heb laatst een Asus WiFi kaartje gekocht bij me A620. Dus ik druk dat ding er vrolijk in (drivers geinstalleerd natuurlijk)
En jawel hij zit me WLAN netwerk. ik druk op connect. DCHP ingesteld dus dan zou die mooi een IP krijgen met alles erop en eraan.
Extra nog bij me WiFi kaartje neer gezet connect met INTERNET. maar nee hoor iedere keer als ik het schermpje weg klik dan springt die automatisch weer naar Work.
Ik heb alles gedaan wat er gedaan moest worden maar hoe kan ik er voor zorgen dat die op Internet blijft staan en niet terug schiet.
heb het forum naa gelezen en veel dingen geprobeer die daar stonden maar alle topics stoppen opeens zomaar zonder dat er nu een concreet antwoord is.
Netwerk settings:
IP AP: 192.168.10.6
DNS: 192.168.10.49 (Server)
Gateway: 192.168.10.5
Heb ook me WEP incryptie toegevoegd.
En alsik hem in me cradle druk dan kan ik gelijk interneteen want dan connect die met ActiveSync (kan daar het probleem ook zitten
)
hier enkele topics die ik heb bezocht:
[rml][ PDA] wel wifi verbinding met pc maar geen internet op pda[/rml]
[rml][ PDA] Internet (WiFi) op PDA[/rml]
PDA zelfstandig internetconnect
[rml][ PocketPC]Internet via wireless connection[/rml]
Wie kan me nu een duidelijk antwoord geven???
ik zat te twijfelen of dit nu hier geplaatst moest worden of bij GT aan gezien het over netwerk connectie gaat. Ik zie het van zelf wel
En jawel hij zit me WLAN netwerk. ik druk op connect. DCHP ingesteld dus dan zou die mooi een IP krijgen met alles erop en eraan.
Extra nog bij me WiFi kaartje neer gezet connect met INTERNET. maar nee hoor iedere keer als ik het schermpje weg klik dan springt die automatisch weer naar Work.
Ik heb alles gedaan wat er gedaan moest worden maar hoe kan ik er voor zorgen dat die op Internet blijft staan en niet terug schiet.
heb het forum naa gelezen en veel dingen geprobeer die daar stonden maar alle topics stoppen opeens zomaar zonder dat er nu een concreet antwoord is.
Netwerk settings:
IP AP: 192.168.10.6
DNS: 192.168.10.49 (Server)
Gateway: 192.168.10.5
Heb ook me WEP incryptie toegevoegd.
En alsik hem in me cradle druk dan kan ik gelijk interneteen want dan connect die met ActiveSync (kan daar het probleem ook zitten
hier enkele topics die ik heb bezocht:
[rml][ PDA] wel wifi verbinding met pc maar geen internet op pda[/rml]
[rml][ PDA] Internet (WiFi) op PDA[/rml]
PDA zelfstandig internetconnect
[rml][ PocketPC]Internet via wireless connection[/rml]
Wie kan me nu een duidelijk antwoord geven???
ik zat te twijfelen of dit nu hier geplaatst moest worden of bij GT aan gezien het over netwerk connectie gaat. Ik zie het van zelf wel
[ Voor 5% gewijzigd door loodgieter op 25-10-2005 00:03 . Reden: toevoeging ]