[MPOG] Travian Deel II

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 22.583 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
jup geeft hier ook geen kick... even afwachten dus :)

zucht... en weer online :+

[ Voor 8% gewijzigd door sPENKMAN op 27-01-2006 10:37 ]

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 19:34
Ze zijn bij travian.nl verhuist naar een nieuwe en schijnbaar snellere server. Al moet ik zeggen dat deze dusver meer problemen heeft gegeven dan de oude :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://80.64.143.66/dorf2.php

Zo doet hij het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, kheb me maar even op tweakers aangemeld om hier te kunnen lullen :)

Speelt er iemand s4 en/of zijn er allianceplannen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
* SH4D3H speelt s4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Jammer ik doe sinds gister ook mee. Alleen kan je zo te zien niet joinen bij de GOT Alliance

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Daarom is GaZ opgericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

travian.org alles met 5 x speed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Een extra snelle ronde die een paar weken duurt. Beperkte aantal spelers, dus voor degenen die er snel bij willen zijn. Is wel al gestart dacht ik :?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel goed motrax. :D Ik ben Dark_Killah trouwens.
Die ronde is wel fun opzich.. maar je moet wel goed beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren en Dames,

Ik heb op server 3 een probleem met Mily1
wie kan mij helpen met troepen en resources?

Het probleem is:
Wij waren onderdeel van zijn alliance. Hij heeft vervolgens bij iemand gedreigd voor de wachtwoorden, anders zou hij hem uit de alliance gooien en zijn dorp vernietigen.
Daar hebben wij tegen opgetreden en zijn uit de alliance gestapt. Tevens verdachten wij hem ervan een Multi te zijn, dus hebben we hem aangegeven.

Nu heeft hij kunnen bewijzen dat hij geen multi is tegenover de hunters en nu valt hij ons constant aan, omdat we hem ervan verdachten en omdat wij het niet accepteerden dat Mily1 mensen bedreigd.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen dit op te lossen. Diplomatiek komen we er niet uit. Ik heb al mijn excuses aangeboden voor de verdenking, maar uitgelegd dat bedreigingen niet bij een internet spelletje hoort. Een discussie kapt hij telkens af met de opmerking I'll continue.

Graag hoor ik van iemand. In Travian heet ik Lord Noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Het spijt me, op server 3 zijn maar weinig Gotters actief. Ik zou ook geen grote Nederlanders weten die er iets tegen kunnen doen.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Ik moet zeggen dat de alliance op s2 ook steeds kleiner wordt... nu nog maar 16 leden.
Het gaat hier nu best goed (met een btj hulp van Lucia II ;) )
Als iemand nog een doel nodig heeft om aan te vallen op s2, zoek naar extremadura ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Verwijderd

DaNiEl KuNsT schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:19:
Ik moet zeggen dat de alliance op s2 ook steeds kleiner wordt... nu nog maar 16 leden.
Het gaat hier nu best goed (met een btj hulp van Lucia II ;) )
Als iemand nog een doel nodig heeft om aan te vallen op s2, zoek naar extremadura ;)
Kben op s1 en nl uit got gestapt, de organisatie sprak me totaal niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

mijn tweede dorp groeit gestaag! :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Het komt misschien een beetje over als reclame, maar een hoop Gotters spelen dit spel ook.

Morgenochtend rond 06:00 start de nieuwe 2e Nederlandstalige server van Travian. Aanmelden kan hier: http://s2.travian.nl/anmelden.php

Als je mee wilt komen met de top, dan is het het handigst om er zo snel mogelijk bij te zijn.

Een GoT alliantie weet ik niet of er komt, er is wel een spinoff alliantie (ZAFT). Er is ook een IRC kanaal: #travian en een forum: http://travia.nl Voor meer toegang op het forum, message RonaldMade of post in het onderwerp bij eeeeh... introducties dacht ik.

Dus voor de mensen die tijd over hebben en een leuk spel willen spelen...

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op nl1 eventueel nog een account te geef staan.

Het is niet erg groot. 1 dorp, bijna alle veldjes op level 10 (het is niet veel, maar die eerste aanloopperiode is dan toch al weg)

Anders wordt die gewoon gedeleted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:09:

Het is niet erg groot. 1 dorp, bijna alle veldjes op level 10 (het is niet veel, maar die eerste aanloopperiode is dan toch al weg)

Ik heb wel intresse. Kan ik deze gewoon overnemen met een mijn bestaande dorp op s1? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Nee.
Voor overname zijn minimaal 2 dorpen nodig, en dan nog mag dorpje 1 geen paleis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 11:44:
Nee.
Voor overname zijn minimaal 2 dorpen nodig, en dan nog mag dorpje 1 geen paleis hebben.
idd, dan moet je eerst account overnemen, uitbouwen tot 2 dorpen, paleis verwijderen uit eerste dorp en dan overnemen, is wat werk, maar is het zeker waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Dat zal dan moeilijk gaan, je mag maar 1 account hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:48:
Dat zal dan moeilijk gaan, je mag maar 1 account hebben :+
Ach... iedereen heb toch wel vrienden... of een proxy :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:09:

Hmm klinkt goed, zonde als hij verwijderd wordt :) Ik zou `m graag van je overnemen dan om verder te spelen :) Je mag me wel mailen op tegroen [at] tiscali [pnt] nl

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:40
Ik weet niet hoe actief dit topic nog is, maar ik heb op s1 nog een account in de aanbieding met een populatie van 3845 (#1265). Van de GoT-clan is daar niet superveel meer over, dus zal wel een andere clan moeten gaan (geen probleem, clans genoeg die je op willen nemen).

Zou toch enigzins zonde zijn als ik 'm zomaar delete, niet waar?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:38
Iemand?

S1 nadert het eindspel, en er is altijd wel ruimte bij een grote alliantie. GoT-No (XIII-Amsterdam, Desjef, Chepter, Charles de Gaul en ik (El_Fenomeno) zijn bij ~SPA~ terecht gekomen en die staan inmiddels achtste op de alliance ranking. Dus zonde als de account verloren gaat!

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Blaatschaap11 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 01:47:
Iemand?

S1 nadert het eindspel, en er is altijd wel ruimte bij een grote alliantie. GoT-No (XIII-Amsterdam, Desjef, Chepter, Charles de Gaul en ik (El_Fenomeno) zijn bij ~SPA~ terecht gekomen en die staan inmiddels achtste op de alliance ranking. Dus zonde als de account verloren gaat!
Juh, idd, mijn broertje is verder gegaan met mijn account op s1, en zit nu met een aantal anderen in de nr. alliantie. Zeker als je met een machtsblok, meerdere spelers vlak bij elkaar bij een alliantie aanklopt, kom je snel binnen.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motrax schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:04:
[...]

Juh, idd, mijn broertje is verder gegaan met mijn account op s1, en zit nu met een aantal anderen in de nr. alliantie. Zeker als je met een machtsblok, meerdere spelers vlak bij elkaar bij een alliantie aanklopt, kom je snel binnen.
Ik zit nu bij }{SL, maar die hebben met zijn allen (Ook andere}{ allianties) zo´n 70 dorpen bij elkaar gebouwt... echt een vesting van hier tot en met tokio... met wat flinke graandorpen ertussen... zo cool. Nu ik nog :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Nu hopen dat je geen ruzie met elkaar krijgt op die berg :P

Is ongeveer hetzelfde als het ZAFT-centrum. Nog wat minder dorpen, maar wel sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMade schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:00:
Nu hopen dat je geen ruzie met elkaar krijgt op die berg :P

Is ongeveer hetzelfde als het ZAFT-centrum. Nog wat minder dorpen, maar wel sterk.
Ja, maar geloof niet dat zaft en sl ooit problemen hebben gehad.. en daar zou ik ook niet aan meewerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:12
Kent iemand nog een goede alliance op S1.travian.nl ? Me oude (GoT) alliance is opgehouden! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Niet online
M@NIC schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:52:
Kent iemand nog een goede alliance op S1.travian.nl ? Me oude (GoT) alliance is opgehouden! :(
FHU. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij gingen er ook veel naar Milliways (of in die trend). Zoek anders eens op slangenoog en je weet genoeg :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

NLD!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ik speel geen Hattrick.... ;(
Outerspace schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 01:05:
[...]

Volgens mij gingen er ook veel naar Milliways (of in die trend). Zoek anders eens op slangenoog en je weet genoeg :)
Volgens travian bestaat er geen "slangenoog" en ook geen "Milliways".
Bestaat niet...

[ Voor 3% gewijzigd door M@NIC op 31-03-2006 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-08 22:13
voor FHU hoef je geen hattrick te spelen ;) ik zit er namelijk ook in en speel het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Niet online
Inderdaad ik speel ook geen hattrick, maar zit er wel in. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

http://s1.travian.nl/allianz.php?aid=445 (zijn er eigenlijk 6, de hoofd NLD, 4 streken en 1 opleiding NLD voor de kleinere spelers)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack
  • Laatst online: 24-08 22:16

Jack

MHz Matters

Boehoe, mijn clangenoot MiCH@EL wordt aangevallen door method84 van ZAFT :(

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Je bent zelf niet erg actief geloof ik?
GoT is er nog altijd, maar zijn verhuisd, dat had je kunnen en moeten weten.

GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Jack schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 20:19:
Boehoe, mijn clangenoot MiCH@EL wordt aangevallen door method84 van ZAFT :(
Ah...ik ken hem IRL, zal ik vragen of ie daar mee wil stoppen? :)

Heb inmiddels een berichtje naar Ferrari gestuurd van GoT om te vragen of ik kan joinen.

[EDIT]

Hij zou er over na denken. :P

[ Voor 7% gewijzigd door M@NIC op 02-04-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack
  • Laatst online: 24-08 22:16

Jack

MHz Matters

M@NIC schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:02:
[...]

Ah...ik ken hem IRL, zal ik vragen of ie daar mee wil stoppen? :)
als dat zou kunnen, graag :D
dat zou beide partijen een bult mennekes schelen!

[ Voor 11% gewijzigd door Jack op 03-04-2006 17:28 ]

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He, dit speel ik ook. Ik heb alleen geen 2500 pop dus ik kan zeker geen lid worden van GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 01:27:
He, dit speel ik ook. Ik heb alleen geen 2500 pop dus ik kan zeker geen lid worden van GoT?
Ligt eraan waar je speelt Nl1 of nl2 of een .com server? Als je op nl1 speelt kan je denk ik wel bij GaZ, hoort ook bij got en zaft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op S1.com is GoT inderdaad opgehouden te bestaan.

Sinds de leider ook z'n account heeft opgezegd, ben ik voor korte tijd gepromoveerd tot leider van GoT-ZO op s1.com

Dus advies aan iedereen die nog wil spelen: zoek een andere alliantie. GoT is een gezonken schip, nauwelijks nog actives en heel weinig leden.

Zelf zal ik ook een andere alliantie gaan zoeken

Ik zal ook eens polsen bij milliways

Op s1.com ben ik icestorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik speel op s1.nl... maar ik zie daar dat alleen nog ZAFT en GoT echte allianties zijn, de andere GoT allianties zien er erg inactief en klein uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Is hier nog iemand met een account op S1.Travian.nl?
Een vriend van me wil graag ook op S1 spelen alleen de registratie is daar opgehouden en zit hij dus op S2.

Dus als iemand niet meer speelt of van plan is om te stoppen, zou iemand de gegevens dan kunnen mailen naar Manic@Tweakers.net ? Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Subtiel schopje ;)

Gisterochtend is de Nederlandse s3 van start gegaan!
Wou je er altijd al eens vanaf het begin bij zijn, het is nog niet te laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
mag je nou zowel op S2 als op S3 een account hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

SURFivor schreef op zondag 23 april 2006 @ 21:50:
mag je nou zowel op S2 als op S3 een account hebben?
1 account per server, dus dat mag.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig iemand die travian beu is en een accountje te geef heeft op NL1. Liefst een redelijk groot met een paar dorpen. Ik heb de mijne daar gedelete omdat het minder goed liep, en daar heb ik nu wat spijt van

Dus aan wie zou stoppen, niet deleten, doorgeven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Kom eens op IRC, er is nog wel een accountje geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Eindelijk weer wat actie in de tent! Zaft vs Older en PIA vs Dikkes. Ben benieuwd wie waar partij voor kiest of dat het lekker op zijn beloop gaat.

* Jazzper pakt chips en biertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er weinig allianties zijn die echt partij durven te kiezen. Of BvB en }{-Allianties moet zich achter dezelfde scharen. Dan kunnen alle noobs hun troepe nin de strijd gooien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
ik heb me sinds kort op S1 bij I.A.E. aangesloten, best relaxed. k krijg regelmatig nieuwe villages aangeboden enz.

op S2 zit k nu bij *WD*. iets minder actief alleen...

volgens mij zijn de GoT allianties een beetje dood namelijk...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

DaNiEl KuNsT schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:34:
ik heb me sinds kort op S1 bij I.A.E. aangesloten, best relaxed. k krijg regelmatig nieuwe villages aangeboden enz.

op S2 zit k nu bij *WD*. iets minder actief alleen...

volgens mij zijn de GoT allianties een beetje dood namelijk...
ZAFT nog niet op s1 ;)

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
Ik kom ook nog niet echt in de buurt van het gemiddelde van ZAFT of Got. Heb nu 1300 pop, en zit in een actieve alliantie waar op dit moment geen oorlogen etc aan de gang zijn. Ook is het een kleine alliantie wat ik op dit moment wel prettig vind. Ik wil ook graag ZAFT of GoT gaan joinen wanneer zoiezo de oorlog over is en ik voldoe aan de populatie normen.

Best grappig, ik was al een tijdje geregistreerd. Toen ben ik er nooit op geweest en is m'n account verwijderd(?). Nu weer een nieuw account. Ik zie op travian opeens een gozer boven met staan met de alliantie GoT. Ik klikken natuurlijk en ja hoor, Gathering of Tweakers. Nooit geweten dat dit topic bestond :Y).

Motrax ook nog is? Heb jij 't niet onwijs druk met het officiele travian forum schoonhouden?. Bah wat word ik ziek van al die kut-k0tors :+. En dan ook nog is het onderhouden van 27 dorpen + Multihunter S2...

[ Voor 19% gewijzigd door RickXX op 16-05-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

hoe kan ik het beste beginnen? op de site staan veel faq's en instructie's maar niet hoe je nou eigenlijk moet beginnen...
kan ik het beste alles op level 2/3 zien te krijgen? en dan verder kijken?
ik ben gallier btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Op het Nederlandse forum is wel een redelijk uitgebreide faq te vinden.

Grondstofvelden uppen naar lvl 3 minstens, en schuilplaats opbouwen aan het einde van de beginnersbescherming, zodat je grondstoffen niet gejat worden.
RickXX schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:54:
Motrax ook nog is? Heb jij 't niet onwijs druk met het officiele travian forum schoonhouden?. Bah wat word ik ziek van al die kut-k0tors :+. En dan ook nog is het onderhouden van 27 dorpen + Multihunter S2...
Ik kom van GoT af :P

Multihunter op s2 ben ik nu mee gestopt, meer wat algemenere zaken nu.

[ Voor 48% gewijzigd door Motrax op 04-06-2006 17:04 ]

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Zijn er mensen die hun account beu zijn op de derde server? Anders wil ik die graag overnemen hoor :D

En als er mensen zijn die geen weet weten met hun grondstoffen mijn account is 3c7 of -121 155
Ik kan van alles minstens 500 gebruiken :P

En moest iemand in de buurt zitten van grima die mag je aanvallen want die werkt op mijn zenuwen

hou het leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ja ik kan ook wel een mooie accountje gebruiken, ik zal het wachtwoord niet veranderen dan zodat je er zelf ook nog op kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:20:
ja ik kan ook wel een mooie accountje gebruiken, ik zal het wachtwoord niet veranderen dan zodat je er zelf ook nog op kan...
Ja leuk, zodat je geband word voor het spelen met 2 mensen op 1 account _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:07:
[...]

Ja leuk, zodat je geband word voor het spelen met 2 mensen op 1 account _/-\o_
dat gebeurt toch nooit, en je kan ook met opzichters spelen ja... die kunnen ook gewoon op je account hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
Man, ik ben al 2x gebanned daar. De eerste keer omdat ik juist ja, 2 accounts had. Lulverhaal over je broertje en 3 mssg's verder werd ik weer geunbanned op S1 zonder enige consequenties. En op speed nu ook, daar is een ban alleen definitief :(.

Ik begin wel weer is op een nieuwe server aan een schone lei. Al speel ik toch altijd met al die textbased spelletjes vals...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

RickXX schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:58:
Ik begin wel weer is op een nieuwe server aan een schone lei. Al speel ik toch altijd met al die textbased spelletjes vals...
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

hoe kun je daar nou op vals spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
Weet ik veel. Na verloop van tijd ga ik altijd wel op zoek naar een leuk scriptje e.d. Meerdere accounts etc. Een text based spel kan me nooit lang genoeg boeien, en dan ga ik vaak maar wat aankloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:41
waar gaat de senator heen als hij klaar is met developen? ik ben hem 'kwijt'

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
jeehaa schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:13:
waar gaat de senator heen als hij klaar is met developen? ik ben hem 'kwijt'
Daarna kan je hem trainen in je residentie/paleis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
You cannot train additional units to found or conquer another village.
Residence completely extended

dat staat er bij mijn residence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:29:
You cannot train additional units to found or conquer another village.
Residence completely extended

dat staat er bij mijn residence
Dan hebbi al kolonisten gebouwd op level20, zonde van je geld, maar je kan daar geen senator meer bouwen ben ik bang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
que? kolonisten op level 20? en tja die resources is jammer dan, binnen een paar uur zat ik al weer op het oude niveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:52:
que? kolonisten op level 20? en tja die resources is jammer dan, binnen een paar uur zat ik al weer op het oude niveau
Mja, die heb je dan al gebouwd op level20, je kan of kolonisten bouwen of een senator, niet alle 2, en na level 20 kan je geen van 2´en meer bouwen als je het 1x gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ik heb 1 senator gebouwd en nadat die klaar was is hij met de noorderzon vertrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Senator wordt eerst onderzocht in de academie.

Vervolgens kan hij getraind worden bij een residentie/paleis, mits het slot niet bezet is. Een vrij slot is te vinden op lvl 10 (15) & 20. Je kan zien of ze bezet zijn door op 'Uitbreidingen' te klikken.

Als je er zeker van bent dat hij toch getraind is, dan moet je in de verzamelplaats kijken of naar je rapporten kijken, mogelijk ben je aangevallen.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

kan iemand mij wat grondstoffen sturen? ik kan alles gebruiken
mijn naam is kaasaanfiets
mijn dank zal groot zijn...
is er nog een GOT alliancie ofzo? wat schiet ik er mee op als ik zoiets ga joinen?

ik speel op server 3 !!

[ Voor 7% gewijzigd door kaasaanfiets op 09-06-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Op s3.nl is er geen GoT alliantie. Eigenlijk alleen op s1.nl, daar zitten de meeste spelers. Ik weet wel een paar Gotters die op andere servers zitten, maar die spelen in verschillende allianties.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Motrax schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:19:
Senator wordt eerst onderzocht in de academie.

Vervolgens kan hij getraind worden bij een residentie/paleis, mits het slot niet bezet is. Een vrij slot is te vinden op lvl 10 (15) & 20. Je kan zien of ze bezet zijn door op 'Uitbreidingen' te klikken.

Als je er zeker van bent dat hij toch getraind is, dan moet je in de verzamelplaats kijken of naar je rapporten kijken, mogelijk ben je aangevallen.
none of the above :(

als ik op expansion klik dan zie ik 2 andere dorpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Dan zijn de slots bezet. Je hebt of zelf 2 dorpen gesticht, of de vorige eigenaar van het dorp.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
zelf gesticht. jammer dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou er geen GoT alliantie op S2 kunne gesticht worden ook? eerst iedereen zoeken die t speelt en ze dan samenbrengen,weet ik veel hoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 23:50:
zou er geen GoT alliantie op S2 kunne gesticht worden ook? eerst iedereen zoeken die t speelt en ze dan samenbrengen,weet ik veel hoe...
Er is een alliantie met een aantal GoT spelers op S2.nl, genaamd OZ klein maar fijn :P Daarnaast zitten er ook GoT mensen in UNITY en SPITS schijnbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeah

wie zijn de unity guys? staat dat in hun profiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 00:30:
yeah

wie zijn de unity guys? staat dat in hun profiel?
Dinandino en YakuzA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

zitten er hier mensen in de: CeTi alliantie ?
server 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awh84
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-08 13:08
Ik zit in earth op Server2
Op Server 3 zit ik in CIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Server 1 is vanmorgen afgelopen. Hij wordt vrijdag gereset, maar je kan al niks meer bouwen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Jup, best jammer :(
Toch nog 10de geworden vannacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

SH4D3H schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 22:39:
Jup, best jammer :(
Toch nog 10de geworden vannacht :)
Ik was pas laat beonnen, dus weinig tijd om goed op te bouwen. $ dropen uiteindelijk. Ik ben wel blij dat het afgelopen is. Kan weer tijd aan andere dingen besteden. Het ging teveel tijd kosten.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik neig om stiekem een doorstart te maken.. had het afgezworen maar doordat ik zo roekeloos ging spelen afgelopen week weer enorm veel lol erin gekregen.. lastig lastig....
jammer dat mijn alliantie, NLD, geen hoofdrol kon spelen in de laatste fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand of de link http://zupload.com/dl.php?id=6216 nog werkt? of ligt het weeral aan mij?

tx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

SCHOP uit het stof

zitten er nog mensen op de NIEUWE SERVER 4 ?
ik lig zwaar onder vuur door 1 of andere kneus
zit er iemand in de alliantie T.E. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vorige maand gestopt met spelen, ben nog wel actief op de irc-channels van travian, altijd gezellig daar :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die dit spelletje spelen? Mn broertje en ik zitten op s3, en denken erover om binnenkort een alliantie op te richten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Zat mensen, maar niet echt specifiek een groep van GoT meer :'(

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, jij bent daar best wel een groot persoon ofniet ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook op server4... wordt je lastig gevallen door iemand uit TE?
koekoek2003nl schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:29:
SCHOP uit het stof

zitten er nog mensen op de NIEUWE SERVER 4 ?
ik lig zwaar onder vuur door 1 of andere kneus
zit er iemand in de alliantie T.E. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik wil weer gaan beginnen. :) Ben tijd geleden gestopt. Maar was altijd wel leuk. Server 4 wordt 't zo te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:40:
Ik speel ook op server4... wordt je lastig gevallen door iemand uit TE?

[...]
ja nogal :(

Zit je in AMICI ?
op s4 heet ik kaasaanfiets
op s3 trouwens ook...

[ Voor 15% gewijzigd door kaasaanfiets op 15-10-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even een klein tooltje (vooral voor mezelf) geschreven. Het is een functie die voor Plus members al is ingebouwd...maar wat men zelf kan scripten betaald men niet voor :+.

In de meeste gevallen ben je met hoofdrekenen en calc.exe sneller klaar, maar ik ben lui :P.

Zie http://cp72227-a.tilbu1.nb.home.nl/travian.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dan kunnen we elkaar een hand geven. die gasten zijn echt heel vervelend. Ik stuur je nog wel in igm. kijken wat we er aan kunnen doen.
koekoek2003nl schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:11:
[...]

ja nogal :(

Zit je in AMICI ?
op s4 heet ik kaasaanfiets
op s3 trouwens ook...
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste