Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik speel ook weerYakuzA schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:13:
s2: 16. YakuzA S4 UNITY 25030 32
\o/
op s4 gaat ut nog niet zo snel
Ben benieuwd wanneer ik kan aanschuiven bij een alliantie. Momenteel 13 inwoners met net een 12 uur geregd
Skyjaguar denk je dat je iets kan regelen?
Bascor is nou weer even rustig...
Toch zou het mooi wezen als we hun kunnen aanpakken...
speel ik ook op, wat is je nick?jules schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:25:
zit inmiddels ook een paar dagen op de nieuwe speedserver. Met al dik 150 inwoners. Gaat lekker!
[ Voor 3% gewijzigd door jules op 17-03-2014 16:24 ]
Verwijderd
in het begin vond ik het heel leuk maar ik denk dat het na 3 maanden al wel flink wat minder leuk werd, dan heb je op een gegeven moment zo'n 5 dorpjes waar je steeds meer tijd in moet steken. Dat was volgens mij hetgeen waarom ik ermee stopte, ik moest er zoveel tijd in steken, vooral omdat bepaalde dingen op bepaalde tijden klaar zouden zijn en legers op bepaalde momenten zouden aanvallen.
Maargoed, dat dus kort over travian. Ik heb trouwens ook Imperial Conflict gespeelt (in totaal zo'n 2 jaar denk ik... verspreid over 4 jaar) maar daar zal ik niet dieper op ingaan.
Voor degene die dit ook wel aan beginnen te voelen (of zin hebben in NOG een MMOG
Het idee is totaal anders maar ik vind het echt geweldig (ben nu zo'n 2 maanden bezig). Je speelt hier als 1 persoon die door de ruimte zwerft en wezens en andere spelers kan bevechten, hoe vaker je dit doet hoe beter je erin wordt en je moet ook echt groeien in het spel. Ook kan je gebouwen bouwen waarmee je grondstoffen kan verzamelen of andere producten produceren van deze grondstoffen. Het gaat dus om aanvallen maar ook voor een groot deel om handel drijven.
Het mooie van dit spel is dat je niet tig keer op een dag hoeft in te loggen. Dat komt doordat je een beperkt aantal Action Points hebt. Elke 6 minuten krijg je er 24 bij en je kan er max 5000 opsparen (wat in iets minder dan een dag verzamelt wordt). In de tussentijd kan je in een 'veilige haven' docken en kan je niet aangevallen worden (je gebouwen in principe wel maar dat is bij mij nog maar zelden gebeurd).
Ik dacht ik laat het jullie even weten, mij is het zoals jullie begrijpen heel goed bevallen. Mocht je eraan beginnen dan moet je trouwens eerst een redelijk lange tutorial doorlopen, een advies: loop hem inderdaad helemaal door, het helpt je echt! (in het begin snap je er vaak nog niet zo enorm veel van)
en nog een ding: jullie zijn van harte welkom in de Zelada-sector, het is een beginnende economie daar die nog wel flink wat hulp kan gebruiken, neem dan maar contact met mij op (mijn nick bij Pardus is Salvation)
owja... dan moet ik het volgende natuurlijk niet vergeten: je kan Pardus vinden op Pardus.AT !!!
Wat is jouw nick? Ik speel op het moment niet onaardig volgens mij. Ergens in de top 200 met pop en met aanval zo rond de top 50-60. Zit in de kleinste top 10 ally (elite) die het best aardig doet. Heb overigens een aanval kunnen afslaan van een top 10 speler. Die bood daarna meteen een NAV aan
Open een nieuw onderwerp...Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:40:owja... dan moet ik het volgende natuurlijk niet vergeten: je kan Pardus vinden op Pardus.AT !!!
Hehe, die heeft het dan ook niet echt begrepen, nav's beperken alleen maarjules schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 19:43:
[...]
Wat is jouw nick? Ik speel op het moment niet onaardig volgens mij. Ergens in de top 200 met pop en met aanval zo rond de top 50-60. Zit in de kleinste top 10 ally (elite) die het best aardig doet. Heb overigens een aanval kunnen afslaan van een top 10 speler. Die bood daarna meteen een NAV aan
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
s3: kaasaanfietsjules schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 19:43:
[...]
s4: kaasaanfiets
speed: blizzardblade
maar ik ben er eigenlijk ook wel zat van, ik denk dat ik er mee ga stoppen want ik 3 servers gaat veel tijd zitten
[ Voor 14% gewijzigd door kaasaanfiets op 19-11-2006 13:51 ]
Op dit moment sta ik 52e op s4.nl en ben ik me er van bewust dat ik tegen de 20 niets kan beginnen, zoveel tijd heb ik niet over voor een spelletje.
Maar wel leuk om een keer vanaf het begin mee te doen en nadat ik wat weijfelend begonnen ben ik nu op zoek naar een top 40 klassering
Mja, ik verwacht dat hij dat gedaan heeft om alleen zichzelf te beschermen tegen een mogelijke aanval.Motrax schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:44:
[...]
Open een nieuw onderwerp...
[...]
Hehe, die heeft het dan ook niet echt begrepen, nav's beperken alleen maarMaar goed, geeft wel weer wat aan: populatie is alleen voor de rang van belang, maar geeft niet perse aan hoe sterk je bent. Je aanvalsrang geeft vaak meer aan hoe actief een speler met zijn legers is (of een keer alles heeft laten doodlopen
).
Verder is het wel grappig, je kunt travian op verschillende manieren spelen. Sim city, of juist meer actief met legers. En de standen kun je ook zo bekijken. Ik heb ontdekt dat je via het farmen verder kan komen met zowel bouwen van gebouwen/grondstof velden en met legers...
Wel humor idd, heb net een zware strijd gehad, dacht dat ik iemand kon farmen die opeens 200 phalanxen inzette. Ach, ben beetje geblesseerd, maar ook niet meer dan dat
Volgens mij is er ook nog een heel wereldje achter dat wat er op travian zelf gebeurd. Via via hoort men bijv dat unknown uit elkaar is gevallen (was de top 1 alliantie) omdat er hijbel was aan de top.
Ondertussen vind ik het spel behoorlijk verslavend werken. Hoe meer tijd je er in steekt, hoe sneller je groeit en hoe hoger je in de ranking stijgt. Sitters kunnen best handig zijn, je moet echter wel een juiste kunnen vinden.
Maar speel Travian nu pff 'n maandje ofzo en het is gewoon echt onwijs kick
Inmiddels mooi dorpje opgebouwd met 250 mannetjes, klein legertje opgebouwd om de kleinere dorpjes om me heen aan te vallen. Paar vrienden van me sturen me weleens grondstoffen en shit!
Grote veldslagen enzo ben ik nog niet aangegaan omdat m'n legertje maar uit 100 man bestaat!
GoTters die maar weinig tijd hebben, maar toch 'n leuke game willen spelen? Aanrader!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als je langer speelt gaat er erg veel tijd in zitten. Waren mooie tijden met Daves2hd en nog een paar mensen, en niet te vergeten die HareshCLB schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 18:24:
Superkick![]()
Maar speel Travian nu pff 'n maandje ofzo en het is gewoon echt onwijs kick![]()
Inmiddels mooi dorpje opgebouwd met 250 mannetjes, klein legertje opgebouwd om de kleinere dorpjes om me heen aan te vallen. Paar vrienden van me sturen me weleens grondstoffen en shit!
Grote veldslagen enzo ben ik nog niet aangegaan omdat m'n legertje maar uit 100 man bestaat!
GoTters die maar weinig tijd hebben, maar toch 'n leuke game willen spelen? Aanrader!
Baal er soms nog steeds van dat we hem toen niet in de pan hebben gehakt.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Teveel imps op die gast kapot gelopen
Eve char: Warock <TEST>
We hadden hem wel op P1 van verdedigers gezet, en daarnaast is hij uiteindelijk wel gestopt omdat hij geen zin meer had om alle aanvallen af te slaan. Hij had gedacht er makkelijker van af te komen.sPENKMAN schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:34:
pfff Haresh, had gehoopt die naam niet weer te zien
Teveel imps op die gast kapot gelopen
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Hoe doen de anderen het?
Momenteel speel ik alleen op s4.nl. Een stuk minder fanatiek maar wel in een gezellige actieve alliantie. We rotzooien er met zijn alle vrolijk op los. Door mijn hoge positie in de ranglijst op s2.nl ken ik veel goede spelers op elke server wat soms van pas komt
Verwijderd

We hebben de 3.0 versie gelanceerd van de TravianMap.
Op deze kaart kan je zien waar alle spelers op de kaart zit.
Je kan de afstand tussen de dorpen qua tijd en veld berekenen.
En natuurlijk nog veel meer opties.
Kijk snel op:
http://www.travian.haneev.nl Om de map te bekijken en te gebruiken
UPDATES
[indent]
- Map is 400 X 400
- Interface is nieuw
- Opmaak is nieuw
- Zoom
- Statistieken
- Map is sneller
- Travian 3 Proof
[/indent]
Het heeft ook nieuwe vele functies:
- Snelzoeken
[INDENT]
Je kan hier snel een zoekopdracht geven
[indent]
- Server kiezen (alle servers)
- Spelers naam
- Dorp naam
- Alliantie
[/INDENT]
[/indent]
- Geavanceerd zoeken
[INDENT]Je kan hier veel meer dan met snelzoeken:
[indent]- Groeperen bij alliantie, speler, stam
- Maximale populatie
- Minimale populatie
- Invoeren van X en Y coördinaten
- Openen in een nieuw venster
- Lijnen van de legenda naar de dorpen
- (Naam laten zien bij het Dorp)[/indent][/indent]
- TravelTime
[indent]- Je kan hier de afstand qua tijd en velden zien.[/indent]
- Zoom
[indent]- Je kan hier inzoom op een bepaald gebied
[indent]
- Door te klikken op de hoofdkaart
- Door te klikken op de kleine kaart rechts
- Door coördinaten in te vullen
- Vergeet niet de factor[/indent][/indent]
Help
[indent] Hier vind je een hulp voor het gebruiken van de TravianMap[/indent]
Nieuws
[indent] Je kan hier al het nieuws zien
[indent] - Bug fixes en updates zie je hier
- Opmerkingen en suggesties kan je mailen naar het mail adres
[/indent][/indent]
Veel plezier bij het gebruiken van onze map.
TravianMap
Velen dank,
Team van TravianMap
Programmer:Han van der Veen (s2 - NL - Hvdveen)
Developer: Carst Plaggenmarsch (s2 - NL - Noobody)
Voor suggesties of opmerkingen stuur een mail naar[EMAIL="travian@haneev.nl"]travian@haneev.nl[/EMAIL].
Voor een signature van TravianMap is dit de URL:
http://img525.imageshack.us/img525/9844/signsignmv9.jpg
Plaatje ziet er zo uit:

Verwijderd
Een paar puntjes van kritiek:
-De dropdownbox van 'server' gaat bij een refresh (op "Zoeken" klikken bijv.) terug naar de default waarde...dit vind ik persoonlijk erg onhandig (heb liever dat deze blijft staan op mijn gemaakt keuze)
-De map is vierkant...terwijl je ingame gewent bent aan een ruit...nu weet ik dat een ruit moeilijker is qua scripten, maar misschien is dat een idee voor v4.0?
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 22:46 ]
Verwijderd
Dat veranderen van de server list is opgelost
Dat van de ruit zijn we mee bezig. Het is wel moeilijker scripten maar het moet te doen zijn (denk ik)
Gr Haneev
Rang: 352
Volk: Romeinen
Alliantie: UTU
Dorpen: 15
Populatie: 12036
Aanval:
671. blizzardblade 12036 15 60459
Verdediging:
1581. blizzardblade 12036 15 19132
allemaal een beetje lafjes dus,
ik speel nu weer op s2 onder de naam kaasaanfiets
Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
Die travianmap heb ik in de laatste weken ook ontdekt. Erg handig en ook zeker mooi te noemen, alleen nog her en der wat ruwe kantjes eraan. Dubbele alliantie namen bijv, wellicht zou je ook op ID kunnen zoeken? En als je een foute invoer doet, dan refreshed hij automatisch, maar ben je in het geheel de input kwijt. Ook bij iedere nieuwe zoektocht naar een speler als je lekker ingezoomt bent op een bepaald stuk, mag je iedere keer opnieuw inzoomen. Werkt niet handig
Nja, genoeg gezeurd. 't Was leuk om een tijdje travian gespeeld te hebben. De speed vrat echter zo veel tijd dat ik nu blij ben dat het voorbij is
Verwijderd
Wat bedoel je met dubbele alliantie namen?jules schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 23:11:
...
Die travianmap heb ik in de laatste weken ook ontdekt. Erg handig en ook zeker mooi te noemen, alleen nog her en der wat ruwe kantjes eraan. Dubbele alliantie namen bijv, wellicht zou je ook op ID kunnen zoeken? En als je een foute invoer doet, dan refreshed hij automatisch, maar ben je in het geheel de input kwijt. Ook bij iedere nieuwe zoektocht naar een speler als je lekker ingezoomt bent op een bepaald stuk, mag je iedere keer opnieuw inzoomen. Werkt niet handig.
...
Welke ID van een speler?
Met die foute invoer is vanavond (17 maart) opgelost
We kijken nog ff naar die zoom
Kan het me ook wel voorstellen, ik heb de eerste speedserver meegemaakt, 6 weken op 5x was al zwaar, maar 4-5 maanden op 3x... brrr.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Ah Motrax leeft gij ook nogMotrax schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:57:
Mijn broertje heeft nog op speed gespeeld, die had het ook wel een beetje gehad.
Kan het me ook wel voorstellen, ik heb de eerste speedserver meegemaakt, 6 weken op 5x was al zwaar, maar 4-5 maanden op 3x... brrr.
Maar idd speedserver is niet leuk. Heb ook op de 1e speed gespeeld maar was niet echt leuk, ging me veelste snel allemaal
Na een paar leuke ideeën om zelf wat voor Travian te maken ben ik samen met een vriend op het idee gekomen een grafieken generator te maken.
Omdat iedereen hier wat aan heeft heb ik het publiek beschikbaar gemaakt, voor iedereen dus.
Populatie grafieken
Als eerst een script om de populatie van je alliantie of speler te bekijken:
http://travian.blackgate.nl/grafiek.php?aliid=[hier het id van je alliantie]
http://travian.blackgate.nl/grafiek.php?id=[hier het id van je een gebruiker]
Dit kan bijvoorbeeld makkelijk zijn om te kijken of er gebruikers actief zijn.
Activiteits grafieken
Veder hebben wij ook nog een aantal grafieken gemaakt om te zien hoeveel een persoon groeit, hier zijn ook een aantal opties hoe je een plaatje te zien krijgt.
http://travian.blackgate.nl/verschil.php?aliid=[hier het id van je alliantie]
-en-
http://travian.blackgate.nl/verschil.php?id=[hier het id van je user]
Verschil/groei Grafieken
Het kan natuurlijk ook voorkomen dat je van een andere user wilt vergelijken met je zelf, dat kan op de volgende manier:
http://travian.blackgate.nl/verschil.php?id=[hier het id van je user],[userid van iemand ander] ,[userid van nog iemand anders] enz.
Bijvoorbeeld: http://travian.blackgate.....php?id=29039,30052,24628
Als jullie nog op of aanmerkingen hebben dan hoor ik het wel!
Voor de duidelijkheid, we doen dit op basis van de map.sql en het werkt alleen voor s1

Voorbeelden
http://travian.blackgate.nl/verschil.php?aliid=6133
http://travian.blackgate.nl/verschil.php?id=29039,30052
http://travian.blackgate.nl/grafiek.php?id=29039
GC.Collect();
HDD 6320 is LIeeev
Nickname CLB
Inwoners 742
Aantal dorpen 2
En zit lekker niet bij 'n alliantie, ga zo hoog mogelijk proberen te komen, we will see!
@ Neerio: Haha m'n tweede dorp bestaat alleen maar uit schuilplaatsen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
HDD 6320 is LIeeev
op 2 sta ik rond 3800
en 5 1106
HDD 6320 is LIeeev
hoe heet je op s2?
ik kaasaanfiets
HDD 6320 is LIeeev
Verwijderd
Damenace ik zit ook op s6 en ben een week geleden begonnen met travian als germaan.Damenace1987 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:14:
Ik speel op s6 nl onder Damenace, en word steeds aangevallen, is er een alliantie van tweakers misschien?
Mijn naam is fuzzy-logic en meschien kunnen we elkaar helpen.
wie doet ermee
Helaas net begonnen en nog geen sitter gevonden
Carpe Diem
Carpe Diem
Zitten hier nog meer mensen op speed of spelen jullie op andere servers ?
Travian statistieken
Hier kun je je buren in de gaten houden die inactief zijn.
Hoe doe je dit?
Vul in het zoekscherm in:
X coordinaten, Y coordinaten, omtrek van de velden.
Voorbeeld:
130, 150, 5
Hier zijn 130, 150 je eigen coordinaten en je wilt zoeken in een omtrek van 5 velden.
In de link staat hij op server 4, maar deze kun je uiteraard veranderen in een willekeurige server ter wereld.
Just a simple thought....
24. BramB WRH 3962 8
wow, maat.
me so scared

[ Voor 5% gewijzigd door degrgiov op 01-08-2007 14:22 ]
Is s4 nu nog steeds niet afgelopen? Hoe doet de alliantie Dikkes het?
☻/
/▌
En sinds kort hebben ze de buitenlandse servers dichtgegooid voor Nederlanders en andere landen die niet daarvandaan komen..
Het gaat me niet om geld uitgeven, heb zelf bijvoorbeeld altijd plus gehad. Alleen met de goudservers kun je gewoonweg niet serieus meespelen als je geen goud koopt. Degene die het meeste geld ervoor over heeft, heeft een te groot voordeel op iemand die dat niet heeft. Met normale plus servers kon je in de top meedoen zonder te betalen: het kost dan alleen extra tijdobsidian schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:56:
Hoezo? Je kan toch ook gewoon spelen zonder geld ervoor uit te geven?
Hee Motrax, lang niet gezien iddMotrax schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:45:
Nederlanders houden er niet echt van om met goud servers te spelen. Het gekke is dat .com spelers het een stuk minder interesseren. Tenminste... dat is wat ik via via hoor. Ben inmiddels al in geen maanden meer op irc geweest.
Is s4 nu nog steeds niet afgelopen? Hoe doet de alliantie Dikkes het?
Dikkes gaat redelijk, maar ik denk niet dat we kunnen winnen dit keer
[ Voor 32% gewijzigd door RikTW op 26-10-2007 14:31 ]
Geeft toch niet als ze een voordeel hebben? Dat wil toch niet zeggend at het dan voor een ander niet leuk is om te spelen? Of speel je puur om het geheel te winnen ofzo?RikTW schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:29:
[...]
Het gaat me niet om geld uitgeven, heb zelf bijvoorbeeld altijd plus gehad. Alleen met de goudservers kun je gewoonweg niet serieus meespelen als je geen goud koopt. Degene die het meeste geld ervoor over heeft, heeft een te groot voordeel op iemand die dat niet heeft. Met normale plus servers kon je in de top meedoen zonder te betalen: het kost dan alleen extra tijd
[...]
Hee Motrax, lang niet gezien idd![]()
Dikkes gaat redelijk, maar ik denk niet dat we kunnen winnen dit keer
Dan zeg ik: Dikke vinger voor Travian
Ik speel idd om te winnenobsidian schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:42:
[...]
Geeft toch niet als ze een voordeel hebben? Dat wil toch niet zeggend at het dan voor een ander niet leuk is om te spelen? Of speel je puur om het geheel te winnen ofzo?
Precies!master007 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:25:
Veel mensen spelen wel om of zo hoog mogelijk te eindigen of met hun alliantie te winnen. En het gaat ook om het idee dat travian zoveel mogelijk geld wilt hebben, ze zeggen eigenlijk: Als je bij de beste wilt horen moet je meer betalen dan de anderen.
Dan zeg ik: Dikke vinger voor Travian
Is er iets van een GoT-clan ofzo? Anders join ik die wel gewoon
[ Voor 13% gewijzigd door FereiDON op 27-10-2007 16:12 ]
AMD Ryzen 5 3600 | MSI B450 Tomahawk Max | Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200MHz | ASRock RX 6800 Challenger Pro 16GB | Crucial MX500 2TB | DeepCool PX850G | Antec Nine Hundred
Er zijn ook geen officiele GoT allianties meer over. We hadden ooit ZAFT, dat ging deels op in Zakkes (ZAFT & Dikkes, don't ask). Die hebben S1 gewonnen. Op S2 was er een beetje ZAFT, maar stille dood gestorven. Dikkes is doorgegaan op de nieuwe S4, maar daar zijn nog maar een paar GoTters over.
Zelfs het Tweakers.net irc kanaal is dood, niemand meer over. Nadat S1 gewonnen was, zijn veel mensen gestopt.
☻/
/▌
Ja ZAFT roeldeMotrax schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:30:
Startpost is al heel lang niet meer bijgewerkt. De server is inderdaad overnieuw begonnen, dat was ooit van de allereerste s1, ik denk dat nu de 2e s1 bezig is?
Er zijn ook geen officiele GoT allianties meer over. We hadden ooit ZAFT, dat ging deels op in Zakkes (ZAFT & Dikkes, don't ask). Die hebben S1 gewonnen. Op S2 was er een beetje ZAFT, maar stille dood gestorven. Dikkes is doorgegaan op de nieuwe S4, maar daar zijn nog maar een paar GoTters over.
Zelfs het Tweakers.net irc kanaal is dood, niemand meer over. Nadat S1 gewonnen was, zijn veel mensen gestopt.
Met een paar goede mensen op de nieuwe speedserver kunnen we ZAFT weer doen herleven. Mensen interesse?
ZAFT was inderdaad een leuke tijd
[ Voor 18% gewijzigd door BigFast op 07-11-2007 17:53 ]
Edit / Zou 1 van jullie misschien kunnen zeggen wie van de volgende mensen ik aan zou kunnen vallen?
Zitten allemaal bij mij in de buurt.
1
| http://travian.drvdijk.nl/graph.php?server=s5.nl&how=usernames&usernames=dragonlord n;Drazz;Whistler;RUP10;passieflora;werty;ferry_master;masterkiller10&mark=on&start=20071013 |
[ Voor 59% gewijzigd door FreeShooter op 19-11-2007 11:14 ]
BramB, duidelijk nog, maar zijn er nog GoT'ers ?
Ik zit wel bij een paar allianacies maar geen van deze zijn actief op IRC, sterker nog, bij het melden van IRC wordt je raar aangekeken. Terweil in de Planetarion dagen je niks kon zonder goede snelle communicatie...
at your service
Bij de allereerste s1.nl was IRC hét communicatiemiddel voor voor de topallianties. Er waren zelfs allianties die geen forum hadden omdat alles via IRC werd afgehandeld. Ik weet niet hoe het tegenwoordig is.The_Butler schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 22:40:
Ik zit op server 1, 5, en zeven (ja, teveel tijd over)
Ik zit wel bij een paar allianacies maar geen van deze zijn actief op IRC, sterker nog, bij het melden van IRC wordt je raar aangekeken. Terweil in de Planetarion dagen je niks kon zonder goede snelle communicatie...
☻/
/▌
Verwijderd
Ik wordt nu nogal regelmatig aangevallen en krijg nauwelijks de kans om mn dorpje een beetje op te bouwen. Gaat langzaam. Ik heb in ieder geval elke beginnersfout die je kan maken wel gemaakt.
Ik kan nog geen ambassade maken dus een alliantie lukt nog wat moeilijk. Achja... ooit...
Lol ja dat was leuk.Motrax schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:02:
[...]
Bij de allereerste s1.nl was IRC hét communicatiemiddel voor voor de topallianties. Er waren zelfs allianties die geen forum hadden omdat alles via IRC werd afgehandeld. Ik weet niet hoe het tegenwoordig is.
En dan proberen te spioneren bij andere allianties door met rare nicks te gaan werken enzo
Ivette die met mircscripts inlogde op travian om de stats op te halen
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Ik zit in het Noord-Westen, stuureen berichtje naar Koetjeboe

Gelukkig waren er ook wel betere raids

Eve char: Warock <TEST>
ik speel door al dat waarsch ook alleen nog travian uit sentiment
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Keep it simple stupid

Keep it simple stupid
Gaat best aardig, weinig te beleven in de neighbourhood helaas
PSN: Arienix
Iemand een paar opstart ideen? en hoe kan ik in een GoT alliantie?
Misschien leuk als je je username er ook bij zet. Dan kunnen we contact leggen

AMD Ryzen 5 3600 | MSI B450 Tomahawk Max | Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200MHz | ASRock RX 6800 Challenger Pro 16GB | Crucial MX500 2TB | DeepCool PX850G | Antec Nine Hundred
Dit was de defence die er stond aan het einde. De alliantie speelde een beetje Dikkes stijl en heeft niet kunnen winnen omdat velen in Travian het leuker vinden om alleen maar NAPs in plaats van lekker tegen iedereen er in te kletsen.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Het IONOX van weleer is er niet meer, alsook de aloude tegenstanders althans onder de bekende namen zijn ze nog niet boven komen drijven.
Dit wordt mijn laatste travian ronde (al roep ik dat al een jaar ofzo).. verslaafd he. Ben wel van plan om me er dit keer aan te houden