[DPC] Crew meet

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
20 november is het weer zover; een DPC-Crew meet. Rond 1300 uur zullen we bij Gronik weer het een en ander gaan bespreken.

Het doel:
1) Elkaar opnieuw een beetje IRL leren kennen ivm de nieuwe crewleden
2) Lopende zaken bespreken en beslissingen nemen

"Ja fijn...en wat moeten wij daarmee?" zul je denken. Nou let op: jullie mogen de agenda bij punt 2 bepalen (nah ja...beïnvloeden). Heb jij dingen/suggesties/kritiekpunten waarvan je denkt "daar moeten ze het es een keer over hebben in de crew", dan is nu het moment om ze mee te delen. Je kan ze in dit topic posten of, als je het liever niet openbaar doet, mailen naar het crewadres.

Inleveren kan tot en met de 13e. (daarna kan ook wel, maar het is niet zeker dat het dan behandeld kan worden, en zo kunnen we er op voorbereiden).

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Mischien is het handig even de onderwerpen die al op de agenda staan even te noemen ivm dubbel werk ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-06 11:25

Bud_s

Team Anticimex & Lock

psies, ik is ook wel benieuwd, en heb zelfs misschien nog wel wat voor op de agenda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

ik ga proberen hierbij te zijn, maar dan moet ik wel een danswijdstrijd afzeggen of ik moet gelijk vanuit steenwijk doorrijden met m'n danspartner............maar ik weet niet of daar zin in heeft en of ze mag komen

[ Voor 7% gewijzigd door white_panther op 29-10-2005 00:28 ]

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:19

SandStar

DPC-Crew

Zandster

white_panther schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:28:
ik ga proberen hierbij te zijn, maar dan moet ik wel een danswijdstrijd afzeggen of ik moet gelijk vanuit steenwijk doorrijden met m'n danspartner............maar ik weet niet of daar zin in heeft en of ze mag komen
Ik ben bang dat alleen crewleden op deze vergadering aanwezig zullen zijn. Meer uitleg staat in een pm op IRC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Je gaat me toch niet zeggen dat er geen ideeën meer zijn?

Anders kan het mss een item worden dat de Nederlanders taallessen volgen?

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
De voorlopige agende kun je hieronder vinden. Daarnaast zijn er uit de verschillende groepen ook nog punten aangedragen. Deze zullen we later in de agenda verwerken.
1. open van de vergadering.
2. notullen van de vorige vergadering.
3. DPC-Gear.
4. Het grote verloop binnen de crew.
5. Het aanstellen van een nieuwe Hoofd-Beheer.

x. Punten vanuit de DPC
x+1. Rondvraag
x+2. Sluiten van de vergadering
x+3. ergens eten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Ik zou graag het volgende willen aankaarten: een re-evaluatie van de vertrekpremies.
Graag zou ik deze losgekoppeld zien van de ancienniteit.

Meerbepaald heb ik het over Pim's vertrekpremie. Ik heb via een anonieme bron in de crew vernomen (ik ga iisschots hier niet vernoemen) hoeveel Pim exact gekregen heeft! Dit was buiten proporties en legt een zware hypotheek op de resterende en toekomstige nieuwe leden van de crew! Dit kan natuurlijk niet.

</kick>

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Een evaluatie van de functieomschrijvingen (allemaal) binnen DPC. Wellicht zijn de omschrijvingen niet dekkend voor de daadwerkelijke functie in zowel positieve of negatieve zin.

Kortgezegd. Komt de functieomschrijving overeen met het gewenste daadwerkelijke takenpakket?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Blue_man schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 08:46:
Ik zou graag het volgende willen aankaarten: een re-evaluatie van de vertrekpremies.
Graag zou ik deze losgekoppeld zien van de ancienniteit.

Meerbepaald heb ik het over Pim's vertrekpremie. Ik heb via een anonieme bron in de crew vernomen (ik ga iisschots hier niet vernoemen) hoeveel Pim exact gekregen heeft! Dit was buiten proporties en legt een zware hypotheek op de resterende en toekomstige nieuwe leden van de crew! Dit kan natuurlijk niet.

Pfff, en dan heb ik nog niet eens een euro voor elke DPCH gekregen die ik gepost heb :/
(die claim ligt er nog)

voor mensen die niet verder denken dan dit: het is een grapje he

On-topic:
Ik heb een lijstje met dingen bedacht die in een ander forum staan op dit moment

[ Voor 6% gewijzigd door Pim. op 01-11-2005 09:05 ]

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-07 11:20

mcB

2 puntjes van mij;

* DPC als spokesman richting een project
De afgelopen paar jaar is de kritiek op de projecten TSC en D2OL flink toegenomen. Redenen hiervoor zijn de stats die er op regelmatige basis uitliggen en de resultaten die achter gehouden worden / er niet zijn.
Het ongenoegen was naar mijn mening ook erg duidelijk binnen DPC te merken. Veel members en subteams schakelden over naar andere projecten. De gebrekkige communicatie en de statsoutages frustreerdern velen, waarvan een handjevol de forums van de projecten bestookten met vragen en verzoeken om commentaar.
DPC is een grote wereldwijd gerespecteerde groep en zal naar mijn mening (zoveel mogelijk) als 1 groep moeten communiceren richting de projectorganisaties. Het lijkt mij dat een verzoek (of in extreme gevallen dreigement einde project voor DPC) van DPC wat meer druk op de ketel kan zetten. Jaren van zeuren door de 'kleintjes' op de projectforums heeft tot nu toe nog nauwelijks iets opgeleverd.
Ik haal hier nu een voorbeeld aan, maar mijn punt is dat DPC als groep gaat communiceren richting projectorganisaties via een aangewezen persoon.

* Nieuwe projecten
DPC kent nu een aardig rijtje projecten. Sommigen hebben de status officieel, sommigen doet DPC mee, maar zijn nog relatief onbekend.
Mijn vragen hieromtrent zijn; Wanneer wordt een nieuw project aangenomen, wie bepaalt dat en op grond waarvan wordt een project een officieel DPC project?

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Laatst online: 14-05-2022
ik vraag me ook wel af wat men wil gaan doen met leeg lopende projecten, ik noem nu even D2ol. hier is veel kritiek op zoals hier boven me staat en ook omdat we flink outnumbered worden is het niet een aantrekkelijk project om aan mee te doen. je ziet dan ook dan veel teams vertrekken en er nauwlijks nieuwe teams meer erbij komen.

we hebben nieteens elke dag een volle top30. en ik verwacht dat volgend jaar of als we worden ingehaald er nog een aantal teams zullen vertrekken. blijft DPC dan toch trouw aan zo'n project en blijven we een DPCH posten voor bijv 10man of sluiten we zo'n project af en zoeken we iets nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

mcB schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 09:13:

* Nieuwe projecten
DPC kent nu een aardig rijtje projecten. Sommigen hebben de status officieel, sommigen doet DPC mee, maar zijn nog relatief onbekend.
Mijn vragen hieromtrent zijn; Wanneer wordt een nieuw project aangenomen, wie bepaalt dat en op grond waarvan wordt een project een officieel DPC project?
Dit staat vrij duidelijk in de FAQ ;)

Tevens denk ik dat we voor de communicatie naar een project een PV hebben.
Doet die zijn werk niet goed dan vind ik dat leden daar een opmerking over kunnen maken bij de crew.
Daar zit immers de opper PV in die dan een beoordeling en een terug koppeling kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

ik mis de WVTTK op de agenda :+

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
We hebben een rondvraag, daar mogen andere onderwerken ter sprake komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-07 11:20

mcB

Anoniem: 40441 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:03:
[...]

Dit staat vrij duidelijk in de FAQ ;)
Ben ik niet helemaal met je eens. Neem nu bijvoorbeeld de verschillende BOINC projecten. Stuk voor stuk doet DPC er aan mee. Stuk voor stuk voldoen ze aan de eisen die DPC aan de projecten stelt, maar toch zijn het geen 'officiele' DPC projecten. Het punt dat ik dus inbreng is 'wanneer bepaalt wie of een nieuw/ander project een officieel DPC project is'
Tevens denk ik dat we voor de communicatie naar een project een PV hebben.
Doet die zijn werk niet goed dan vind ik dat leden daar een opmerking over kunnen maken bij de crew.
Daar zit immers de opper PV in die dan een beoordeling en een terug koppeling kan geven.
Prima dat dat een taak is voor de PV. Dat we PV's hebben voor communicatie tussen DPC en project wisten velen al. Dat we met z'n allen bij de PV aan moeten kloppen om uit naam van DPC iest richting een project communiceren waarschijnlijk niet.

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Zie dus ook mijn eerste post van deze draad

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05 15:45
Ik ga ervan uit dat de agenda aangevuld wordt met eventuele kritiekpunten aangevoerd in [Discussie] Functioneren van de DPC-crew en de Rosetta@home kwestie?

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-03 14:08

Kristof

is een Belgisch product

het is nu zondagavond
Veel DPCers zitte dus nu in spanning af te wachten naar de uitslag :D
Mat is er besproken, en wat is het resultaat?

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
We waren rond 16:30 uur klaar met veraderen, daarna nog even napraten en toen op weg naar huis.
De notullen worden in de komende dagen uitgewerkt en zullen daarna hier gepost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Yup, iedereen heeft nieuwe aders en is nu aan het wachten op de notulen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118292

Kristof schreef op zondag 20 november 2005 @ 19:23:
het is nu zondagavond
Veel DPCers zitte dus nu in spanning af te wachten naar de uitslag :D
Mat is er besproken, en wat is het resultaat?
Had je dat echt vanavond al verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-03 14:08

Kristof

is een Belgisch product

Verwacht niet, maar het moest maar eens zijn he... :D
Nu ja, we zullen ze wel even de tijd geven, dan kunnen ze zich alvast voorbereiden op de commentaar die de DPC'ers erop (kunnen) hebben :+

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
Ben wel benieuwd trouwens wie er genotuleerd heeft. Ik heb gemerkt bij vergaderen
dat er meestal niemand zin heeft om die taak op zich te nemen.
Misschien hebben ze wel een 'vrijwilliger' aangewezen ;)

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Kuuke heeft zich vrijwillig aangeboden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

iisschots schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:13:
Kuuke heeft is zich vrijwillig aangeboden aangewezen :)
Arme man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-04 18:33
Een Chineese vrijwilliger dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Ja, lekker goedkoop :P
We als DPC niet zo rijk :)

[ontopic]
Hij heeft het echt zelf aangeboden, eerst zou DJklungel (vrijwillig aangewezen :P ) maar die heeft griep.

[ Voor 24% gewijzigd door iisschots op 21-11-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Aan de notulen wordt gewerkt.

Nadeel van crewleden op leeftijd is dat ze na een lange autorit thuis op de bank in slaap vallen. Geen telefoon meer horen en pas ver na middernacht wakker worden.....

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
Ach het is een hobby en er hangen geen levens van af :)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

ColdFusion schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:21:
Ach het is een hobby en er hangen geen levens van af :)
dat zeg jij . realiteit is veel harder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
Nou dan ben je wel erg ver heen hoor :P Maar in jouw geval is dat al algemeen bekend :Y)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Gewonden? Of andere spannende nieuwtjes die we al horen te weten? >:)

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118292

Nee (nog) geen gewonden die komen pas na de eventuele rellen in de voorsteden van 'crewstad' wanneer de leden het gevoel zouden (gaan) krijgen dat uit de (nog komende) notulen zou blijken de de inwoners van crewstad de achterban niet begrepen hebben ... (8>

hmmm lees elders dan R@H officieel is geworden, er komen dus GEEN gewonden, want er blijken geen rellen nodig in de voorsteden van crewstad :D

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 118292 op 22-11-2005 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-04 18:33
** schop ** ... figuurlijk eh :) maarrreuhm, 't Is intussen alweer vrijdag ....
Die "notulen" moeten toch niet eerst via zevenentwintig taal-commissies mag ik hopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

Geplaatst op vrijdag 25 november 2005 01:00 < is dit een normale tijd voor jou ? tijd dat ik MaRain weer eens op de hoogte breng van de nachtelijke escapades van ColdRain :)

ontopic

* Anoniem: 63996 houdt het niet meer van de notulenspanning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
Ik snap niet dat ze er geen opname van gemaakt hebben en het via een mp3tje ter beschikking stellen ;)

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Die is er wel geweest maar er zit een vuile brom onder de gesprekken, het schijnt dat iisschots aan het zingen was :P

Pagina: 1