jup geeft hier ook geen kick... even afwachten dusbeschuitfluiter schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:32:
is travian.nl down?
zucht... en weer online
[ Voor 8% gewijzigd door sPENKMAN op 27-01-2006 10:37 ]
Eve char: Warock <TEST>
jup geeft hier ook geen kick... even afwachten dusbeschuitfluiter schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:32:
is travian.nl down?
[ Voor 8% gewijzigd door sPENKMAN op 27-01-2006 10:37 ]
Eve char: Warock <TEST>
Verwijderd
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Een extra snelle ronde die een paar weken duurt. Beperkte aantal spelers, dus voor degenen die er snel bij willen zijn. Is wel al gestart dacht ik
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Verwijderd
Verwijderd
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Verwijderd
Kben op s1 en nl uit got gestapt, de organisatie sprak me totaal niet aan.DaNiEl KuNsT schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:19:
Ik moet zeggen dat de alliance op s2 ook steeds kleiner wordt... nu nog maar 16 leden.
Het gaat hier nu best goed (met een btj hulp van Lucia II)
Als iemand nog een doel nodig heeft om aan te vallen op s2, zoek naar extremadura
¯\_(ツ)_/¯
☻/
/▌
Verwijderd
Ik heb wel intresse. Kan ik deze gewoon overnemen met een mijn bestaande dorp op s1?Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:09:
Ik heb op nl1 eventueel nog een account te geef staan.
Het is niet erg groot. 1 dorp, bijna alle veldjes op level 10 (het is niet veel, maar die eerste aanloopperiode is dan toch al weg)
Anders wordt die gewoon gedeleted.
Verwijderd
idd, dan moet je eerst account overnemen, uitbouwen tot 2 dorpen, paleis verwijderen uit eerste dorp en dan overnemen, is wat werk, maar is het zeker waardSH4D3H schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 11:44:
Nee.
Voor overname zijn minimaal 2 dorpen nodig, en dan nog mag dorpje 1 geen paleis hebben.
Verwijderd
Ach... iedereen heb toch wel vrienden... of een proxySH4D3H schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:48:
Dat zal dan moeilijk gaan, je mag maar 1 account hebben
Hmm klinkt goed, zonde als hij verwijderd wordtVerwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:09:
Ik heb op nl1 eventueel nog een account te geef staan.
Het is niet erg groot. 1 dorp, bijna alle veldjes op level 10 (het is niet veel, maar die eerste aanloopperiode is dan toch al weg)
Anders wordt die gewoon gedeleted.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Juh, idd, mijn broertje is verder gegaan met mijn account op s1, en zit nu met een aantal anderen in de nr. alliantie. Zeker als je met een machtsblok, meerdere spelers vlak bij elkaar bij een alliantie aanklopt, kom je snel binnen.Blaatschaap11 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 01:47:
Iemand?
S1 nadert het eindspel, en er is altijd wel ruimte bij een grote alliantie. GoT-No (XIII-Amsterdam, Desjef, Chepter, Charles de Gaul en ik (El_Fenomeno) zijn bij ~SPA~ terecht gekomen en die staan inmiddels achtste op de alliance ranking. Dus zonde als de account verloren gaat!
☻/
/▌
Verwijderd
Ik zit nu bij }{SL, maar die hebben met zijn allen (Ook andere}{ allianties) zo´n 70 dorpen bij elkaar gebouwt... echt een vesting van hier tot en met tokio... met wat flinke graandorpen ertussen... zo cool. Nu ik nogMotrax schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:04:
[...]
Juh, idd, mijn broertje is verder gegaan met mijn account op s1, en zit nu met een aantal anderen in de nr. alliantie. Zeker als je met een machtsblok, meerdere spelers vlak bij elkaar bij een alliantie aanklopt, kom je snel binnen.
Verwijderd
Ja, maar geloof niet dat zaft en sl ooit problemen hebben gehad.. en daar zou ik ook niet aan meewerken...RonaldMade schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:00:
Nu hopen dat je geen ruzie met elkaar krijgt op die berg
Is ongeveer hetzelfde als het ZAFT-centrum. Nog wat minder dorpen, maar wel sterk.
FHU.M@NIC schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:52:
Kent iemand nog een goede alliance op S1.travian.nl ? Me oude (GoT) alliance is opgehouden!
Volgens mij gingen er ook veel naar Milliways (of in die trend). Zoek anders eens op slangenoog en je weet genoegM@NIC schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:52:
Kent iemand nog een goede alliance op S1.travian.nl ? Me oude (GoT) alliance is opgehouden!
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Ik speel geen Hattrick....
Volgens travian bestaat er geen "slangenoog" en ook geen "Milliways".Outerspace schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 01:05:
[...]
Volgens mij gingen er ook veel naar Milliways (of in die trend). Zoek anders eens op slangenoog en je weet genoeg
Bestaat niet...
[ Voor 3% gewijzigd door M@NIC op 31-03-2006 09:16 ]
http://s1.travian.nl/allianz.php?aid=445 (zijn er eigenlijk 6, de hoofd NLD, 4 streken en 1 opleiding NLD voor de kleinere spelers)
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Je bent zelf niet erg actief geloof ik?M@NIC schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:52:
Ah...ik ken hem IRL, zal ik vragen of ie daar mee wil stoppen?Jack schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 20:19:
Boehoe, mijn clangenoot MiCH@EL wordt aangevallen door method84 van ZAFT
[ Voor 7% gewijzigd door M@NIC op 02-04-2006 18:23 ]
als dat zou kunnen, graagM@NIC schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:02:
[...]
Ah...ik ken hem IRL, zal ik vragen of ie daar mee wil stoppen?
[ Voor 11% gewijzigd door Jack op 03-04-2006 17:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ligt eraan waar je speelt Nl1 of nl2 of een .com server? Als je op nl1 speelt kan je denk ik wel bij GaZ, hoort ook bij got en zaftVerwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 01:27:
He, dit speel ik ook. Ik heb alleen geen 2500 pop dus ik kan zeker geen lid worden van GoT?
Verwijderd
Verwijderd
1 account per server, dus dat mag.SURFivor schreef op zondag 23 april 2006 @ 21:50:
mag je nou zowel op S2 als op S3 een account hebben?
☻/
/▌
Verwijderd
Verwijderd
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
ZAFT nog niet op s1DaNiEl KuNsT schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:34:
ik heb me sinds kort op S1 bij I.A.E. aangesloten, best relaxed. k krijg regelmatig nieuwe villages aangeboden enz.
op S2 zit k nu bij *WD*. iets minder actief alleen...
volgens mij zijn de GoT allianties een beetje dood namelijk...
☻/
/▌
[ Voor 19% gewijzigd door RickXX op 16-05-2006 21:03 ]
Ik kom van GoT afRickXX schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:54:
Motrax ook nog is? Heb jij 't niet onwijs druk met het officiele travian forum schoonhouden?. Bah wat word ik ziek van al die kut-k0tors. En dan ook nog is het onderhouden van 27 dorpen + Multihunter S2...
[ Voor 48% gewijzigd door Motrax op 04-06-2006 17:04 ]
☻/
/▌
Verwijderd
Verwijderd
Ja leuk, zodat je geband word voor het spelen met 2 mensen op 1 accountkoekoek2003nl schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:20:
ja ik kan ook wel een mooie accountje gebruiken, ik zal het wachtwoord niet veranderen dan zodat je er zelf ook nog op kan...
dat gebeurt toch nooit, en je kan ook met opzichters spelen ja... die kunnen ook gewoon op je account hoorVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:07:
[...]
Ja leuk, zodat je geband word voor het spelen met 2 mensen op 1 account
RickXX schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:58:
Ik begin wel weer is op een nieuwe server aan een schone lei. Al speel ik toch altijd met al die textbased spelletjes vals...
Daarna kan je hem trainen in je residentie/paleis.jeehaa schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:13:
waar gaat de senator heen als hij klaar is met developen? ik ben hem 'kwijt'
Verwijderd
Dan hebbi al kolonisten gebouwd op level20, zonde van je geld, maar je kan daar geen senator meer bouwen ben ik bangjeehaa schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:29:
You cannot train additional units to found or conquer another village.
Residence completely extended
dat staat er bij mijn residence
Verwijderd
Mja, die heb je dan al gebouwd op level20, je kan of kolonisten bouwen of een senator, niet alle 2, en na level 20 kan je geen van 2´en meer bouwen als je het 1x gedaan hebt.jeehaa schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:52:
que? kolonisten op level 20? en tja die resources is jammer dan, binnen een paar uur zat ik al weer op het oude niveau
☻/
/▌
[ Voor 7% gewijzigd door kaasaanfiets op 09-06-2006 15:34 ]
☻/
/▌
none of the aboveMotrax schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:19:
Senator wordt eerst onderzocht in de academie.
Vervolgens kan hij getraind worden bij een residentie/paleis, mits het slot niet bezet is. Een vrij slot is te vinden op lvl 10 (15) & 20. Je kan zien of ze bezet zijn door op 'Uitbreidingen' te klikken.
Als je er zeker van bent dat hij toch getraind is, dan moet je in de verzamelplaats kijken of naar je rapporten kijken, mogelijk ben je aangevallen.
☻/
/▌
Verwijderd
Er is een alliantie met een aantal GoT spelers op S2.nl, genaamd OZ klein maar fijnVerwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 23:50:
zou er geen GoT alliantie op S2 kunne gesticht worden ook? eerst iedereen zoeken die t speelt en ze dan samenbrengen,weet ik veel hoe...
Dinandino en YakuzA.Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 00:30:
yeah
wie zijn de unity guys? staat dat in hun profiel?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ik was pas laat beonnen, dus weinig tijd om goed op te bouwen. $ dropen uiteindelijk. Ik ben wel blij dat het afgelopen is. Kan weer tijd aan andere dingen besteden. Het ging teveel tijd kosten.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
☻/
/▌
Verwijderd
koekoek2003nl schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:29:
SCHOP uit het stof
zitten er nog mensen op de NIEUWE SERVER 4 ?
ik lig zwaar onder vuur door 1 of andere kneus
zit er iemand in de alliantie T.E. ?
ja nogalVerwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:40:
Ik speel ook op server4... wordt je lastig gevallen door iemand uit TE?
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door kaasaanfiets op 15-10-2006 14:35 ]
Verwijderd
Verwijderd
koekoek2003nl schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:11:
[...]
ja nogal
Zit je in AMICI ?
op s4 heet ik kaasaanfiets
op s3 trouwens ook...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq