Toon posts:

[PC]juiced 99% cpu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou juiced spelen maar toen bleek het spel enorm traag te zijn. Na alt + ctrl + del te doen blijkt dat het spel 99% van de cpu vraagt. Dit is de eerste maal, ik heb het al vele malen dervoor kunnen spelen zonder problemen.
Ik heb al hitman pro gedraait, maar dat bracht geen oplossing.
Het spel herinstalleren doe ik liever niet want ik vind m'n saved games niet terug :|

Mijn pc is maar 2 weekjes oud en bestaat uit dit:
proc: AMD Athlon 64 3500+ venice
mobo: K8n neo 2 platium
graf card: NX6600GT met 128mb
hd: maxtor SATA 200Gb (opgesplitst in 2 partitie. 1tje voor windows + drivers en andere data waarop de games staan)
2x512mb in dual channeling
edit:
windows xp professional met sp 2
typo

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 19:58 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:50:
Mijn pc is maar 2 weekjes uit en bestaat uit dit:
proc: AMD Athlon 64 3500+ venice
mobo: K8n neo 2 platium
graf card: NX6600GT met 128mb
hd: maxtor SATA 200Gb (opgesplitst in 2 partitie. 1tje voor windows + drivers en andere data waarop de games staan)
Dat systeem is echt niet pas 2 weekjes uit, dat kan ik vertellen.. Ik heb een systeem van een paar maanden oud en overtreft dit met gemak.

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 12:40
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:52:
[...]

Dat systeem is echt niet pas 2 weekjes uit, dat kan ik vertellen.. Ik heb een systeem van een paar maanden oud en overtreft dit met gemak.
of jij bent een patser en hij niet.

Verwijderd

Topicstarter
met oud bedoelde ik da ik hem nog maar 2 weken heb :Y)

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

empy

Rijdt rondjes

ik denk dat hij bedoelt dat zijn systeem net 2 weken oud is, dat wil zeggen: 2 weken in huis.

En sja, als dat spel zo langzaam loopt, is er niet een andere toepassing die zo veel geheugen vreet dat andere toepassingen er onder lijden?

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 12:26
Juist die PC trekt juiced prima :) Heb je al geprobeerd de nieuwste patch te installeren voor het spel als die er is? Anders deinstalleer je NVIDIA driver eens van je grafische kaart en installeer de nieuwste 81.85 BETA drivers. Die kan je hier vinden:

http://www.nzone.com/obje...oads_rel70betadriver.html

Savegames kan je vaak vinden in Mijn Documenten:

C:\Documents and Settings\All Users\Documents\

[ Voor 14% gewijzigd door et36s op 24-10-2005 20:00 ]

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Is het niet juist handig dat hij 100% van de CPU gebruikt, als hij maar 1% gebruikt, dan lagt hij pas denk ik :?

edit:
savegames staan ergens onder Documents and Settings op de C schijf, google maar ff naar JUICED SAVEGAME of JUICED SAVEGAME PATH/LOCATION.

[ Voor 40% gewijzigd door daandegoeiste op 24-10-2005 20:00 ]

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:51
Op welke settings speel je? Niet per ongeluk de settings achterlijk hoog gezet? Probeer eens andere settings? Laatse drivers voor je grafische kaart? Draaien andere spellen ook langzaam? Heb je iets veranderd in de tussentijd? Zijn er niet toevallig updates voor het spel? Allemaal dingen die je allang had kunnen proberen en je startpost kunnen zetten.

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Topicstarter
@shrenghang, er is volgens windows taakbeheer 260/2460mb geheugengebruik. met juiced komt dat op 370mb ongeveer

@et36s: ik heb de 78 driver ginstalleerd voor battlefield 2. maar daarna had ik veel opties op low moeten zetten en da had ik nog last van lagg, dus heb ik maar terug die drivers van MSI geinstalleerd.

edit: ik zen wel wel de 81.84 drivers aant downloade

@daandegoeiste: liever toch wel zo da het spel nog speelbaar is, want niet het geval is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 20:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Deze kan dicht. Ik heb het probleem kunnen oplossen door een systeemherstel uit te voeren en daarna kreeg ik een error die ik opgelost heb door een reinstall van het spel.
Bij deze, bedankt voor de reacties _/-\o_
Pagina: 1