hallo,
ik heb hier een PDA: acer n10, met een wifi cf kaart van ambicom (11 mbps)
in mijn computer heb ik nu een etecht wifi kaart ingebouwd ook 11 mbps.
ik heb thuis een netwerk: internet -->> router-->> pc1
pc2-->wifi kaart--> PDA (wifi)
zzoals het bij pc2 is wil ik het hebben!! nou is me dat aardig gelukt want ik heb wel wifi verbinding tussen pda en pc. En de de link is goed verder, alleen ik kan met geen mogelijk heid internetten ermee. Ik heb al een netwerk brug geprobeerd maar dat werkte niet echt goed dus ik heb bij me wifi op de pc2: ander gebruikers mogen via de internetverbinding van deze computer verbinding maken, en dat ander vinkje staat ook aan. Zo is de situatie nu.
ik heb het op ad-hoc staan zowel op PDA en PC.
Op de PDA zijn de instellingen als volgt: settings-connections-connections-advanced-network card en dan heb ik daar een nieuwe setting (netwerk gemaakt en daar staat: connected)
Network to acces: all Available
vinkje bij: Automatically connect to non-prefered networks
Bij Network Adapters: My network card connects to: Work ( !!!! krijg ik met geen mogelijk op the internet want hij zet hem steeds terug op work!!!)
Bij wifi adapter de volgende instelling: Use specific IP adress
IP adress: hier staat het ipadres van de lan verbinding op me pc
subnet mask: de subnet mask van de lan verbinding op pc
defautl gateway: de gateway adres van de lanverbinding
Bij select networks: staan ze allebei op My work network
ik heb dus nog steeds de hele tijd verbinding met me wifi maar ik kan niet syncen met active sync en niet internetten/mailen-->> melding: the page cannot be found
wie helpt mij, ik heb ongeveer bijna alle fora op het internet al afgelezen maar ik heb geen oplossing kunnen vindn dus wie kan mij helpen??
bij voorbaat grote dank!!!
Groeten Daaf
ik heb hier een PDA: acer n10, met een wifi cf kaart van ambicom (11 mbps)
in mijn computer heb ik nu een etecht wifi kaart ingebouwd ook 11 mbps.
ik heb thuis een netwerk: internet -->> router-->> pc1
pc2-->wifi kaart--> PDA (wifi)
zzoals het bij pc2 is wil ik het hebben!! nou is me dat aardig gelukt want ik heb wel wifi verbinding tussen pda en pc. En de de link is goed verder, alleen ik kan met geen mogelijk heid internetten ermee. Ik heb al een netwerk brug geprobeerd maar dat werkte niet echt goed dus ik heb bij me wifi op de pc2: ander gebruikers mogen via de internetverbinding van deze computer verbinding maken, en dat ander vinkje staat ook aan. Zo is de situatie nu.
ik heb het op ad-hoc staan zowel op PDA en PC.
Op de PDA zijn de instellingen als volgt: settings-connections-connections-advanced-network card en dan heb ik daar een nieuwe setting (netwerk gemaakt en daar staat: connected)
Network to acces: all Available
vinkje bij: Automatically connect to non-prefered networks
Bij Network Adapters: My network card connects to: Work ( !!!! krijg ik met geen mogelijk op the internet want hij zet hem steeds terug op work!!!)
Bij wifi adapter de volgende instelling: Use specific IP adress
IP adress: hier staat het ipadres van de lan verbinding op me pc
subnet mask: de subnet mask van de lan verbinding op pc
defautl gateway: de gateway adres van de lanverbinding
Bij select networks: staan ze allebei op My work network
ik heb dus nog steeds de hele tijd verbinding met me wifi maar ik kan niet syncen met active sync en niet internetten/mailen-->> melding: the page cannot be found
wie helpt mij, ik heb ongeveer bijna alle fora op het internet al afgelezen maar ik heb geen oplossing kunnen vindn dus wie kan mij helpen??
bij voorbaat grote dank!!!
Groeten Daaf