Hoi allemaal ik heb een probleem met windows als ik het uitschakel knopje indrukt dan herstart het zicht zelf kan iemand me helpen ????? pleassee
Over welke windows heb je het?
Welke dingen heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? Zonder meer info kunnen we hier echt niets mee.
Welke dingen heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? Zonder meer info kunnen we hier echt niets mee.
ga eens kijken bij: Control Panel > Power Options > Advanced > 'When i press the power button of my computer', zet die op Shutdown!
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Welk knopje bedoel je uberhaupt? De knop in Windows of die op je kast?
Kijk eens in je configpanel, dubbelklik op power opties en dan naar het tabblad advanced gaat
En daarna de FAQ's van GoT lezen
Herstart ie zich echt of reset ie zich?
Anders druk je misschien op het foute knopje of je aan uit knopje is verkeerd op het mobo aangesloten.
En daarna de FAQ's van GoT lezen
Herstart ie zich echt of reset ie zich?
Anders druk je misschien op het foute knopje of je aan uit knopje is verkeerd op het mobo aangesloten.
[ Voor 37% gewijzigd door fsfikke op 23-10-2005 13:20 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Wow, jij hebt je best gedaan 
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
4e hit:
Windows XP restarts unexpectedly or restarts when you shut down ...
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
4e hit:
Windows XP restarts unexpectedly or restarts when you shut down ...
Verwijderd
allereerst Welkom op got!
Je topictitel niet echt duidelijk!
Wat heb je zelf al gedaan?
Check eerst dit even.. en daarna helpen we je graag verder:
http://gathering.tweakers.net/forum/find
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Je topictitel niet echt duidelijk!
Wat heb je zelf al gedaan?
Check eerst dit even.. en daarna helpen we je graag verder:
http://gathering.tweakers.net/forum/find
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Verwijderd
mag wel wat meer informatie a.u.b.
Oh en je titel zegt niks. Nu lok je alleen nieuwsgierige mensen naar je topic.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Oke sorry jongens bent net nieuw hiero het gaat om windows xp en waneer ik het via start menu gewoon afsluit dan herstart het gewoon
Kijk dan eens in de bios of er niet toevallig dingen als wake up on lan, wake up on usb of dat soort dingen aanstaan, die het systeem weer kunnen starten.Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 13:46:
Oke sorry jongens bent net nieuw hiero het gaat om windows xp en waneer ik het via start menu gewoon afsluit dan herstart het gewoon
Zorg er daarnaast eens voor dat je windows helemaal geupdate is, dan weet je zeker dat dit het probleem niet kan zijn.
Post daarnaast ook eens wat je zelf al geprobeerd hebt, anders blijft het voor ons ook maar giswerk.
Ik heb al een jaar last van dit probleem. Het probleem treed alleen op in Windows. Onder andere besturingssystemen sluit mijn computer wel gewoon af. Het heeft waarschijnlijk te maken met het energiebeheer van je computer. Bij een laptop bijvoobeeld krijgt je aan/uit knop in sommige situaties een andere functie. Ik heb echter geen oplossing kunnen vinden en dus sluit ik mijn computer altijd af met de aan/uit knop.Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 13:46:
Edit: energiebeheer is geen oplossing voor mij.
[ Voor 6% gewijzigd door Surkow op 23-10-2005 13:56 ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Albert Einstein
Dan zou ik zeker eens kijken bij het powermanagement in de bios, 9 van de 10 keer is het wel op te lossen op die manierSurkow schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 13:53:
[...]
Ik heb al een jaar last van dit probleem. Het probleem treed alleen op in Windows. Onder andere besturingssystemen sluit mijn computer wel gewoon af. Het heeft waarschijnlijk te maken met het energiebeheer van je computer. Bij een laptop bijvoobeeld krijgt je aan/uit knop in sommige situaties een andere functie. Ik heb echter geen oplossing kunnen vinden en dus sluit ik mijn computer altijd af met de aan/uit knop.
Edit: energiebeheer is geen oplossing voor mij.
Kan kloppen. Het probleem ontstond namelijk na het updaten van de bios en het opnieuw installeren van Windows.Terw_Dan schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 14:01:
[...]
Dan zou ik zeker eens kijken bij het powermanagement in de bios, 9 van de 10 keer is het wel op te lossen op die manier.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Albert Einstein
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd dan hababam? Hier op GoT verwachten we dat je voordat je een topic opent zelf uitgebreid onderzoek doet en probeert een mogelijke oplossing te vinden. Hierover zie ik totaal niks terug. Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) eens goed door, daar staat het allemaal op een rijtje.
Laat verder even zien wat je zelf allemaal al hebt ondernomen, en probeer wat meer inzet te tonen. Er ontbreekt nogal wat aan je topicstart.
Ik pas de topictitel even aan zodat je probleem er in staat. "Help" erin is sowieso fout. Er worden dagelijks honderden onderwerpen gestart op dit forum, en de bedoeling van de topictitel is dat deze helder het probleem omschrijft. Hier in Windows Operating Systems is het de bedoeling dat je je OS vooraan zet, lees daar de Windows Operating Systems - Policy over door
Persoonlijk denk ik dat je de verkeerde van de twee knopjes te pakken hebt. De ene is meestal "power" en de andere "reset". Help me even uit de brand met wat meer info, dan kan ik je erover wat tips geven misschien
Welkom op GoT!
help mij iemand? > [XP] Herstart bij uitschakelen via 'afsluiten' in startmenu*
Laat verder even zien wat je zelf allemaal al hebt ondernomen, en probeer wat meer inzet te tonen. Er ontbreekt nogal wat aan je topicstart.
Ik pas de topictitel even aan zodat je probleem er in staat. "Help" erin is sowieso fout. Er worden dagelijks honderden onderwerpen gestart op dit forum, en de bedoeling van de topictitel is dat deze helder het probleem omschrijft. Hier in Windows Operating Systems is het de bedoeling dat je je OS vooraan zet, lees daar de Windows Operating Systems - Policy over door
Persoonlijk denk ik dat je de verkeerde van de twee knopjes te pakken hebt. De ene is meestal "power" en de andere "reset". Help me even uit de brand met wat meer info, dan kan ik je erover wat tips geven misschien
help mij iemand? > [XP] Herstart bij uitschakelen via 'afsluiten' in startmenu*
Nog even een aanvulling: check het stopic bovenaan WOS, Windows Operating Systems - FAQ, even. Daar staat namelijk deze vraag (incl antwoord) letterlijk in dus misschien is het dan al opgelost
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1