[MPOG] Travian Deel II

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 22.586 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

ScottB schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 20:09:
[...]

Misschien moet je het Travian Forum even lezen ;)

Anyway: ik speel dit spel ook best een tijdje, topic volg ik ook al eventjes maar dit is pas mn eerste post. Heb me ook aangemeld bij de GoT alliantie, alleen nog geen uitnodiging gehad, maar dat komt vast nog wel :) 'k Zit op de Nederlandse server (55|6), NO is het dan neem ik aan ?

'k Heb eens na zitten denken, maar vraag me af wat nou "beter" is: flink veel troepen trainen, of eerst grondstofveldjes upgraden..? Grondstofveldjes zitten allemaal op 7/8 en heel veel troepen heb 'k nog niet.. Iemand hier een tip ? :)
My god, geen troepen nog? Zet op z'n minst wat defensie neer en ga de buurt ook eens overvallen, allicht inactieven in de buurt. Easy target en wat extra inkomsten.

Je hebt je aangemeld, maar geen uitnodiging? Erm... leg dat even uit ;)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Motrax schreef op zondag 25 december 2005 @ 02:17:
[...]
My god, geen troepen nog? Zet op z'n minst wat defensie neer en ga de buurt ook eens overvallen, allicht inactieven in de buurt. Easy target en wat extra inkomsten.

Je hebt je aangemeld, maar geen uitnodiging? Erm... leg dat even uit ;)
Ja, ik zorgde altijd dat mn schuuilplaatsen nooit helemaal volzaten, zodat het onmogelijk is om wat te jatten. Bovendien werd met elke aanval op mij steeds iedereen vermoord waardoor 'k dus weer geen leger meer had :{ Op een gegeven moment ben 'k mn muur maar uit gaan breiden, dus ik had geen 0-defensie ;) Nu heb ik inmiddels 30 Phalanx en 25 Zwaardvechters (ben Galliër).

En met aangemeld bedoel ik: laten weten dat ik ook wel zou willen joinen :+

[ Voor 15% gewijzigd door Scott op 25-12-2005 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 08:33
Misschien per ongeluk aangemeld bij S1-GoT-NO i.p.v. nl?
En waar heb je het laten weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Dit is mijn aanvraag, gewoon GoT dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

ScottB schreef op zondag 25 december 2005 @ 10:29:
Dit is mijn aanvraag, gewoon GoT dus :)
Ik stuur Pindkaas wel een berichtje, dat is degene die over GoT2 gaat. Inmiddels zit GoT zelf al vol.

Dat je veel werd aangevallen heeft te maken met het feit dat je nog niet in een alliantie zit. De naam GoT is al zowat genoeg bescherming om niet aan gevallen te worden >:)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel jammer eigenlijk :p

Ik wil eigenlijk zelf eerst het spel beetje onder de knie krijgen voordat ik een alliantie join, maar ik wil dan ook niet onnodig veel aangevallen worden :p

Tot nu toe vind ik het nog best interessant. Alleen jammer dat je zoveel belangrijke informatie moet missen zonder plus account. Maar goed, tis wel beetje een grafisch spel, dus het kan niet anders :(

Oh, net ff gezocht op rondes en die schijnen er in dit spel "niet" te zijn. Dus dan heb ik altijd een maand achterstand op iedereen die al vanaf het begint speelt :( Ach jah, c'est la vie

Maar nogmaals, hoi Motrax :p Hoe gingen de tentamens bij jou?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2005 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Plus kan je wel missen, het geeft niet een keihard voordeel op spelers die het niet hebben. De andere kant van het verhaal is wel dat Plus vol handigheidjes zit die het Travianleven veel makkelijker maakt, zeker als je meerdere dorpen hebt en er meer tijd aan kwijt bent.

In een alliantie doe je eigenlijk niet zo heel veel, niet als je nog zo klein bent. Het voordeel is dat je tezamen kan reageren als er iemand wordt aangevallen, door versterkingen te sturen of de aanvaller aan te vallen. Of diplomatiek te reageren.
Pas bij een alliantieoorlog is er veel coordinatie nodig en gaan er veel troepen tegelijk bewegen.
De andere kant is wel: ik zit zelf met een aantal van ZAFT (spin-off van GoT) bij elkaar in de buurt en we beginnen steeds meer samen te werken met overvallen/aanvallen. Dat is tot ieders voordeel.

offtopic:
Van de tentamens heb ik nog niet naar de uitslag gekeken, dat stel ik nog even uit :X

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:02
Waardoor stijgt je populatie in een dorp? Hoe is dit opgebouwd zeg maar? Ik heb namelijk een tweede dorpje nu, en wil deze zo snel mogelijk laten groeien...

edit:
"Ook je populatie zal stijgen, aangezien er op geupgrade velden meer mensen werken. Deze mensen moet je ook voedsel geven, en daar is graan voor nodig. Het is dus zaak voor een goede verhouding tussen graanvelden en overige velden te zorgen." Volgens mij heb ik het al gevonden, door je velden te upgraden dus? Of ook nog door andere dingen?

[ Voor 54% gewijzigd door LuPo op 26-12-2005 13:20 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op maandag 26 december 2005 @ 13:19:
Waardoor stijgt je populatie in een dorp? Hoe is dit opgebouwd zeg maar? Ik heb namelijk een tweede dorpje nu, en wil deze zo snel mogelijk laten groeien...
Staat bij elk ding dat je bouwt, een tekentje (orangje graan zegmaar, NIET GEEL). Dat geeft
aan hoeveel inwoners dat gebouw/iets anders erbij krijgt als je het bouwt. Dat wordt
van alle gebouwen bij elkaar opgeteld en dan heb je dus je aantal inwoners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ondertussen ook al even een account :)
200+ inwoners, leuk spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op maandag 26 december 2005 @ 13:19:

edit:
"Ook je populatie zal stijgen, aangezien er op geupgrade velden meer mensen werken. Deze mensen moet je ook voedsel geven, en daar is graan voor nodig. Het is dus zaak voor een goede verhouding tussen graanvelden en overige velden te zorgen." Volgens mij heb ik het al gevonden, door je velden te upgraden dus? Of ook nog door andere dingen?
Je populatie is neem ik aan niet het allerbelangrijkste... Je productie en leger zijn denk ik belangrijker, maar je populatie en productie/leger hangt uiteindlijk wel een beetje samen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Het is inderdaad niet het belangrijkste, maar wel de belangrijkste indicatie hoe groot iemand is.

Dit is waar je rangen op kan halen:
Speler | Dorp | Alliantie | Aanval | Verdediging

Speler is populatie totaal
Dorp is alle dorpen de populatie van, dus als je meerdere dorpen hebt, kom je meer keer voor
Alliantie, nou ja duh
Aanval: verzamelde aanvalspunten, hoeveel units je gedood hebt gerekend naar verbruik per uur.
Verdediging: zelfde, maar dan verdedigend.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Neeee ;( Ben net drie keer aangevallen door dezelfde persoon: 2 graanvelden vernietigd en mn silo ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Motrax schreef op zondag 25 december 2005 @ 14:30:
Plus kan je wel missen, het geeft niet een keihard voordeel op spelers die het niet hebben. De andere kant van het verhaal is wel dat Plus vol handigheidjes zit die het Travianleven veel makkelijker maakt, zeker als je meerdere dorpen hebt en er meer tijd aan kwijt bent.
Het levert idd geen keihard voordeel op maar het is echt zo verdomde handig. Zeker met meerdere dorpen. Ik kan iig niet meer zonder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Ik word hier totaal uitgeroeid (ookal kan dat misschien niet..). Ik ben al 10 keer aangevallen door dezelfde gozer, hij is alweer onderweg met 3 troepen. Al mn graanvelden zijn vernietigd, residentie, ambassade, graansilo. Waarschijnlijk gaat hij net zo lang door tot hij me weer helemaal dod heeft gemaakt.. Achja, shit happens.. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

plus smus.. je moet die firefox greasemonkey scripts installeren... mis helemaal niets meer. Ook de Travian Gamers Util is wel handig. Het proberen waard iig!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

ScottB schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:31:
Ik word hier totaal uitgeroeid (ookal kan dat misschien niet..). Ik ben al 10 keer aangevallen door dezelfde gozer, hij is alweer onderweg met 3 troepen. Al mn graanvelden zijn vernietigd, residentie, ambassade, graansilo. Waarschijnlijk gaat hij net zo lang door tot hij me weer helemaal dod heeft gemaakt.. Achja, shit happens.. :{
Dat had ik ook op S1. Ik had een negatieve cropproductie en een gast bleef me maar aanvallen en ik kon niks terugdoen (met een negatieve cropproductie kan je niks bouwen). Ik heb mijn account toen maar verwijderd, en ben alleen op S2 verder gegaan. Ik heb er wel wat van geleerd door nu meer te investeren in defensive zooi (en ook wat aanvallende meuk inclusief ram om terug te slaan), maar helemaal voorkomen kun je het nooit als een veel grotere speler je kapot wil maken. Misschien dat het zitten in een aliance nog het beste helpt, dat was bij mij niet het geval op S1.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Jazzper schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:57:
plus smus.. je moet die firefox greasemonkey scripts installeren... mis helemaal niets meer. Ook de Travian Gamers Util is wel handig. Het proberen waard iig!
Dat je twee opdrachten achter elkaar kan geven per dorp met plus vind ik het grootste voordeel, dit kan niet met het greasemonkey script.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Marzman schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:00:
[...]

Dat had ik ook op S1. Ik had een negatieve cropproductie en een gast bleef me maar aanvallen en ik kon niks terugdoen (met een negatieve cropproductie kan je niks bouwen). Ik heb mijn account toen maar verwijderd, en ben alleen op S2 verder gegaan. Ik heb er wel wat van geleerd door nu meer te investeren in defensive zooi (en ook wat aanvallende meuk inclusief ram om terug te slaan), maar helemaal voorkomen kun je het nooit als een veel grotere speler je kapot wil maken. Misschien dat het zitten in een aliance nog het beste helpt, dat was bij mij niet het geval op S1.
Klopt, precies hetzelfde heb ik nu ook. En hij blijft maar aanvallen, denk dat er voor mij ook niks anders op zit dan opnieuw te beginnen. Jammer, want het begon net leuk te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Mensen die op S1 zitten kunnen me een igm sturen om van irritantjes af te komen :) Zolang je niet met mensen uit de top 50 loopt te fokken kan ik wel een handjes helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeCuMSeH
  • Laatst online: 11-09 17:26
Jazzper schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:57:
Waar vindt je dat Travian Gamers Util dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:02
Hahah, die lui van Fok! zijn echt zielig... Ik ga er zo even eentje aanvallen. :) Hebben jullie de alliantiepagina van hen al gezien? Te grappig gewoon.. :>

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

LuPo schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:15:
Hahah, die lui van Fok! zijn echt zielig... Ik ga er zo even eentje aanvallen. :) Hebben jullie de alliantiepagina van hen al gezien? Te grappig gewoon.. :>
Gelezen wat de reacties zijn op Fok! in hun draadje? Lees vooral het vorige deel eens door. Er kon wel een glimlachje bij mij af.

☻/
/▌

Verwijderd

Voor iemand die ook heel vaak FOK bezoekt vind ik het zelfs nog best triest :(

Geen diplomatische vaardigheden kan ik nog wel begrijpen, maar ook nog slechte verliezers? Die mensen hebben echt geen greintje zelfrespect, laat staan voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dit vind Fok! van GoT :( :

Wanneer de nerds van GoT en ZAFT zich vervelen, willen ze graag iets te doen hebben. Zoals het echte watjes betaamt zullen zij dus de zwakkere pakken. Het nut hiervan?
Niks, alleen wanneer men de hele dag achter de PC zit, dan moet men wel laten zien dat dit niet voor niks is geweest.
- Mavius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze vragen om aangevallen en compleet uitgeroeid te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 19:34
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:08:
Ze vragen om aangevallen en compleet uitgeroeid te worden :P
Hun topic op hun forum is net zo dood als hun alliantie inmiddels. Ze hadden eigenlijk al verloren voordat de oorlogsverklaring er was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
We hebben niet eensch lekker kunnen matten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, volgende slachtoffer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En jawel, een nieuwe travian speler erbij :)

Ik heb alleen de naam al een paar keer zien voorbijkomen in dit forum, maar op aanraden van een paar vrienden toch maar eens begonnen.

Eerste wat me opvalt is hoe netjes afgewerkd alles is, en hoe gebruiksvriendelijk een mooi alles ineenzit. Hier is werk in gekropen hoor. Heel netjes.

De interface is heel eenvoudig, daar kan echt het kleinste kind mee uit de voeten, het messaging systeem werkt heel vlot en easy. Kudos voor de ontwerper van deze net based applicatie.

Zo een soort spellen is normaal niet echt mijn ding, maar toch maar eens geprobeerd.

Eens zien hoe lang ik het volhoud, en waar ik terecht kom. (want echt goed zal ik er ook wel niet in zijn)

(ben ook effe gestart met utopia, dan kan ik vergelijken welke mij beter bevalt, want het is in dezelfde stijl)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Momenteel is de forumserver van Travian down. Voordat er vragen over komen ;)

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff, tgaat zo traag int begin :( , wie stuurt mij resources? ;) O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Potverdrie.
Na eerst vermoord te zijn in s1 (Crop+marketplace gesloopt) doen "ze" nu een dappere poging om in s2 hetzelfde te doen. :(

Als er iemand in s2 in ZuidWest zit Crop overheeft houd ik me aanbevolen, kleine beetjes ook (vooral) welkom. Al m'n merchants zijn op pad, als die morgen terug zijn kan ik andere resources terug sturen, zeg maar wat je nodig hebt. Eventueel kan ik ook op de NL server wat terug doen. (Al ben ik daar maar een klein mannetje)

Firmpete (-60,-40)

[ Voor 3% gewijzigd door FirmPete op 04-01-2006 01:12 ]

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 15:38
GoT-ZO op S1 is op dit moment volop in actie in een alles veroorlovende oorlog met de alliantie ISH. Volgende slachtoffer zou ik zeggen. Om 21.00 komen er zo'n 10 of meer aanvallen af op een tweetal dorpen, in totaal veel defense en offense van onze kant. De eerste aanvalsgolf van ons lipe volledig stuk... meer dan 2000 imperians en vele ceasaris... zoals gezegd een leuke oorlog en actie! De leider van ISH is deze oorlog begonnen door 3 dorpen van een speler van ons in te nemen. Noord-Oost is hier met chepter ook klein bij betrokken, ISH is in het noorden van ZO gelegen dus... wie op zoek naar actie is! :)

Wij zijn daarbij volop op zoek naar nieuwe tweakers die Travian willen spelen. De ruimte op S1 is echter nog altijd beperkt voor aanmeldingen... kom je er echter door, ga in Zuid-Oost zitten er meld je aan zou ik zeggen :)

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preatorium
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 20:18:
En jawel, een nieuwe travian speler erbij :) [..knip..]
Welke server speel je en heb je je al aangemeld bij één van de GoT allianties?

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preatorium schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:35:
[...]

GoT-ZO op S1 is op dit moment volop in actie in een alles veroorlovende oorlog met de alliantie ISH. Volgende slachtoffer zou ik zeggen. Om 21.00 komen er zo'n 10 of meer aanvallen af op een tweetal dorpen, in totaal veel defense en offense van onze kant. De eerste aanvalsgolf van ons lipe volledig stuk... meer dan 2000 imperians en vele ceasaris... zoals gezegd een leuke oorlog en actie! De leider van ISH is deze oorlog begonnen door 3 dorpen van een speler van ons in te nemen. Noord-Oost is hier met chepter ook klein bij betrokken, ISH is in het noorden van ZO gelegen dus... wie op zoek naar actie is! :)

Wij zijn daarbij volop op zoek naar nieuwe tweakers die Travian willen spelen. De ruimte op S1 is echter nog altijd beperkt voor aanmeldingen... kom je er echter door, ga in Zuid-Oost zitten er meld je aan zou ik zeggen :)
Ach, ik zit bij got-no, dus ik zal wel ff kijken hoe ver het rijden is.
Maar dit is denk ik niet genoeg 8)7

98 Swordsman 43 Haeduan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preatorium schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:43:
[...]

Welke server speel je en heb je je al aangemeld bij één van de GoT allianties?
hmm, als ik het hier zo lees speelt iedereen op travian.de blijkbaar. Ik heb me aangemeld op travian.nl omdat vrieden van me ook daar begonnen zijn.

Over dat aanmelden bij een GoT alliantie, dat kan ik nu toch niet echt doen? Ik ben nog geen dr*l waard. Ik zit echt in het prille begin nog maar, geen army, paar man populatie... (gisteren begonnen) Maw daar heeft niemand iets aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan je aanmelden omdat je dan bescherming hebt van ons, das wel zo handig als een 1 of andere noob naast je opeens leuk denkt te zijn door je hele dorp te verwoesten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:50:
[...]

hmm, als ik het hier zo lees speelt iedereen op travian.de blijkbaar. Ik heb me aangemeld op travian.nl omdat vrieden van me ook daar begonnen zijn.

Over dat aanmelden bij een GoT alliantie, dat kan ik nu toch niet echt doen? Ik ben nog geen dr*l waard. Ik zit echt in het prille begin nog maar, geen army, paar man populatie... (gisteren begonnen) Maw daar heeft niemand iets aan mij.
Als je beetje wilt overleven in het begin is het juist ideaal om een alliantie te joinen. Vooral die van GoT/ZAFT omdat die redelijk dominant zijn op de NL server.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preatorium
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:12:
[...]
Ach, ik zit bij got-no, dus ik zal wel ff kijken hoe ver het rijden is.
Maar dit is denk ik niet genoeg 8)7

98 Swordsman 43 Haeduan
chepter doet ook al mee van NO, alle beetjes helpen en je hoeft no. 1 of no. 2 niet te pakken ;) zie de scouts in de GoT-ZO thread :) Zou top zijn als je meedoet - in het licht van one for all all for one ;).

[ Voor 30% gewijzigd door Preatorium op 04-01-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preatorium schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:43:
[...]

chepter doet ook al mee van NO, alle beetjes helpen en je hoeft no. 1 of no. 2 niet te pakken ;) zie de scouts in de GoT-ZO thread :) Zou top zijn als je meedoet - in het licht van one for all all for one ;).
Goh, het is niet echt gelukt...

dadarkman from the village dadarkman`s village

Troops: 43 Headun
Casualties: 43 Headun

Defender Lucingus from the village Lucingus`s village
troops Preatorian: 109 equitus: 10
casualties Preatorian: 93 equitus: 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

hoe kan ik andere/betere soldaten trainen?
kan alleen nog maar legionairen trainen... :/

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barracks upgraden. En je hebt een stal nodig voor cavalry (gasten op paardjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beschuitfluiter schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:03:
En hogere acadamy of ze uit te vinden (researchen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Kortom, bekijk de instructies :)
Motrax schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:44:
[...]
Op het forum staan wel meer goede dingen ;)
offtopic:
Hij is ook zo bescheiden he? :+

[ Voor 78% gewijzigd door SH4D3H op 05-01-2006 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

beschuitfluiter schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:03:
http://forum.travian.nl/viewtopic.php?t=81

^^ Unit build tree, ook voor gebouwen.

Op het forum staan wel meer goede dingen ;)

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interne info

[ Voor 79% gewijzigd door Fuelke op 06-01-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Verwijder verdraaid je reactie halve ****

Dat is niet eens zeker + dat dit openbaar is.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
ik kom ook maar weer is kijken de meesten kennen mij wel van het irc kanaal waar ik soms nogal te aanwezig ben:P

maarja voor degenen die me niet kennen.

ik ben idifix heet ingame bunaman zit bij ZAFT en ben n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Nu even allemaal zwaaien naar mr n00b hierboven :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:21:
Nu even allemaal zwaaien naar mr n00b hierboven :w
lol? :+ , ik heb geen zin om te zwaaien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:19:
[...]

Als je beetje wilt overleven in het begin is het juist ideaal om een alliantie te joinen. Vooral die van GoT/ZAFT omdat die redelijk dominant zijn op de NL server.. ;)
hm je kan wel gelijk hebben. Rondom mij zit het opeens vol met bebouwde veldjes. Ik denk dat ik in de problemen kom van zodra ik uit mijn noob protectie kom. Die gaan zeker weten samenspannen tegen mij als ik er eentje van probeer aan te vallen :)

Nu ja, ik heb nog geen embassy gezet, dus allianties joinen kan nog niet. Ik zal zien wat er gebeurt eenmaal ik die bescherming niet meer heb.

Maar ondertussen wil ik dus graag aan een redelijk tempo groeien, en nu gaat het echt traag. Ik heb wel een paar kenissenin die travian spelen, maar die bevinden zich super ver, dus daarvan moet ik niet veel bevoorrading verwachten.

Daarom mijn vraag: zijn er spelers die effe een break nemen en hun opslagplaatsen zien uitpuilen? Zijn er spelers die in de buurt zitten en wat resource kunnen sturen? Het hoeft niet veel te zijn, alle kleine beetjes helpen, maar zo help je een beginnende speler wel snel vooruit (in het begin zijn kleine hoeveelheden zeker genoeg)

Anyway, wie zich geroepen voelt mij een beetje voorruit te helpen met een klein beetje resource-steun, ik bevind mij op de nederlandse server op 90/104 (noord oost dus)

Thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heet je Big AL? zo ja, dan is er 500 van elk onderweg. Het is weinig maarja, ik stuur nog wel wat vaker. Bouw zo snel mogelijk een embassy en join got/zaft/gaz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:51:
Heet je Big AL? zo ja, dan is er 500 van elk onderweg. Het is weinig maarja, ik stuur nog wel wat vaker. Bouw zo snel mogelijk een embassy en join got/zaft/gaz.
Big Al yep. (90/104)

Een embassy zal ik bouwen zodra ik kan.

Mijn pakhuis kan nu 1200 van elk aan, en er is altijd plaats. Ik check het ook wel regelmatig dus is er weinig kans dat exta resources verloren gaan.

Ik heb het idee dat dorpjes in mijn buurt ook wel erg rap aan het uitbowen zijn, dus ik denk dat er wel meer zijn die hulp krijgen. (en ik wil ook niet als zwakste uit mijn buurt uit de noob protectie komen :) )

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klein kickje ;)

Ik heb twee mooie gifts mogen ontvangen (250/250/250 en 500/500/500) van twee heel sympatieke GoT travian spelers :) waarvoor dank _/-\o_

Wie zich verder nog geroepen voelt, veel resource heeft, uitpuilende pakhuizen, weinig van plan is, en merchants over heeft.... ;) feed me :)

(en zo kan ik een paar vrienden die iets vroeger dan mij begonnen zijn netjes bijbenen of misschien voorbij gaan. Het spel is trouwens ook wel iets plezanter met dergelijke tributes, dan gaat het iets vlotter)

Ik heb een ambassade gezet trouwens. Wat doe ik nu? (ik zou graag tegen het einde van mijn newbie protectie ergens ge-allieerd zijn)

[Big Al : (90/104)]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ah volle pakhuizen, wanneer liep je protectie precies af zei je? ;)

neh just kidding, als je maar tot vlak voor einde protectie velden upgrade en muurtjes bouwt
eerste weken low profile blijven dan hebje goede basis. Ik ben begonnen met op dag 2 al alle gebouwen level hoog te maken met velden van 1 en 2 :S Met donaties redelijk recht getrokken.

Guerilla, NLD Hollandia (-101|33)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op maandag 09 januari 2006 @ 00:20:
ah volle pakhuizen, wanneer liep je protectie precies af zei je? ;)
Aangezien alles vrij traag gaat, alles nogal duur is en ik in deze periode vrij vaak op travian kan gaan checken, is mijn pakhuis fulltime een gapende leegte, hint hint ;)
neh just kidding, als je maar tot vlak voor einde protectie velden upgrade en muurtjes bouwt
eerste weken low profile blijven dan hebje goede basis. Ik ben begonnen met op dag 2 al alle gebouwen level hoog te maken met velden van 1 en 2 :S Met donaties redelijk recht getrokken.

Guerilla, NLD Hollandia (-101|33)
Een paar vrienden van me zijn iets vroeger begonnen en hebben me ook de raad gegeven niet meteen met gebouwen te beginnen, dus ik heb het voorzichtig aan gedaan op de gebouwen, en voornamelijk op de veldjes geconcentreerd, zoals jij zegt (typische beginnersfout blijkbaar). Nu zijn al mijn veldjes level 2 (kheb ondertussen wel al pakhuis, ambassade en marktplaats. Maar wel steeds resource te kort, zucht )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
damn, zwaar genaaid.
dr kwam strax een of andere gek ( Lucias Hydra, -51 -56, s2 ) met 1124 axefighters naar me toe :( en daar sta je dan met je 200 imperians en je 25 equites caesaris. daar waren er nog maar 19 en 2 van over :|

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 23:37:
Ik heb twee mooie gifts mogen ontvangen (250/250/250 en 500/500/500) van twee heel sympatieke GoT travian spelers :) waarvoor dank _/-\o_
Als mijn 3rde dorp er eenmaal is ( rond zaterdag hoop ik ) dan zal ik weer wat sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Zou ik misschien de alliance mogen joinen? Ik wordt namelijk steeds aangevallen door mensen terwijl ik ze niks heb misdaan :P

De naam van mijn stad is Modena en mijn Nickname is Mastasidaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
DaNiEl KuNsT schreef op maandag 09 januari 2006 @ 00:33:
damn, zwaar genaaid.
dr kwam strax een of andere gek ( Lucias Hydra, -51 -56, s2 ) met 1124 axefighters naar me toe :( en daar sta je dan met je 200 imperians en je 25 equites caesaris. daar waren er nog maar 19 en 2 van over :|
damn, en weer :( nu door Lucias Hatchery, -50 -53, s2. kunnen we niet met z'n alle daar naartoe gaan ?
dr zijn dar alleen wel behoorlijk wat troepen :|
1218 axefighters
55 clubswingers
91 teuton knights

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaNiEl KuNsT schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:37:
[...]

damn, en weer :( nu door Lucias Hatchery, -50 -53, s2. kunnen we niet met z'n alle daar naartoe gaan ?
dr zijn dar alleen wel behoorlijk wat troepen :|
1218 axefighters
55 clubswingers
91 teuton knights
Het is dat mijn troepen er 20 uur over doen, maar anders had ik mn 2000 axefighters langs laten komen.
Sorry maar ik moest er even mee patsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
nouwjah, als je die 20 uur op wil offeren voor mij O-) , nu is die Lucias Hydra den alweer langsgekome :(
als die blijft kome, dan kan k dus helemaal niets meer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:54:
[...]

Het is dat mijn troepen er 20 uur over doen, maar anders had ik mn 2000 axefighters langs laten komen.
Als jij zoveel troepen hebt, heb je vast ook massas resource op overschot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:54:
[...]

Hoe doe je dat met je cropproductie?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preatorium
Mastasidaz schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:19:
Zou ik misschien de alliance mogen joinen? Ik wordt namelijk steeds aangevallen door mensen terwijl ik ze niks heb misdaan :P

De naam van mijn stad is Modena en mijn Nickname is Mastasidaz
Welke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preatorium
Marzman schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:41:
[...]

Hoe doe je dat met je cropproductie?
Verdelen over meerdere dorpen als reinforcements en een dorp met 9 cropvelden heeft al een graanproductie van 2700 per uur max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
ik speel op de NL-server
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:40:
[...]

Als jij zoveel troepen hebt, heb je vast ook massas resource op overschot ;)
Ik heb er zo'n 700 als reinforcements staan in een ander dorpje. Jammer genoeg heb ik geen 9 cropvelden, maar op deze manier red ik het ook wel. Ik stuur ze wel op pad.

Ik ben ook eigenlijk veels te aardig, want ik stuur mn troepen wellicht de dood in voor iemand die ik heel niet ken. Maar anders staan mn mannen toch niets te doen. Een nieuw leger is overigens toch zo gebouwd.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik heb er genoeg van gehad. Het spel doet me weinig meer dus ik heb een account in de aanbieding.

Op S1, zuid-oost (rond 93,-158).

- 7 dorpjes (8e kan donderdag gestart worden)
- rond plekje 500 in de rankings
- 5 dorpen totaal uitgebouwt (1 main, 4 resource), 1 op 75% en 1 op 50%
- ca 1000 prets, 600 legos, 110 ceasaris en 1000 imperians
- plusaccount (nog 5 dagen, maar ook nog 2 geldige coupons over = 2 maanden)

Oftewel, geinteresseerden mogen zich melden (IceStorm@tweakers.net of hier ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:49:
Ik heb er genoeg van gehad. Het spel doet me weinig meer dus ik heb een account in de aanbieding.

Ik geloof dat dit verboden is, maar dat weet ik niet zeker. btw: ik zou hem gewoon deleten, beetje naai als iemand er 3 maanden voor moet werken en dat komt er zo´n noob die gelijk 7 dorpjes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 19:34:
Ik geloof dat dit verboden is, maar dat weet ik niet zeker. btw: ik zou hem gewoon deleten, beetje naai als iemand er 3 maanden voor moet werken en dat komt er zo´n noob die gelijk 7 dorpjes heeft.
Als het verboden is is het op eigen risico van de persoon die het overneemt :P Ik geloof er niet zo in dat ze mij van mijn bed komen lichten ;). En ik vind het meer zonde om alles weg te halen dan om het aan iemand door te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
icestorm... wat maak je me nou :'(

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Jammer dude :/
* Outerspace kan het wel een beetje begrijpen :)
Je bent ook een hele poos erg groot geweest en dan valt er weinig meer te behalen dan nieuwe dorpjes maken en anderen aanvallen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

arf Zaft valt een van ons aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
tnx evilbert. als k iets trug kan doen (nadat k nieuw leger heb) hoor k t wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:10

krvabo

MATERIALISE!

Be more specific :P

Daarmee doelende dat ZAFT zoveel aanvalt

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

IceStorm schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 19:36:
[...]

Als het verboden is is het op eigen risico van de persoon die het overneemt :P Ik geloof er niet zo in dat ze mij van mijn bed komen lichten ;). En ik vind het meer zonde om alles weg te halen dan om het aan iemand door te geven.
Is toegestaan. Zolang er geen multi situatuatie ontstaat of een oneindige sitter.
krvabo schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:23:
[...]

Be more specific :P

Daarmee doelende dat ZAFT zoveel aanvalt
Meldt :Y) Voor meer info: in het spel zelf graag.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem graag die account van je over! :) (en zo heb ik wat meer te doen op travian!, want met mijn nl account gaat het maar traag eigenlijk)

Ik hoor het nog wel

edit: en het zou idd heel erg zonde zijn om dit te deleten of te laten leeghalen of zo

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
nou wordt t echt niet grapig meer. vanacht 4 aanvallen gehad:
1x Lucias Hydra den
2x Lucias Hatchery
1x Golden Island

al mn resources weg, weer al mn troepen weg, mn palaca van level 17 -> 1 en mn wall compleet weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

bij welk level velden zou ik het beste een acadamy kunnen bouwen?
zit nu op 4 a 5 met alles... hoofdgebouw = lvl4 en barakken ook...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 18:36
Daniel kunst: Waarom join je dan geen alliantie zoals GaZ? Dan heb je iig niet van dat soort dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 19:34
spokje schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:47:
Daniel kunst: Waarom join je dan geen alliantie zoals GaZ? Dan heb je iig niet van dat soort dingen :)
Omdat hij op server2 van de .com wereld speelt en niet NL ;)

En beschuitfluiter, rond level 5/6 kan je daar wel mee beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je nou op paleis lvl 10 meteen 3 kolonisten maken, of 1 kolonist op 10, 1 op 15 en 1 op 20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:42:
Kan je nou op paleis lvl 10 meteen 3 kolonisten maken, of 1 kolonist op 10, 1 op 15 en 1 op 20?
Op alle 3 de niveau's kan je er 3 bouwen :) (Dus met een lvl20 paleis zou je 9 kolonisten kunnen bouwen waarmee je 3 dorpen kan stichten)

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das mooi dan ga ik ook maar eens beginnen met een paar kolonisten. 2e dorp zou wel handig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaNiEl KuNsT schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 09:30:
nou wordt t echt niet grapig meer. vanacht 4 aanvallen gehad:
1x Lucias Hydra den
2x Lucias Hatchery
1x Golden Island

al mn resources weg, weer al mn troepen weg, mn palaca van level 17 -> 1 en mn wall compleet weg :(
Als het allemaal te erg wordt; mijn buur stopt ermee en doet zijn account weg. Aangezien ik daar het wachtwoord van heb, kan je hem zo overnemen. Het is wel een kleiner account (400).

Laat het maar weten.

EDIT: Ik heb ook al verschillende dreigementen binnen van die gastjes.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
jah is goed. ben net weer thuis, en weer aantal resourcevelden vernietigd, en nog wat gebouwen weer omlaag...
k heb iig nog mn account op s1, dus k kan wel doorspele ;)

edit:
spokje schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:47:
k zit wel bij een alliantie, GoT op s2 ;)

edit2:
en weer. nou is t echt niet tof meer. ze komen niet voor mn resources, maar om me gewoon helemaal de grond in te drijven :( :( :( :(

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/daniel_kunst/got/flikker.png

[ Voor 65% gewijzigd door DP Kunst op 12-01-2006 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 03:06:
Ik neem graag die account van je over! :) (en zo heb ik wat meer te doen op travian!, want met mijn nl account gaat het maar traag eigenlijk)
Ik hoor het nog wel
edit: en het zou idd heel erg zonde zijn om dit te deleten of te laten leeghalen of zo
En na loting zonder notaris is Alvi de winnaar geworden :P Doe nog even mailen zodat ik je mailadres weer weet (kan die niet meer vinden op stage :X).

En daarna is het voor mij over, het is leuk geweest met Travian ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze nogmaals dank aan ice storm voor de mooie account op de s1.com server.

Ivm met mijn nl server account: ik zou nog steeds wat boost kunnen gebruiken van mensen die het kunnen missen...

Ik heb trouwens ook de indruk dat de mensen rondom mij toch ook van ergens geboost worden, want die gaan ook heel snel. Dus beetje hulp is altijd welkom :)

Ik heb ook een berichtje gestuurd naar de leiden van GaZ (omdat GoT geen leden meer opneemt) maar ik heb nog geen berichtje terug gekregen, ik vermoed dat ik nog wat zal moeten groeien, dus wie mij daarmee kan helpen, graag...

(nog een algemeen vraagje trouwens: Klopt het dat servers om de zoveel tijd gereset worden? Want op die s1 account zijn er spelers met 20+ dorpen, en loopt het totaal aantal speler ook al in de 80.000 of zo... Ik vermoed dat het voor die bigshots toch niet meer zo plezant kan zijn. Wat kunnen die verder nog uitrichten immers? Aan een 27 ste dorpje beginnen mischien :O En verder zijn in die server ook een paar artefacten in het spel gebracht, dus dit doet vermoeden dat er een endgame op komst is of zo? Ik denk dat ik niet lang meer ga kunnen genieten van mijn pas verkregen account op s1 :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 20:06:
Bij deze nogmaals dank aan ice storm voor de mooie account op de s1.com server.

Ivm met mijn nl server account: ik zou nog steeds wat boost kunnen gebruiken van mensen die het kunnen missen...

Ik heb trouwens ook de indruk dat de mensen rondom mij toch ook van ergens geboost worden, want die gaan ook heel snel. Dus beetje hulp is altijd welkom :)

Ik heb ook een berichtje gestuurd naar de leiden van GaZ (omdat GoT geen leden meer opneemt) maar ik heb nog geen berichtje terug gekregen, ik vermoed dat ik nog wat zal moeten groeien, dus wie mij daarmee kan helpen, graag...

(nog een algemeen vraagje trouwens: Klopt het dat servers om de zoveel tijd gereset worden? Want op die s1 account zijn er spelers met 20+ dorpen, en loopt het totaal aantal speler ook al in de 80.000 of zo... Ik vermoed dat het voor die bigshots toch niet meer zo plezant kan zijn. Wat kunnen die verder nog uitrichten immers? Aan een 27 ste dorpje beginnen mischien :O En verder zijn in die server ook een paar artefacten in het spel gebracht, dus dit doet vermoeden dat er een endgame op komst is of zo? Ik denk dat ik niet lang meer ga kunnen genieten van mijn pas verkregen account op s1 :) )
Zou voor sommige mensen leuk zijn, voor mij niet, zit net op 1000 en heb nog niet alles in het spel gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

beetje overmoedig net zonder scouten een kleinere speler aangevallen met 6 donders en 26 zwaardvechters. En terecht, want hij bleek 0 verdediging te hebben.. Echter wel 2 man die versterking hadden gestuurd: 3 padvinders (omg), 20 paladijnen en 5 druide ruiters.

auw... ik was alles kwijt, maar zijn hulpjes kregen ook klappen: 16 paladijnen, 3 padvinders en 4 druide ruiters..

back to the drawing board grrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand van GoT op de nl server laten weten of het mogelijk is in één van de allianties verbonden aan GoT te joinen?

Liefst zo snel mogelijk. Een buur van me (vakje ernaast) blijft maar aandringen om in hun alliantie te joinen. Dit omdat een andere (jonge alliantie) rondom ons sterk aan het werven is, en we een beetje ingesloten geraken, wat niet zo veilig is eenmaal we uit newbie protectie komen.

Ik zou hem zo vlug mogelijk van antwoord willen dienen, maar ik had op de nl server uiteraard liever gejoined bij een groep die verbonden is met tweakers, gezien mn affiniteit voor dit forum en de tijd die ik hierop doorbreng, lezend en postend.

travian account: Big Al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opdreef
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 15:45
Ik ben nu ook lid van travian.nl

het bevalt me er wel alleen heb ik de typische beginners fout gemaakt door zoveel mogelijk te bouwen :(

Maarja... mocht er nog plek zijn voor een newbie als mij(natuurlijk in een van de GoT allienaties), dan kun je me op .nl onder de naam nelis91 bereiken.

btw: alles op kan iemand wat schenken om mijn velden te kunnen upgraden?

[ Voor 7% gewijzigd door Opdreef op 18-01-2006 09:48 . Reden: smiley aangespast.. taalgebruik duidelijker gemaakt hoop ik ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Lees het forum, kun je gelijk zien of er plek is enzo ;)

@hierboven, hoe groot is je pakhuis?
Reisje duurt namelijk bijna 9 uur :+

[ Voor 30% gewijzigd door SH4D3H op 18-01-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opdreef
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 15:45
SH4D3H schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:58:
Lees het forum, kun je gelijk zien of er plek is enzo ;)

@hierboven, hoe groot is je pakhuis?
Reisje duurt namelijk bijna 9 uur :+
Huidige capaciteit: 1200 Aantal eenheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit schiet niet op... m'n graan zou met 5 per uur moeten gaan, maar er staat 2 per uur... hoezo dat?(eerst was het zelfs meer dan 2 uur per uur) Nog paar andere vragen: door wat groeit de populatie en de capiciteit? Ik ben nog niet zover, maar hoe bouw je een leger?

Kan iemand me trouwens wat hout, klei en wat ijzer kunnen sturen? Ik heb al een pakhuis, ik neem aan dat je die nodig hebt voor het ontvangen (?), met 1200 als capaciteit... m'n naam is GUSoldier. :)
doesburg schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 00:25:
Ik ben nu ook lid van travian.nl

het bevalt me er wel alleen heb ik de typische beginners fout gemaakt door zoveel mogelijk te bouwen :(
Hier hetzelfde :(

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 14:21:
Dit schiet niet op... m'n graan zou met 5 per uur moeten gaan, maar er staat 2 per uur... hoezo dat?(eerst was het zelfs meer dan 2 uur per uur) Nog paar andere vragen: door wat groeit de populatie en de capiciteit? Ik ben nog niet zover, maar hoe bouw je een leger?
Alles wat je bouwt verbruikt graan. Je nettograanproductie is 2 per uur, de rest gaat op aan andere producties.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

is travian.nl down?

¯\_(ツ)_/¯

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste