Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Quick reply weg in niet-laatste-pagina's (2)

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:48
Zoals ik al eerder heb voorgesteld in [rml][ tpl] Quick reply weg in niet-laatste-pagina's[/rml], is het misschien een idee om de quick reply in niet-laatste pagina's te verwijderen? Het gebeurt regelmatig dat mensen een reply tikken en vervolgens zien dat het topic nog pagina's verder doorloopt.

Eén oplossing is om een melding te geven wanneer er nog meer pagina's van een bepaald topic zijn. Wat ook kan is de quickreply alleen nog weer te geven op de allerlaatste pagina.

[ Voor 4% gewijzigd door Mithrandir op 26-10-2005 23:18 ]

Verbouwing

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Dan gaat toch het hele idee van Quick reply weg? :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:33
Waarom dat? Waarom is het dan ineens niet meer quick? Je kunt toch niet reageren als je nog nieteens de laatste pagina gelezen hebt? Lijkt me dat je dan nooit weet of iemand anders al hetzelfde gepost heeft?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Volgens mij komt het niet zo vaak voor, de meeste mensen letten gelukkig gewoon op bij het posten :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
djluc schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:45:
Waarom dat? Waarom is het dan ineens niet meer quick? Je kunt toch niet reageren als je nog nieteens de laatste pagina gelezen hebt? Lijkt me dat je dan nooit weet of iemand anders al hetzelfde gepost heeft?
Omdat dat volgens mij niet voor elk topic van belang is. Als er naar ervaring met een dienst of product gevraagd wordt, is het niet altijd nodig dat alles doorgelezen wordt. Of bij een afscheidstopic van een mod. Er zullen vast nog wel andere voorbeelden op te noemen zijn. :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Ik maak bij tijd en wijlen, ik probeer wel op te letten :P , inderdaad die fout. Ik denk dat je op zich de hele quickreply weg kan halen op de niet-laaste pagina's, de topics die je níét tot het eind hoeft te lezen zijn er maar een paar, ik lees van geen enkel topic niet minstens de laatste posts voor te posten..., en bovendien is een klikje naar de laatste pagina ook niet echt moeilijk. Een waarschuwing zou ik anders ook erg prettig vinden :) .

DM!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 23:57
Of misschien op een niet-laatste pagina een knopje maken waarmee je hem uit kan klappen. Dus dat hij standaard ingeklapt staat op niet-laatste pagina's, met een kleine melding van "Dit is niet de laatste pagina" oid, en dat je hem dan met een knopje weer tevoorschijn kan halen? :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Kayshin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-03-2018

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Spoilers inklappen, QR inklappen, willen we opeens een geheel inklapbaar forum hebben ofzo?

Ik vind het persoonlijk geen ramp als de QR op elke pagina staat, ik kijk meestal zelf al verder of een bepaald antwoord gegeven is. En soms wil ik gewoon, ook al zou het al gezegd kunnen zijn, een reactie geven ergens op. Dan zou ik dus eerst naar de laatste pagina of naar post reply moeten gaan wil ik een reply maken...

My personal videoteek: -Clique-; -NMe- is een snol!

• Mithrandir
Kayshin schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:02:
Spoilers inklappen, QR inklappen, willen we opeens een geheel inklapbaar forum hebben ofzo?

Ik vind het persoonlijk geen ramp als de QR op elke pagina staat, ik kijk meestal zelf al verder of een bepaald antwoord gegeven is. En soms wil ik gewoon, ook al zou het al gezegd kunnen zijn, een reactie geven ergens op. Dan zou ik dus eerst naar de laatste pagina of naar post reply moeten gaan wil ik een reply maken...
Dat is het punt van mij. Vaak geven mensen dan ergens een reactie op wat al helemaal doorgekauwd is op de pagina's die volgen. En dan is je reply op dat moment alleen nog maar overbodig.

Verbouwing

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:32

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
dus wat stopt mij (de niet lezer maar wel snel antwoord willen geven) om gelijk op de post reply knop te drukken en alsnodg mijn vraag neer te zetten die al 100 keer beantwoord is? No offence, maar je kunt ook je doel voorbij schieten :)

• Mithrandir
Het gaat erom dat het minder makkelijk gebeurt. Een quick reply is precies wat de naam zegt. En ik denk dat het ook gewoon goed aangeeft dat je de laatste pagina nog niet bereikt hebt.

Verbouwing

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het "lees verder" linkje geeft m.i. al duidelijk aan dat je nog niet op het eind van het topic zit; de QR verbergen vind ik dus een beetje over-done...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.