Toon posts:

[PC]juiced racewheel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik een probleem had (zie deze topic) krijg in juiced m'n racewheel niet meer aan de praat. Wat ik ook probeer, het blijft op keyboard staan. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

verduidelijking: Het gaat om een logitech wingman formula force gp. Ik heb in options steering wheel aangevinkt, de controls zijn ook ingesteld.

PS: mocht dit geen tweede topic waard zijn, m'n excuses ervoor

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 19:33 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 22:43
Wordt je racewheel uberhaupt wel herkend in Windows? Misschien software ervan opnieuw installeren/updaten. (Als je 'steering wheel' optie niet kan kiezen als je geen racewheel hebt dan heb ik niks gezegd :X)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ik denk het wel, want voor die crash had ik geen enkel probleem. ondertussen blijk ik toch al in staat om career me m'n racewheel te spelen.

edit: het zit dus zo:
ik kan career met m'n racewheel spelen, maar zonder force feed back (wa ik liefst wel heb)
ik kan niet in arcade of custom race met mn racewheel spelen. daar zijn het nog altijd toetsenbord controls.

het wordt vreemder met de moment |:(

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 19:59 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:54:
ik denk het wel, want voor die crash had ik geen enkel probleem. ondertussen blijk ik toch al in staat om career me m'n racewheel te spelen.
Je denkt het wel :?

Kalibreer dat stuur eens in windows. Als die dat goed doet dan moet het spel hem ook vinden als goed is.
Of trek je stuur eens uit je pc en doe hem er weer in. Als windows zegt dat het 'nieuwe hardware' goed geinstalled is dan is er geen enkel probleem als het goed is.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:58

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Als je geen save files hebt, of het kan je niet schelen dat deze verloren gaat, zou ik alles eens verwijderen... Eerst het spel zelf via software en daarna de install map in X:\program files

Dit natuurlijk pas doen nadat het stuur bij spelbsturingen wel correct vermeld staat, en daar ook te callibreren valt....

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik geprobeert, maarja, alles wegdoen lukt blijkbaar nooit want elke keer in reinstall en ik controls willen zetten staat er "Frieksk" (van de aller eerste keer). ook al zit ik met kris of want dan ook bezig |:(
Pagina: 1