Toon posts:

melding ntldr ontbreekt

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op een oude PC waar ik een nieuw moederbord gezet had en daarna windows Xp kreeg ik na aktivatie bij microsoft va service pack 2 de melding NTLDR Ontbreekt Het kan komen doordat dit een crack is geweest
Mijn oude programma is op deze PC al eerder via een gecrashte schijf verdwenen, vandaar deze poging
In en poging dit ongedaan te maken ,maakte ik een Cd boot, via Barts Cd rom boot disc zonder reslultaat versie 1. Ik wil er een wederom een andere Xp versie op deze pc zetten die dan legaal zal moeten zijn.
Ik wil dit pas doen als ik zeker weet dat bv het moederbord niet opnieuw gecrashed is. Het resetten vai jumpers daarna eveneens geen ersultaat Kent iemand dit probleem en zijn deze pogingen de laatste mgl heden? _/-\o_

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-03 14:15
je doet je Nick in ieder geval geen "eer"aan... ;)

Naar mijn idee(wat ik uit je verhaal op kan maken, snap het niet erg goed) is dat je niet kan installeren? probeer dan gewoon eens je "legale"versie. lijkt me een kant en klare oplossing :)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Tsja, als het een crack is geweest heb je hier eigenlijk al je recht op hulp al verspeeld ;)

Maar heb je Windows Operating Systems - FAQ en Windows Operating Systems - Howto's and Guides al gezien en de GoT search gebruikt? Dat lijkt me namelijk je eerste startpunt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Tja dat krijg je he, als je met van die kraks aan de slag gaat..

spijt me, kan denk ook niet verder helpen. (Installeer nou maar met de orginele cd, je zult zien dat het werkt.)

-edit: en nou optyften, zie sig/ondertitel.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 00:32 ]

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:32

lordsnow

I know nothing

Je zou de Recovery (Herstel) Console kunnen gebruiken, en FDISK /MBR (en/of FIXBOOT en/of FIXMBR) proberen.

Of anders kan je het betreffende bestand ook van de Windows CD naar de C: schijf kunnen kopieren, ook in de Recovery Console. Maar hier is ZAT over te vinden:

http://www.google.com/search?hl=en&q=NTLDR+Ontbreekt
http://oplossing.be/index...on=display;threadid=15037
etc etc

[ Voor 3% gewijzigd door lordsnow op 28-10-2005 00:36 ]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-03 19:32

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

The_Eagle schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:29:
Tsja, als het een crack is geweest heb je hier eigenlijk al je recht op hulp al verspeeld ;)
Inderdaad ja, maar om toch nog even een erg kleine helpende hand te bieden:

Zoeken op Google
Zoeken op GoT

Maar dit had je zelf ook wel mogen bedenken hoor. Beetje inzet tonen kan geen kwaad.

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 28-10-2005 00:34 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

... net na de crack een missende NTLDR he... he.. waardeloze crack. Ya know that is waarom sommige tweakers software kopen... over het algemeen moet het werken..oh ja..en je krijgt support!

There is no place like ::1

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.