....
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 13:34 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Gunner op 26-10-2005 15:18 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
[ Voor 12% gewijzigd door DJSmiley op 26-10-2005 15:18 ]
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Volgens mij is dat het enige wat kan onder jouw eisen (geen telefoon abo), dus ik weet niet wat dan wel voor jou geschikt is?Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:21:
Direct ADSL ik helemaal niks voor mij.
ADSL zonder telefoonabonnement kan dus wel, dit heet een "kaal koper"-abonnement. Onder andere af te sluiten via TweakDSL, maar ook andere providers.Gunner schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:22:
[...]
Volgens mij is dat het enige wat kan onder jouw eisen (geen telefoon abo), dus ik weet niet wat dan wel voor jou geschikt is?
Het enige voordeel wat je dan hebt is dat je geen nr hebt, dus ook niet gebelt kan worden.Wildfire schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:25:
[...]
ADSL zonder telefoonabonnement kan dus wel, dit heet een "kaal koper"-abonnement. Onder andere af te sluiten via TweakDSL, maar ook andere providers.
Het enige nadeel is dat je dan net zo goed een BelBudget abonnement kunt nemen, want KPN rekent ongeveer 10 euro per maand door aan je ISP (en die weer aan jou) voor het actief houden van de lijn zelf.
Ja dat begrijp ik, alleen dat vroeg TS nietWildfire schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:25:
Het enige nadeel is dat je dan net zo goed een BelBudget abonnement kunt nemen, want KPN rekent ongeveer 10 euro per maand door aan je ISP (en die weer aan jou) voor het actief houden van de lijn zelf.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq