Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:18
Welkom in het grote "Motorola MPx220 Smartphone topic [Deel 2]"

Dit is de opvolger van de MPx 200 smartphone. De onvolledigheden van de toch al erg goed ontvangen MPx200 zullen worden weggewerkt. Dit houdt in dat als besturingsysteem gebruikt zal worden gemaakt van Smartphone 2003 (i.p.v. 2002) en dat bluetooth toegevoegd zal worden.

Deze smartphone valt binnen een hele nieuwe serie smartphones (draaiende op MS Smartphone 2003) waaronder ook de MPx 100 en MPx 300 zullen vallen.
Specs

Algemeen
-GSM 900/1800/1900 misschien wel quad-band: 850
-176 x 220 pixels 65k kleurenscherm aan de binnenkant (TFT); 8 text lijnen
- klein 256 (?) kleurenscherm aan de buitenkant (TFT)
-850 mAh battery li-ion; standby mode tot 116 uur, 270 min spreektijd
-1,3 Megapixel met flash en 3 x zoom !!! (met veel handmatige instelmogelijkheden)
-kleur - Black Sea & Metallic
-gewicht 110 gram
-maten 90 x 48 x 20 (L x B x D)
-volume 96 cc
-32 Mb. ROM, 32 Mb. RAM, dus totaal 64 mb flash geheugen
-Expansion slot voor SD/MMC kaartjes, ondersteuning tot 1 Gb Misschien wel SDIO ondersteuning
-Het is mogelijk om verschillende telefoonnummers bij een naam op te slaan en een verschillende beltoon per contact, daarnaast is het mogelijk een foto te koppelen aan een contact (het is nog onduidelijk of deze alleen op het binnenscherm of ook op het buitenscherm getoond wordt).
-40 tonige polyphone beltonen
-trilalarm
-8 nummer speeddial
-speakerfunctie (!)

Communicatie mogelijkheden
-SMS
-EMS
-MMS
-e-mail(SMTP/POP)
-MSN chat
-SMS Chat
-Zenden en ontvangen beltonen
-SMS zenden tegelijk naar verschillende nummers
-Predicive text input T9
-Mogelijkheid concepten op te slaan
-WAP 2.0, WAP Push
-EDGE/GPRS(4+1)
-IR port
-Synchronisatie met PPC
-Synchronisatie met Microsoft Exchange Server
-SyncML
-Bluetooth
-USB

PDA en andere functies
-Ingebouwde VGA camera
-Profiles, aan te maken/passen door de gebruiker
-Headset, met stereo luistermogelijkheid en ingebouwde microfoon
-Mogelijkheid taken synchroniseren
-Melody editor
-Themes om de telefoon te personaliseren, wall-papers, geluiden, en grafische elementen in de interface
-Dictofoon & mogelijkheid gesprekken te recorder
-Datum, tijd
-Alarm clock (afz. per dag in te stellen)
-Fotoalbum, mogelijkheid toevoegen foto's door de camera etc.
-Timer, stopwatch meteen op het scherm en (simpele) calculator
-Spelletjes
-Extra Programma's - Pocket IE (HTML, WML, WAP2.0), SMS/MMS, Email Inbox, -Notes, Contacts, Calendar, Tasks, MP3, WAV & WMA Playback support, Messenger, Active Sync, Call History, Settings, Shortcuts, Windows media, Text Input, MPEG4 Encode/Decode

Bron1 & Bron 2 & Bron 3

Plaatjes :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/phonemodels/motorola/image/mpx220.jpg
Afbeeldingslocatie: http://reviews.zdnet.co.uk/i/z/rv/2004/08/moto-mpx220-400x400.gif
thnx to rightone_

Links GOT:

De eerste generatie:
MPx200
En de nieuwe generatie:
MPx100
MPx300
Links:

Preview:
Mobile Review
Filmpje thnx to LPi
Tot slot ...

Veel plezier in deel 2 , hou het netjes, dus geen illegale software uitwisselingen etc.

Deel 1

Startpost overgenomen van deel 1 en wat aangepast (dooie linkjes verwijderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Mijn klepje was dus afgebroken, telefoon nu opgestuurd naar solid vision, deze gaan hem onder garantie vervangen :D
ik weer blij :) Duurt alleen wel 2 weken voor ik hem weer terug heb, dus nu maar even vermaken met een t630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
.... maar wel leuk dat er een deel 2 gemaakt is.... _/-\o_ !!

Ik moet trouwens mijn foontje ook naar Solid Vision opsturen... mijn linker output van de headset connector werkt niet meer... Heb 'm geflashed naar 1.49 maar nog steeds het zelfde probleem, ofwel hardware-matig.

Weet alleen niet wat erger is... géén linker output... of 2 weken mijn foontje missen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een Bluetooth browser / explorer gevonden waarmee je in andere bluetooth telefoons kunt bladeren ( zoals met de bestandsbeheer je door je eigen storage of storage card kunt bladeren) ??

Ik heb dus al ongeveer 3 weken 1.49 erop en moet zeggen het werkt lekker. Al is het afentoe lachen met die vertalingen (in de camera applicatie staat bijvoorbeeld : 87% links , wat dus 87% vrij zou moeten betekenen zoals in de ruimte die nog vrij is op de storage).

Verder heb ik me vlaggtje bij start weggetoverd door een reg tweak :P

Wat ik me nog afvraag. Hoe makkelijk is het om foto's aan contacten toe te voegen ? ik doe het steeds via fotoalbum en dan toevoegen aan contact van een foto.

En is het mogelijk om het contactp. (ersonen) te veranderen zodat je altijd de namen met foto ziet en niet alleen de namen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:07:
Iemand al een Bluetooth browser / explorer gevonden waarmee je in andere bluetooth telefoons kunt bladeren ( zoals met de bestandsbeheer je door je eigen storage of storage card kunt bladeren) ??

Ik heb dus al ongeveer 3 weken 1.49 erop en moet zeggen het werkt lekker. Al is het afentoe lachen met die vertalingen (in de camera applicatie staat bijvoorbeeld : 87% links , wat dus 87% vrij zou moeten betekenen zoals in de ruimte die nog vrij is op de storage).

Verder heb ik me vlaggtje bij start weggetoverd door een reg tweak :P

Wat ik me nog afvraag. Hoe makkelijk is het om foto's aan contacten toe te voegen ? ik doe het steeds via fotoalbum en dan toevoegen aan contact van een foto.

En is het mogelijk om het contactp. (ersonen) te veranderen zodat je altijd de namen met foto ziet en niet alleen de namen ?
Blij dat het forum weer terug is. Goed te horen dat 1.49 goed werkt. Dezelfde soort vertaalproblemen als in 1.47 hoor ik al. Ik heb ook geen oplossing voor fotos en contactpersonen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag over iTap:

Ik heb nu op diverse plaatsen gelezen dat het mogelijk moet zijn om een Nederlands iTap
woordenboek te gebruiken terwijl je phone op Language: US English staat (ik heb de 1.47 rom erop).

Hoe doe je dit ? Ik krijg het niet voor elkaar, anders dan door te wisselen van taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Laatst online: 14:36

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:09:
Even een vraag over iTap:

Ik heb nu op diverse plaatsen gelezen dat het mogelijk moet zijn om een Nederlands iTap
woordenboek te gebruiken terwijl je phone op Language: US English staat (ik heb de 1.47 rom erop).

Hoe doe je dit ? Ik krijg het niet voor elkaar, anders dan door te wisselen van taal.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit in de 1.49 fw aanwezig was. Zeker weten doe ik dit niet en proberen gaat ook niet meer, ik heb mijn mpx220 verkocht voor een mpx.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ik weer even kort

1.49 is eraf !!

De zoveelste keer een lockup op me telefoon. Telefoon ging uit tijdens active sync. Daarna niks meer , batterij eruit , en nog niks , harde reset hielp ook al niet...

Nog even 1.29 geprobeert , bleek chinees te zijn (Go Tone - met gelukkig engels) maar zo eej wat een geluid kwam er uit dat ding , schrok er gewoon van. Veel en veel harder dan 1.49. (Beide van surreal)

Ik ga dus weer even met 1.47 aan de slag , wil toch nederlands :P

PS : die tip met dat ITap staat op surealnetworks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Toch gek... ik heb alleen maar betere ervaringen met de 1.49...!! Nog GEEN lock-up's gehad. En jah.. ik heb de 1.15 --> 1.47 --> 1.49 weg gedaan... 8)

Vooral lekker stabiel met TomTom trouwens....

Misschien is dit "goede stabiele gevoel" ook te wijten aan een cleane install... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleek dus toch niet de 1.49 of 1.47 te zijn die het steeds vernaggelde , maar de regeditor op me pc.

Zodra ik die gebruikt had en dan de telefoon loskoppelde terwijl regeditor nog aan stond , of nog in de achtergrond aan het afsluiten was , dan was et raak na een reboot , niet doorstarten van de telfoon na het Motorola animatie.

Nu met PHM regedit op de foon geen problemen meer , owja en toch weer vertrouwde 1.49 erop.

En ik gebruik geen backup , store alles op me minisd en die 3 progjes die ik extra heb die zet ik er zo weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met BlueTooth:

ActiveSync werkt via USB prima en ik heb een connectie daarmee opgesteld, dus de PC herkent m'n GSM reeds. BlueTooth is aangezet op de GSM en er is een virtuele COM poort aangemaakt op de PC. Deze COM poort is ingesteld in ActiveSync.

Echter, als ik op de GSM probeer te syncen via BlueTooth, dan lukt dit niet. Hoe kan dit komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echter, als ik op de GSM probeer te syncen via BlueTooth, dan lukt dit niet. Hoe kan dit komen?
Heb je in ActiveSync ook aangegeven dat je mag synchroniseren via bluetooth?
(Verbinden via Bluetooth).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:59:
[...]

Heb je in ActiveSync ook aangegeven dat je mag synchroniseren via bluetooth?
(Verbinden via Bluetooth).
Natuurlijk! ... en dus tevergeefs :/

[edit] Wat belangrijk kan zijn om te weten:
Voor de rest paired de PC en de GSM prima. Ik kan files van en naar beide sturen&ontvangen. De PC vindt ook de BlueTooth-modem van de GSM.
[edit] Ik heb het met ActiveSync 4.0 en daarna ook met 3.8 geprobeerd, zonder resultaat.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
is het mogenlijk om mp3tjes af te spelen via een bluetooth headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de bluetooth sync :

Bij mij werkt die alleen met WidComm drivers , niet met die standaard Blue Soleil die bij de USB Bluetooth stick van 10 Euries zaten.

MP3 via Bluetooth :

Met Bluetunes is dat mogelijk . alleen is het dan op radio frequentie die slechte kwaliteit levert. En alleen met bepaalde Bluetooth headsets icm Smartphones.

Ik heb weleens dat mijn smartphone uitvalt. De batterij is dan opeens leeg , geen signalering dat ie laag is ofzo. Zet ik de foon dan weer aan, dan start die dus niet door en moet ik een master rest uitvoeren. En dan me zooi weer terug zetten (Active syncen en Homescreen / Photo Contact etc.)

Lastig uit te vissen waar dit nu aan ligt. (Ik dacht aan 1.49 maar 1.47 hebt dit ook , toen dacht ik niet aflsluiten van Regeditor tijdens herstart smartphone...) Ik ga eens me batterij helemaal vol laten opladen en dan niks met de foon doen behalve bellen en active sync. En dan batterij laten leeglopen , kijken wat ie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Peter73:

Thanks voor de tip. Ik dacht dat ik deze drivers al had geïnstalleerd, maar door je post ging ik twijfelen en kwam ik tot de conclusie dat de setup de drivers niet heeft vervangen tijdens de installatie. Nu staan de Widcomm drivers erop en werken ze.
Ik kan nu ook de seriele poort op de GSM instellen en er is ook een in Windows ingesteld. 't Volgende probleem is dat ActiveSync die poort niet opneemt in de poortlijst bij de verbindingsinstellingen. Ook niet na een reboot(van PC én GSM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:04:
MP3 via Bluetooth :

Met Bluetunes is dat mogelijk . alleen is het dan op radio frequentie die slechte kwaliteit levert. En alleen met bepaalde Bluetooth headsets icm Smartphones.
welke (goedkope) bluetooth headsets werken hiermee dan?

[ Voor 4% gewijzigd door jasperv525 op 03-11-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluetunes : (Na google te zoeken :)

http://www.modaco.com/index.php?showtopic=203212

Active Sync BT : (Na google te zoeken :)

http://msmobiles.com/news.php/1679.html

Rom Updates :

http://www.surrealnetwork...Px220+%22How+To%22+Guides
Misschien registratie nodig ??

Succes allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Hallo.... :P

Ik ben na een tijdje mijn telefoon echt zwaar nodig gehad te hebben, toch maar overgegaan om mijn telefoon op te gaan sturen naar Solid Vision. Mijn jack-connector is kapot (links geen geluid meer) dus zal helaas moeten worden gemaakt.

Wie heeft er allemaal al ervaring met dit bedrijf....? En wat is de geschatte tijd dat ik mijn "liefde" kwijt ben?!?! :'( :'(

Verwijderd

Iemand een idee hoe je het startup geluid verwijderd? Heb reeds de registry aangepast (HKEY_CURRENT_USER -> ControlPanel -> Sounds -> Systemstartyp) en de gegevens verwijderd, maar nog steeds dat (irritante) opstartgeluid.

Bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een alternatief voor de mpx220...
Het is haast zeker dat ik dit toestel wil gaan nemen, maar als iemand anders nog een goeie tip heeft graag.... :)

Trouwens, geen qtek aanraden, want ik heb 2 toestellen gehad, en 1 gaf veel problemen.
Het ging hier om de qtek s100 en de 8020...

De s100 deed prima, maar de 8020 gaf echt veel problemen, vastlopers,knoppen die niet reageerden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:29:
Heeft iemand nog een alternatief voor de mpx220...
Het is haast zeker dat ik dit toestel wil gaan nemen, maar als iemand anders nog een goeie tip heeft graag.... :)

Trouwens, geen qtek aanraden, want ik heb 2 toestellen gehad, en 1 gaf veel problemen.
Het ging hier om de qtek s100 en de 8020...

De s100 deed prima, maar de 8020 gaf echt veel problemen, vastlopers,knoppen die niet reageerden etc.
Zo`n moeilijke vraag was het toch niet > 8)7 gheghe......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik op me motorola mpx220 een virtueel toetsenbord zetten ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeay! Ik heb gevonden hoe je via een laptop(of gewone PC) met USB/IR/Bluetooth je GPRS van je GSM kan gebruiken om te surfen:
http://www.theunwired.net...rtphone-tutorials#article

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:58:
kan ik op me motorola mpx220 een virtueel toetsenbord zetten ?:P
Je bedoelt software om een qwerty keyboardje in beeld te krijgen ?
Jah dat kan, ik ga zo eens ff voor je koekel`n

Edit:
of bedoel je meer zo iets ?
http://direct.motorola.com/hellomoto/nl/pressreleases/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer zo iets :P http://direct.motorola.com/hellomoto/nl/pressreleases/ dat is namelijk wel handig voor msn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, vandaag toch maar een mpx220 gekocht...
bevalt tot nu toe goed, wm2003 SE draait ook lekker...
Rom versie 1.150.0.0 maar tot nu toe lekker stabiel, tomtom mobile 5 draait ook als een tiet....

Bluetooth communicatie gaat ook helemaal goed, ook tussen laptop en andere mobieltjes....
Het sms woorden boek is even wennen, itap wordt er gebruikt, terwijl ik bij mijn qtek 8020 T9 dutch gebruikte,maar goed, alles went :-)

De problemen die ik hier lees, over slecht geluid tijdens bellen enzo heb ik zelf nog niet ervaren, tot nu toe klinkt het allemaal perfect.....

Donders tevreden dus tot nu toe....... :9~

Edit:
pffff....die itap is toch ook niet alles 8)7

en welke batterij raden jullie mij aan te gebruiken,niet dat ik wat te klagen heb of zo, intensief gebruikt de laatste 7,5uur,msn,mail,bluetooth,camera,etc etc en de batterij zit nog voor 75 procent vol....

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik eigenlijk met de telefoon met gebruik van Bluetooth door me hele huis gewoon gratis internetten ?:P of moet ik heel dicht bij me pc zitten als ik wil gaan internet of kan je helemaal niet internetten met Bluetooth :(. Weet iemand meschien een antwoord op mij vraag :) alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:13:
Kan ik eigenlijk met de telefoon met gebruik van Bluetooth door me hele huis gewoon gratis internetten ?:P of moet ik heel dicht bij me pc zitten als ik wil gaan internet of kan je helemaal niet internetten met Bluetooth :(. Weet iemand meschien een antwoord op mij vraag :) alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_
Nou, wat ik wel weet is, is dat wanneer ik verbonden ben via usb kabel, gewoon kan internetten op mijn mobiel, ik kan nu ook syncen via bluetooth, heb nog niet geprobeerd of ik dan ook kan internetten, zit nu op m`n werk, maar als ik tijd heb ga ik het vanavond 's ff uitzoeken...

Moet volgens mij gewoon kunnen, las ik ergens in Deel 1 <-- Klik!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:13:
als je via activesync verbonden bent met je pc werkt het gewoon. het enige probleem is het bereik van de bluetooth in je telefoon. theoretisch moet je daar een afstand van 10 meter mee kunnen overbruggen, maar elk obstakel verminderd dat drasctisch. een andere verdieping hoef je waarschijnlijk helemaal niet te proberen, maar zelf in een andere kamer heb je weinig kans dat het werkt.

Verwijderd

tijsco schreef op donderdag 17 november 2005 @ 08:45:
[...]

als je via activesync verbonden bent met je pc werkt het gewoon. het enige probleem is het bereik van de bluetooth in je telefoon. theoretisch moet je daar een afstand van 10 meter mee kunnen overbruggen, maar elk obstakel verminderd dat drasctisch. een andere verdieping hoef je waarschijnlijk helemaal niet te proberen, maar zelf in een andere kamer heb je weinig kans dat het werkt.
Tenzij je een PC BlueTooth dongle hebt die tot 100m ver kan ;)
(edit: bij Paradigit.nl was er een aanbieding voor 20€ voor zo'n dongle)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 09:34 ]

Verwijderd

heej mensen, stomme vraag misschien, heb het 1e deel van dit draadje al gelezen, maar kon het zo snel niet vinden...

Als ik een sms tik, en ik een woord in voer, dat iTap niet kent, wil ik dat woord kunnen toevoegen aan het woordenboek, net als bij t9.....

Ik druk op de "0" om een ander woord in beeld te krijgen, maar zodra iTap door zijn mogelijkheden heen is, dan gaat hij automatisch over op cijfers.....

Kan iemand mij vertellen, hoe ik mijn eigen gebrabbel in m`n foon krijg?
Hoe leer ik iTap mijn woorden :?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 12:05 ]

• KnijnN
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

KnijnN

GroenteBOER!

http://www.surrealnetworks.com/default.asp

Daar kan je veel vinden voor MPx220

::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0

Verwijderd

De offline updater kan ik niet bereiken, het surrealnetworks forum roept dat ik geen lid ben,en dat alleen members die offline updater mogen downloaden,maar ik heb me toch echt als lid gemeld... 8)7

Edit:

gevonden de 1.49 rom en de offline updater staan hier

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 19:23 ]

Verwijderd

Ik heb dus zoon telefoon(mpx220 :9 ) met bluetooth stikie gekocht wat je achter in je pc kan doen, maar als ik zoon stikie in de pc doe krijg je natuurlijk nieuwe hardware gevonden blablabla ok dan heeft hij alles mooi geinstaleert. Daarna heb ik met de pc contact laten maken met de telefoon dan moet je zoon paswoord invoeren en dat staat er dat het contact er is. Ik heb ook nog iets vrij gegeven zo dat me mobiel ook op internet kan:P. Maar als ik op die telefoon zit kan ik niet op internet niet op msn ik kan ook geen plaatje naar de pc versturen :S. WAAROM kan dat niet :'( weet iemand hoe ik die probleem moet oplossen en dat ik gewoon kan internetten op me mobiel en ook msnen enz, alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:11:
Ik heb dus zoon telefoon(mpx220 :9 ) met bluetooth stikie gekocht wat je achter in je pc kan doen, maar als ik zoon stikie in de pc doe krijg je natuurlijk nieuwe hardware gevonden blablabla ok dan heeft hij alles mooi geinstaleert. Daarna heb ik met de pc contact laten maken met de telefoon dan moet je zoon paswoord invoeren en dat staat er dat het contact er is. Ik heb ook nog iets vrij gegeven zo dat me mobiel ook op internet kan:P. Maar als ik op die telefoon zit kan ik niet op internet niet op msn ik kan ook geen plaatje naar de pc versturen :S. WAAROM kan dat niet :'( weet iemand hoe ik die probleem moet oplossen en dat ik gewoon kan internetten op me mobiel en ook msnen enz, alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_
Kijk eens een twintigtal posts terug? Wat staat daar over widcomm?

Tip: in een topic kan je bovenaan de zoekfunctie gebruiken(alsook in Deel 1) en je kan daar bijvoorbeeld "bluetooth" intypen. Vervolgens krijg je alle posts met daarin dat woord en dus ook mensen die hier reeds problemen mee hadden.

Verwijderd

er is best veel informatie te vinden in het eerste deel van dit forum over blauwtand verbindingen...

Ik vroeg me nog af of iemand hier een software matig toetsenbord kent, dat ik kan draaien op mijn laptop,en via bluetooth gegevens in kan voeren in mijn mpx220..... Iets als dit ,alleen is die software geschikt voor pocket pc en pc phone edition. Thanks alvast !

Verwijderd

Iemand al een tip hoe ik dat irritante opstartgeluidje wegkrijg (Iemand anders vroeg het laatst ook al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je iets via bluetooht naar je telefoon stuurd bijv. een leuke muziekie waar staat die dan ergens op de telefoon ? alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:35:
Als je iets via bluetooht naar je telefoon stuurd bijv. een leuke muziekie waar staat die dan ergens op de telefoon ? alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_
\storage\My Documents :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjow, kep de 1.49 rom er op gepleurt, mensen zeurden toch over een echo die ze hoorden...
Nu maar eens ff aanzien of het nu goed gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het idee dat ik iets fout doe maar wat :S hij zou bij my documents moeten staan maar daar staat hij niet :S hoe kan dit? :'( want er staat keurig bij dat je bijv. wilt u deze muziek op uw telefoon opslaan en dan druk ik ja en dan is die muziek nergens op die telefoon te vinden :S? hoe kan dit ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand nog een antwoord op mijn vragen ?

ik ben eigenlijk best wel benieuwd eigenlijk;

1) Waar kan ik een cradle krijgen voor de mpx220

2) Is er een software matig toetsenbord voor smartphone die ik via m`n laptop kan besturen ? Iets als dit

3) Hoe leer ik iTap mijn eigen woorden, als ik door de suggesties heen ben, door het in drukken van de '' 0'' dan gaat iTap automatisch verder met cijfers, bij T9 kan ik dan zelf een nieuw woord opgeven, hoe doe ik dit bij iTap ?

ik hoop dat iemand me met deze vragen kan helpen, thanks iig !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pffffffffffff.........

niemand ? :O |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Software matig toetsenbord weet ik niet , maar er zijn wel tools waarmee je een sms kunt sturen of je smartphone kunt bedienen .. weet alleen niet welke :D

Dat met die ITap ging geloof ik met het * daarmee voeg je woorden toe aan je ITap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:35:
Software matig toetsenbord weet ik niet , maar er zijn wel tools waarmee je een sms kunt sturen of je smartphone kunt bedienen .. weet alleen niet welke :D

Dat met die ITap ging geloof ik met het * daarmee voeg je woorden toe aan je ITap
eeej peter73, met * verander je de manier waarop je schrijft in bijvoorbeeld hoofdletters, iTap aan of uit, cijfer etc.

Daarmee voeg je naar mijn idee geen woorden toe :)
Iemand anders nog een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe maak ik me mpx220 geluid stil dat hij geen geluid maakt met niks niet met msn niet als er een fout is en ook niet als ik aan het scrollen ben in het menu hoe krijg ik al die geluidjes weg ?:P weet iemand dat meschien ? alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie o wie helpt mij eruit.
Ik wordt er helemaal gek van. Ik zie iedereen hier zijn foon up to date houden dus ik dacht
dat doe ik ook wel even. Maar het lukt me gvd niet om de driver van de usb modem te instaleren.
Wie weet voor mij de oplossing wat die ik fout dan? Alles loopt door alleen aan het eind sluit de wizard af dat de hardware niet geinstaleerd kan worden. Ik draai hier op windows p professionel V2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:24:
Wie o wie helpt mij eruit.
Ik wordt er helemaal gek van. Ik zie iedereen hier zijn foon up to date houden dus ik dacht
dat doe ik ook wel even. Maar het lukt me gvd niet om de driver van de usb modem te instaleren.
Wie weet voor mij de oplossing wat die ik fout dan? Alles loopt door alleen aan het eind sluit de wizard af dat de hardware niet geinstaleerd kan worden. Ik draai hier op windows p professionel V2002
Ik heb inderdaad het zelfde probleem, loopt knetter vast tijdens installatie, maar dit doet hij alleen op 1 usb poort, en als ik m`n mpx220 laat verbinden via infrarood.

Op alle mijn andere usb poorten gaat het wel goed....
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:16:
hoe maak ik me mpx220 geluid stil dat hij geen geluid maakt met niks niet met msn niet als er een fout is en ook niet als ik aan het scrollen ben in het menu hoe krijg ik al die geluidjes weg ? weet iemand dat meschien ? alvast bedankt
Heb ik gedaan via

Start -> instellingen -> profielen -> sellecteer bijvoorbeeld vergadering -> klik op menu -> kies bewerken ->en zet alles op stil/uit/trillen -> klik vervolgens op gereed.

Dit zou het moeten zijn naar mijn idee

Edit: Vervolgens natuurlijk wel het profiel vergadering gebruiken op de momenten dat je alles uit wilt hebben :+
ik neem aan dat je die stappen wel kent :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yooo bedankt he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik voeg nooit woordne toe aan ITap , gebruik et nooit

Maar wat doet de # toets ? (ingedrukt houden dan)

Cradle heb ik ergens gezien , op ebay geloof ik , maar die zagen er niet erg stevig uit :D

Op http://www.airfagev.com vind je ook veel over smartphones

Wat ij opvalt van de foon is , er zijn veel spellen voor SMP , maar als je een WM2002 spel installeert , dan heb je meer problemen met het afsluiten ervan / je smartphone hangen en een master reset nodig. (helaas is mijn favo spel 2002 :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:10:
[...]

Ik heb inderdaad het zelfde probleem, loopt knetter vast tijdens installatie, maar dit doet hij alleen op 1 usb poort, en als ik m`n mpx220 laat verbinden via infrarood.

Op alle mijn andere usb poorten gaat het wel goed....
Ik heb me ander usb poorten geprobeert maar hellaas weer niet gelukt.
Kan het er aan liggen dat er geen service packs op mijn computer staan.

Hij blijf komen met de melding " Er is een fout op getreden tijdens het installeren van het apparaat. De gegevens zijn ongeldig "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Wie weet waar je in NL nieuwe behuizing kan kopen voor de mpx220? kan niks vinden op internet voor een normale prijs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:09:
Wie weet waar je in NL nieuwe behuizing kan kopen voor de mpx220? kan niks vinden op internet voor een normale prijs :(
Kijk hier maar eens even :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:28:
Tja ik voeg nooit woordne toe aan ITap , gebruik et nooit

Maar wat doet de # toets ? (ingedrukt houden dan)

Cradle heb ik ergens gezien , op ebay geloof ik , maar die zagen er niet erg stevig uit :D

Op http://www.airfagev.com vind je ook veel over smartphones

Wat ij opvalt van de foon is , er zijn veel spellen voor SMP , maar als je een WM2002 spel installeert , dan heb je meer problemen met het afsluiten ervan / je smartphone hangen en een master reset nodig. (helaas is mijn favo spel 2002 :( )
Als ik de # ingedrukt hou, dan krijg een keuze scherm waar ik allerlei symbolen kan kiezen,maar kan er geen woorden mee toevoegen :)

En over die games kan ik weinig vertellen :s ik speel eigenlijk nooit games

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een advies?

Koop ik Tom Tom voor 299 euro met alles erop of er aan of..

Koop Bluetooth GPS muis a 100 euro
Koop Sd Mini 1 Gb (ruimte voor maps en muziek 70 euro
Koop TOMtom mobile software + kaarten apart (kan dat?) 1 147 euro

Ik wil namelijk maar 1 kaartje gebruiken en niet voor TOM SDmini wisselen. Weet iemand ook of muziek luisteren en tegelijk TOMTOM gebruiken gelijktijdig kan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:15:
Iemand een advies?

Koop ik Tom Tom voor 299 euro met alles erop of er aan of..

Koop Bluetooth GPS muis a 100 euro
Koop Sd Mini 1 Gb (ruimte voor maps en muziek 70 euro
Koop TOMtom mobile software + kaarten apart (kan dat?) 1 147 euro

Ik wil namelijk maar 1 kaartje gebruiken en niet voor TOM SDmini wisselen. Weet iemand ook of muziek luisteren en tegelijk TOMTOM gebruiken gelijktijdig kan?
Heb je een autolader ? Want ik denk dat je er niet blij van gaat worden als je ziet hoe snel je telefoon accutje leeg zal raken als je EN tomtom EN muziek draait.

Ik zelf heb het complete setje gekocht, inclusief software, gps adapter en kaartje.
Heb hem bij pdashop besteld,
Staat alleen benelux op, maar das voor mij genoeg,mocht ik ooit meer kaarten nodig hebben, dan plof ik er als nog wel een nieuw en groter kaartje in.

Tevens gebruik ik deze auto houder,hier past mijn mpxje prima in 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 08:49 ]

Verwijderd

aaaaaaaaaaaa kword nie goed van iTap................ :(
Is er dan niemand die me kan uitleggen hoe ik woorden toevoeg aan iTap ? :X

Edit:

Kep motorola ff de vraag gesteld....nu maar hun mail afwachten.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 11:34 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:16:
aaaaaaaaaaaa kword nie goed van iTap................ :(
Is er dan niemand die me kan uitleggen hoe ik woorden toevoeg aan iTap ? :X
[...]
Wat denk je zelf, na de vorige 5 iTap-gerelateerde posts? ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 08:43:
[...]

Heb je een autolader ? Want ik denk dat je er niet blij van gaat worden als je ziet hoe snel je telefoon accutje leeg zal raken als je EN tomtom EN muziek draait.

Ik zelf heb het complete setje gekocht, inclusief software, gps adapter en kaartje.
Heb hem bij pdashop besteld,
Staat alleen benelux op, maar das voor mij genoeg,mocht ik ooit meer kaarten nodig hebben, dan plof ik er als nog wel een nieuw en groter kaartje in.

Tevens gebruik ik deze auto houder,hier past mijn mpxje prima in 8)
Hoe groot is het kaartje bij TomTom, past daar nog muziek bij? Kan ik zelf een groter kaartje kopen en dan de TomTom software en kaarten daarop zetten? Ik kan me herinneren uit eerdere discussies dat dit beveiligd is?

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
http://gathering.tweakers...message/23522643#23522643
http://gathering.tweakers...message/23524275#23524275

staat gewoon in het vorige Motorola MPx220 Smartphone topic.

veel plezier ermee en volgende keer zelf zoeken

Verwijderd

tijsco schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:05:
http://gathering.tweakers...message/23522643#23522643
http://gathering.tweakers...message/23524275#23524275

staat gewoon in het vorige Motorola MPx220 Smartphone topic.

veel plezier ermee en volgende keer zelf zoeken
:X sorry hoor, kad toch echt gezocht gheghe....maar je kunt je voorstellen dat je in zo`n lading pagina's toch een keer verdwaalt, mag ik ook een keer....maar bedankt he ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 10:19
ik moet gaan kiezen tussen een SE k750i en MPX 220...

IK KAN NIET KIEZEN, WIE O WIE HELPT ME!!

K750i

+ 2 MP camera
+ Kwaliteits MP3 Player
+ Camera word afgeschermt

MPX 220

+ Clamshell
+ Smartphone :9~
+ 2 Display's
+ (8> GaDgEt (8>

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou...die keuze lijkt me snel gemaakt, als je kijkt wat er allemaal voor smartphone gemaakt is aan software, en de mogelijkheden die je daarmee maakt, dan wil je helemaal geen SE k750i meer :D

denk aan navigatie.....
syncen met je pctje........

etc etc etc...

ik zou gaan voor de mpx 220
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syncen met je pc kun je tegenwoordig met heel veel phones.

Maar idd , de Smartphone , is het nou een Symbian of een Windows Mobile , heeft veel meer in zijn mars dan een gewone GSM :P

En zie je wel het was toch iets met die iTap en de # toets ..

Lezen is nog altijd het devies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:14:
Mijn klepje was dus afgebroken, telefoon nu opgestuurd naar solid vision, deze gaan hem onder garantie vervangen :D
ik weer blij :) Duurt alleen wel 2 weken voor ik hem weer terug heb, dus nu maar even vermaken met een t630
Is het bij jou uiteindelijk nog goed gekomen?

Degene die ze o.a. in het systeem van Motorola vonden was ik waarschijnlijk :'( Mijn linkerscharnier had een barst, waarmee je de telefoon nog wel kon gebruiken, maar ik was bang dat het erg snel af zou breken. De telefoon droeg ik nooit in een broekzak, maar in een beschermhoesje in mijn tas en ik ben er altijd erg voorzichtig mee geweest. Op een dag hoorde ik een harde 'krak' bij het opendoen :(
Ik heb erg veel moeite gedaan met bellen en mailen met zowel Motorola als Dynafix (daar moest ik hem toen naartoe sturen) en kreeg een hoge rekening als ik de telefoon gerepareerd wilde hebben. Ik heb zelfs Kassa nog benaderd, maar die konden geen goede telefoon expert vinden en dat bracht dus allemaal niks op.
Uiteindelijk is de telefoon met barst naar mij teruggestuurd en heb ik besloten hem te verkopen, omdat ik meer dan genoeg had van alle ellende en moeite die ik erin heb gestoken. Ik heb er gelukkig nog een goede prijs voor gekregen van iemand die absoluut niet met de barst zat, maar alleen met het feit of hij wel simlock vrij was. Ik heb in ieder geval niet zoveel vertrouwen meer in Motorola en hun service en heb maar een ander toestel gekocht.
Wel baal ik dat ik ruim 30 euro aan onderzoekskosten heb moeten betalen, aangezien de barst een tijdje geleden dus niet onder de garantie viel. Ook heb ik 5,75 betaald om de telefoon op te sturen, maar ik denk niet dat ik dit nu nog terug kan vragen, ook omdat ik de telefoon dus niet meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:21:
[...]

Ik heb me ander usb poorten geprobeert maar hellaas weer niet gelukt.
Kan het er aan liggen dat er geen service packs op mijn computer staan.

Hij blijf komen met de melding " Er is een fout op getreden tijdens het installeren van het apparaat. De gegevens zijn ongeldig "
Hehe, het is gelukt.

Nieuwe windows geinstaleerd en een usb2 kaart erin gepropt en alles deed het in 1 keer.
De update zelf is ook gelukt. Kklopt het dat de telefoon nu wat langsamer is met opstarten? (versie 1.49)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:52:
[...]

Is het bij jou uiteindelijk nog goed gekomen?

Degene die ze o.a. in het systeem van Motorola vonden was ik waarschijnlijk :'( Mijn linkerscharnier had een barst, waarmee je de telefoon nog wel kon gebruiken, maar ik was bang dat het erg snel af zou breken. De telefoon droeg ik nooit in een broekzak, maar in een beschermhoesje in mijn tas en ik ben er altijd erg voorzichtig mee geweest. Op een dag hoorde ik een harde 'krak' bij het opendoen :(
Ik heb erg veel moeite gedaan met bellen en mailen met zowel Motorola als Dynafix (daar moest ik hem toen naartoe sturen) en kreeg een hoge rekening als ik de telefoon gerepareerd wilde hebben. Ik heb zelfs Kassa nog benaderd, maar die konden geen goede telefoon expert vinden en dat bracht dus allemaal niks op.
Uiteindelijk is de telefoon met barst naar mij teruggestuurd en heb ik besloten hem te verkopen, omdat ik meer dan genoeg had van alle ellende en moeite die ik erin heb gestoken. Ik heb er gelukkig nog een goede prijs voor gekregen van iemand die absoluut niet met de barst zat, maar alleen met het feit of hij wel simlock vrij was. Ik heb in ieder geval niet zoveel vertrouwen meer in Motorola en hun service en heb maar een ander toestel gekocht.
Wel baal ik dat ik ruim 30 euro aan onderzoekskosten heb moeten betalen, aangezien de barst een tijdje geleden dus niet onder de garantie viel. Ook heb ik 5,75 betaald om de telefoon op te sturen, maar ik denk niet dat ik dit nu nog terug kan vragen, ook omdat ik de telefoon dus niet meer heb.
Bij mij is het wel goed gekomen, maar niet door motorola of solid vision....
ik zou hem dus opsturen, kreeg toen een mail van iemand van hiero dat hij een rekening van 130 euro oid zou krijgen voor de repa. Toen ging ik dus twijfelen.... zal ik hem nou wel opsturen? ik had alleen de mondelinge toezegging van die telefoonmiep bij solid vision, niks op papier dat het garantie zou zijn. ben dus zelf aan de slag gegaan met repareren.
heel de foon uit elkaar gehaald, schroefje uit oude tel door het gebroken scharnier heen gejast en met 2 componentenlijm weer vast gezet, je ziet er bijna niks van , koste me niks en de foon doet het nog perfect :)

ik had zoiets van als het me nou niet lukt om te reaparen, haal ik bij cnn.cn een frontje ( of via ebay) en dat zou ik voor 25 euro max ook klaar zijn ;) was in mijn ogen beter dan de onderzoekskosten en een kapotte telefoon terug krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn telefoon is vastgelopen (tijdens TT5) en nu leest ie niet meer mijn SIM kaart. Heb verschillende sim kaarten geprobeerd, maar deze doen het wel in 'normale' telefoons.

Wat ik zie is "No Service" (Engelse versie) en er komt bij het ontvangst een verboden tekentje. Kortom telefoon ten einde..???

Ik heb al een nieuwe flash 1.49 erop gezet maar geen resultaat.

HELP>>>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:54:
mijn telefoon is vastgelopen (tijdens TT5) en nu leest ie niet meer mijn SIM kaart. Heb verschillende sim kaarten geprobeerd, maar deze doen het wel in 'normale' telefoons.

Wat ik zie is "No Service" (Engelse versie) en er komt bij het ontvangst een verboden tekentje. Kortom telefoon ten einde..???

Ik heb al een nieuwe flash 1.49 erop gezet maar geen resultaat.

HELP>>>
Heb je gecontroleerd of de telefoon niet opeens in de vliegtuigmodus staat, als standaard waarde in het register? Ik heb gehad dat de telefoon altijd maar in de Hoofdtelefoon stand ging staan. Kon ik gelukkig corrigeren in het register.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja... zie dat maar eens te vinden....
any suggestion?

Trouwens als er een nieuwe ROM op wordt gezet dan worden deze settings toch weer overschreven? Dan zou de vliegtuig modus niet gelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gevonden die flight mode, maar na 2x aan/uit zetten na flight modus helpt niet. Lijkt wel of de communicatie met zendmast niet tot stand komt. Na aanmelden PIN SIM, "Searching...", na 2 sec "No Service"

Iemand nog een idee?

Moet ik 'm maar naar Motorola terugsturen? Is dat niet ergens in Rijswijk? Binnen een jaar nog garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen laat em repareren , en binnen jaar altijd garantie , is het niet in de winkel waar je em kocht dan is het altijd nog bij Motorola Nederland :D

Mijn probleem :

Soms als ik me telefoon van de snoer haal , tijdens of net na het synchronizeren(let er niet zo op , als ik weg moet pak ik die gewoon en maak em los) als ik dan het klepje dicht doe , valt ie uit , en moet ik daarna master reset doen omdat ie niet doorstart meer. Of als ik na de afgebroken sync ee ngesprek voer en dit gesprek be-eindig dmv ophangen toets , dan gaattie ook uit.

Ik dacht eerst dat et gewoon de batterij was , maar die bleek 80~100% te zijn bij de laatste keer dat dit gebeurde.

Wordt gek van dat ding.

Krijg volgende week een PDA met PocketPC Windows te leen , eens kijken of dat een beetje beter bevalt , anders nooit meer een Windows Mobile voor me. (al moet ik zeggen XP is superstabiel bij me, 3 maanden zonder reboot geen uitzondering) maar aan het mobile mogen ze nog sleutelen.

PS : heb al op me laptop synct met nieuwe xp en activesync install , geen relaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:21:
gevonden die flight mode, maar na 2x aan/uit zetten na flight modus helpt niet. Lijkt wel of de communicatie met zendmast niet tot stand komt. Na aanmelden PIN SIM, "Searching...", na 2 sec "No Service"

Iemand nog een idee?

Moet ik 'm maar naar Motorola terugsturen? Is dat niet ergens in Rijswijk? Binnen een jaar nog garantie?
Heb je het al geprobeerd via het Register! Zie deel 1 van dit forum voor handige progjes om in je register te sleutelen. Het telkens opnieuw opstarten werkte bij mij ook niet. Pas toen ik in het register de waarde op standaard had gezet ging het goed. Daarvoor bleef de telefoon ondanks 10x opnieuw opstarten weer naar de handfree functie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:43

Christiano007

Ich bin der champion

Ik twijfel tussen de Qtek 8020/ SVP 550 en de Motorola MPX-220.

Nu lees ik in reviews dat het geluid redelijk zacht is bij de 220, is daar al een update of iets voor geweest? Ook verbeterde software in het algemeen voor het toestel?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit ook wel een schitterende gsm, de MPx200 heb ik ook nog een paar maand gebruikt, maar er is één echt nadeel (dat blijkbaar nog steeds niet opgelost is), en dat blijft die batterij. Een standbytijd opgegeven van 120u, dat is gelijk elke 5 dagen opladen zonder dat je er iets mee doet. Ik had zelfs dagen dat ik hem s'ochtends uit de pc haalde, en tegen dat ik de dag erop thuiskwam (meestal donderdag als ik uitging) al volledig plat zat. Een half uurtje bellen, een 10tal smsen versturen en nog een goed kwartiertje rondlopen in de menu's en die batterij zat er al door. jammer, anders werd dit mijn volgende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:57
Negenentachtig euro voor een nieuwe behuizing ??? Da's flinke afzetterij zeg. Ik had ook een afgebroken scharnier, en heb toen bij cnn.cn voor $23,99 een nieuwe behuizing gekocht. De set zoals hierboven genoemd is daar te koop voor $49,99.

Je bent wel een uurtje of twee zoet met het ombouwen, maar het resultaat mag er dan ook weer wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
precies, daarom heb ik hem maar zelf geprobeerd te repareren , en hij doet het nog steeds :) was het nou mislukt zou ik die bij cnn.cn bestellen en met verzendkosten etc erbij kom je bij lange na niet aan die 89 :( van eugsm.

batterij probleem heb ik opgelost door een li-po van 1900mha te bestellen via ebay voor 5 euro. standaard batterij is 1000mha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Hallo allemaal.... ;)

Ik heb een probleem met mijn MPx220. Al even heeft hij het probleem dat af en toe de linker output maar rond de 50% (t.o.v. rechts) aan volume geeft wanneer ik de headset aansluit. Echter het rare is.... af en toe wel... af en toe niet.... :?

Het lijkt niet aan de hardware te liggen, want wiggelen met de connector of zo geeft helemaal geen reactie of uitwerking... Ik draai nu al geruime tijd de 1.49 ROM zonder problemen... Ik had dit probleem niet met de eerdere ROM's (1.47 of ouder), maar het wil natuurlijk ook niet zeggen dat dit aan de 1.49 zou moeten liggen... :X

Echter heb ik ook geen zin om de telefoon opnieuw te flashen... alleen voor dit probleem! Wie heeft er toevallig tips of helpende woorden?? Alvast bedankt allemaal.... _/-\o_

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik heb een vraagje:

ik heb een mpx200, maar wil een betere mpx. (Ja, ja, /me anandus O+ mpx :P )
Maar wat heeft de 220 boven de 200? Alleen een camera?

Het liefst wil ik een SD-kaart groter dan die 1Gb (beetje weinig geworden :P ), dus 2Gb ofzo.
En kan er ook WM2k5 op?
Hoe zit het met de koptelefoon-aansluiting, moet je bij de 220 ook een verloopstekkertje gebruiken?
En de batterij-duur, net als de mpx 200 max 4 dagen of (hopelijk) langer? :)

Hoeveel Mhz ıs de CPU trouwens? Kan er alleen gnuboy op of ook een portable SNES?

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 29-12-2005 17:16 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op donderdag 29 december 2005 @ 17:11:
ik heb een vraagje:

ik heb een mpx200, maar wil een betere mpx. (Ja, ja, /me anandus O+ mpx :P )
Maar wat heeft de 220 boven de 200? Alleen een camera?

Het liefst wil ik een SD-kaart groter dan die 1Gb (beetje weinig geworden :P ), dus 2Gb ofzo.
En kan er ook WM2k5 op?
Hoe zit het met de koptelefoon-aansluiting, moet je bij de 220 ook een verloopstekkertje gebruiken?
En de batterij-duur, net als de mpx 200 max 4 dagen of (hopelijk) langer? :)

Hoeveel Mhz ıs de CPU trouwens? Kan er alleen gnuboy op of ook een portable SNES?
1) Bluetooth , WM2003 SE , Active Sync met Exchange/Outlook. (en zeker nog een paar extra's die ik vergeet)
2) De MPX220 heeft een MiniSD slot ( Wie past ff de openingspost aan want daar staat SD/MMC !!) Waar ikzelf een 1 GB kaartje in heb , en die is nog lang niet vol , tenzij je de MPX220 als media speler gaat gebruiken dan komt ie wel snel vol ja. 2 Gb MiniSD kaartjes heb ik nog niet gezien en als ze er al zijn dan zullen ze duur zijn.
3) Tot nu toe geen WM2005 gezien voor de MPX220. Update zou misschien komen maar ik denk niet dat dat zal gebeuren als M kiest voor andere besturingsystemen op nieuwere modellen :D
4) Headset = Mini 3,5mm (2,5mm??) headphone jack. Geen speciale adapter nodig , ik heb er een Stereo headset bijgekregen met een mic. Dus volledig handsfree bellen:)
5) Iedere Smartphone gebruikt andere dingen dan de andere. Ik doe met mijn batterij gem een dag of 5. Met redelijk bellen en gebruik van applicaties wordt dat natuurlijk minder. Waar je altijd op moet letten is dat er geen applicaties stiekem in de achtergrond meelopen.
6) Mhz ?? geen idee , ook moeilijk specs over te vinden , weer die openingspost van dit topic waar geen links naar goede info in staan , zelfs een link naar de MPX200. Wel weet ik dat GNUBoy leuk werkt. De SNES emu wat gewenning nodig heeft maar echt speelbaar zijn de SNES spelletjes pas
op een groter scherm.

edit:
Fyptoutjes aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 11:49:
[...]

1) Bluetooth , WM2003 SE , Active Sync met Exchange/Outlook. (en zeker nog een paar extra's die ik vergeet)
2) De MPX220 heeft een MiniSD slot ( Wie past ff de openingspost aan want daar staat SD/MMC !!) Waar ikzelf een 1 GB kaartje in heb , en die is nog lang niet vol , tenzij je de MPX220 als media speler gaat gebruiken dan komt ie wel snel vol ja. 2 Gb MiniSD kaartjes heb ik nog niet gezien en als ze er al zijn dan zullen ze duur zijn.
3) Tot nu toe geen WM2005 gezien voor de MPX220. Update zou misschien komen maar ik denk niet dat dat zal gebeuren als M kiest voor andere besturingsystemen op nieuwere modellen :D
4) Headset = Mini 3,5mm (2,5mm??) headphone jack. Geen speciale adapter nodig , ik heb er een Stereo headset bijgekregen met een mic. Dus volledig handsfree bellen:)
5) Iedere Smartphone gebruikt andere dingen dan de andere. Ik doe met mijn batterij gem een dag of 5. Met redelijk bellen en gebruik van applicaties wordt dat natuurlijk minder. Waar je altijd op moet letten is dat er geen applicaties stiekem in de achtergrond meelopen.
6) Mhz ?? geen idee , ook moeilijk specs over te vinden , weer die openingspost van dit topic waar geen links naar goede info in staan , zelfs een link naar de MPX200. Wel weet ik dat GNUBoy leuk werkt. De SNES emu wat gewenning nodig heeft maar echt speelbaar zijn de SNES spelletjes pas
op een groter scherm.

edit:
Fyptoutjes aangepast
Thanks for the info! :D

M.a.w hetzelfde als de mpx200 behalve Bluetooth en de cam :)

Overigens heb ik een 1Gb-kaartje en zit-ie de hele tijd vol. Draag nu ook een 512Mb-kaartje bij me, ernaast :)
(Maar ik ben een power-user en heb veel cd`s, films, boeken, games, etc op m`n mpx zitten, vandaar de vraag over de 2Gb :) )

Hij zal trouwens waarschijnlijk ook op 133Mhz draaien, denk ik, net als de mpx200 op WM2k3
Zit er in WM2k3 SE iets wat superduper handig is vergeleken met WM2k3, trouwens?

Overigens heb je gelijk, de startpost is ernstig karig ;(

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn mpx220 is al na een paar maanden kapot. No Service. Alles werkt behalve bellen. Nu heb ik 'm in Duitsland gekocht. Waarschijnlijk moet moederboard vervangen worden (zie surrealnetworks).

Weet iemand waar ik het naar toe kan sturen en zal dat gewoon kunnen in NL of moet dit naar Duitsland? Ik zag iets over solid vision. Weet iemand het adres of telefoon nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halo,
ik heb een mpx, tot voor een paar weken was ik hier vrij tevreden mee, todat hij met bepaalde problemen begon te komen. als eerst stopte me camera ermee, die geeft nu alleen maar aan, dat er geen foto's opgeslagen kunen worden, en in het foto menu gaat ales rete langzaam
en tot een paar dagen geleden slaat hij ook vaak vast als ik gebeld word...
wie heeft hiet een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Effe een HARD reset doen... dat is:

- uitzetten ;
- blauwe knop inhouden en aan zetten ;
- formateren die hap.

Dan wordt gewoon je foon opnieuw geinstalleerd. Let wel, je bent alles kwijt op je foon! Eerst ff een reservekopie maken van alles he!!! Succes :*)

By the way... ik heb een nieuwe headset gekocht... zou het wat zijn denken jullie??
http://cgi.ebay.com/Hands...ViewItem#ebayphotohosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Troxel schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:22:
By the way... ik heb een nieuwe headset gekocht... zou het wat zijn denken jullie??
http://cgi.ebay.com/Hands...ViewItem#ebayphotohosting
For Motorola Moblie ?

Klinkt goed... :D

Zouden er nog meer ROM-updates komen? Tis aardig stil rond ons toestelletje!

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
SquareHugo schreef op zondag 08 januari 2006 @ 01:25:
[...]

For Motorola Moblie ?

Klinkt goed... :D

Zouden er nog meer ROM-updates komen? Tis aardig stil rond ons toestelletje!
Ik hoop dat ie goed klinkt.... :P! Dat is immers de bedoeling van zo'n ding. Aangezien ie uit 't buitenland moet komen duurt dat nog ff voordat ik 'm kan testen ben ik bang... 8)7

Over de ROM's... Ik draai de laatste (1.49 NL) en moet zeggen dat ie echt ROCK-SOLID is. Heb echter niets gezien / gevonden van nieuwe ROM's... maar ja de 1.49 dook ook maar ineens zomaar op dus je weet maar nooit! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troxel schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 21:45:
[...]

Ik hoop dat ie goed klinkt.... :P! Dat is immers de bedoeling van zo'n ding. Aangezien ie uit 't buitenland moet komen duurt dat nog ff voordat ik 'm kan testen ben ik bang... 8)7

Over de ROM's... Ik draai de laatste (1.49 NL) en moet zeggen dat ie echt ROCK-SOLID is. Heb echter niets gezien / gevonden van nieuwe ROM's... maar ja de 1.49 dook ook maar ineens zomaar op dus je weet maar nooit! O-)
Waar stond 1.49 e op de Motorola side of ergens in een forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
is er al bekend hoe je java games kan installeren op je mpx220? ik heb het namelijk voor elkaar gekregen via een duitse site, moet nog even de info opzoeken dan zal ik dat hier posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnijnN

KnijnN

GroenteBOER!

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:49:
[...]

Waar stond 1.49 e op de Motorola side of ergens in een forum?
Modbreak:Link verwijderd vanwege unlock tools die zich op de site bevonden

[ Voor 24% gewijzigd door Eggy op 26-01-2006 12:41 ]

::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Aaargh, iTAP vond ik al zo gaar omdat je geen woorden kan toevoegen, maar nu heb ik er nog een probleem bij. Hij gaat regelmatig over op de engelse iTAP staan terwijl mijn telefoon instellingen (taal & invoer etc) op NL staan. Alleen een reboot verhelpt dit, maar na een paar keer sms-en gaat die weer vrolijk van NL naar EN-iTAP :? Hebben meer mensen hier last van?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
ND schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 18:01:
Aaargh, iTAP vond ik al zo gaar omdat je geen woorden kan toevoegen, maar nu heb ik er nog een probleem bij. Hij gaat regelmatig over op de engelse iTAP staan terwijl mijn telefoon instellingen (taal & invoer etc) op NL staan. Alleen een reboot verhelpt dit, maar na een paar keer sms-en gaat die weer vrolijk van NL naar EN-iTAP :? Hebben meer mensen hier last van?
Let eens goed op of er een kringeltje boven je abc staat of niet. Te wisselen met de * toets. Dat is juist makkelijk. Je kunt snel switchen van Engels naar NL en omgekeerd... :P

Over de 1.49 ROM. Deze rom is te vinden op het surrealnetworks forum. Dit is een forum waar alle freeware + legale progsels worden gepost mijns inziens... Mocht ik het verkeerd hebben dan haal deze post maar weer weg.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VuuRToren
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-04-2024

VuuRToren

licht in de duisternis

Sinds een paardagen heb ik ook de mpx220 alleen heb ik sinds 1 dag het probleem dat ik steeds handmatig de speakerphone moet aanzetten als ik gebeld word of als ik iemand will bellen.
Weet iemand hiervoor een oplossing?

p.s. En de rom is nog steeds standaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnijnN

KnijnN

GroenteBOER!

Troxel schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 20:17:
[...]

Let eens goed op of er een kringeltje boven je abc staat of niet. Te wisselen met de * toets. Dat is juist makkelijk. Je kunt snel switchen van Engels naar NL en omgekeerd... :P

Over de 1.49 ROM. Deze rom is te vinden op het surrealnetworks forum. Dit is een forum waar alle freeware + legale progsels worden gepost mijns inziens... Mocht ik het verkeerd hebben dan haal deze post maar weer weg.... O-)
Volgens mij ook niks verkeerds met de site. Is al meerdere keren voorbij gekomen :? De software die te downloaden is free of shareware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand de 1.15 ROM. Ik moet nl. mijn mpx220 terugsturen ter reparatie, maar nu heb ik vernomen dat ze kosten in rekening brengen als niet de originele rom er op staat. weet iemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Ik heb gelezen dat je je processor kan overclocken
voor degene die het willen uitzoeken:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=40284
en
http://www.wce.by/forum/viewtopic.php?t=2014
de laatste is russiesch maar dat kan je wel vertalen he

ben benieuwd hoe julllie er over denken en of het lukt

Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
jasperv525 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:54:
Ik heb gelezen dat je je processor kan overclocken
voor degene die het willen uitzoeken:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=40284
en
http://www.wce.by/forum/viewtopic.php?t=2014
de laatste is russiesch maar dat kan je wel vertalen he

ben benieuwd hoe julllie er over denken en of het lukt

Jasper
Hmm klinkt leuk! Maar... ik ga het niet wagen... al zou het bij TomTom wel lekker zijn wat meer snelheid.... vooral i.c.m. mp3 luisteren.... Als iemand het heeft geprobeerd... laat hier weten he! :9

Over die 1.15 ROM... die is nooit als installer op internet geweest bij mijn weten..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
EEN ABSOLUTE AANRADER...!!! Heb 'm overgeklokt tot 264 MHz en dit is het resultaat.... _/-\o_

- Rete snelle bediening van het menu, applicaties en rekentijd;
- Geen substantiele verhoging van temperatuur intern;
- Geen substantiele verhoging van batterij consumptie (zover dan).

Ofwel, ik zie geen reden om het niet te doen. Ook op die forum's hierboven genoemd, alleen maar lovende dingen gelezen. Ook van mensen die het al een langere tijd (lees enkele maanden!!) hebben... en nog wel met een veel hogere overclocking.... :9

JasperV525 Thnx nog he...!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
ja ik heb gelezen dat het kon maar ik denkt dat ik iets vergeet want hij doet het niet bij mij
heb je misschien een idee waar dat aan kan liggen?

gebruik jij v1 of v2

Edit:

laat maar, ik had er nog een software lock op zitten

[ Voor 17% gewijzigd door jasperv525 op 14-02-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
Ik ga binnenkort deze telefoon ook kopendenks ik, heb deel 1 helemaal doorgelezen en heb toch ngo een paar vragen.

Zijn de meest bekende bugs al opgelost?

En ik wil der graag mp3's op luisteren, is het mp3 geluid een beetje goed? En heeft hij nu wel of geen stereo geluid headset? Zo nee is die ook verkrijgbaar ergens?
Pagina: 1 2 Laatste