[iPod] Playlist nummer toevoegen aan huidige afspeellijst*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 18:37

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Ik wil graag een nummer kunnen toevoegen die de ipod in de que zet als het huidige nr is afgelopen. Net zoals bij Winamp/WM player. Is dit mogelijk. Dus tijdens het luisteren van een playlist, door de database gaan en nummers toevoegen aan de huidige playlist (eventueel ook nog de volgorde aanpassen).

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
niemand? Het lijkt me niet zo'n moeilijke vraag? maw subtiele kick?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
On the Go playlists, is ongeveer wat je zoekt. Je hebt alleen geen bestaande playlist waar je wat aan toe kan voegen, en deze word vervolgens, als je dat wilt op de computer gezet.

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Sage schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:49:
On the Go playlists, is ongeveer wat je zoekt. Je hebt alleen geen bestaande playlist waar je wat aan toe kan voegen, en deze word vervolgens, als je dat wilt op de computer gezet.
Ja die ken ik, maar is toch net wat anders. Maar met andere woorden, het zit er niet op? of is her wellicht additionele dsoftware voor waardoor je het wel voor elkaar krijgt. Ik wil een beetje dat juke box idee erin hebben..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Nee zit er niet op, jammer genoeg. Zou inderdaad zeer handig zijn, nu moet je alles namelijk in die mobiele playlist zetten en vervolgens elke keer daar naar terug gaan. Is een beetje minder.

Maar om eerlijk te zin mis ik het niet, ik vind de iPod persoonlijk te onoverzichtelijk om constant nummers op te zoeken op zon klein schermpje. Ik mis een beetje de search functie die iTunes heeft, maar dat word redelijk lastig omdat op een iPod voor elkaar te krijgen. :X
Gewoon goede playlists maken, ik heb er ook aardig wat, en je zal er niet zoveel last van hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door Sage op 29-10-2005 22:06 ]

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
Even een kleine titel edit :),"Ipod playlist nummer toevoegen aan huidige afspeellijst " > "[iPod] Playlist nummer toevoegen aan huidige afspeellijst*".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Sage schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:05:
Nee zit er niet op, jammer genoeg. Zou inderdaad zeer handig zijn, nu moet je alles namelijk in die mobiele playlist zetten en vervolgens elke keer daar naar terug gaan. Is een beetje minder.

Maar om eerlijk te zin mis ik het niet, ik vind de iPod persoonlijk te onoverzichtelijk om constant nummers op te zoeken op zon klein schermpje. Ik mis een beetje de search functie die iTunes heeft, maar dat word redelijk lastig omdat op een iPod voor elkaar te krijgen. :X
Gewoon goede playlists maken, ik heb er ook aardig wat, en je zal er niet zoveel last van hebben.
Tjsa, ik mis het dus wel een beetje :P. Search functie zou idd erg handig zijn. Ik heb de 60gb variant en het aantal nummers en artiesten neemt dan ook gestaag toe (zit nu op zon 4000 nr's.) Het scrollen kan dan soms nog weleens langer duren. Goede playlists is denk ik idd een belangrijk iets.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Hmm ik ben er inmiddels toch achtergekomen dat er wat mogelijkheden zijn.

Je kunt als je de playlist 'on the go' aan het afspelen ben, naar andere nummers browsen en deze dan vervolgens aan de playlist toevoegen door de middelste knop ingedrukt te houden. Op deze manier kun je dus inderdaad net als bij winamp je nummers toevoegen aan de huidige afspeellijst.
Is het ook nog mogelijk om de volgorde van die playlist aan te passen (op je ipod zelf)?
Volgens mij niet, maar wie weet? Iemand hier informatie over?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Nee dat kan niet, dat zou een vrij lastige bedoening worden ook, met die paar knopjes :P

Wel kun je je huidige on-the-go opslaan/wissen en een nieuwe beginnen :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
leokennis schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:15:
Nee dat kan niet, dat zou een vrij lastige bedoening worden ook, met die paar knopjes :P

Wel kun je je huidige on-the-go opslaan/wissen en een nieuwe beginnen :)
Moeilijk? Nee hoor, je gaat op een nr staan in de playlist. Drukt op een knop en met de draaischijf draai je het nr naar boven of naar beneden? What's the problem?

Basement Bios ---- Exo-S

Pagina: 1