwijderd
Gratz ^^ wij gaan eerdaags met serieuze plannen naar bwlLMD schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:58:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 10:37 ]
Nee op Neptulon, zoals in mijn profiel staatVerwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:59:
[...]
Op BloodFeather realm? Want bij No Name guild waar ik in zit was het precies hetzelfde deze weeken vael is nu ook down haha tof gevecht met die buffs.
@Snappie88: Veel geduld en een hoop repairgeld
Met nog 4 a 5 eieren te gaan de warriors omstebeurt fear en de mages frostnova, we hadden op de laatste try 31 man in leven om Razor te bevechten.
Razor zelf is een watje, low dps en ff pauze na een crit
Volgens mij gaat het kiten bij de allies met druids.
Dat is Nurfed.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:04:
[...]
Van welke mod zijn die verticaal geplaatste knopjes in het itemvenster?
Verwijderd
Ik was er ook niet niet bij, maar desondanks was het een bijzondere avond. Je voelt toch dat je enigzins een bijdrage hebt geleverd, ook al was het geestelijkMrVegeta schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:05:
[...]
Ja wouter, je ownt!
Ik baal echt als een stekker dat ik er gister niet was
Auto in parkeren lukte niet zo goed..
Ik zit net op de realm forums van mijn server te kijken. Er is gewoon een guild op horde welke pro-Burning Legion zijn en verder alles verafschuwen.
Ze doen ook actief aan propaganda:
Ze doen ook actief aan propaganda:
Ik vind het eigenlijk wel heel erg tof dat roleplaying. En probeer er zelf ook aan mee te doen. Sommige zijn wel erg fanatiek, zoals boven aangegeven.Powerful, mighty Taurens! Proud warriors and hunters, brave shamen, grand druids, I bless you in the name of Sargeras.
Soon the Burning Legion’s forces will take this world and put it to the torch. It is a day that we should pray for and welcome. Azeroth will no longer provide shelter for the weak. When the time comes only the pious and the strong shall earn a place in the Legion’s ranks. It will be a place most suited to the impressive and potent Tauren.
The coming of shadow and flame will be a holy event and there will be no place for blasphemers and non-believers. I beseech thee, great Taurens, to open your eyes to reality and see that chaos and depravity are the only true constants in the universe. Order is perverse. Lord Sargeras in his ultimate wisdom has seen this – it is the truth!
But the Tauren are led astray by the misguided bleatings of the Earthmother. The worship of this false idol is nothing more than cultural incarceration. You are shackled to the land. Only service to the Legion’s armies can offer you the fulfilment of your true potential.
I beseech thee once again, listen to my words of truth. I come to you as a friend to offer you salvation.
Great Taurens, consider my words. Join with FOE, take my offer and swear allegiance to the Dread Titan. Only in our ranks will you achieve your potential – to rule in dominion over the pathetic and the weak.
Woei! gister even snel Scholomance in om m'n LF helm te halen (voor de zoveelste keer), wil die groep ineens dat blood gaan halen, okay is goed... dropped Skullflame Shield pally 1 rolled, warrior 1 en 2 rolled, ik rol en win! m'n eerste echte epic (naast een verkochte Krol Blade en m'n Darkmoon Trinklet)
Flames!!!
Flames!!!
ach zolang het bij een spellteje blijft vind ik het ook wel leuk, maar die echte fanaten die enkel een ding als goede zien zijn in de echte wereld maar gevaarlijk
Yay, weer een rank omhoog gegaan, nog 1tje te gaan tot Legionnaire, en dan kan ik ophouden met honor grinden. 
Vanavond gaan we MC weer in voor Luci t/m Shazzrah, ben benieuwd hoelang we erover gaan doen.
Vanavond gaan we MC weer in voor Luci t/m Shazzrah, ben benieuwd hoelang we erover gaan doen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
AHUM KUCH HATSJOESnappie88 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 01:56:
[...]
Lekker lekkerCraftwerk gaat ook binnenkort naar Razorgore toe, heb je nog toevallig wat goede tips? (Alliance guild btw, dus geen easy mode voor ons
)
Das een goeie ;p
Wat ik me eigenlijk afvraag is hoe jij (en vele anderen) die bar aan de onderkant van je scherm (waar je spells etc staan) zo 'klein krijgen'. Is dat de resolutie? Want ik speelde vroeger ook op 1600x1200 (heb nu een TFT) maar kan me niet herinneren dat die bar kleiner werd.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:04:
[...]
Van welke mod zijn die verticaal geplaatste knopjes in het itemvenster?
En als iemand een goede mod weet waarmee je de HP/MP/etc van je partymembers of target kan zien ben ik ook erg blij
(en ja, heb al gezocht, maar die UI sites beginnen een gigantische rotzooi te worden. De ene helft doet het niet, de andere helft is out of date en doet het voor de helft, en de overgebleven mods zijn of nutteloos, of zitten in een pakket wat ik niet wil
Surfin' paradise!
Verwijderd
MIJN ZWAARD! NEEED! Vertel me alsjeblieft dat jullie het aan je beste 31/20 warrior gegeven hebt, want van die verhalen van Pallies met Ashkandi moet ik echt huilenLMD schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:58:
Nja gelukkig heb ik nie zoveel need meer, gisteren dropte Rags eindelijk (denk: na 3 maanden pas weer een 2h-er) een Bonereaver's Edge, dus die was voor mij
Zal je natuurlijk zien dat volgende RaidID er een Untamed Blade, Draconic Cleaver, Maladath en als we Nef killen, een Ashkandi dropt maar ja dat is weer typisch mijn "geluk".
Ik gebruik nerfed, net zoals die in dat screenshot. Daarmee kun je je actionbars apart isntellen en ook scalen. Mijn 2 actionbars voor skills zijn 85% van normale grote en mijn actionbar voor pots, bandages en ook mijn bagbar zijn 75%.Snappie88 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:30:
[...]
Wat ik me eigenlijk afvraag is hoe jij (en vele anderen) die bar aan de onderkant van je scherm (waar je spells etc staan) zo 'klein krijgen'. Is dat de resolutie? Want ik speelde vroeger ook op 1600x1200 (heb nu een TFT) maar kan me niet herinneren dat die bar kleiner werd.
En als iemand een goede mod weet waarmee je de HP/MP/etc van je partymembers of target kan zien ben ik ook erg blij
(en ja, heb al gezocht, maar die UI sites beginnen een gigantische rotzooi te worden. De ene helft doet het niet, de andere helft is out of date en doet het voor de helft, en de overgebleven mods zijn of nutteloos, of zitten in een pakket wat ik niet wil)
Imo blijft Nurfed ook de beste die er is. Je kan zoveel naar wens instellen zoals je wilt, en het ziet er gewoon perfect uit ^^
Hij kan ook in video options UI scale omlaag hebben gegooid.Kaap schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:37:
[...]
Ik gebruik nerfed, net zoals die in dat screenshot. Daarmee kun je je actionbars apart isntellen en ook scalen. Mijn 2 actionbars voor skills zijn 85% van normale grote en mijn actionbar voor pots, bandages en ook mijn bagbar zijn 75%.
Verwijderd
In het topic op de frontpage: nieuws: Blizzard: maker van spyware of van een betere wereld? werd een "probleem" gepost waar mensen die het niet eens zijn met de EULA van WoW het weleens moeilijk zouden kunnen krijgen met het geld terugkrijgen.
Ik heb toen het volgende mailtje naar blizzard gestuurd:
IIG wat mensen @ de frontpage vroegen of ik het hier wilde posten, dus vandaar.
Ik heb toen het volgende mailtje naar blizzard gestuurd:
En heb zojuist het volgende mailtje teruggekregen:Dear Sir/Madam,
Today I bought your game "World of Warcraft". Unfortunately there are some
paragraphs in the EULA which I disagree with. I returned to my retailer here
in The Netherlands, to get my money back. However he did not want to take
the game back, because it is possible that I made a copy. Of course I did
not.
I explained to the dealer that your EULA is shown during installation and
therefor I could not have known that I do not agree with this before
purchase. He stuck to the copy story.
Since I disagree with the EULA I cannot install the game, can't play it and
therefor cannot use the product which I payed ?50 for.
I wonder how I can go about getting my money back. Do you have a return
policy? I would be happy to send the game back to where-ever you want
(assuming its a freepost address) and I'm also willing to accept any kind of
payement (cheque, money order, bank transfer, paypal transfer etc etc)
With kind regards,
Benjamin ********
Lijkt me een goede replyGreetings,
We apologize if you are unsatisfied with our product. If you wish to be refunded for your purchase, please contact Vivendi corporate support using the information below:
North American residents only: 800-757-7707 (dial option 1 on the main recording)
Other areas: Please use this link - ("http://www.blizzard.com/inblizz/icontact.shtml") to find the game distributor nearest you.
Refunds are only available for World of Warcraft if purchased within the last 30 days. When calling the number above for a refund please have your proof of purchase and purchase date available.
If you have already set up an actual game account for World of Warcraft, and would like assistance with account cancellation, please call our Billing & Account Services team between 9:00 am and 6:00 pm Pacific Time at 800-59-BLIZZARD (800-592-5499) or by emailing Billing@Blizzard.com. Customers in Australia should call 1-800-041-378.
Regards,
Peter N
Blizzard Entertainment
http://www.blizzard.com/support
*zucht*Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:49:
Weer iemand die niks van peeringproblemen snapt.
Ze zijn bezig gegevens te verzamelen over het probleem. Dat ze willen weten welke providers problemen geven op welke tijden is niet meer dan logisch, ze moeten gewoon met alle mogelijkheiden rekening houden.
Ik speel op Argent Dawn, een volle server, en heb al een tijd geen last meer van lag. Iemand anders heeft continue 500ms of meer lag. Snap je dan niet dat dit problemen zijn die HEEL moeilijk te doorgronden zijn? Dit zijn hele complexe systemen, en die hebben complexe problemen. Als je vindt dat je voor die XX euro per maand het recht hebt op compleet probleemloze servers raad ik je aan je account te cancellen en te wachten tot over een half jaar ofzo die problemen opgelost zijn, want dit gaat gewoon nog wel even duren.
Ja het is vervelend, maar ik weet zeker dat ze druk aan het werk zijn die problemen op te lossen. Het is helaas niet zo makkelijk als even een nieuwe switch er in hangen, of een extra kabeltje te trekken.
https://niels.nu
heb je geen linkje naar je gear 400+fr en 5k hp vind ik wel heel aardig!
Ja klopt maar dan verklein je ook echt alles. Bij mij staat mijn UI-scale op 90% en daarna verklein ik de rest nogmaals.M1lamb3r schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:39:
[...]
Hij kan ook in video options UI scale omlaag hebben gegooid.
Oh, en on a lighter note: gisteren 48 gedinged en weer de BGs ingeweest. Moet zeggen dat het verschil tussen 44 en 48 enorm is
Ik heb nu wat PvP (+sta) gear, betere PW:Shield en PW:Fort, en 3 punten in Imp. PW:Shield. Elke 15 sec kunnen shielden is ERG fijn. Geeft je toch een paar seconden waarin je ongestoord kunt healen. 1v1 overleef ik meestal wel lang genoeg om mezelf en anderen te healen zodat die persoon wat anders kan gaan doen.
https://niels.nu
Ik zit momenteel op stage, maar zal eens kijken of ik je vanavond blij kan maken met een [PrtSc].MantaMania schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:04:
[...]
heb je geen linkje naar je gear 400+fr en 5k hp vind ik wel heel aardig!
Neem aan dat je het allemaal goed gelezen hebt, 400+ FR = Buffed, 5K unbuffed, dus m'n screenie zal nooit 100% naar je wens zijn
[ Voor 19% gewijzigd door Wouter185 op 03-11-2005 12:10 ]
let wel dat hij cheatWouter schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:09:
[...]
Ik zit momenteel op stage, maar zal eens kijken of ik je vanavond blij kan maken met een [PrtSc].
Bokje, kan je AUB wachten met posten tot nadat ik m'n eigen post ge-edit heb?
Je weet dat ik binnen 20 secs altijd m'n post nog een keer edit, of je let nooit op @ Br forum
Je weet dat ik binnen 20 secs altijd m'n post nog een keer edit, of je let nooit op @ Br forum
ahhh oke dat scheelt natuurlijk maar weet je hoeveel je unbuffed hebt?Wouter schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:09:
[...]
Ik zit momenteel op stage, maar zal eens kijken of ik je vanavond blij kan maken met een [PrtSc].
Neem aan dat je het allemaal goed gelezen hebt, 400+ FR = Buffed, 5K unbuffed, dus m'n screenie zal nooit 100% naar je wens zijn
Ik hoop dat wij vijfde worden danLMD schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:58:
.
Dat je meer kans op leven hebt met 15 in plaats van 30 seconden shield cooldown verbaast me niks. Verbaast me dat je het zolang zonder overleeft hebHydra schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:08:
Oh, en on a lighter note: gisteren 48 gedinged en weer de BGs ingeweest. Moet zeggen dat het verschil tussen 44 en 48 enorm isIk heb nu wat PvP (+sta) gear, betere PW:Shield en PW:Fort, en 3 punten in Imp. PW:Shield. Elke 15 sec kunnen shielden is ERG fijn. Geeft je toch een paar seconden waarin je ongestoord kunt healen. 1v1 overleef ik meestal wel lang genoeg om mezelf en anderen te healen zodat die persoon wat anders kan gaan doen.
Kwam pasgeleden een shadow priest tegen tijdens een UBRS run die op level 60 nog steeds 30 seconden cooldown had. Leuk als je een mage wilt shielden en je moet wachten op iemand weakened soul van 30 seconden.
|{ brrr }] |
of je doet het in 1x goedWouter schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:11:
Bokje, kan je AUB wachten met posten tot nadat ik m'n eigen post ge-edit heb?
Dat deed ik ook in BG, shield, stonden er 5 lui op me te meppen, heale heale + renew + shield en dan hopen dat de rest van je party oplet "OMFG IM GETTING ATTACKDED!!" en die lui gaan hakke..Hydra schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:08:
Oh, en on a lighter note: gisteren 48 gedinged en weer de BGs ingeweest. Moet zeggen dat het verschil tussen 44 en 48 enorm isIk heb nu wat PvP (+sta) gear, betere PW:Shield en PW:Fort, en 3 punten in Imp. PW:Shield. Elke 15 sec kunnen shielden is ERG fijn. Geeft je toch een paar seconden waarin je ongestoord kunt healen. 1v1 overleef ik meestal wel lang genoeg om mezelf en anderen te healen zodat die persoon wat anders kan gaan doen.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Wat unbuffed? FR?HP? En als je HP bedoeld; in m'n Melee outfit of in m'n FR outfit?MantaMania schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:19:
[...]
ahhh oke dat scheelt natuurlijk maar weet je hoeveel je unbuffed hebt?
kut trainer, of gemaakt door een nub priest
PoH FTW 
Ach dit is mij nog niet echt overkomen, alleen toen ik tijdens 1 van de 1e mc raids zat te msnen met mijn vriendin terwijl er lui dood gingen van die bites van de corehounds...
Hihi..
Ach dit is mij nog niet echt overkomen, alleen toen ik tijdens 1 van de 1e mc raids zat te msnen met mijn vriendin terwijl er lui dood gingen van die bites van de corehounds...
Hihi..
Verwijderd
Komop zeg, het is nu al weken een probleem en er zijn, wat? 500.000 accounts in Europa? Mass-mail ze dan een vragenlijst met deze vragen, genoeg ppl die ze wel willen helpen hoor.Hydra schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:59:
[...]
*zucht*
Weer iemand die niks van peeringproblemen snapt.
Ze zijn bezig gegevens te verzamelen over het probleem. Dat ze willen weten welke providers problemen geven op welke tijden is niet meer dan logisch, ze moeten gewoon met alle mogelijkheiden rekening houden.
Ik speel op Argent Dawn, een volle server, en heb al een tijd geen last meer van lag. Iemand anders heeft continue 500ms of meer lag. Snap je dan niet dat dit problemen zijn die HEEL moeilijk te doorgronden zijn? Dit zijn hele complexe systemen, en die hebben complexe problemen. Als je vindt dat je voor die XX euro per maand het recht hebt op compleet probleemloze servers raad ik je aan je account te cancellen en te wachten tot over een half jaar ofzo die problemen opgelost zijn, want dit gaat gewoon nog wel even duren.
Ja het is vervelend, maar ik weet zeker dat ze druk aan het werk zijn die problemen op te lossen. Het is helaas niet zo makkelijk als even een nieuwe switch er in hangen, of een extra kabeltje te trekken.
Ik hoef geen peering-guru te zijn om dit irritant te vinden.
_uiteraard_ vind ik dat ik dat ik recht heb op _zo goed als_ probleemloze servers als ik daar 12E per maand voor betaal en nu _even_ mijn account stopzetten in natuurlijk onzin als je een leuke groep met players hebt waar je graag raids mee doet.
Ik ben echt niet de eerste die zeurt over dit soort problemen en wil ze graag helpen met gegevens, ik heb ook alles netjes beantwoord. Daarmee kwam het erop neer dat ik hún heb geholpen en zij niet mij, en daar was die ticket wel voor. Aan het probleem dat ik had konden ze natuurlijk niets doen/oplossen/potions refunden.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 13:47 ]
Ja een warrior heeft hem en heeft daarna een respec gedaan voor zover ik weet, ben niet veel later off-line gegaan om te gaan slapen... had eindgesprek en toets.... *sliep er half*Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:36:
[...]
MIJN ZWAARD! NEEED! Vertel me alsjeblieft dat jullie het aan je beste 31/20 warrior gegeven hebt, want van die verhalen van Pallies met Ashkandi moet ik echt huilen(Anduin Lothar was a Pally, Pally sword!!!1111).
Nja gelukkig heb ik nie zoveel need meer, gisteren dropte Rags eindelijk (denk: na 3 maanden pas weer een 2h-er) een Bonereaver's Edge, dus die was voor mij
Zal je natuurlijk zien dat volgende RaidID er een Untamed Blade, Draconic Cleaver, Maladath en als we Nef killen, een Ashkandi dropt maar ja dat is weer typisch mijn "geluk".
Kaap thanks
Voor meer info over interface http://pocus.beyondascended.net (zal hem komend weekend eens een update gegeven, nu school weer veel afgerond en tijd over)
Movie komt nog, link staat dan wel op http://nightwatchers.cjb.net
Record met fraps is met aoe wel erg heavy voor je frames per seconden... maar meestel 10+
Nothing more to say...
su6 en vertel het maar op ircMJ85 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:22:
[...]
Ik hoop dat wij vijfde worden danGisteren het tanken op ebonroc verfijnd (Laatste try bleef hij rond 35% Steken) en zullen we hem vanavond wel doden denk ik. Flamegor next
Nothing more to say...
Image is niet helemaal up2dateSnappie88 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:30:
[...]
Wat ik me eigenlijk afvraag is hoe jij (en vele anderen) die bar aan de onderkant van je scherm (waar je spells etc staan) zo 'klein krijgen'. Is dat de resolutie? Want ik speelde vroeger ook op 1600x1200 (heb nu een TFT) maar kan me niet herinneren dat die bar kleiner werd.
(en ja, heb al gezocht, maar die UI sites beginnen een gigantische rotzooi te worden. De ene helft doet het niet, de andere helft is out of date en doet het voor de helft, en de overgebleven mods zijn of nutteloos, of zitten in een pakket wat ik niet wil)
http://pocus.beyondascend...enshots/Video_Options.jpg
Staat iets meer aan naardar ik van 1024 mb ram naar 2048 mb ram gegaan te zijn.
Scale hem helemaal op zijn kleinst en speel 1280x1024 lagere resolutie met scaling levert blur op, zal wel iets met tft te maken hebben
Nothing more to say...
Wat een gruwelijk onoverzichtelijke zooi iconsLMD schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:07:
[...]
Image is niet helemaal up2date
http://pocus.beyondascend...enshots/Video_Options.jpg
Staat iets meer aan naardar ik van 1024 mb ram naar 2048 mb ram gegaan te zijn.
Scale hem helemaal op zijn kleinst en speel 1280x1024 lagere resolutie met scaling levert blur op, zal wel iets met tft te maken hebben
WEBN & chill (@IBKR)
Idd, et zijn er wel erg veel. Maargoed, mijn scherm is ook een puinzooi qua buttons. Alleen door spelenderwijs steeds knopjes toe te voegen leer je er vanzelf mee spelen. Voor anderen blijft het meestal een teringbende
Dat screenshot is oud en alleen voor de settings 
Huidige look
^^ en dan missen de keybindings op de extra bars van blizzard dat is wel jammer, maar goed ken door vaak te spelen ken je ze uit je hoofd op den duur
Vaak te gebruiken leer je snel
Huidige look
^^ en dan missen de keybindings op de extra bars van blizzard dat is wel jammer, maar goed ken door vaak te spelen ken je ze uit je hoofd op den duur
Nothing more to say...
Tattersail! Haha die zat in mijn Dark Age of Camelot guildLMD schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:51:
Dat screenshot is oud en alleen voor de settings
Huidige look
WEBN & chill (@IBKR)
Ik zit met mijn guild. Drunk northrend united, nou vast bij vael.
We hebben 2 weken geleden voor het eerst Razorgore verslagen en gister weer.
Maar die vael wilt maar niet lukken, beste attempt 18%
We zijn een horde guild, en we hebben gewoon goed equipte mensen in de guild.
Heeft iemand hier nog goeie tips voor deze baas?
Ik hoor ook genoeg mensen zeggen dat dit de moeilijkste baas is in Bwl na nefarium natuurlijk
We hebben 2 weken geleden voor het eerst Razorgore verslagen en gister weer.
Maar die vael wilt maar niet lukken, beste attempt 18%
We zijn een horde guild, en we hebben gewoon goed equipte mensen in de guild.
Heeft iemand hier nog goeie tips voor deze baas?
Ik hoor ook genoeg mensen zeggen dat dit de moeilijkste baas is in Bwl na nefarium natuurlijk
Ik hoefde niet eens naar de username te kijken om te weten aan wie deze tekst toebehoorde
Dit topic is gesloten.