Toon posts:

Kan geen ADSL krijgen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
....

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:34 ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
is de kabel nix voor je?

volgens mij kan je niet om kpn heen als je adsl wilt.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Weet ik niet zeker omdat ze een telefoonnr nodig hebben.
Wel heb ik gehoord dat het ook kan zonder, maar hoe dat zit weet iemand anders beter denk ik zo. :)
Ik weet het, staat raar, maar weet ff niet hoe ik het anders moet neer zetten. :)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Voor Direct ADSL van KPN heb je toch geen telefoon abbo nodig? :?

[ Voor 25% gewijzigd door Gunner op 26-10-2005 15:18 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 15:09
Er is voor alle abbonementen een telefoonnr nodig. Een lijn al helemaal anders kun je ook nergens adsl op zetten ;)

Kost je bij elke provider dus minimaal 10 eur per maand. Sommige rekenen dit in hun bedrag, anderen niet.

Voor jouw zou direct adsl een optie zijn, daar loopt een actie mee dat je je kpn abbo niet hoeft te hebben, via belcompany geloof ik (Loopt hier een topic over)

edit: DirectADSL zonder vaste telefoonaansluiting via BelCompany

[ Voor 12% gewijzigd door DJSmiley op 26-10-2005 15:18 ]

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03-2025

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Heb eenzelfde probleem, en ik woon in een Industriegebied in Eindhoven waar niet eens Kabel te krijgen is. MAAR volgens Wanadoo kan je bij hen vanaf Januari ook zonder KPN op hun netwerk komen :)

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:18

itsalwaysme

Graast voor DB

als je direct adsl neemt van kpn heb je geen telefoonlijn nodig, ik heb het zelf ook. er is alleen 1 nadeel: bij het abbo betaal je ongeveer 9 euro meer per maand, en laat dat nu net de prijs van een basis telefoon abbo zijn.....

maar als je op de site van kpn kijkt staat er niets over de versie waarbij je geen telefoon lijn nodig hebt. die staater pas bij als je in de shop de postcode check gaat doen

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Verwijderd

Topicstarter
.....

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2007 00:06 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:21:
Direct ADSL ik helemaal niks voor mij.
Volgens mij is dat het enige wat kan onder jouw eisen (geen telefoon abo), dus ik weet niet wat dan wel voor jou geschikt is? 8)7

Verwijderd

mischien wel wireless :9~
is dat wat?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:50

Wildfire

Joy to the world!

Gunner schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:22:
[...]

Volgens mij is dat het enige wat kan onder jouw eisen (geen telefoon abo), dus ik weet niet wat dan wel voor jou geschikt is? 8)7
ADSL zonder telefoonabonnement kan dus wel, dit heet een "kaal koper"-abonnement. Onder andere af te sluiten via TweakDSL, maar ook andere providers.

Het enige nadeel is dat je dan net zo goed een BelBudget abonnement kunt nemen, want KPN rekent ongeveer 10 euro per maand door aan je ISP (en die weer aan jou) voor het actief houden van de lijn zelf.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Wildfire schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:25:
[...]

ADSL zonder telefoonabonnement kan dus wel, dit heet een "kaal koper"-abonnement. Onder andere af te sluiten via TweakDSL, maar ook andere providers.

Het enige nadeel is dat je dan net zo goed een BelBudget abonnement kunt nemen, want KPN rekent ongeveer 10 euro per maand door aan je ISP (en die weer aan jou) voor het actief houden van de lijn zelf.
Het enige voordeel wat je dan hebt is dat je geen nr hebt, dus ook niet gebelt kan worden.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wildfire schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:25:
Ja dat begrijp ik, alleen dat vroeg TS niet ;)

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:53

Tao

DPC DE_KOMETEN

Kijk eens op http://www.tele2.nl
Die adverteren met adsl zonder KPN-aansluiting nodig te hebben (digitaal pakket). Of dat betekent dat zijzelf bij jou een telefoonlijn komen leggen (indien die fysiek niet -meer- aanwezig is) weet ik niet....

Diablo3

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-02 09:33
Kan je eigenlijk niet omheen en bij dingen zoals belcompany of direct ADSL, dan wordt er indirect betaald aan KPN ... kan je net zogoed wel een belbudget lijntje nemen, heb je tenminste nog een nummer erbij voor dat geld ook :Y)

Verder info zie: OPTA schrapt abonnementenmonopolie KPN. Echte KPN loze ADSL laat dus nog even op zich wachten, nu betaal je sowieso direct of indirect KPN nog voor de koperlijntjes.
Pagina: 1