Ik zie een complottheorie tussen adremedy en tweakers. Ze proberen er gewoon meer abbo's uit te slaan, om zodoende de reclame af te kopen.

[/flauw]
Ik vind het gewoonweg slecht dat adremedy reclame's laat zien met verloopte certs, als ze weten dat een reclame hierdoor ongeldig gaat worden dan verwijderen ze die reclame toch uit hun database *? Ik vind dat ze Reddion hier gewoon tuk moeten nemen en die reclame afkappen zolang ze geen geldige cert hebben. Ik accepteer geen ongeldige certs, gewoon uit princiepe. Dus ik heb hem maar lekker toegevoegd aan mijn DNS server thuis, zodat die host vanaf alle pc's mooi naar niets verwijst.
anders gaat het echt klachten regenen
Ik ga er van uit dat ze wel hebben kunnen reageren sinds afgelopen donderdag? Zo niet dan vind ik adremedy maar simpel gezecht "slecht" in hun klantenzorg. Met dit hele gebeuren ben ik het niet eens, maargoed wie ben ik hé
Ik ben "persoonlijk" van mening dat ze dit soort dingen direct dienen op te lossen, omdat er nou mensen last van hebben, ook al is het niet direct hun schuld, ze kunnen het uitschakelen, dus doe dat dan. 4 dagen de tijd, en nog werkt het niet? Oud/nieuw is wat dit betreft maar een zwak excus vind "ik".
/me * simpele oplossing:Note dat adremedy hier ook slechts een doorgeefluik is....
Sluit het luik, probleem opgelost?
[
Voor 26% gewijzigd door
Verwijderd op 02-01-2006 01:26
]