Motorola MPx220 Smartphone topic [Deel 2]

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.731 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe maak ik me mpx220 geluid stil dat hij geen geluid maakt met niks niet met msn niet als er een fout is en ook niet als ik aan het scrollen ben in het menu hoe krijg ik al die geluidjes weg ?:P weet iemand dat meschien ? alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie o wie helpt mij eruit.
Ik wordt er helemaal gek van. Ik zie iedereen hier zijn foon up to date houden dus ik dacht
dat doe ik ook wel even. Maar het lukt me gvd niet om de driver van de usb modem te instaleren.
Wie weet voor mij de oplossing wat die ik fout dan? Alles loopt door alleen aan het eind sluit de wizard af dat de hardware niet geinstaleerd kan worden. Ik draai hier op windows p professionel V2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:24:
Wie o wie helpt mij eruit.
Ik wordt er helemaal gek van. Ik zie iedereen hier zijn foon up to date houden dus ik dacht
dat doe ik ook wel even. Maar het lukt me gvd niet om de driver van de usb modem te instaleren.
Wie weet voor mij de oplossing wat die ik fout dan? Alles loopt door alleen aan het eind sluit de wizard af dat de hardware niet geinstaleerd kan worden. Ik draai hier op windows p professionel V2002
Ik heb inderdaad het zelfde probleem, loopt knetter vast tijdens installatie, maar dit doet hij alleen op 1 usb poort, en als ik m`n mpx220 laat verbinden via infrarood.

Op alle mijn andere usb poorten gaat het wel goed....
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:16:
hoe maak ik me mpx220 geluid stil dat hij geen geluid maakt met niks niet met msn niet als er een fout is en ook niet als ik aan het scrollen ben in het menu hoe krijg ik al die geluidjes weg ? weet iemand dat meschien ? alvast bedankt
Heb ik gedaan via

Start -> instellingen -> profielen -> sellecteer bijvoorbeeld vergadering -> klik op menu -> kies bewerken ->en zet alles op stil/uit/trillen -> klik vervolgens op gereed.

Dit zou het moeten zijn naar mijn idee

Edit: Vervolgens natuurlijk wel het profiel vergadering gebruiken op de momenten dat je alles uit wilt hebben :+
ik neem aan dat je die stappen wel kent :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yooo bedankt he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik voeg nooit woordne toe aan ITap , gebruik et nooit

Maar wat doet de # toets ? (ingedrukt houden dan)

Cradle heb ik ergens gezien , op ebay geloof ik , maar die zagen er niet erg stevig uit :D

Op http://www.airfagev.com vind je ook veel over smartphones

Wat ij opvalt van de foon is , er zijn veel spellen voor SMP , maar als je een WM2002 spel installeert , dan heb je meer problemen met het afsluiten ervan / je smartphone hangen en een master reset nodig. (helaas is mijn favo spel 2002 :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:10:
[...]

Ik heb inderdaad het zelfde probleem, loopt knetter vast tijdens installatie, maar dit doet hij alleen op 1 usb poort, en als ik m`n mpx220 laat verbinden via infrarood.

Op alle mijn andere usb poorten gaat het wel goed....
Ik heb me ander usb poorten geprobeert maar hellaas weer niet gelukt.
Kan het er aan liggen dat er geen service packs op mijn computer staan.

Hij blijf komen met de melding " Er is een fout op getreden tijdens het installeren van het apparaat. De gegevens zijn ongeldig "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 18:18
Wie weet waar je in NL nieuwe behuizing kan kopen voor de mpx220? kan niks vinden op internet voor een normale prijs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:09:
Wie weet waar je in NL nieuwe behuizing kan kopen voor de mpx220? kan niks vinden op internet voor een normale prijs :(
Kijk hier maar eens even :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:28:
Tja ik voeg nooit woordne toe aan ITap , gebruik et nooit

Maar wat doet de # toets ? (ingedrukt houden dan)

Cradle heb ik ergens gezien , op ebay geloof ik , maar die zagen er niet erg stevig uit :D

Op http://www.airfagev.com vind je ook veel over smartphones

Wat ij opvalt van de foon is , er zijn veel spellen voor SMP , maar als je een WM2002 spel installeert , dan heb je meer problemen met het afsluiten ervan / je smartphone hangen en een master reset nodig. (helaas is mijn favo spel 2002 :( )
Als ik de # ingedrukt hou, dan krijg een keuze scherm waar ik allerlei symbolen kan kiezen,maar kan er geen woorden mee toevoegen :)

En over die games kan ik weinig vertellen :s ik speel eigenlijk nooit games

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een advies?

Koop ik Tom Tom voor 299 euro met alles erop of er aan of..

Koop Bluetooth GPS muis a 100 euro
Koop Sd Mini 1 Gb (ruimte voor maps en muziek 70 euro
Koop TOMtom mobile software + kaarten apart (kan dat?) 1 147 euro

Ik wil namelijk maar 1 kaartje gebruiken en niet voor TOM SDmini wisselen. Weet iemand ook of muziek luisteren en tegelijk TOMTOM gebruiken gelijktijdig kan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:15:
Iemand een advies?

Koop ik Tom Tom voor 299 euro met alles erop of er aan of..

Koop Bluetooth GPS muis a 100 euro
Koop Sd Mini 1 Gb (ruimte voor maps en muziek 70 euro
Koop TOMtom mobile software + kaarten apart (kan dat?) 1 147 euro

Ik wil namelijk maar 1 kaartje gebruiken en niet voor TOM SDmini wisselen. Weet iemand ook of muziek luisteren en tegelijk TOMTOM gebruiken gelijktijdig kan?
Heb je een autolader ? Want ik denk dat je er niet blij van gaat worden als je ziet hoe snel je telefoon accutje leeg zal raken als je EN tomtom EN muziek draait.

Ik zelf heb het complete setje gekocht, inclusief software, gps adapter en kaartje.
Heb hem bij pdashop besteld,
Staat alleen benelux op, maar das voor mij genoeg,mocht ik ooit meer kaarten nodig hebben, dan plof ik er als nog wel een nieuw en groter kaartje in.

Tevens gebruik ik deze auto houder,hier past mijn mpxje prima in 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 08:49 ]

Verwijderd

aaaaaaaaaaaa kword nie goed van iTap................ :(
Is er dan niemand die me kan uitleggen hoe ik woorden toevoeg aan iTap ? :X

Edit:

Kep motorola ff de vraag gesteld....nu maar hun mail afwachten.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 11:34 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:16:
aaaaaaaaaaaa kword nie goed van iTap................ :(
Is er dan niemand die me kan uitleggen hoe ik woorden toevoeg aan iTap ? :X
[...]
Wat denk je zelf, na de vorige 5 iTap-gerelateerde posts? ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 08:43:
[...]

Heb je een autolader ? Want ik denk dat je er niet blij van gaat worden als je ziet hoe snel je telefoon accutje leeg zal raken als je EN tomtom EN muziek draait.

Ik zelf heb het complete setje gekocht, inclusief software, gps adapter en kaartje.
Heb hem bij pdashop besteld,
Staat alleen benelux op, maar das voor mij genoeg,mocht ik ooit meer kaarten nodig hebben, dan plof ik er als nog wel een nieuw en groter kaartje in.

Tevens gebruik ik deze auto houder,hier past mijn mpxje prima in 8)
Hoe groot is het kaartje bij TomTom, past daar nog muziek bij? Kan ik zelf een groter kaartje kopen en dan de TomTom software en kaarten daarop zetten? Ik kan me herinneren uit eerdere discussies dat dit beveiligd is?

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
http://gathering.tweakers...message/23522643#23522643
http://gathering.tweakers...message/23524275#23524275

staat gewoon in het vorige Motorola MPx220 Smartphone topic.

veel plezier ermee en volgende keer zelf zoeken

Verwijderd

tijsco schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:05:
http://gathering.tweakers...message/23522643#23522643
http://gathering.tweakers...message/23524275#23524275

staat gewoon in het vorige Motorola MPx220 Smartphone topic.

veel plezier ermee en volgende keer zelf zoeken
:X sorry hoor, kad toch echt gezocht gheghe....maar je kunt je voorstellen dat je in zo`n lading pagina's toch een keer verdwaalt, mag ik ook een keer....maar bedankt he ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 10:19
ik moet gaan kiezen tussen een SE k750i en MPX 220...

IK KAN NIET KIEZEN, WIE O WIE HELPT ME!!

K750i

+ 2 MP camera
+ Kwaliteits MP3 Player
+ Camera word afgeschermt

MPX 220

+ Clamshell
+ Smartphone :9~
+ 2 Display's
+ (8> GaDgEt (8>

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou...die keuze lijkt me snel gemaakt, als je kijkt wat er allemaal voor smartphone gemaakt is aan software, en de mogelijkheden die je daarmee maakt, dan wil je helemaal geen SE k750i meer :D

denk aan navigatie.....
syncen met je pctje........

etc etc etc...

ik zou gaan voor de mpx 220
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syncen met je pc kun je tegenwoordig met heel veel phones.

Maar idd , de Smartphone , is het nou een Symbian of een Windows Mobile , heeft veel meer in zijn mars dan een gewone GSM :P

En zie je wel het was toch iets met die iTap en de # toets ..

Lezen is nog altijd het devies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:14:
Mijn klepje was dus afgebroken, telefoon nu opgestuurd naar solid vision, deze gaan hem onder garantie vervangen :D
ik weer blij :) Duurt alleen wel 2 weken voor ik hem weer terug heb, dus nu maar even vermaken met een t630
Is het bij jou uiteindelijk nog goed gekomen?

Degene die ze o.a. in het systeem van Motorola vonden was ik waarschijnlijk :'( Mijn linkerscharnier had een barst, waarmee je de telefoon nog wel kon gebruiken, maar ik was bang dat het erg snel af zou breken. De telefoon droeg ik nooit in een broekzak, maar in een beschermhoesje in mijn tas en ik ben er altijd erg voorzichtig mee geweest. Op een dag hoorde ik een harde 'krak' bij het opendoen :(
Ik heb erg veel moeite gedaan met bellen en mailen met zowel Motorola als Dynafix (daar moest ik hem toen naartoe sturen) en kreeg een hoge rekening als ik de telefoon gerepareerd wilde hebben. Ik heb zelfs Kassa nog benaderd, maar die konden geen goede telefoon expert vinden en dat bracht dus allemaal niks op.
Uiteindelijk is de telefoon met barst naar mij teruggestuurd en heb ik besloten hem te verkopen, omdat ik meer dan genoeg had van alle ellende en moeite die ik erin heb gestoken. Ik heb er gelukkig nog een goede prijs voor gekregen van iemand die absoluut niet met de barst zat, maar alleen met het feit of hij wel simlock vrij was. Ik heb in ieder geval niet zoveel vertrouwen meer in Motorola en hun service en heb maar een ander toestel gekocht.
Wel baal ik dat ik ruim 30 euro aan onderzoekskosten heb moeten betalen, aangezien de barst een tijdje geleden dus niet onder de garantie viel. Ook heb ik 5,75 betaald om de telefoon op te sturen, maar ik denk niet dat ik dit nu nog terug kan vragen, ook omdat ik de telefoon dus niet meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:21:
[...]

Ik heb me ander usb poorten geprobeert maar hellaas weer niet gelukt.
Kan het er aan liggen dat er geen service packs op mijn computer staan.

Hij blijf komen met de melding " Er is een fout op getreden tijdens het installeren van het apparaat. De gegevens zijn ongeldig "
Hehe, het is gelukt.

Nieuwe windows geinstaleerd en een usb2 kaart erin gepropt en alles deed het in 1 keer.
De update zelf is ook gelukt. Kklopt het dat de telefoon nu wat langsamer is met opstarten? (versie 1.49)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:52:
[...]

Is het bij jou uiteindelijk nog goed gekomen?

Degene die ze o.a. in het systeem van Motorola vonden was ik waarschijnlijk :'( Mijn linkerscharnier had een barst, waarmee je de telefoon nog wel kon gebruiken, maar ik was bang dat het erg snel af zou breken. De telefoon droeg ik nooit in een broekzak, maar in een beschermhoesje in mijn tas en ik ben er altijd erg voorzichtig mee geweest. Op een dag hoorde ik een harde 'krak' bij het opendoen :(
Ik heb erg veel moeite gedaan met bellen en mailen met zowel Motorola als Dynafix (daar moest ik hem toen naartoe sturen) en kreeg een hoge rekening als ik de telefoon gerepareerd wilde hebben. Ik heb zelfs Kassa nog benaderd, maar die konden geen goede telefoon expert vinden en dat bracht dus allemaal niks op.
Uiteindelijk is de telefoon met barst naar mij teruggestuurd en heb ik besloten hem te verkopen, omdat ik meer dan genoeg had van alle ellende en moeite die ik erin heb gestoken. Ik heb er gelukkig nog een goede prijs voor gekregen van iemand die absoluut niet met de barst zat, maar alleen met het feit of hij wel simlock vrij was. Ik heb in ieder geval niet zoveel vertrouwen meer in Motorola en hun service en heb maar een ander toestel gekocht.
Wel baal ik dat ik ruim 30 euro aan onderzoekskosten heb moeten betalen, aangezien de barst een tijdje geleden dus niet onder de garantie viel. Ook heb ik 5,75 betaald om de telefoon op te sturen, maar ik denk niet dat ik dit nu nog terug kan vragen, ook omdat ik de telefoon dus niet meer heb.
Bij mij is het wel goed gekomen, maar niet door motorola of solid vision....
ik zou hem dus opsturen, kreeg toen een mail van iemand van hiero dat hij een rekening van 130 euro oid zou krijgen voor de repa. Toen ging ik dus twijfelen.... zal ik hem nou wel opsturen? ik had alleen de mondelinge toezegging van die telefoonmiep bij solid vision, niks op papier dat het garantie zou zijn. ben dus zelf aan de slag gegaan met repareren.
heel de foon uit elkaar gehaald, schroefje uit oude tel door het gebroken scharnier heen gejast en met 2 componentenlijm weer vast gezet, je ziet er bijna niks van , koste me niks en de foon doet het nog perfect :)

ik had zoiets van als het me nou niet lukt om te reaparen, haal ik bij cnn.cn een frontje ( of via ebay) en dat zou ik voor 25 euro max ook klaar zijn ;) was in mijn ogen beter dan de onderzoekskosten en een kapotte telefoon terug krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn telefoon is vastgelopen (tijdens TT5) en nu leest ie niet meer mijn SIM kaart. Heb verschillende sim kaarten geprobeerd, maar deze doen het wel in 'normale' telefoons.

Wat ik zie is "No Service" (Engelse versie) en er komt bij het ontvangst een verboden tekentje. Kortom telefoon ten einde..???

Ik heb al een nieuwe flash 1.49 erop gezet maar geen resultaat.

HELP>>>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:54:
mijn telefoon is vastgelopen (tijdens TT5) en nu leest ie niet meer mijn SIM kaart. Heb verschillende sim kaarten geprobeerd, maar deze doen het wel in 'normale' telefoons.

Wat ik zie is "No Service" (Engelse versie) en er komt bij het ontvangst een verboden tekentje. Kortom telefoon ten einde..???

Ik heb al een nieuwe flash 1.49 erop gezet maar geen resultaat.

HELP>>>
Heb je gecontroleerd of de telefoon niet opeens in de vliegtuigmodus staat, als standaard waarde in het register? Ik heb gehad dat de telefoon altijd maar in de Hoofdtelefoon stand ging staan. Kon ik gelukkig corrigeren in het register.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja... zie dat maar eens te vinden....
any suggestion?

Trouwens als er een nieuwe ROM op wordt gezet dan worden deze settings toch weer overschreven? Dan zou de vliegtuig modus niet gelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gevonden die flight mode, maar na 2x aan/uit zetten na flight modus helpt niet. Lijkt wel of de communicatie met zendmast niet tot stand komt. Na aanmelden PIN SIM, "Searching...", na 2 sec "No Service"

Iemand nog een idee?

Moet ik 'm maar naar Motorola terugsturen? Is dat niet ergens in Rijswijk? Binnen een jaar nog garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen laat em repareren , en binnen jaar altijd garantie , is het niet in de winkel waar je em kocht dan is het altijd nog bij Motorola Nederland :D

Mijn probleem :

Soms als ik me telefoon van de snoer haal , tijdens of net na het synchronizeren(let er niet zo op , als ik weg moet pak ik die gewoon en maak em los) als ik dan het klepje dicht doe , valt ie uit , en moet ik daarna master reset doen omdat ie niet doorstart meer. Of als ik na de afgebroken sync ee ngesprek voer en dit gesprek be-eindig dmv ophangen toets , dan gaattie ook uit.

Ik dacht eerst dat et gewoon de batterij was , maar die bleek 80~100% te zijn bij de laatste keer dat dit gebeurde.

Wordt gek van dat ding.

Krijg volgende week een PDA met PocketPC Windows te leen , eens kijken of dat een beetje beter bevalt , anders nooit meer een Windows Mobile voor me. (al moet ik zeggen XP is superstabiel bij me, 3 maanden zonder reboot geen uitzondering) maar aan het mobile mogen ze nog sleutelen.

PS : heb al op me laptop synct met nieuwe xp en activesync install , geen relaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:21:
gevonden die flight mode, maar na 2x aan/uit zetten na flight modus helpt niet. Lijkt wel of de communicatie met zendmast niet tot stand komt. Na aanmelden PIN SIM, "Searching...", na 2 sec "No Service"

Iemand nog een idee?

Moet ik 'm maar naar Motorola terugsturen? Is dat niet ergens in Rijswijk? Binnen een jaar nog garantie?
Heb je het al geprobeerd via het Register! Zie deel 1 van dit forum voor handige progjes om in je register te sleutelen. Het telkens opnieuw opstarten werkte bij mij ook niet. Pas toen ik in het register de waarde op standaard had gezet ging het goed. Daarvoor bleef de telefoon ondanks 10x opnieuw opstarten weer naar de handfree functie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:11

Christiano007

Ich bin der champion

Ik twijfel tussen de Qtek 8020/ SVP 550 en de Motorola MPX-220.

Nu lees ik in reviews dat het geluid redelijk zacht is bij de 220, is daar al een update of iets voor geweest? Ook verbeterde software in het algemeen voor het toestel?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit ook wel een schitterende gsm, de MPx200 heb ik ook nog een paar maand gebruikt, maar er is één echt nadeel (dat blijkbaar nog steeds niet opgelost is), en dat blijft die batterij. Een standbytijd opgegeven van 120u, dat is gelijk elke 5 dagen opladen zonder dat je er iets mee doet. Ik had zelfs dagen dat ik hem s'ochtends uit de pc haalde, en tegen dat ik de dag erop thuiskwam (meestal donderdag als ik uitging) al volledig plat zat. Een half uurtje bellen, een 10tal smsen versturen en nog een goed kwartiertje rondlopen in de menu's en die batterij zat er al door. jammer, anders werd dit mijn volgende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:57
Negenentachtig euro voor een nieuwe behuizing ??? Da's flinke afzetterij zeg. Ik had ook een afgebroken scharnier, en heb toen bij cnn.cn voor $23,99 een nieuwe behuizing gekocht. De set zoals hierboven genoemd is daar te koop voor $49,99.

Je bent wel een uurtje of twee zoet met het ombouwen, maar het resultaat mag er dan ook weer wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
precies, daarom heb ik hem maar zelf geprobeerd te repareren , en hij doet het nog steeds :) was het nou mislukt zou ik die bij cnn.cn bestellen en met verzendkosten etc erbij kom je bij lange na niet aan die 89 :( van eugsm.

batterij probleem heb ik opgelost door een li-po van 1900mha te bestellen via ebay voor 5 euro. standaard batterij is 1000mha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
Hallo allemaal.... ;)

Ik heb een probleem met mijn MPx220. Al even heeft hij het probleem dat af en toe de linker output maar rond de 50% (t.o.v. rechts) aan volume geeft wanneer ik de headset aansluit. Echter het rare is.... af en toe wel... af en toe niet.... :?

Het lijkt niet aan de hardware te liggen, want wiggelen met de connector of zo geeft helemaal geen reactie of uitwerking... Ik draai nu al geruime tijd de 1.49 ROM zonder problemen... Ik had dit probleem niet met de eerdere ROM's (1.47 of ouder), maar het wil natuurlijk ook niet zeggen dat dit aan de 1.49 zou moeten liggen... :X

Echter heb ik ook geen zin om de telefoon opnieuw te flashen... alleen voor dit probleem! Wie heeft er toevallig tips of helpende woorden?? Alvast bedankt allemaal.... _/-\o_

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik heb een vraagje:

ik heb een mpx200, maar wil een betere mpx. (Ja, ja, /me anandus O+ mpx :P )
Maar wat heeft de 220 boven de 200? Alleen een camera?

Het liefst wil ik een SD-kaart groter dan die 1Gb (beetje weinig geworden :P ), dus 2Gb ofzo.
En kan er ook WM2k5 op?
Hoe zit het met de koptelefoon-aansluiting, moet je bij de 220 ook een verloopstekkertje gebruiken?
En de batterij-duur, net als de mpx 200 max 4 dagen of (hopelijk) langer? :)

Hoeveel Mhz ıs de CPU trouwens? Kan er alleen gnuboy op of ook een portable SNES?

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 29-12-2005 17:16 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op donderdag 29 december 2005 @ 17:11:
ik heb een vraagje:

ik heb een mpx200, maar wil een betere mpx. (Ja, ja, /me anandus O+ mpx :P )
Maar wat heeft de 220 boven de 200? Alleen een camera?

Het liefst wil ik een SD-kaart groter dan die 1Gb (beetje weinig geworden :P ), dus 2Gb ofzo.
En kan er ook WM2k5 op?
Hoe zit het met de koptelefoon-aansluiting, moet je bij de 220 ook een verloopstekkertje gebruiken?
En de batterij-duur, net als de mpx 200 max 4 dagen of (hopelijk) langer? :)

Hoeveel Mhz ıs de CPU trouwens? Kan er alleen gnuboy op of ook een portable SNES?
1) Bluetooth , WM2003 SE , Active Sync met Exchange/Outlook. (en zeker nog een paar extra's die ik vergeet)
2) De MPX220 heeft een MiniSD slot ( Wie past ff de openingspost aan want daar staat SD/MMC !!) Waar ikzelf een 1 GB kaartje in heb , en die is nog lang niet vol , tenzij je de MPX220 als media speler gaat gebruiken dan komt ie wel snel vol ja. 2 Gb MiniSD kaartjes heb ik nog niet gezien en als ze er al zijn dan zullen ze duur zijn.
3) Tot nu toe geen WM2005 gezien voor de MPX220. Update zou misschien komen maar ik denk niet dat dat zal gebeuren als M kiest voor andere besturingsystemen op nieuwere modellen :D
4) Headset = Mini 3,5mm (2,5mm??) headphone jack. Geen speciale adapter nodig , ik heb er een Stereo headset bijgekregen met een mic. Dus volledig handsfree bellen:)
5) Iedere Smartphone gebruikt andere dingen dan de andere. Ik doe met mijn batterij gem een dag of 5. Met redelijk bellen en gebruik van applicaties wordt dat natuurlijk minder. Waar je altijd op moet letten is dat er geen applicaties stiekem in de achtergrond meelopen.
6) Mhz ?? geen idee , ook moeilijk specs over te vinden , weer die openingspost van dit topic waar geen links naar goede info in staan , zelfs een link naar de MPX200. Wel weet ik dat GNUBoy leuk werkt. De SNES emu wat gewenning nodig heeft maar echt speelbaar zijn de SNES spelletjes pas
op een groter scherm.

edit:
Fyptoutjes aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 11:49:
[...]

1) Bluetooth , WM2003 SE , Active Sync met Exchange/Outlook. (en zeker nog een paar extra's die ik vergeet)
2) De MPX220 heeft een MiniSD slot ( Wie past ff de openingspost aan want daar staat SD/MMC !!) Waar ikzelf een 1 GB kaartje in heb , en die is nog lang niet vol , tenzij je de MPX220 als media speler gaat gebruiken dan komt ie wel snel vol ja. 2 Gb MiniSD kaartjes heb ik nog niet gezien en als ze er al zijn dan zullen ze duur zijn.
3) Tot nu toe geen WM2005 gezien voor de MPX220. Update zou misschien komen maar ik denk niet dat dat zal gebeuren als M kiest voor andere besturingsystemen op nieuwere modellen :D
4) Headset = Mini 3,5mm (2,5mm??) headphone jack. Geen speciale adapter nodig , ik heb er een Stereo headset bijgekregen met een mic. Dus volledig handsfree bellen:)
5) Iedere Smartphone gebruikt andere dingen dan de andere. Ik doe met mijn batterij gem een dag of 5. Met redelijk bellen en gebruik van applicaties wordt dat natuurlijk minder. Waar je altijd op moet letten is dat er geen applicaties stiekem in de achtergrond meelopen.
6) Mhz ?? geen idee , ook moeilijk specs over te vinden , weer die openingspost van dit topic waar geen links naar goede info in staan , zelfs een link naar de MPX200. Wel weet ik dat GNUBoy leuk werkt. De SNES emu wat gewenning nodig heeft maar echt speelbaar zijn de SNES spelletjes pas
op een groter scherm.

edit:
Fyptoutjes aangepast
Thanks for the info! :D

M.a.w hetzelfde als de mpx200 behalve Bluetooth en de cam :)

Overigens heb ik een 1Gb-kaartje en zit-ie de hele tijd vol. Draag nu ook een 512Mb-kaartje bij me, ernaast :)
(Maar ik ben een power-user en heb veel cd`s, films, boeken, games, etc op m`n mpx zitten, vandaar de vraag over de 2Gb :) )

Hij zal trouwens waarschijnlijk ook op 133Mhz draaien, denk ik, net als de mpx200 op WM2k3
Zit er in WM2k3 SE iets wat superduper handig is vergeleken met WM2k3, trouwens?

Overigens heb je gelijk, de startpost is ernstig karig ;(

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn mpx220 is al na een paar maanden kapot. No Service. Alles werkt behalve bellen. Nu heb ik 'm in Duitsland gekocht. Waarschijnlijk moet moederboard vervangen worden (zie surrealnetworks).

Weet iemand waar ik het naar toe kan sturen en zal dat gewoon kunnen in NL of moet dit naar Duitsland? Ik zag iets over solid vision. Weet iemand het adres of telefoon nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halo,
ik heb een mpx, tot voor een paar weken was ik hier vrij tevreden mee, todat hij met bepaalde problemen begon te komen. als eerst stopte me camera ermee, die geeft nu alleen maar aan, dat er geen foto's opgeslagen kunen worden, en in het foto menu gaat ales rete langzaam
en tot een paar dagen geleden slaat hij ook vaak vast als ik gebeld word...
wie heeft hiet een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Effe een HARD reset doen... dat is:

- uitzetten ;
- blauwe knop inhouden en aan zetten ;
- formateren die hap.

Dan wordt gewoon je foon opnieuw geinstalleerd. Let wel, je bent alles kwijt op je foon! Eerst ff een reservekopie maken van alles he!!! Succes :*)

By the way... ik heb een nieuwe headset gekocht... zou het wat zijn denken jullie??
http://cgi.ebay.com/Hands...ViewItem#ebayphotohosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Troxel schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:22:
By the way... ik heb een nieuwe headset gekocht... zou het wat zijn denken jullie??
http://cgi.ebay.com/Hands...ViewItem#ebayphotohosting
For Motorola Moblie ?

Klinkt goed... :D

Zouden er nog meer ROM-updates komen? Tis aardig stil rond ons toestelletje!

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
SquareHugo schreef op zondag 08 januari 2006 @ 01:25:
[...]

For Motorola Moblie ?

Klinkt goed... :D

Zouden er nog meer ROM-updates komen? Tis aardig stil rond ons toestelletje!
Ik hoop dat ie goed klinkt.... :P! Dat is immers de bedoeling van zo'n ding. Aangezien ie uit 't buitenland moet komen duurt dat nog ff voordat ik 'm kan testen ben ik bang... 8)7

Over de ROM's... Ik draai de laatste (1.49 NL) en moet zeggen dat ie echt ROCK-SOLID is. Heb echter niets gezien / gevonden van nieuwe ROM's... maar ja de 1.49 dook ook maar ineens zomaar op dus je weet maar nooit! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troxel schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 21:45:
[...]

Ik hoop dat ie goed klinkt.... :P! Dat is immers de bedoeling van zo'n ding. Aangezien ie uit 't buitenland moet komen duurt dat nog ff voordat ik 'm kan testen ben ik bang... 8)7

Over de ROM's... Ik draai de laatste (1.49 NL) en moet zeggen dat ie echt ROCK-SOLID is. Heb echter niets gezien / gevonden van nieuwe ROM's... maar ja de 1.49 dook ook maar ineens zomaar op dus je weet maar nooit! O-)
Waar stond 1.49 e op de Motorola side of ergens in een forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
is er al bekend hoe je java games kan installeren op je mpx220? ik heb het namelijk voor elkaar gekregen via een duitse site, moet nog even de info opzoeken dan zal ik dat hier posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnijnN
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

KnijnN

GroenteBOER!

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:49:
[...]

Waar stond 1.49 e op de Motorola side of ergens in een forum?
Modbreak:Link verwijderd vanwege unlock tools die zich op de site bevonden

[ Voor 24% gewijzigd door Eggy op 26-01-2006 12:41 ]

::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Aaargh, iTAP vond ik al zo gaar omdat je geen woorden kan toevoegen, maar nu heb ik er nog een probleem bij. Hij gaat regelmatig over op de engelse iTAP staan terwijl mijn telefoon instellingen (taal & invoer etc) op NL staan. Alleen een reboot verhelpt dit, maar na een paar keer sms-en gaat die weer vrolijk van NL naar EN-iTAP :? Hebben meer mensen hier last van?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
ND schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 18:01:
Aaargh, iTAP vond ik al zo gaar omdat je geen woorden kan toevoegen, maar nu heb ik er nog een probleem bij. Hij gaat regelmatig over op de engelse iTAP staan terwijl mijn telefoon instellingen (taal & invoer etc) op NL staan. Alleen een reboot verhelpt dit, maar na een paar keer sms-en gaat die weer vrolijk van NL naar EN-iTAP :? Hebben meer mensen hier last van?
Let eens goed op of er een kringeltje boven je abc staat of niet. Te wisselen met de * toets. Dat is juist makkelijk. Je kunt snel switchen van Engels naar NL en omgekeerd... :P

Over de 1.49 ROM. Deze rom is te vinden op het surrealnetworks forum. Dit is een forum waar alle freeware + legale progsels worden gepost mijns inziens... Mocht ik het verkeerd hebben dan haal deze post maar weer weg.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VuuRToren
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-04-2024

VuuRToren

licht in de duisternis

Sinds een paardagen heb ik ook de mpx220 alleen heb ik sinds 1 dag het probleem dat ik steeds handmatig de speakerphone moet aanzetten als ik gebeld word of als ik iemand will bellen.
Weet iemand hiervoor een oplossing?

p.s. En de rom is nog steeds standaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnijnN
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

KnijnN

GroenteBOER!

Troxel schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 20:17:
[...]

Let eens goed op of er een kringeltje boven je abc staat of niet. Te wisselen met de * toets. Dat is juist makkelijk. Je kunt snel switchen van Engels naar NL en omgekeerd... :P

Over de 1.49 ROM. Deze rom is te vinden op het surrealnetworks forum. Dit is een forum waar alle freeware + legale progsels worden gepost mijns inziens... Mocht ik het verkeerd hebben dan haal deze post maar weer weg.... O-)
Volgens mij ook niks verkeerds met de site. Is al meerdere keren voorbij gekomen :? De software die te downloaden is free of shareware.

::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand de 1.15 ROM. Ik moet nl. mijn mpx220 terugsturen ter reparatie, maar nu heb ik vernomen dat ze kosten in rekening brengen als niet de originele rom er op staat. weet iemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik heb gelezen dat je je processor kan overclocken
voor degene die het willen uitzoeken:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=40284
en
http://www.wce.by/forum/viewtopic.php?t=2014
de laatste is russiesch maar dat kan je wel vertalen he

ben benieuwd hoe julllie er over denken en of het lukt

Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
jasperv525 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:54:
Ik heb gelezen dat je je processor kan overclocken
voor degene die het willen uitzoeken:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=40284
en
http://www.wce.by/forum/viewtopic.php?t=2014
de laatste is russiesch maar dat kan je wel vertalen he

ben benieuwd hoe julllie er over denken en of het lukt

Jasper
Hmm klinkt leuk! Maar... ik ga het niet wagen... al zou het bij TomTom wel lekker zijn wat meer snelheid.... vooral i.c.m. mp3 luisteren.... Als iemand het heeft geprobeerd... laat hier weten he! :9

Over die 1.15 ROM... die is nooit als installer op internet geweest bij mijn weten..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
EEN ABSOLUTE AANRADER...!!! Heb 'm overgeklokt tot 264 MHz en dit is het resultaat.... _/-\o_

- Rete snelle bediening van het menu, applicaties en rekentijd;
- Geen substantiele verhoging van temperatuur intern;
- Geen substantiele verhoging van batterij consumptie (zover dan).

Ofwel, ik zie geen reden om het niet te doen. Ook op die forum's hierboven genoemd, alleen maar lovende dingen gelezen. Ook van mensen die het al een langere tijd (lees enkele maanden!!) hebben... en nog wel met een veel hogere overclocking.... :9

JasperV525 Thnx nog he...!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
ja ik heb gelezen dat het kon maar ik denkt dat ik iets vergeet want hij doet het niet bij mij
heb je misschien een idee waar dat aan kan liggen?

gebruik jij v1 of v2

Edit:

laat maar, ik had er nog een software lock op zitten

[ Voor 17% gewijzigd door jasperv525 op 14-02-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
Ik ga binnenkort deze telefoon ook kopendenks ik, heb deel 1 helemaal doorgelezen en heb toch ngo een paar vragen.

Zijn de meest bekende bugs al opgelost?

En ik wil der graag mp3's op luisteren, is het mp3 geluid een beetje goed? En heeft hij nu wel of geen stereo geluid headset? Zo nee is die ook verkrijgbaar ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Johann0r schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 18:16:
Ik ga binnenkort deze telefoon ook kopendenks ik, heb deel 1 helemaal doorgelezen en heb toch ngo een paar vragen.

Zijn de meest bekende bugs al opgelost?

En ik wil der graag mp3's op luisteren, is het mp3 geluid een beetje goed? En heeft hij nu wel of geen stereo geluid headset? Zo nee is die ook verkrijgbaar ergens?
Ik heb hem sinds kort, en hij klinkt zeker op de headset even goed als van die mp3-spelertjes van de blokker ofzo. Verder zit er inderdaad een stero headset bij, deze is van redelijke kwaliteit vind ik, maar ik heb dus nog niet zo lang gebruikerservaring. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
anandus schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 16:46:
[...]
Hij zal trouwens waarschijnlijk ook op 133Mhz draaien, denk ik, net als de mpx200 op WM2k3
Zit er in WM2k3 SE iets wat superduper handig is vergeleken met WM2k3, trouwens?
mpx220 heeft dual core 200 mhz

• Gh0stw4lk3r
grrr

heb ik eindelijk een nieuwe behzuiing, mag ik er maar een week van genieten.
sinds vandaag geeft de tel alleen maar aan "no service" maakt niet uit welke simkaart erin zit :(
nu zag ik dat ioemand anders dit hier ook heeft gehad en wil graag weten wat er aan gedaan is? opsturen is geen optie voor mij aangezien ik de telefoon al een keer helemaal uit elkaar heb gehad voor het wisselen van de cover...
simkaart werkt dus wel in ander toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit toestel kan toch ook met tomtom/route66 werken of heb ik dit verkeerd. B) B) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Ik heb een probleem. De simkaart connector lijkt defect...!! Nu moet ik mijn telefoon opsturen helaas... Ga dit doen naar DynaFix. Kent iemand dat? Ze claimen 'n reparatietijd van max 5 dagen... en helemaal geauthoriseerd!!

Iemand bekend met dit bedrijf? Zou mijn probleem een garantie geval zijn?

Thnx voor de antwoorden alvast!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb een vraag over mijn vers aangeschafte MPx220.
Ik heb enkele MP3 ringtones en heb deze geimporteerd in de telefoon. En wel in de map 'Windows'.
Vervolgens wil ik de nieuwe ringtones gebruiken, maar dat kan:
a) alleen maar voor de gewoone ringtone (geen tekstberichtgeluid of alarm) en
b) Na uit- en aanschakelen van de telefoon is mijn ringtone weer weg!

Wat doe ik verkeerd?
- Het klopt toch dat ik gewoon MP3'tjes als ringtone kan gebruiken?
- En in welke map moet ik deze nou stoppen dan?

Thanks alvast!
kooi2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troxel schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 20:16:
EEN ABSOLUTE AANRADER...!!! Heb 'm overgeklokt tot 264 MHz en dit is het resultaat.... _/-\o_

- Rete snelle bediening van het menu, applicaties en rekentijd;
- Geen substantiele verhoging van temperatuur intern;
- Geen substantiele verhoging van batterij consumptie (zover dan).

Ofwel, ik zie geen reden om het niet te doen. Ook op die forum's hierboven genoemd, alleen maar lovende dingen gelezen. Ook van mensen die het al een langere tijd (lees enkele maanden!!) hebben... en nog wel met een veel hogere overclocking.... :9

JasperV525 Thnx nog he...!! 8)
Het lukt mij niet. Ik heb OmapClock.exe in mijn Windows directory :? staan. Met prog Smart Explorer met Run en opstart parameters lukt het niet. File not find krijg ik dan te zien. Kan iemand mij vertellen hoe ik het path moet aangeven naar de Windows directory. Moet dat met Windows\OmapClock ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:44:
[...]

Het lukt mij niet. Ik heb OmapClock.exe in mijn Windows directory :? staan. Met prog Smart Explorer met Run en opstart parameters lukt het niet. File not find krijg ik dan te zien. Kan iemand mij vertellen hoe ik het path moet aangeven naar de Windows directory. Moet dat met Windows\OmapClock ???
Even zoeken op Modaco of HowardForums. Daar hebben ze (en ik ook) veel info gegeven over alle opties. Je moet een *.lnk maken met alle opstart parameters. Echter kun je het programma ook gewoon opstarten (dus gewoon aanklikken in file explorer) en daar de parameters aanpassen.

succes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

weet iemand hoe ik die afschuwelijke start en afsluit geluidjes uitschakel? Kom er niet uit, ook niet via gebruiksaanwijzing. Moet niet al te moeilijk zijn toch?
T.i.a.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij wordt bijna nergens meer (nieuw) verkocht... wel in combinatie met het virtual keyboard...

ik heb zelf deze aanbieding kunnen vinden, simlockvrij, zonder abbo

http://www.gsmweb.nl/forms/los068.htm

242 euro voor de mpx220 icm het laser keyboard...

goeie deal als je t mij vraagt, tel is wel een jaar geleden al op de markt verschenen, maar toch wel watertandend :P vooral met dat tboardje ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een heel raar probleem met mijn mpx220 :/ ik kan alleen smsjes versturen dmv beantwoorden te kiezen, dus moet ik ook eerst iets van iemand reeds in mijn inbox hebben om te kunnen sturen.... anders krijg ik simpelweg de melding "probeer het opnieuw"

wie o wie kan mij helpen plz?

edit:
+31 vanuit outlook wordt op1 of andere manier niet herkend >> opgelost

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

* Elektronicanet is sinds kort ook in het bezit van deze gsm. Ik heb een Polstar pgm-111 gps ontvanger, die ik er graag op wil aansluiten. Hiervoor heb ik een kabeltje nodig met een PS/2 aansluiting.
Weet iemand of, en zo ja waar die verkrijgbaar zijn :?

Ik heb 'm gekregen met kapotte behuizing, daar moet ik dus een nieuwe voor kopen. Dit was spontaan gebeurd volgens de vorige (eerste) eigenaar, maar hij had geen recht op garantie :/
Ik heb natuurlijk geen aankoopbewijs, maar zou ik het toch kunnen proberen?

[ Voor 35% gewijzigd door Elektronicanet op 16-03-2006 00:23 ]

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt deze phone echt nergens meer verkocht in een prepaid uitvoering?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

Marktplaats ;) Staan er genoeg op volgens mij (simlock vrij), en anders laat je 'm simlock vrij maken.

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paff
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-08 00:29
Weet iemand waar ik de 1.49 update kan vinden? Ik zoek me een slag in de ronte maar vindt alleen maar dode links... ook op de surreal website..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

Ik weet niet of dat NL-gebonden is, maar hier staat er iig eentje waarvan de link werkt.
http://www.forummobiles.com/index.php?showtopic=60422

Ik wil er zelf nu de mpx153asian op zetten, maar ik kan geen geschikte offline updater vinden. Iemand :?
Edit: Al gelukt...

[ Voor 32% gewijzigd door Elektronicanet op 27-03-2006 13:31 ]

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al die nieuwe mini sd geprobeert op ze mpx220 van spectec.
ik heb overal gegoogled en kom verschillende sites tegen met dat het wel zou moeten werken, en dat
het niet zou werken.. :O .
Zou wel een uitkomst zijn wlan op je tel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er EINDELIJK achter gekomen hoe je internet op je PC via je MPx220 kan regelen \o/

Deze uitleg gaat er van uit dat je via IR link of BlueTooth een modem ter beschikking hebt. Is dat niet gelukt, dan moet je maar even in het vorige deel zoeken om te weten hoe dit moet.

1) Maak een nieuwe inbelverbinding en laat deze inbellen op het nummer *99#
2) Ga naar het apparaatbeheer van je computer, zoek je modem op en klik op "eigenschappen"
3) Klik op het tabblad geavanceerd en vul daar bij de "extra initialisatieopdrachten" in: +CGDCONT=1,"IP","jouw_apn_naam"
Waarbij "jouw_apn_naam" in het geval van orange "internet" of "wap" is.

Enjoy :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 09:35
Weet iemand toevallig of het mogelijk is bluetooth uit te schakelen, tenzij tomtom draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

Uiteraard! Via instellingen / bluetooth haha :)

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem, waar ik geen raad mee weet.

Mijn MPX220 heb ik teruggestuurd naar de winkel toen de scharnier kapot was.
Voor het gemak heeft het servicecenter van Motorola er een andere rom versie opgezet en de scharnier gemaakt.

Een paar dagen nadat ik de telefoon weer terug in mijn bezit had begonnen de problemen.

Tijdens het gebruiken van de telefoon verspringen de menu's als ik er door heen probeer te lopen.
Een sms sturen gaat amper en ook als ik iemand opzoek (d.m.v. scrollen) in mijn contactpersonen kom ik niet verder dan de 3e contactpersoon en springt hij weer terug naar het bureaublad.

Ik dacht dat de software gammel was en heb de 1.49 rom geïnstalleerd. Helaas heeft dit geen oplossing geboden en zit ik nog steeds met een toestel te kijken die amper te gebruiken is.

Is iemand bekend met dit probleem en weet iemand waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

Raar... Die 1.49 rom was misschien niet zo slim, want nu kun je denk ik niet meer terug. Je had gewoon contact op moeten nemen met dat servicecenter, en niet zelf een andere rom er op moeten zetten. Toch kun je het wel proberen, als je het verhaal uitlegt, hopelijk begrijpen ze dan dat je zelf een andere rom hebt geinstalleerd en dat het probleem daarvoor al aanwezig was. Succes :)

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
Ik heb ook iets vaags, als ik mezelf bel krijg ik voicemail, terwijl hij wel volle ontvangst heeft volgens het scherm, na hem even uit-aan gezet te hebben deed ie het weer.. maar ben blijkbaar wel lang onbereikbaar geweest

overigens, ben ik de enige die "onbekend aantal" krijgt bij een oproep? beetje slordige vertaling van "number"

[ Voor 5% gewijzigd door plakbandrol op 03-05-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn MPx200 vervangen door een MPx220.
Was er zeer tevreden over todat de mobiel vastliep, en weer vast liep, en weer.
Werd er dus gek van en heb besloten om een hard/master reset uit te voeren.

Na op het blauwe knopje + power knopje te hebben gedrukt verscheen er idd een schermpje met de vraag of ik wou master resetten.

Dit heb ik gedaan en na 3 seconden werd het beeldscherm weer zwart. Na hem opnieuw probeer te booten bleef hij hangen op het windows scherm. Sinds dat moment weigert hij op te starten.

Zijn er meer mensen met dit probleem & wat moet ik hier mee?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
Pff, ik zit met een probleem. M'n gsm valt bij elk tikje uit.. Één zacht tikje tegen de achterkant en ik moet hem weer opnieuw aanzetten.. Heb al vanalles geprobeert, vasttapen met plakband e.d.. Ben hem nu nog maar een keer helemaal opnieuw op aan het laden, maar ik denk niet dat dat veel helpt.. Gelukkig heb ik nog een maandje garantie op de accu (6 maanden), maarja, dan ben ik wel m'n gsm weer voor een paar weken kwijt.. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

Controleer de contacten accu<>pcb eens goed. Maak ze eventueel goed schoon met iets van alcohol. Kijk ook of ze voldoende klemmen. Druk de accu eens stevig tegen de contacten, en tik er ondertussen op. Valt hij nu nog uit?

Probeer eens uit te vinden, waar het precies in zit :)
plakbandrol schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:34:
overigens, ben ik de enige die "onbekend aantal" krijgt bij een oproep? beetje slordige vertaling van "number"
Nee, heb ik inderdaad ook 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Elektronicanet op 26-05-2006 23:13 ]

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
Elektronicanet schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 23:13:
Controleer de contacten accu<>pcb eens goed. Maak ze eventueel goed schoon met iets van alcohol. Kijk ook of ze voldoende klemmen. Druk de accu eens stevig tegen de contacten, en tik er ondertussen op. Valt hij nu nog uit?
Probeer eens uit te vinden, waar het precies in zit :)
Als ik de accu stevig tegen de contacten druk en ik tik er tegen aan, valt hij weer uit.. Ik heb hem vannacht nog eens helemaal opgeladen, maar dit deed niks af.. Garantie aanspreken dan maar? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbrs8
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-07 21:45
plakbandrol schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:34:
Ik heb ook iets vaags, als ik mezelf bel krijg ik voicemail, terwijl hij wel volle ontvangst heeft volgens het scherm, na hem even uit-aan gezet te hebben deed ie het weer.. maar ben blijkbaar wel lang onbereikbaar geweest

Hier heb ik ook zo af en toe last van. Ik heb al eens gezocht op Internet maar ik heb nog steeds geen oplossing voor gevonden. Ik had eerst het idee dat dit zich voordeed nadat ik bluetooth gebruikt had, maar volgens mij ligt het niet een bepaalde handeling die ik verricht heb. Het lijkt alsof het 'spontaan' gebeurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net een nieuwe gekregen van Motorola omdat die van mij voor de 4e keer in reparatie zou gaan.

Nu werkt mijn TT5 echter niet meer. Het heeft altijd gewerkt dus aan software ligt het niet lijkt mij. Ik heb een Adapt GPS, BT connectie geen probleem. Hij wordt geconnect.

Nu heb ik een nog een nieuwe Adapt gekocht omdat ik dacht dat ie stuk zou zijn doordat het gevallen was. Echter ook de nieuwe connect prima in Windows, maar TT ziet 'm niet. Ik heb uiteraard niet de TT muis geselecteerd, maar de overige.

Help me gaarne want ik ga zo op vakantie en dan is het wel handig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 23:12
Om een woord in Itap te krijgen:

als je het woord een keer gebruikt hebt komt het automatisch in het woordenboek te staan.. als er twee woorden met dezelfde combinatie zijn (de - ff) geeft hij eerst degene die je het meeste gebruikt hebt.
Hoe krijg je een woord nou voor de eerste keer getypt?
bijv: sliertfeest (ik roep maar iets creatiefs dat ik nog niet eerder getypt heb..
d=pijltje naar beneden, r = pijltje naar rechts:
7 5 d d 4 3 7 d d 8 d 3 d d 3 d 3 r 7 8
Het is maar een voorbeeld.. Kost misschien een keer wat meer tijd, maar als je het bericht verzonden hebt (of opgeslagen) kan je het woord voortaan altijd gebruiken.

ik heb trouwens rom versie 1.49 en geen problemen.

Wel heb ik een opmerkelijk iets.. als ttm5 opstart met gps werkt dit prima, als ik de gps dan uitzet terwijl ttm nog aan staat krijg ik een error over de com poort, en moet ik die compoort weer opniuw instellen. Dus ook opnieuw naar appparaten zoeken, pairen etc..

edit:

om ttm te gebruiken met een bt gps moet je in de "bt serial port setup" het vinkje aanzetten en naar apparaten zoeken, pairen etc

[ Voor 8% gewijzigd door donzz op 28-06-2006 01:44 ]

alles kan kapot; beter dat ik het nu test dan dat er straks iemand komt klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
ik krijg ook altijd dat gezeur over compoorten, maar als ik gps dan weer aanzet werkt het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:57
Ik heb een vreemd probleem met het opzetten van een GPRS verbinding.
Wanneer ik de pocket internet explorer gebruik werkt alles meteen feilloos. Wanneer ik echter het POP3 mailprogramma gebruik, dan krijg ik steeds de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Als ik echter eerst internet explorer aanzet op een pagina te laden en dan snel ook het mailprogramma start dan werkt het weer wel :S
Iemand een idee waarom die mailclient niet zelf een verbinding opgezet krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste MPX220 gebruikers,

Mijn ouwe heer is in het bezit van deze GSM en heeft er alleen maar problemen mee. Nu valt de telefoon constant uit wanneer hij het schermpje open of dicht doet. (als het mijn telefoon was geweest had ik hem dus al lang tegen de muur omhoog gegooid!) Maar goed hij brengt hem vandaag weg naar de winkel om hem te laten maken;

Mijn vraag is het volgende.. hoe werkt blauwtand op die telefoon? Ik kan op geen mogelijkheid het voor mekaar krijgen om verbinding te krijgen met mijn eigen E900 van samsung. dus kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt?

Daarnaast zit hij bij vodafone en heeft in het begin wel op msn gezeten via gprs maar lukt nu totaal niet meer. Als hij langs de winkels gaat krijgt hij alleen maar te horen dat het toestel niet ondersteundt wordt... Maar het heeft gewerkt dus moet gewoon kunnen maar mij lukt dat ook niet om het aan de praat te krijgen.

Kan iemand please ff helpen. zou wel leuk zijn als de telefoon straks gemaakt is en hij dan ook weer dankzij jullie hulp op internet kan via de telefoon.

bijvoorbaad mijn verontschuldiging als dit al ergens in het topic heeft gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Nou, ik ben eindelijk af van de Motorola MPX220 en ben weer terug bij mijn vertrouwde phone, de Sony Ericsson.
Ik heb de Motorola een klein jaar gehad en het was een jaar vol ellende. Samengevat komt het neer op het altijd vastlopen van de telefoon. Of willen opnemen als je gebeld worden, maar onmogelijk want vastgelopen. Daarbij is het een te ingewikkeld ding: er zitten duizenden functies op. Ik heb de helft niet eens gebruikt. Tel daarbij op dat het typen van een sms een hel was (geen T9 en geen aanvullend woordenboek).
Maar vooral het immer vastlopen sucks aan dit ding. Een vriend van me, met dezelfde telefoon had dezelfde problemen; sterker: hij crashte bij hem en was alles kwijt. Windows, hè...

Nu ja, ik ben er van af. Wilde dit even zeggen voor diegenen die 'm nog overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is jammer te horen. Ik heb hem al bijna 2 jaar. Nog seeds zeer tevreden. Toen ik mijn MPX kreeg kon mijn PDA de deur uit en daar heb ik absoluut geen spijt van. Alle afspraken, contact etc synchroniseren. Samen met illumsoft e-wallet heb ik beschermd en wel alle passwords, pin codes etc bij me.
Heb net wel nieuwe batterij besteld want deze raakte op. ook voor 79 euro een nieuw display omdat front schermpje kapot is. Maar de investeringen de moeite waard. Goed processor is niet top dus samen met TOM TOM is het zwoegen. Alternatief is de HTC Qtec 8500 de enige Mobile 5 clam shell. Helaas dan nog geen Wifi. Wellicht over een jaar is er meer keus.
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 12:50:
Hi,

Nou, ik ben eindelijk af van de Motorola MPX220 en ben weer terug bij mijn vertrouwde phone, de Sony Ericsson.
Ik heb de Motorola een klein jaar gehad en het was een jaar vol ellende. Samengevat komt het neer op het altijd vastlopen van de telefoon. Of willen opnemen als je gebeld worden, maar onmogelijk want vastgelopen. Daarbij is het een te ingewikkeld ding: er zitten duizenden functies op. Ik heb de helft niet eens gebruikt. Tel daarbij op dat het typen van een sms een hel was (geen T9 en geen aanvullend woordenboek).
Maar vooral het immer vastlopen sucks aan dit ding. Een vriend van me, met dezelfde telefoon had dezelfde problemen; sterker: hij crashte bij hem en was alles kwijt. Windows, hè...

Nu ja, ik ben er van af. Wilde dit even zeggen voor diegenen die 'm nog overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
is er hier nog iemand die mijn gedeeltelijk defecte mpx over wil nemen tegen een klein bedragje?
op de printplaat is de connectie van het laadcircuit kapot, deze heb ik nu doorverbonden, de telefoon ziet nu dus niet meer dat ie opgeladen wordt, maar wordt dat wel.
verders doet de telefoon het goed en heb ik ipv de zwarte versie een zilveren frontje erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Jongens,

Iemand antwoord op mijn vraag hieronder (sorry dat 't engels is...):

Hello all...

I still use my old, rusty but friendly MPx220! With a 1gb miniSD memorycard (mobymemory) charged with music and TomTom Mobile 5.2 together with the full Western-Europe map, I was able to call, listen music, make photos and navigate throughout whole Europe! And that already for about 2 years without problems!

But since a week ago, TomTom does not work as it used to be. Starting up: no problem, but after (let's say) 5 minutes or so, TomTom slows down and suddenly hangs completely. If I try to close it, it doesn't work, so I have to restart my phone. If that is done, I have to unplug and plug-in my miniSD card otherwise the phone does not "see" the files on the phone (VERY strange). Done that, I am able to start up TomTom again but exactly the same thing: after 5 minutes or so, it hangs...!!

I already tried to re-install tomtom, did a complete hard reset of my phone, reformatted my card (FAT file system), used other maps (only Benelux, much smaller)... but constantely the same failure! When I scan my memory card for erros (in windows) it looks like it is 100%.....

So who knows what the problem is? Thanks for all your help!!

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 08:19:
is er hier nog iemand die mijn gedeeltelijk defecte mpx over wil nemen tegen een klein bedragje?
op de printplaat is de connectie van het laadcircuit kapot, deze heb ik nu doorverbonden, de telefoon ziet nu dus niet meer dat ie opgeladen wordt, maar wordt dat wel.
verders doet de telefoon het goed en heb ik ipv de zwarte versie een zilveren frontje erop gezet.
Hoi,

Ik heb misschien wel interesse in de defecte mpx 220.

gr bigjohnny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Troxel schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:15:
Jongens,

Iemand antwoord op mijn vraag hieronder (sorry dat 't engels is...):

Hello all...

I still use my old, rusty but friendly MPx220! With a 1gb miniSD memorycard (mobymemory) charged with music and TomTom Mobile 5.2 together with the full Western-Europe map, I was able to call, listen music, make photos and navigate throughout whole Europe! And that already for about 2 years without problems!

But since a week ago, TomTom does not work as it used to be. Starting up: no problem, but after (let's say) 5 minutes or so, TomTom slows down and suddenly hangs completely. If I try to close it, it doesn't work, so I have to restart my phone. If that is done, I have to unplug and plug-in my miniSD card otherwise the phone does not "see" the files on the phone (VERY strange). Done that, I am able to start up TomTom again but exactly the same thing: after 5 minutes or so, it hangs...!!

I already tried to re-install tomtom, did a complete hard reset of my phone, reformatted my card (FAT file system), used other maps (only Benelux, much smaller)... but constantely the same failure! When I scan my memory card for erros (in windows) it looks like it is 100%.....

So who knows what the problem is? Thanks for all your help!!

Alvast bedankt _/-\o_
Volgens mij kan de MPX220 niet meer dan een 512MB miniSD kaartje aan.
Dat een 1gb kaartje toevalllig werkt wil niet zeggen dat het optimaal is.
Jouw probleem omschrijft zichzelf inderdaad als een probleem met de kaartcontroller.
Dan kan zich pas na enige tijd voordoen, dus daarom lijkt het ook in eerste instantie dat het goed werkt.
Althans, dat is mijn opinie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Thnx voor je antwoord....

Heb mijn kaartje laten tjekken en bleek kapot te zijn. Nu een nieuw kaartje en geen problemen meer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
Damn ik heb echt een probleem. Mijn telefoon is uit m'n zak gevallen tijdens het motor rijden en nu is m'n scherm dood.. Het schermpje op het klepje doet het nog wel maar daar heb ik weinig aan. Nu heb ik nog wel ergens een oude telefoon maar ik krijg 'm niet meer aan de praat met activesync en ik moet de nummers die er in staan nog redden.. Iemand een idee hoe ik die nummers terug kan krijgen? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjukke schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:13:
Damn ik heb echt een probleem. Mijn telefoon is uit m'n zak gevallen tijdens het motor rijden en nu is m'n scherm dood.. Het schermpje op het klepje doet het nog wel maar daar heb ik weinig aan. Nu heb ik nog wel ergens een oude telefoon maar ik krijg 'm niet meer aan de praat met activesync en ik moet de nummers die er in staan nog redden.. Iemand een idee hoe ik die nummers terug kan krijgen? ;(
hoi,

Heb je outlook op de pc en je telefoon wel is gekoppeld aan de computer. Dan staan als het goed is de nummers in outlook.

gr. ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
Nee, ik heb helaas toevallig vorige week m'n pc geformatteerd waardoor dat dus ook verloren ging.. Ik snap niet waarom ie niet gewoon verbind, alleen het schermpje is defect volgens mij. Moet je voor activesync ook nog iets openen op je telefoon, zoja kan iemand uitleggen welke knoppen ik dan in moet drukken?

B.v.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm dit is wel weer even kick van je welste maar toch heb ik een vraagje. Waar kan je nou de laatste rom vandaan halen? Want net als vele gebruikers hier boven, loopt dat ding dus de hele tijd vast, en daar wordt je ook niet erg blij van :P

Ik kom op rare sites in het chinees uit om zo een MPx220 rom te downloaden. Maar dat kan toch nooit de bedoeling zijn, en na een half uur googlen en op de motorola site te kijken ben ik nog steeds niet veel wijzer. Op de internationale site staat wel ergens een link en die werkt vervolgens dan weer niet.

En op de nederlandse site staat hij niet eens meer genoemd, terwijl hij hier nog wel gewoon verkocht word in dit land. Een beetje raar moet ik zeggen.

[ Voor 9% gewijzigd door SithWarrior op 10-02-2008 17:17 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Laatst online: 19:30
SithWarrior schreef op zondag 10 februari 2008 @ 17:15:
Hmm dit is wel weer even kick van je welste maar toch heb ik een vraagje. Waar kan je nou de laatste rom vandaan halen? Want net als vele gebruikers hier boven, loopt dat ding dus de hele tijd vast, en daar wordt je ook niet erg blij van :P
Zelfde vraag hier. In 2005 heeft er blijkbaar een officiele rom upgrade op de site van motorola gestaan (legaal dus), maar de link is echter dood nu. Moest iemand deze even kunnen uploaden (rappidshare ofzo). :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• won
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

won

Voor de geïnteresseerden:
Mijn mpx220 is nu, na 14-15 maanden, zo goed als kapot.

Wanneer je hem sluit verschijnt het beeld vd camera niet meer op het 2de scherm (dit was al na 7-8 maanden)
Laden wou die ook al niet meer na 10 maanden. Bleek achteraf een stoffig contact te zijn onderop iets wat ik over het hoofd zag maar ook beste CARLO van de reparatie dienst. Deze heeft een refurbished accu gegeven die het ook niet deed. Handig volk daar, test niet eens of 'de fix' het 'fixt' ...
Je kunt je alleen voorstellen hoe boos je word wanneer je na 3-4 maanden rond gelopen te hebben met een Nokia 3410 nadat je daarvoor een foon had waar je sp eps op specte en veel muziek mee luisterde, internet (9292ov :)) en gmail terug moet in de tijd :(
....krijg je hem terug, maak je de doos open, probeert hem aan te zetten en exact hetzelfde probleem. Om ziek van te worden.

En nu na 14 maanden is het schermpje op een aparte manier kapot. Alsof je de gele tulp connector (die het beeld draagt) half aansluit en het beeld verspringt. Lijkt een beetje op een videorecorder die tijdens het afspelen snel voorruit spoelt.
Ik moet een vinger onder het scharnier houden en hard drukken om het beeld normaal te kunnen zien en bijv een berichtje versturen.

btw ik heb sinds aankoop ook een 1GB mini-SD kaartje gebruikt, zonder problemen.
Pagina: 1 2 Laatste